Vragenlijstje [met wie niet..]
+18
Toet
Caro
Kowalski
Bliss
SoGood
RYW
Ibbeltje
Minx
Pompoen
Susan
slaatje
Bazinga
Siamsa
ExpressoB
June
Raindrop
Blond
Lavendel
22 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vragenlijstje [met wie niet..]
Precies Zoey, aannemen en laten voor wat het is.Pippa schreef:Tja, misschien trekt iemand het zich aan, dat kan toch? Daar kan iedereen wel over vallen, iemand kan het ook gewoon aannemen en laten voor wat het is.
Mijn opmerking was heel anders bedoeld. Jij zag er meteen weer fakerjacht in. Eens dus met Hadewijch! En nu ben ik klaar met deze discussie!
Gast- Gast
Ik moe zeggen dat ik niet eens snap(te) wat er met die opmerking richting Zoey bedoelt wordt...
Gast- Gast
Het is toch gewoon een grapje? Ik weet niet meer precies waar die opmerking toen stond, maar toen interpreteerde ik 'm ook al niet zoals jij dat deed.
Als een vriendin van me die een hekel heeft aan koekjes ineens een koekje eet, zeg ik ook wel eens voor de grap: "Wil de echte huppeldepup nu opstaan." Dat is toch gewoon een grapje? Ik snap echt niet hoe je dat nou weer zo raar kunt interpreteren. Dat is ook heel serieus.
Edit: Oh en ik stop er trouwens nu echt mee, want ik heb er eigenlijk ook geen bal mee te maken, maar ik zou voor je eigen bestwil het maar gewoon laten zitten.
Als een vriendin van me die een hekel heeft aan koekjes ineens een koekje eet, zeg ik ook wel eens voor de grap: "Wil de echte huppeldepup nu opstaan." Dat is toch gewoon een grapje? Ik snap echt niet hoe je dat nou weer zo raar kunt interpreteren. Dat is ook heel serieus.
Edit: Oh en ik stop er trouwens nu echt mee, want ik heb er eigenlijk ook geen bal mee te maken, maar ik zou voor je eigen bestwil het maar gewoon laten zitten.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hadewijch schreef:Het is toch gewoon een grapje? Ik weet niet meer precies waar die opmerking toen stond, maar toen interpreteerde ik 'm ook al niet zoals jij dat deed.
Ah zoo!
Nou dan begrijp ik er ook niks van
Gast- Gast
Hadewijch schreef:Het is toch gewoon een grapje? Ik weet niet meer precies waar die opmerking toen stond, maar toen interpreteerde ik 'm ook al niet zoals jij dat deed.
wow, dit klinkt gewoon als een bedreiging haha. Nou ik kende die grap niet en heb het dus anders opgevat. Sorry als jij daar last van hebt gehad.
Gast- Gast
Zoey schreef:Hadewijch schreef:Het is toch gewoon een grapje? Ik weet niet meer precies waar die opmerking toen stond, maar toen interpreteerde ik 'm ook al niet zoals jij dat deed.
wow, dit klinkt gewoon als een bedreiging haha. Nou ik kende die grap niet en heb het dus anders opgevat. Sorry als jij daar last van hebt gehad.
Ik bedoelde meer: voor je eigen gemoedsrust. Het lijkt me beter voor je hart, niet dat ik je iets aan ga doen of zo .
June- Kletskop
Zoey! Please let it go..
Nu is t klaar met t gemuik.
Edit: ik kende je vtv niet, maar de laatste tijd als ik wat van je lees gaat t alleen maar over Reva dit, Reva dit. Oke, je vindt Reva een kut, maar dat weten we nu wel!
Edit: ik kende je vtv niet, maar de laatste tijd als ik wat van je lees gaat t alleen maar over Reva dit, Reva dit. Oke, je vindt Reva een kut, maar dat weten we nu wel!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Zoey! Please let it go..
Serieus, ik zeg alleen sorry, ik kende die grap niet. My god, moet ik nu echt ieder lettertje dat ik typ op een weegschaaltje gaan leggen?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Zoey! Please let it go..
Nou zeg dit slaat ook nergens op zo had ik het totaal niet opgevat.
Oja, ik zou me er buiten houden
Gast- Gast
Sweet jezus on a stick, wat een gelul allemaal zeg..
Volgens mij is iedereen hartstikkene ongi!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zelda schreef:PrinsesBo schreef:Zoey! Please let it go..
Nou zeg dit slaat ook nergens op zo had ik het totaal niet opgevat.
Oja, ik zou me er buiten houden
Nouja dat kut is ook overdreven
Maar zij overdrijft mijns inziens ook, maar misschien vat IK dat verkeerd op
Gast- Gast
Jop schreef:Sweet jezus on a stick, wat een gelul allemaal zeg..
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Gast- Gast
Nog niet!
Gast- Gast
Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Liever niet, ik heb het verhaal nu al zovaak getypt
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Jop schreef:Sweet jezus on a stick, wat een gelul allemaal zeg..
Ik niet ongi!
Gast- Gast
Idem.Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Gast- Gast
Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Duhhhhhhhh, mij ken je toch wel!
Gast- Gast
Ik ook nietCharlie schreef:Dropdraakje schreef:Jop schreef:Sweet jezus on a stick, wat een gelul allemaal zeg..
Ik niet ongi!
Gast- Gast
Voor mij ook graag een update! Mijn werkende leven gaat ten koste van mijn forumtijd.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dropdraakje schreef:Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Duhhhhhhhh, mij ken je toch wel!
Bij jou ben je er binnen een minuut achter, omdat bij je laatste berichten gewoon nog een foto staat .
June- Kletskop
Jongens, het is maar tien pagina's, je hebt vast ook wel ooit 30 pagina's aan zinlozere onzin gelezen hier.
June- Kletskop
NietusHadewijch schreef:Jongens, het is maar tien pagina's, je hebt vast ook wel ooit 30 pagina's aan zinlozere onzin gelezen hier.
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: