Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vragenlijstje [met wie niet..]

+18
Toet
Caro
Kowalski
Bliss
SoGood
RYW
Ibbeltje
Minx
Pompoen
Susan
slaatje
Bazinga
Siamsa
ExpressoB
June
Raindrop
Blond
Lavendel
22 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 Empty Re: Vragenlijstje [met wie niet..]

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:19

ExpressoB schreef:
Confusion schreef:Wat een gezeik om een prima lijstje.

Wat er in zo'n lijstje staat is toch niet de waarheid? Het is iemands mening. Het belangrijkste is dat je blij met jezelf en je leven. Wat de een saai vindt, vindt de ander misschien geweldig. So what?

Ja en wat heeft die forummer aan die mening? helemaal niks
Waarom dan toch van die negatieve vragen erin, waarom niet alleen positief?!

Moeten we dan altijd maar veren in elkaars reet blijven steken? En zo negatief is dit lijstje helemaal niet. Het is hoe je op iemand over komt, niet hoe je bent. Verder eens met Confusion!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 Empty Re: Vragenlijstje [met wie niet..]

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:25

Waarschijnlijk spuit 11, maar heb niet alles gelezen. Ik zie dat ik ook een paar keer wordt genoemd, ben benieuwd wat daar de redenen voor zijn smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:30

- Met welke forumster identificeer je je helemaal niet? Met veel moeders, omdat ik in een totaal andere levensfase zit en omdat ik het idee heb (en dat kan ik natuurlijk pas zeker weten als ik zelf moeder ben) dat ik mijn kind heel anders zou opvoeden.
- Met welke forumster zou je nooit vriendinnen kunnen zijn? Reva, aangezien dat hier op het forum al botst.
- Welke forumster is het minst geëmanicipeerd? Geen idee
- Welke forumster is het minst ambitieus? Volgens mij zitten hier ontzettend veel ambitieuze meiden, en ik kan zo even niemand verzinnen die niet ambitieus is.
- Welke forumster heeft het saaiste leven? Ik denk dat niemand een saai leven heeft

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:19

Yoyo schreef:
ExpressoB schreef:
Confusion schreef:Wat een gezeik om een prima lijstje.

Wat er in zo'n lijstje staat is toch niet de waarheid? Het is iemands mening. Het belangrijkste is dat je blij met jezelf en je leven. Wat de een saai vindt, vindt de ander misschien geweldig. So what?

Ja en wat heeft die forummer aan die mening? helemaal niks
Waarom dan toch van die negatieve vragen erin, waarom niet alleen positief?!

Moeten we dan altijd maar veren in elkaars reet blijven steken? En zo negatief is dit lijstje helemaal niet. Het is hoe je op iemand over komt, niet hoe je bent. Verder eens met Confusion!

Dat is toch sowieso met al die lijstjes. Alsof iedereen die hier lief en schattig lijkt in het echt nooit een kutopmerking maakt.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:20

Zoey schreef:Waarschijnlijk spuit 11, maar heb niet alles gelezen. Ik zie dat ik ook een paar keer wordt genoemd, ben benieuwd wat daar de redenen voor zijn Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 561177

Ik heb gewoon niet het gevoel dat ik me met jou kan identificeren en daarom kan ik ook geen vrienden met je zijn denk ik. Maar voor iedereen dadelijk weer boos wordt: gebaseerd op wat hier staat dus.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:21

Hadewijch schreef:Dat is toch sowieso met al die lijstjes. Alsof iedereen die hier lief en schattig lijkt in het echt nooit een kutopmerking maakt.

Ik heb anders wel het idee dat er op het forum veel meer gebitcht wordt naar elkaar dan in het echt.
Of iedereen doet gewoon lief tegen mij in het echt, dat kan ook Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 2474380249

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:23

Iedereen die het leven van Lily saai noemt: zijn jullie vergeten dat zij een heel spannende hobby heeft, bloemencorso!? :cheering:

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:25

Dat ook, ik ben vast ook af en toe feller hier dan in het echt en vast ook wel ooit geduldiger dan in het echt.

Einde verhaal is overigens dat dit topic net zo goed niet geopend had kunnen worden, want er zijn geloof ik vier mensen die hem in hebben gevuld. Ik had het overigens ook net zo goed niet kunnen doen, want ik heb het gevoel dat ik me voor alles loop te verdedigen. Ik zou me echt niet druk maken als mensen hier dachten dat ik een saai leven had, maar het is waarschijnlijk ook niet zo leuk om te zeggen.

Anderzijds maken mensen hier aan de lopende kutopmerkingen in de categorie 'dat jij nou geen leven hebt' en dat is dan wel normaal? Ik heb nog liever een saai leven dan geen leven.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:25

Zelda schreef:
Hadewijch schreef:Dat is toch sowieso met al die lijstjes. Alsof iedereen die hier lief en schattig lijkt in het echt nooit een kutopmerking maakt.

Ik heb anders wel het idee dat er op het forum veel meer gebitcht wordt naar elkaar dan in het echt.
Of iedereen doet gewoon lief tegen mij in het echt, dat kan ook Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 2474380249

Dat heb ik ook hoor, hier op het forum zijn er een aantal forummers met wie ik geregeld in de clinche lig, dat heb ik in het echt nooit.

Hadewijch, ik ben niet boos hoor, het maakt mij echt niet uit, maar ik ben gewoon benieuwd waarom je je dan niet met mij kunt identificeren smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:26

Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft laughcry vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
In het geval van EB vind ik deze opmerking veel pijnlijker dan een lijstje met iets wat minder politieke vragen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:26

Zelda schreef:

Ja maar dat ben je ook! Bovendien sta ik helemaal versteld van je rockmuziek smaak en dat vind ik serieus te cool! Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 281626781

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:27

Omdat ik vind dat je een kort lontje hebt en bij sommige mensen steeds weer terugkomt op wat eerder al eens gezegd is en je daar niet overheen lijkt te kunnen zetten. Ik lees dat elke keer weer en daar herken ik mezelf niet in en ik snap dat gewoon niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:32

Hadewijch schreef:Omdat ik vind dat je een kort lontje hebt en bij sommige mensen steeds weer terugkomt op wat eerder al eens gezegd is en je daar niet overheen lijkt te kunnen zetten. Ik lees dat elke keer weer en daar herken ik mezelf niet in en ik snap dat gewoon niet.

Ik kan dit enerzijds begrijpen (ik heb ook echt een kort lontje), maar anderszijds snap ik niet waarom ik altijd als 'schuldige' wordt aangewezen van het terugkomen op bepaalde dingen. Ik heb namelijk zelf echt niet het idee dat het alleen aan mij ligt. Maar goed, dat is een hele andere discussie.

Gast
Gast

Dropdraakje schreef:
Zelda schreef:

Ja maar dat ben je ook! Bovendien sta ik helemaal versteld van je rockmuziek smaak en dat vind ik serieus te cool! Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 281626781

Haha ja dat had je niet verwacht van mij he? Vind het juist wel cool dat ik mensen zo kan verbazen Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 281626781

Gast
Gast

Zoey schreef:- Met welke forumster identificeer je je helemaal niet? Met veel moeders, omdat ik in een totaal andere levensfase zit en omdat ik het idee heb (en dat kan ik natuurlijk pas zeker weten als ik zelf moeder ben) dat ik mijn kind heel anders zou opvoeden.
- Met welke forumster zou je nooit vriendinnen kunnen zijn? Reva, aangezien dat hier op het forum al botst.
- Welke forumster is het minst geëmanicipeerd? Geen idee
- Welke forumster is het minst ambitieus? Volgens mij zitten hier ontzettend veel ambitieuze meiden, en ik kan zo even niemand verzinnen die niet ambitieus is.
- Welke forumster heeft het saaiste leven? Ik denk dat niemand een saai leven heeft
Het zit je écht dwars he...

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:33

Ik zeg niet dat alles aan jou ligt, ik herken me er gewoon niet in en die discussie ga ik maar niet aan inderdaad, maar het valt me wel op dat je hier Reva dan weer meteen noemt in een lijstje terwijl je in de rest van het lijstje geen enkele naam noemt.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 6:34

Ik vind het wel grappig dat veel mensen die vragen gewoon vinden kunnen en dat er dan toch wel min of meer een conflict ontstaat. Ik had ze eigenlijk voor de grap verzonnen, toen iemand vanmiddag zei dat ze zin had in een rel. De vragen lijken best onschuldig, maar toch willen mensen hun naam liever niet zien staan, zekere niet meerdere keren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:34

Hadewijch schreef:Ik zeg niet dat alles aan jou ligt, ik herken me er gewoon niet in en die discussie ga ik maar niet aan inderdaad, maar het valt me wel op dat je hier Reva dan weer meteen noemt in een lijstje terwijl je in de rest van het lijstje geen enkele naam noemt.

Dat maakt toch niet uit? Nu gaat iedereen weer meteen vallen over het feit dat zij Reva noemt, maar het had toch net zo goed iemand anders kunnen zijn?
Ze heeft gewoon het lijstje ingevuld, wat er in de openingspost gevraagd werd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:35

Zelda schreef:
Dropdraakje schreef:
Zelda schreef:

Haha ja dat had je niet verwacht van mij he? Vind het juist wel cool dat ik mensen zo kan verbazen Vragenlijstje [met wie niet..] - Pagina 4 281626781
Samen een keertje rockmuzieken? Very Happy

Laatst aangepast door Dropdraakje op do 14 jun 2012 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:35

Susan schreef:Ik vind het wel grappig dat veel mensen die vragen gewoon vinden kunnen en dat er dan toch wel min of meer een conflict ontstaat. Ik had ze eigenlijk voor de grap verzonnen, toen iemand vanmiddag zei dat ze zin had in een rel. De vragen lijken best onschuldig, maar toch willen mensen hun naam liever niet zien staan, zekere niet meerdere keren.

Het enige aan dat lijstje is dat ik veel vragen echt met elkaar samen vind hangen, terwijl ik dat in eerste instantie niet meteen dacht toen ik het lijstje zag, maar blijkbaar is het inderdaad toch niet zo'n handige lijst. Ik vond 'm ook vrij onschuldig eigenlijk.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 6:36

ExpressoB schreef:Lily: tis oke, tnx voor je sorry.

Nee echt serieus, ik trek mij heel erg snel dingen aan en kan niet altijd goed overweg met kritiek, ook wel door mijn verleden en ook wel hoe ik nu leef.
Ik vind het altijd leuk om hier op het forum te zitten en mee te praten, ook al praat ik niet overal bij mee. Heb in het verleden hier op het forum ook een hoop kritiek gekregen en werd ik door meerdere forummers te 'kakken' gezet. Kan hier gewoon erg slecht tegen, laat iedereen in zijn waarde en roep niet dingen op door dit soort lijstjes te plaatsen.

Genoeg forummers lezen nu niet mee maar hun naam word wel meerdere malen genoemd, best lullig.

Ja, maar je valt op, niet altijd op een positieve manier door je manier van reageren. Daardoor word je sneller in lijstjes genoemd. En ik zie het hier weer gebeuren, je voelt je gelijk enorm aangevallen en te kakken gezet. Het is niet écht aardig dat ze je noemen in dit lijstje, maar het is ook nou niet echt heel lelijk. Ik snap op zich wel dat je het minder tof vind, maar jij hebt wel de neiging alles heel persoonlijk te maken en je aan te trekken. Daardoor kom je over als een onzeker en bozig meisje. Zonde want ik weet bijna zeker dat dat hier op de een of andere manier uitvergroot word door je soms vreemde manier van posten, heel erg vol er in en hard.
Als je dingen meer van je af kan laten glijden, je schouders er over kan ophalen en beseffen: "hee die mensen kennen mij niet, ik weet wel beter", dan hoef je ook niet meer zo te reageren, vinden mensen je waarschijnlijk aardiger en kom je in een opwaardse spiraal.
Wat natuurlijk ook kan is dat de mensen vaak wel de vinger op de zere plek leggen, dat is ook niet altijd leuk om te horen en ook moeilijk te incasseren, maar probeer dan te denken "hey verrek ze hebben pijnlijk gelijk, niet leuk maar wel een goede reden om er wat aan proberen te veranderen", in plaats van er vol op in te gaan.

En ik bedoel dan natuurlijk niet dat je niet op een opmerking van Lily mag reageren die (onbedoeld) nogal hard was, maar meer dat je altijd maar van je af aan het bijten bent en om je heen staat te meppen terwijl dat volgens mij de helft van de tijd (zo niet vaker) echt niet nodig is en alleen maar een tegenovergesteld effect heeft.
Ik hoop dat je dit niet als lelijk en vervelend ziet want ik bedoel dit echt als opbouwende kritiek.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:36

Ik hoop dat ik hier even m'n hart kan luchten zonder dat er meteen weer een 'rel' gestart wordt, want inderdaad Smikkell, het zit me echt dwars. Ik ben gewoon lekker aan het forummen, en heb het gevoel dat ik heel onterecht wordt aangesproken maar als ik er iets van zeg wordt het omgedraaid. Ik kan me er niet zo makkelijk overheen zetten omdat ik gewoon niet weet wat de oorzaak is van de eerste opmerking van Reva. Als ik alleen maar weet waarom ze in eerste instantie is begonnen met die opmerking, dan kan ik het beter begrijpen en kan ik me er wel overheen zetten. Het klinkt misschien heel melodramatisch allemaal, maar ik vond het écht niet leuk toen.

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:38

Zelda schreef:
Hadewijch schreef:Ik zeg niet dat alles aan jou ligt, ik herken me er gewoon niet in en die discussie ga ik maar niet aan inderdaad, maar het valt me wel op dat je hier Reva dan weer meteen noemt in een lijstje terwijl je in de rest van het lijstje geen enkele naam noemt.

Dat maakt toch niet uit? Nu gaat iedereen weer meteen vallen over het feit dat zij Reva noemt, maar het had toch net zo goed iemand anders kunnen zijn?

Ik geef volgens mij gewoon antwoord op haar vraag, maar moet dat dan weer zonder voorbeeld, omdat het anders te gemeen is? Het valt me op en dat hangt samen met wat ik net al zei. Ze heeft trouwens inderdaad het lijstje 'gewoon' ingevuld, maar ze noemt maar één naam en dat valt op. Moet ze overigens zelf weten, maar het paste wel in het gesprek dat we al hadden om te zeggen dat me dat opviel, het is niet dat ik nu out of the blue een lijstje loop te bekritiseren.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:39

Zelda schreef:

Dat heeft ze niet. Ze vult maar één naam in en dat is Reva. Om een opmerking van weken geleden waar ze maat op terug blijft komen. Keer op leer op keer! Ze laat alleen even weg dat en wat voor PM ze zelf heeft gestuurd. Mens, laat het rusten. Je blaast het zó enorm op. Ik ga bijna denken dat Reva gelijk had met haar post.

Gast
Gast

Bericht  June do 14 jun 2012 - 6:40

Zoey schreef:Ik hoop dat ik hier even m'n hart kan luchten zonder dat er meteen weer een 'rel' gestart wordt, want inderdaad Smikkell, het zit me echt dwars. Ik ben gewoon lekker aan het forummen, en heb het gevoel dat ik heel onterecht wordt aangesproken maar als ik er iets van zeg wordt het omgedraaid. Ik kan me er niet zo makkelijk overheen zetten omdat ik gewoon niet weet wat de oorzaak is van de eerste opmerking van Reva. Als ik alleen maar weet waarom ze in eerste instantie is begonnen met die opmerking, dan kan ik het beter begrijpen en kan ik me er wel overheen zetten. Het klinkt misschien heel melodramatisch allemaal, maar ik vond het écht niet leuk toen.

Maar je kunt op dit forum toch onmogelijk elke keer zo bezig blijven met elke, in jouw ogen vervelende, opmerking die een keer gemaakt wordt? Let it go denk ik dan.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: