Mas heeft mijn broodje filet bijna opgegeten.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mas heeft mijn broodje filet bijna opgegeten.
Ik moest net naar de deur voor de postbode en was een broodje met filet aan het eten. Dus had hem neergelegd, toen ik terug kwam had Mas hem bijna op, ik denk dat hij een hap of 5 heeft gehad.
Nu weet ik dat kinderen onder een bepaalde leeftijd geen rauw vlees mogen, dus hoeveel kwaad kan dit?
Mijn computer werkt niet meer zoals hij hoort te doen, dus ik kan niet googlen.
Nu weet ik dat kinderen onder een bepaalde leeftijd geen rauw vlees mogen, dus hoeveel kwaad kan dit?
Mijn computer werkt niet meer zoals hij hoort te doen, dus ik kan niet googlen.
Gast- Gast
Re: Mas heeft mijn broodje filet bijna opgegeten.
Hij zal wel wormpjes krijgen, ben ik bang.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
maar ik denk dat 1 keertje niet heel veel kwaad kan.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Dat hij het lekker vond! Eet hij alles? Ik denk ook dat 1 keertje een paar happen geen kwaad kan..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Met zo'n kleine hoeveelheid zal het allemaal wel mee vallen. Misschien dat hij een beetje buikkramp en/of diarree krijgt, maar echt kwaad kan het niet.Weetjewel schreef:Ava schreef:Hoe oud is Mas?
Hij is 2.
Gast- Gast
Volgens mij kan het niet zo veel kwaad. Onze dochter heeft bij opa en oma ook wel eens een toastje gehad met een heel ietsie beetje filet american erop. Wat Mas heeft gegeten is natuurlijk wel meer.... toch denk ik dat het niet veel kwaad kan hoor.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Lavendel schreef:Dat hij het lekker vond! Eet hij alles? Ik denk ook dat 1 keertje een paar happen geen kwaad kan..
Hahaha ja lekker vond ie het! Hij eet echt alles! Hij wilde vanmorgen om half 9 al een vissie halen bij de visboer, maar dat vond ik nog een beetje vroeg!
Nou ja ik zal zijn poep wel in de gaten gaan houden of ie wormen krijgt.
Gast- Gast
indy vind het ook heel erg lekker, zij krijgt van mij ook wel eens een boterham. Wel dun belegd natuurlijk maar zijn smult ervan. Ik zou alleen bij m.as even zijn ontlasting in de gaten houden, maar goed zo'n klein beetje zal naar mijn idee geen kwaad kunnen.
Gast- Gast
Ik was daar vroeger heel gevoelig voor. Hoefde het maar te ruiken en had bij wijze van spreke al wormpjes haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Weetjewel schreef:Lavendel schreef:Dat hij het lekker vond! Eet hij alles? Ik denk ook dat 1 keertje een paar happen geen kwaad kan..
Hahaha ja lekker vond ie het! Hij eet echt alles! Hij wilde vanmorgen om half 9 al een vissie halen bij de visboer, maar dat vond ik nog een beetje vroeg!
Mas wordt ook echt steeds toffer. Ik ken hem natuurlijk niet maar toch wil ik ook een Mas
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Jaaa, mijn kids mogen ook Mas wordenLavendel schreef:Weetjewel schreef:Lavendel schreef:Dat hij het lekker vond! Eet hij alles? Ik denk ook dat 1 keertje een paar happen geen kwaad kan..
Mas wordt ook echt steeds toffer. Ik ken hem natuurlijk niet maar toch wil ik ook een Mas
Gast- Gast
Hahaha Mas wil je soms ook achter het behang plakken hoor. Hij gaat als een speer met praten, echt heel bizar. Je kan al een beetje gesprekken met hem voeren. En als je met hem gaat lopen zegt hij tegen iedereen die die tegenkomt hoi!!
Gast- Gast
Denk ook dat het niet heel veel kwaad kan...Acuut zou je ook niets kunnen doen denk ik...
Zou het gewoon in de gaten houden, als hij ooit klachten krijgt, weet je waar het vandaan zou KUNNEN komen..
Hopelijk heeft hij ervan genoten:-)
Zou het gewoon in de gaten houden, als hij ooit klachten krijgt, weet je waar het vandaan zou KUNNEN komen..
Hopelijk heeft hij ervan genoten:-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Net mijn oma bijna zien sterven
» Mijn vriend heeft ADD.
» Mijn zus heeft kanker
» Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker
» Mijn zoontje heeft een leeuw gezien...
» Mijn vriend heeft ADD.
» Mijn zus heeft kanker
» Mijn vriendinnetje heeft baarmoederhalskanker
» Mijn zoontje heeft een leeuw gezien...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: