Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Net mijn oma bijna zien sterven

+68
klavertje
Pandora
Gympie
Chocolate Cookie
litllejoy
Emma_
LDJ
Liz
Susan
Leine
MADDIE
Chocoholic
Ilargi
Atelier Madame
Monte
Shisha
Rapunzel
Emmayes
Alex
_Jet
*Noosa
Roza
Ella
Stuiterbal
Tinus
SnowWhite
Parisienne
Poubelle
Arwyn
Annemoontje
Aziraphale
Poisongirl
M@niek
Esperanza
Caro
Jade
Rose
Koffieleut
Lolly's
Oasis
Truttebol
Liadan
mezzoforte
Zora
Sterre
_Lacey_
Vanilla Queen
Evalynn
sanne-84
Lejow
Curious
Pien
VanillaRose
Japie
Suus
Raindrop
Snoes
Benthe
PapillonRose
Minx
Pompoen
Carra
Bosjesvrouw
Beachgirl
Kowalski
Tania
heartsdale
Blond
72 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond ma 25 jun 2012 - 21:30

Uhm..

Ze is bij, eet en praat weer. Maar alle remmingen zijn totaal weg. Ze zegt maar wat er in haar opkomt, en is ook behoorlijk gemeen (vooral tegen mijn moeder). Ze was altijd al behoorlijk scherp (en niet zelden onaardig), maar nu is het helemaal erg.
We hopen maar dat het een delier is, en niet het gevolg van de hersenbeschadiging.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Esperanza ma 25 jun 2012 - 21:49

Fijn dat ze weer gewoon praat en eet. Wel naar dat alle remmingen weg zijn. Lijkt me voor je moeder ook heel naar, dat ze gemeen tegen haar doet.
Het is inderdaad te hopen dat het een delier is en dat het weer over gaat.
Wat zeggen de artsen daarover? Of weten zij het ook niet en is het gewoon afwachten?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond ma 25 jun 2012 - 22:32

De artsen in dit ziekenhuis praten allemaal langs elkaar heen, krijg je totaal geen hoogte van. Nou ja, we zien wel..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Susan ma 25 jun 2012 - 23:56

Dat van die remmingen, dat had ik ook na mijn ongeluk. Niet dat ik gemene dingen zei, maar ik zei wel alles wat er in me opkwam en soms sloeg dat nergens op. Dat is gelukkig gewoon overgegaan. Ik weet niet of zoiets bij oudere mensen moeilijker herstelt, ik was natuurlijk wel elf, maar goed, dat zou je eens na kunnen vragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Poisongirl di 26 jun 2012 - 0:44

Susan schreef:Dat van die remmingen, dat had ik ook na mijn ongeluk. Niet dat ik gemene dingen zei, maar ik zei wel alles wat er in me opkwam en soms sloeg dat nergens op. Dat is gelukkig gewoon overgegaan. Ik weet niet of zoiets bij oudere mensen moeilijker herstelt, ik was natuurlijk wel elf, maar goed, dat zou je eens na kunnen vragen.

Wat was er met je gebeurd Susan?

Chance, vervelend dat ze zo reageert, maar ze kan er niets aan doen. Ik duim voor je dat je oma dit weer kwijtraakt. Hoezo praten de artsen langs elkaar heen?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gympie ma 9 jul 2012 - 20:25

Hoe gaat het nu met je oma?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond di 10 jul 2012 - 1:14

Goed Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 561177. Weer thuis (wel nu met hulp van de thuiszorg, maar dat had ze eigenlijk al veel eerder moeten hebben). Voor zover we weten geen schade (meer).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gympie di 10 jul 2012 - 1:19

Woo, wat goed zeg. Het leek echt heel verkeerd af te lopen, maar heeft toch nog zo'n wending gekregen. Heel mooi!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  sanne-84 di 10 jul 2012 - 1:35

Sow wat een geluk! Fijn hoor!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Esperanza di 10 jul 2012 - 6:28

Wat fijn om te lezen Chance! Ik ben blij dat het alsnog goed is afgelopen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 6:57

Wat fijn dat het allemaal goed afgelopen is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 7:21

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 7:48

Wat ontzettend fijn zeg!
Hoe gaat het nu met haar zelf? Wat eten betreft?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Blond di 10 jul 2012 - 9:09

Ook prima smile. Mijn opa zal nu een stuk beter opletten wat ze eet, en snijdt haar vlees nu.

Ze herinnert zich trouwens toch niets meer van die bewuste dag/avond. Ze heeft alles gehoord van de verpleging, maar kan niets zelf terug halen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 9:22

Erg vervelend (denk ik) dat ze zelf niks meer kan herinneren, maar dan nog is het wel heel belangrijk dat het een stuk beter met haar gaat! Fijn om te horen Chance, hopelijk hebben jullie nu ook de rust wat terug gevonden!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 9:26

Kowalski schreef:Erg vervelend (denk ik) dat ze zelf niks meer kan herinneren, maar dan nog is het wel heel belangrijk dat het een stuk beter met haar gaat! Fijn om te horen Chance, hopelijk hebben jullie nu ook de rust wat terug gevonden!

Ik weet het niet, ik denk dat zo iets flink traumatisch kan zijn en het misschien maar beter is dat ze het niet meer weet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Kowalski di 10 jul 2012 - 9:29

Lejow schreef:
Kowalski schreef:Erg vervelend (denk ik) dat ze zelf niks meer kan herinneren, maar dan nog is het wel heel belangrijk dat het een stuk beter met haar gaat! Fijn om te horen Chance, hopelijk hebben jullie nu ook de rust wat terug gevonden!

Ik weet het niet, ik denk dat zo iets flink traumatisch kan zijn en het misschien maar beter is dat ze het niet meer weet.

Zo heb ik het eigenlijk nog niet bedacht! Kan je misschien wel gelijk in hebben, aan de andere kant lijkt het me ontzettend vervelend om het niet meer te weten (ik heb ooit een ongeluk gehad wat ik me niet meer kan herinneren en dat vond ik vreselijk!)
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Snoes di 10 jul 2012 - 17:52

Wat fijn dat het nu zo goed gaat met haar, Chance. Dat moet vast een enorme opluchting zijn voor jullie allemaal.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Stuiterbal wo 11 jul 2012 - 2:05

Snoes schreef:Wat fijn dat het nu zo goed gaat met haar, Chance. Dat moet vast een enorme opluchting zijn voor jullie allemaal.

+1
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 2:06

Goed om te horen dat het nu beter gaat met je oma!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Alex wo 11 jul 2012 - 2:56

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met je oma! Echt een opluchting!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Shisha wo 11 jul 2012 - 2:59

Fijn dat het weer zo goed gaat. Dat zal een hele opluchting zijn.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Zora wo 11 jul 2012 - 3:37

Wauw, wat goed!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Net mijn oma bijna zien sterven - Pagina 8 Empty Re: Net mijn oma bijna zien sterven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum