Vragenlijstje [met wie niet..]
+18
Toet
Caro
Kowalski
Bliss
SoGood
RYW
Ibbeltje
Minx
Pompoen
Susan
slaatje
Bazinga
Siamsa
ExpressoB
June
Raindrop
Blond
Lavendel
22 plaatsers
Pagina 8 van 8
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vragenlijstje [met wie niet..]
Youandi schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Gast- Gast
Pompoen, bedankt voor je uitgebreide bericht hier en voor een aantal ook bedankt voor jullie reactie.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
- Met welke forumster identificeer je je helemaal niet? Forumsters die een minnaar hebben, forumsters die een groot gezin hebben en alleen maar kunnen praten over hun kinderen, forumsters die zich altijd en overal aan ergeren en alles negatief zien, forumsters die geen zin hebben om te werken of niet hun best doen om werk te vinden.
- Met welke forumster zou je nooit vriendinnen kunnen zijn? Ik hoef denk ik geen naam te nomen, maar er is er eentje die ik niet bijster empatisch vind.
- Welke forumster is het minst geëmanicipeerd? Hier weet ik écht geen voorbeeld bij te geven. Bij het meest geëmanicipeerd dan weer wel...
- Welke forumster is het minst ambitieus? Nou, ehh.. forumsters die niet werken of studeren en bijvoorbeeld van jongs af aan fulltime moeder zijn. Al vind ik daar niks mis mee. Je ambities liggen dan gewoon op een ander vlak.
- Welke forumster heeft het saaiste leven? Voor het beantwoorden van deze vraag ken ik niemand goed genoeg. Bovendien is saai een begrip dat niet echt duidelijk te definiëren is.
- Met welke forumster zou je nooit vriendinnen kunnen zijn? Ik hoef denk ik geen naam te nomen, maar er is er eentje die ik niet bijster empatisch vind.
- Welke forumster is het minst geëmanicipeerd? Hier weet ik écht geen voorbeeld bij te geven. Bij het meest geëmanicipeerd dan weer wel...
- Welke forumster is het minst ambitieus? Nou, ehh.. forumsters die niet werken of studeren en bijvoorbeeld van jongs af aan fulltime moeder zijn. Al vind ik daar niks mis mee. Je ambities liggen dan gewoon op een ander vlak.
- Welke forumster heeft het saaiste leven? Voor het beantwoorden van deze vraag ken ik niemand goed genoeg. Bovendien is saai een begrip dat niet echt duidelijk te definiëren is.
Gast- Gast
Wat een ontzettend politiek correcte reactie, Youandi!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Daarvoor kom ik hier te weinig.Punk'd schreef:Susan had mooie vragen verzonnen, ik kan natuurlijk niet met de eer gaan strijken. (Wie is het slechtste in vragen verzinnen: Punk'd. Wie jat vragen: Punk'd )
En dit hoeft toch geen rel te worden. Niet iedereen past in hetzelfde hokje
- Met welke forumster identificeer je je helemaal niet?CBL. Schop me als ik zo word.
- Met welke forumster zou je nooit vriendinnen kunnen zijn?Dat zijn er heel veel.
- Welke forumster is het minst ambitieus?Die domme dozen die met hun bijstand komen vragen of zwart werken oke is. Nee, werken moet je want nu werk ik voor jou.
- Welke forumster heeft het saaiste leven?
Gast- Gast
Ik snap ook écht geen kont meer van die naamswijzigingen! Het is maar verwarrend dit forum!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss schreef:Wat een ontzettend politiek correcte reactie, Youandi!
Gast- Gast
Caro schreef:Ik snap ook écht geen kont meer van die naamswijzigingen! Het is maar verwarrend dit forum!
+1
Gast- Gast
Kei lekkerKowalski schreef:Youandi schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Haha ik dacht precies hetzelfde! Je was me voor
Gast- Gast
Kunnen jullie ook een keer rellen als ik er wel ben? Mis altijd alles hier.
Gast- Gast
Charlie, jij bent echt een held!
Oh, verkeerde lijstje, maar dan weet je dat! Doei.
Oh, verkeerde lijstje, maar dan weet je dat! Doei.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
nog even een reactie namens mij. Post wel vanaf m'n telefoon dus sorry als het onduidelijk is. Het was nooit m'n bedoeling geweest om EB te kwetsen en gelukkig snapt ze dit ook. Als ik had geweten wat er is/was had ik de betreffende opmerking niet gemaakt. Verder ben ik wel veel online maar lees en post momenteel veel minder, vandaar dat ik zulke dingen nu mis die ik eerder waarschijnlijk wel had meegekregen/meegelezen.
Nu ga ik slapen, welterusten allemaal en tot morgen
Nu ga ik slapen, welterusten allemaal en tot morgen
Gast- Gast
Lekker op de trilstand.Zelda schreef:Kei lekkerKowalski schreef:Youandi schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Gast- Gast
freakielief schreef:Lekker op de trilstand.Zelda schreef:Kei lekkerKowalski schreef:Youandi schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, ik dacht al, what the hell? Zo'n opmerking van Freakie?Minneke schreef:Foei Freakie...
Terug in je mand jij!
Gast- Gast
Ik probeerde net het lijstje in te vullen maar ik weet serieus geen antwoorden
Gast- Gast
Ik ook niet!Zelda schreef:Ik probeerde net het lijstje in te vullen maar ik weet serieus geen antwoorden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind het ook moeilijk.Rush schreef:Ik ook niet!Zelda schreef:Ik probeerde net het lijstje in te vullen maar ik weet serieus geen antwoorden
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben niet echt actief meer, en weet niet eens meer wie wie is.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Zelda schreef:Haha, ik dacht al, what the hell? Zo'n opmerking van Freakie?Minneke schreef:Foei Freakie...
Terug in je mand jij!
Haha, nou volgens mij is freakie stouter dan jullie denken hoor :-p.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Jullie zijn echt zo grappig. Ik heb behalve chips ook de Tena Lady's erbij gepakt.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik wou er eigenlijk niks over zeggen maar doe het nu toch.
Het valt mij heel erg op dat alle vragenlijstjes altijd positief zijn en dat is natuurlijk hartstikke leuk maar ook in die lijstjes worden altijd dezelfde namen genoemd, ook al lezen die meiden op dat moment niet mee. Als er dan eens iemand reageert met een reactie als; "jammer zeg, ik word nooit genoemd" wordt er altijd gereageerd met van die dooddoeners als; "dat is helemaal niet erg is blabla". Nu gaat het precies andersom en is dit ineens een heel naar topic volgens sommigen. Als iemand nooit genoemd wordt in een positief lijstje is dat toch net zo duidelijk als dat diegene in dit lijstje wel genoemd wordt? Ik zie echt geen probleem in dit topic... Enige probleem, hoe moet je in vredesnaam nog lijstjes invullen met al die naamswijzigingen?
Het valt mij heel erg op dat alle vragenlijstjes altijd positief zijn en dat is natuurlijk hartstikke leuk maar ook in die lijstjes worden altijd dezelfde namen genoemd, ook al lezen die meiden op dat moment niet mee. Als er dan eens iemand reageert met een reactie als; "jammer zeg, ik word nooit genoemd" wordt er altijd gereageerd met van die dooddoeners als; "dat is helemaal niet erg is blabla". Nu gaat het precies andersom en is dit ineens een heel naar topic volgens sommigen. Als iemand nooit genoemd wordt in een positief lijstje is dat toch net zo duidelijk als dat diegene in dit lijstje wel genoemd wordt? Ik zie echt geen probleem in dit topic... Enige probleem, hoe moet je in vredesnaam nog lijstjes invullen met al die naamswijzigingen?
Gast- Gast
Zelda en ik hebben duidelijk nog nooit gemeet.тыквашка schreef:Haha, nou volgens mij is freakie stouter dan jullie denken hoor :-p.
Gast- Gast
Alex schreef:Jullie zijn echt zo grappig. Ik heb behalve chips ook de Tena Lady's erbij gepakt.
Heb je het nog droog kunnen houden?
Gast- Gast
Pagina 8 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
Pagina 8 van 8
Permissies van dit forum: