Vragenlijstje [met wie niet..]
+18
Toet
Caro
Kowalski
Bliss
SoGood
RYW
Ibbeltje
Minx
Pompoen
Susan
slaatje
Bazinga
Siamsa
ExpressoB
June
Raindrop
Blond
Lavendel
22 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vragenlijstje [met wie niet..]
It's me schreef:Lily en EB zitten allebei veel in het dagcafé en EB heeft het er vooral in het dagcafé over.Zelda schreef:It's me schreef:Dat vind ik dan wel weer een nogal lullige opmerking gezien de problemen van EB...Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
Misschien wist Lily dat niet? Ik vind het niet zo lullig, als Lily ervan wist had ze vast niet zo'n opmerking gemaakt.
Ik weet serieus niks over de problemen van EB anders had ik niet zo`n opmerking gemaakt voel me nu wel heel schuldig, sorry!!!
En de laatste tijd zit ik eigenlijk nog maar zelden in het dagcafe.
Gast- Gast
Ik ken mensen hier niet goed genoeg om te zeggen dat ik hun leven saai vind of dat ik ze niet ambitieus genoeg vind. Maar als ik er wel bij stond, zou het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat een ander hier van me vindt. Waarom trek je je het zo aan EB?
Gast- Gast
Punk'd schreef:haha Ik ben ook helemaal niet de juiste persoon om zo'n topic te openen.
Jij bent gewoon te lief voor dit soort topics
Gast- Gast
It's me schreef:Lily en EB zitten allebei veel in het dagcafé en EB heeft het er vooral in het dagcafé over.Zelda schreef:It's me schreef:Dat vind ik dan wel weer een nogal lullige opmerking gezien de problemen van EB...Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
Misschien wist Lily dat niet? Ik vind het niet zo lullig, als Lily ervan wist had ze vast niet zo'n opmerking gemaakt.
Lees nu jullie reacties, ik had er al 1 geplaatst (zal ook wel weer te fel zijn...)
Is dat goed of niet goed? hoef er toch niet een topic voor te openen?! had er al laatst 1 geopend in persoonlijk, die ging nog ff iets verder.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Lieve expresso,
Probeer je niet te druk te maken om de mening van mensen hier. Je weet zelf wel beter toch? In real life heeft iedereen ook altijd een mening over elkaar, dan ga je misschien helemaal niet om met mensen die hier meeschrijven. Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je denken. Hoe jij en je vrienden/familie jou zien en dat ze van je houden is toch veel belangrijker dan hoe mensen die jou alleen virtueel jou zien.
Probeer je niet te druk te maken om de mening van mensen hier. Je weet zelf wel beter toch? In real life heeft iedereen ook altijd een mening over elkaar, dan ga je misschien helemaal niet om met mensen die hier meeschrijven. Wat kan jou het nou schelen wat mensen van je denken. Hoe jij en je vrienden/familie jou zien en dat ze van je houden is toch veel belangrijker dan hoe mensen die jou alleen virtueel jou zien.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jolicious schreef:Ik ken mensen hier niet goed genoeg om te zeggen dat ik hun leven saai vind of dat ik ze niet ambitieus genoeg vind. Maar als ik er wel bij stond, zou het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat een ander hier van me vindt. Waarom trek je je het zo aan EB?
Ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden om eerlijk te zijn. Een forum is een forum, maar wel waar je lief en leed met elkaar deelt. Als iemand anders je dan saai vindt, kan dat best hard overkomen lijkt me. Ook als je zelf weet dat het niet zo is.
Gast- Gast
Zelda schreef:Punk'd schreef:haha Ik ben ook helemaal niet de juiste persoon om zo'n topic te openen.
Jij bent gewoon te lief voor dit soort topics
haha (was nou net niet de bedoeling van het topic )
Gast- Gast
Maar Zelda, niemand zegt toch dat je saai bent, maar dat je leven zo overkomt. Ik vind mezelf niet saai, maar momenteel zit ik vastgeplakt aan mijn studieboeken en heb ik wel tijdelijk een behoorlijk saai leven.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Zelda, ik denk dat het ook wel scheelt wie het zou zeggen. Ik persoonlijk zou het me meer aantrekken als bv jij of ibbeltje of iemand anders van de EHV meeting me saai vind ofzo dan niemand die ik nog nooit gezien of gesproken heb.
Ik kan me wel voorstellen dat ik hier op het forum nogal saai en levenloos overkomen aangezien ik alleen hier ben tijdens werktijden
Ik kan me wel voorstellen dat ik hier op het forum nogal saai en levenloos overkomen aangezien ik alleen hier ben tijdens werktijden
Gast- Gast
Ik snap niet wat er leuk aan is om het te benoemen dat je iemands leven saai vindt.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Lily schreef:Zelda, ik denk dat het ook wel scheelt wie het zou zeggen. Ik persoonlijk zou het me meer aantrekken als bv jij of ibbeltje of iemand anders van de EHV meeting me saai vind ofzo dan niemand die ik nog nooit gezien of gesproken heb.
Ja dat is wel waar.
Gast- Gast
Lily: tis oke, tnx voor je sorry.
Nee echt serieus, ik trek mij heel erg snel dingen aan en kan niet altijd goed overweg met kritiek, ook wel door mijn verleden en ook wel hoe ik nu leef.
Ik vind het altijd leuk om hier op het forum te zitten en mee te praten, ook al praat ik niet overal bij mee. Heb in het verleden hier op het forum ook een hoop kritiek gekregen en werd ik door meerdere forummers te 'kakken' gezet. Kan hier gewoon erg slecht tegen, laat iedereen in zijn waarde en roep niet dingen op door dit soort lijstjes te plaatsen.
Genoeg forummers lezen nu niet mee maar hun naam word wel meerdere malen genoemd, best lullig.
Nee echt serieus, ik trek mij heel erg snel dingen aan en kan niet altijd goed overweg met kritiek, ook wel door mijn verleden en ook wel hoe ik nu leef.
Ik vind het altijd leuk om hier op het forum te zitten en mee te praten, ook al praat ik niet overal bij mee. Heb in het verleden hier op het forum ook een hoop kritiek gekregen en werd ik door meerdere forummers te 'kakken' gezet. Kan hier gewoon erg slecht tegen, laat iedereen in zijn waarde en roep niet dingen op door dit soort lijstjes te plaatsen.
Genoeg forummers lezen nu niet mee maar hun naam word wel meerdere malen genoemd, best lullig.
Lily schreef:Zelda, ik denk dat het ook wel scheelt wie het zou zeggen. Ik persoonlijk zou het me meer aantrekken als bv jij of ibbeltje of iemand anders van de EHV meeting me saai vind ofzo dan niemand die ik nog nooit gezien of gesproken heb.
Begrijpelijk, ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden van iemand die mij en mijn leven daadwerkelijk kent, maar hier kunnen mensen alleen een beeld vormen door wat ik wel vertel, niet door wat ik niet vertel.
June- Kletskop
Hadewijch schreef:Lily schreef:Zelda, ik denk dat het ook wel scheelt wie het zou zeggen. Ik persoonlijk zou het me meer aantrekken als bv jij of ibbeltje of iemand anders van de EHV meeting me saai vind ofzo dan niemand die ik nog nooit gezien of gesproken heb.
Begrijpelijk, ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden van iemand die mij en mijn leven daadwerkelijk kent, maar hier kunnen mensen alleen een beeld vormen door wat ik wel vertel, niet door wat ik niet vertel.
Dat klopt ook wat je zegt hoor, maar dan nog is het gewoon niet leuk om te lezen.
Gast- Gast
achja ik kan het me niet aantrekken/heel druk om maken maar ik denk ook dat dit topic is geopend om weer wat sensatie/leven op het forum te krijgen.
Gast- Gast
EB: het is een openbaar forum, morgen is het ook nog wel te lezen, dus het is niet achter iemands rug om. Ik vind het vervelend dat jij je het zo aantrekt, maar het betekent niet dat niemand je waardeert hier. Je hebt toch vaak genoeg verhalen waar leuke feedback op komt? Iedereen vindt het leuk om over je hond te lezen en dergelijke, maar inderdaad ik krijg uit jouw berichten niet mee dat jij heel veel dingen doet die ik leuk zou vinden. Ik zou echter een leven als topsporter ook verschrikkelijk saai vinden, want dat vind ik ook niet leuk. Dit is gewoon hoe het op mij overkomt en gezien vanuit mijn opinie. Er zijn hier geloof ik ruim 2000 forummers geregistreerd, als er dertig mensen iets minder leuks zeggen, zijn er nog genoeg over die het misschien anders zien.
En als mensen dit topic te kwetsend of vervelend vinden, dan moet het maar verwijderd worden, maar bewaar vooral mijn lijstje hoor, als iemand bang is dat de mensen die erop staan het anders niet lezen.
En als mensen dit topic te kwetsend of vervelend vinden, dan moet het maar verwijderd worden, maar bewaar vooral mijn lijstje hoor, als iemand bang is dat de mensen die erop staan het anders niet lezen.
June- Kletskop
Dan zou ik toch maar eens beter met kritiek omgaan ipv je aangevallen te voelen want dat is serieus nergens voor nodig, niemand zet je nu te kakken, al kwam de opmerking van Lily even rot over. Nogmaals er is helemaal niks mis met raar posten of raar zijn. Eenieder heeft wel zijn wierdo momentjes, en girl daar is echt niks mis mee! Je trekt het je wel erg hard aan. Nergens voor nodig EB want ik denk dat er genoeg meisen zijn die dat hier anders ervaren!ExpressoB schreef:Lily: tis oke, tnx voor je sorry.
Gast- Gast
Wat een gezeik om een prima lijstje.
Wat er in zo'n lijstje staat is toch niet de waarheid? Het is iemands mening. Het belangrijkste is dat je blij met jezelf en je leven. Wat de een saai vindt, vindt de ander misschien geweldig. So what?
Wat er in zo'n lijstje staat is toch niet de waarheid? Het is iemands mening. Het belangrijkste is dat je blij met jezelf en je leven. Wat de een saai vindt, vindt de ander misschien geweldig. So what?
Gast- Gast
Confusion schreef:Wat een gezeik om een prima lijstje.
Ja en wat heeft die forummer aan die mening? helemaal niks
Waarom dan toch van die negatieve vragen erin, waarom niet alleen positief?!
Jolicious schreef:Ik ken mensen hier niet goed genoeg om te zeggen dat ik hun leven saai vind of dat ik ze niet ambitieus genoeg vind. Maar als ik er wel bij stond, zou het me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten wat een ander hier van me vindt. Waarom trek je je het zo aan EB?
Mee eens, en ik vraag het me ook af EB.
Gast- Gast
Heb al genoeg uitleg gegeven dacht ik zo.
ExpressoB schreef:Heb al genoeg uitleg gegeven dacht ik zo.
Niet zo opgejut, ik vraag t maar gewoon. Je bent niet eens uitleg verschuldigd meid.
Gast- Gast
Paar berichten hiervoor heeft ze een hele uitgebreide uitleg gegeven, PurpleSparkle, maar daar heb je waarschijnlijk even overheen gelezen.
June- Kletskop
Hadewijch schreef:Paar berichten hiervoor heeft ze een hele uitgebreide uitleg gegeven, PurpleSparkle, maar daar heb je waarschijnlijk even overheen gelezen.
Denk het wel ja. Heb zelf ook nogal wat aan mijn hoofd. Ik bedoelde het ook niet negatief.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Hadewijch schreef:Paar berichten hiervoor heeft ze een hele uitgebreide uitleg gegeven, PurpleSparkle, maar daar heb je waarschijnlijk even overheen gelezen.
Denk het wel ja. Heb zelf ook nogal wat aan mijn hoofd. Ik bedoelde het ook niet negatief.
Zo vond ik het ook niet overkomen hoor . Ik wilde je even op dat bericht wijzen, omdat ExpressoB dus niet voor niets zegt dat ze al een uitleg had gegeven, die staat er namelijk wel en dan kun je hem bij interesse gewoon even lezen.
June- Kletskop
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: