Vragenlijstje [met wie niet..]
+18
Toet
Caro
Kowalski
Bliss
SoGood
RYW
Ibbeltje
Minx
Pompoen
Susan
slaatje
Bazinga
Siamsa
ExpressoB
June
Raindrop
Blond
Lavendel
22 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Vragenlijstje [met wie niet..]
Dropdraakje schreef:Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Duhhhhhhhh, mij ken je toch wel!
Nee!
Gast- Gast
Welke? Al ben jij ook een mysterie voor me.Hadewijch schreef:Dropdraakje schreef:Charlie schreef:Ok wie is Hadewijch? Wie is Zoey? Wie is dropdraakje? Etc....ik volg het allang niet meer. Kan iemand me even opheldering geven?
Duhhhhhhhh, mij ken je toch wel!
Bij jou ben je er binnen een minuut achter, omdat bij je laatste berichten gewoon nog een foto staat .
Gast- Gast
Oh grapje, dat was dan vanmorgen/vanmiddag wel ergens, want toen wist ik het niet .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Oke, nu mis ik even iets?Hadewijch schreef:Oh grapje, dat was dan vanmorgen/vanmiddag wel ergens, want toen wist ik het niet .
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Oke, nu mis ik even iets?Hadewijch schreef:Oh grapje, dat was dan vanmorgen/vanmiddag wel ergens, want toen wist ik het niet .
Ik ging vanmiddag even kijken of ik aan je oude posts zag wie je voorheen was en toen stond er nog een foto bij de tweede pagina van je posts of zo.
June- Kletskop
Hadewijch schreef:Dropdraakje schreef:Oke, nu mis ik even iets?Hadewijch schreef:Oh grapje, dat was dan vanmorgen/vanmiddag wel ergens, want toen wist ik het niet .
Ik ging vanmiddag even kijken of ik aan je oude posts zag wie je voorheen was en toen stond er nog een foto bij de tweede pagina van je posts of zo.
Ow zo, dacht al. Kan wel kloppen, iets met Pinkpop misschien
Gast- Gast
Jup, dat was het.
June- Kletskop
Hint? Ik heb laatst een 'discussie' met je gehad over CBL.Charlie schreef:Nou kan iemand me dat dan even vertellen?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Hint? Ik heb laatst een 'discussie' met je gehad over CBL.Charlie schreef:Nou kan iemand me dat dan even vertellen?
Pffff....dat heb ik met zoveel mensen gehad.
Gast- Gast
Charlie schreef:Dropdraakje schreef:Hint? Ik heb laatst een 'discussie' met je gehad over CBL.Charlie schreef:Nou kan iemand me dat dan even vertellen?
Gast- Gast
Ja, wie is Hadewijch! Ik word niet veel wijzer van al die naamsveranderingen hier...
Dropdraakje weet ik volgens mij wel (al vond ik je oude naam leuker )!
Dropdraakje weet ik volgens mij wel (al vond ik je oude naam leuker )!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Dropdraakje schreef:Hint? Ik heb laatst een 'discussie' met je gehad over CBL.Charlie schreef:Nou kan iemand me dat dan even vertellen?
Whaha ja daar let ik niet op. Maar ik ben Cimic btw.
Gast- Gast
https://yescafe.actieforum.com/t27323p270-ik-erger-me-suf-aan-wietzakjes-op-de-grond#1171329Charlie schreef:Dropdraakje schreef:Hint? Ik heb laatst een 'discussie' met je gehad over CBL.Charlie schreef:Nou kan iemand me dat dan even vertellen?
Gast- Gast
Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
OMG are you kidding me?
Gast- Gast
Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Gast- Gast
Smikkell schreef:In het geval van EB vind ik deze opmerking veel pijnlijker dan een lijstje met iets wat minder politieke vragen!Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
Ik nam het haar persoonlijk ook niet kwalijk maar die opmerking schoot bij mij echt even verkeerd maar dat heb ik al vermeld. *klaar*
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Smikkell schreef:In het geval van EB vind ik deze opmerking veel pijnlijker dan een lijstje met iets wat minder politieke vragen!Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
Ik nam het haar persoonlijk ook niet kwalijk maar die opmerking schoot bij mij echt even verkeerd maar dat heb ik al vermeld. *klaar*
Ik wist dat ook niet van jou. En zit hier veel. Kan dus best dat iemand dat mist. Lily is niet het type die dit soort grappen zou maken.
Gast- Gast
Nee, maar Lily heeft ook al haar excuses aangeboden en ExpressoB is er klaar mee, dus volgens mij is er niet echt meer iets aan de hand. Behalve dat het sowieso ontzettend rot is voor EB natuurlijk.
June- Kletskop
Youandi schreef:Zelda schreef:Ik denk dat ik straks nog een poging waag. Zit nu op mijn telefoon.Zoey schreef:Jammer dat niemand het lijstje meer invult...
Zit dat lekker?
Haha ik dacht precies hetzelfde! Je was me voor
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eens! En ik had de rest nog niet gelezen. Kan me allee niet voorstellen dat er vaste dagcafe bezoekers zijn die er niets van weten en Lily valt toch wel onder vaste bezoeker! Dat Lily dit expres zou gebruiken geloof ik ook niet. Pijnlijk blijft het wel!Charlie schreef:ExpressoB schreef:Smikkell schreef:In het geval van EB vind ik deze opmerking veel pijnlijker dan een lijstje met iets wat minder politieke vragen!Lily schreef:ik denk dat expresso d`r maandelijkse periode heeft vind dat ze de laatste tijd nogal kortaf en heftig reageert.
Ik wist dat ook niet van jou. En zit hier veel. Kan dus best dat iemand dat mist. Lily is niet het type die dit soort grappen zou maken.
Gast- Gast
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vragenlijstje
» Vragenlijstje
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: