Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net mijn oma bijna zien sterven

+68
klavertje
Pandora
Gympie
Chocolate Cookie
litllejoy
Emma_
LDJ
Liz
Susan
Leine
MADDIE
Chocoholic
Ilargi
Atelier Madame
Monte
Shisha
Rapunzel
Emmayes
Alex
_Jet
*Noosa
Roza
Ella
Stuiterbal
Tinus
SnowWhite
Parisienne
Poubelle
Arwyn
Annemoontje
Aziraphale
Poisongirl
M@niek
Esperanza
Caro
Jade
Rose
Koffieleut
Lolly's
Oasis
Truttebol
Liadan
mezzoforte
Zora
Sterre
_Lacey_
Vanilla Queen
Evalynn
sanne-84
Lejow
Curious
Pien
VanillaRose
Japie
Suus
Raindrop
Snoes
Benthe
PapillonRose
Minx
Pompoen
Carra
Bosjesvrouw
Beachgirl
Kowalski
Tania
heartsdale
Blond
72 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 12:37

Wat een heftige situatie meid! Verwacht niet van jezelf dat je emoties moet hebben die je (nog) niet voelt. Deel de gevoelens die je hebt met mensen om je heen. Vertel, schrijf, teken, zing, denk, huil of op welke manier dan ook over wat is gebeurd om het voor jezelf te verwerken. Dit ongeluk met deze gevolgen zal op je netvlies blijven staan, maar probeer het een nare herinnering te maken die af en toe naar boven komt, niet één die je achtervolgt. Hoe weet ik ook niet, wees niet bang anderen om hulp te vragen.
Hopelijk valt de hersenschade mee bij je oma en kunnen je opa en oma hun leven weer redelijk normaal oppakken. Sterkte voor jou en je familie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Tinus vr 15 jun 2012 - 22:59

Jeetje, wat enorm naar om dit mee te maken. Ik hoop dat alles goed mag komen. Heel veel sterkte!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Stuiterbal vr 15 jun 2012 - 23:04

Jeetje wat naar ! Heel veel sterkte en een dikke knuffel !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Ella za 16 jun 2012 - 2:15

Jeetje wat heftig zeg.... Heel veel sterkte!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 0:52

Ik moet echt de hele tijd denken aan dit topic.. Hoe is het nu met je oma Chance?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Roza zo 17 jun 2012 - 0:57

Topic al eerder gelezen, maar niet gereageerd. Wat erg voor je Chance om dit zo mee te maken. Brr.
Hoe gaat het nu met je oma?

Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Ella zo 17 jun 2012 - 2:19

Ik ben ook benieuwd hoe het nu is
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 2:49

Razz_ schreef:Ik moet echt de hele tijd denken aan dit topic.. Hoe is het nu met je oma Chance?

Ik heb dat ook. Zodra ik achter mijn laptop zit en het forum open moet ik hieraan denken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond zo 17 jun 2012 - 2:54

Wat lief dat jullie aan me denken, doet me heel goed smile

Ben net terug uit het ziekenhuis. Het gaat iets beter, ze doet haar ogen af en toe open en beweegt haar armen en benen. Ze is nog niet bijgekomen, ze is een beetje tussen hemel en aarde in. Over een paar dagen krijgen we weer een familiegesprek, als de neuroloog meer weet.

Ik moet zeggen dat ik het nog steeds heel naar vind om haar te zien. Kan ook maar heel kort erbij blijven, ik word er zo naar van. Af en toe lig ik met m'n ogen dicht en krijg dan weer zo'n soort flashback naar het moment dat ze echt stikte en zo blauw werd. En de paniek van mijn moeder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  *Noosa zo 17 jun 2012 - 4:46

Jeetje wat heftig zeg. Een naar gevolg van iets wat leuk en gezellig had moeten zijn Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 1371890812 Heel veel sterkte!
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  _Jet zo 17 jun 2012 - 5:23

Wat vreselijk! Veel sterkte!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Kowalski zo 17 jun 2012 - 5:30

Aan de ene kant fijn dat je oma af en toe haar ogen open doet en wat beweegt, maar aan de andere kant zal het er ook niet gemakkelijker op worden voor jullie. Heel veel sterkte weer voor komende dagen en ik ga voor je duimen dat de neuroloog jullie wat goed nieuws kan brengen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Alex zo 17 jun 2012 - 5:44

Wat heftig om dit mee te maken! Allereerst het ongeluk en nu de onzekere periode waarin je zit en die je nog tegemoet gaat. Kun je er goed over praten? Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven ... Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 699888
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 5:47

Heel heftig. Hoe gaat t met je opa?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Emmayes zo 17 jun 2012 - 6:00

Wat enorm heftig om mee te maken! Ik wens je sterkte!!
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond zo 17 jun 2012 - 6:12

PrinsesBo schreef:Heel heftig. Hoe gaat t met je opa?

Nog steeds heel kalm. Hij denkt alleen wel dat alles helemaal goed kan komen. Hoe vervelend ook, mijn moeder zegt hem wel dat dat gewoon onmogelijk is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Rapunzel zo 17 jun 2012 - 8:20

Wat verschrikkelijk voor je oma dat dit nu net op haar verjaardag moet gebeuren zeg Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 1371890812 Heel erg veel sterkte! Ook namens mijn moeder, ze is nogal onder de indruk van je verhaal.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 8:57

Ik lees je topic nu pas. Maar wat ontzettend naar zeg!

Heel veel sterke de aankomende tijd hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond di 19 jun 2012 - 2:05

Mijn ouders en opa hebben vandaag familiegesprek gehad. Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 1371890812. Slechts nieuws.. Ze verwachten eigenlijk niet dat ze ooit beter wordt dan nu en dat de hersenbeschadiging nog groter is dan verwacht. Mijn opa moet nu gaan beslissen over verdere behandeling. Hij is helemaal kapot en zo verdrietig.

Cry
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Benthe di 19 jun 2012 - 2:08

Oh, wat vreselijk Chance. Echt een nachtmerrie. Wat erg voor je opa, dat hij ook nog bepaalde keuzes daarin moet maken. Hoe oud is je oma?
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Shisha di 19 jun 2012 - 2:11

Oh bah wat een verschrikkelijk nieuws! Cry
Heel veel sterkte! hug
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Monte di 19 jun 2012 - 2:13

Jeetje wat vreselijk en wat lijkt me dat moeilijk voor je opa, zo'n beslissing nemen. Sterkte!!!
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Atelier Madame di 19 jun 2012 - 2:14

Heel veel sterkte!! Welke opties zijn er op dit moment nog waar je opa over moet beslissen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond di 19 jun 2012 - 2:18

Ik weet het niet precies, ik heb even kort contact gehad met mijn moeder via de WA. Ik zal het vanavond uitgebreid horen.

En dan is mijn opa donderdag nog jarig ook..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 2:33

Wat erg! Lijkt me verschrikkelijke niet te maken keuze voor je opa. Heel veel sterkte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 4 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum