Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
+16
Barbabella
Parisienne
Zora
June
Lejow
Bubbelicious
Chocoholic
Tiara
nina
Marin
Zininzon
TukTuk
Caramba
Rumble
Gympie
Caribbeanlover
20 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
Zora schreef:CBL: ik denk oprecht dat je richting Leaf nu beter je mond kunt houden.
Dat bepaal jij? Dacht het toch ff niet he. Snap heus echt wel dat ze het moeilijk heeft etc, maar ja dan nog vind ik het vreemd dat ze wel topics kan openen en vervolgens niet gereageerd. Zij vroeg wat, ik reageerde. Als ik wat vraag, dan reageer ik iig wel.
Ik heb dus die info voor Jan Lul gegeven ook omdat ik niet weet of die vriend van haar er iets aan had. Doe ik dus ook nooit meer!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ongelooflijk..
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Caribbeanlover schreef:Zora schreef:CBL: ik denk oprecht dat je richting Leaf nu beter je mond kunt houden.
Dat bepaal jij? Dacht het toch ff niet he. Snap heus echt wel dat ze het moeilijk heeft etc, maar ja dan nog vind ik het vreemd dat ze wel topics kan openen en vervolgens niet gereageerd. Zij vroeg wat, ik reageerde. Als ik wat vraag, dan reageer ik iig wel.
Ik heb dus die info voor Jan Lul gegeven ook omdat ik niet weet of die vriend van haar er iets aan had. Doe ik dus ook nooit meer!
CBL, lees is ff terug wat je nu zelf allemaal zegt. Hoe vaak ik ook wel niet in een topic van jou advies of goedbedoelde meningen geef maar 9.5 van de 10 keer kom jij daar ook niet op terug. Dus als jij iets vraagt je reageert inderdaad wel maar selectief, wat jou het beste uitkomt.
Maar fijn dat ik dus ook weet dat ik voor Jan Lul advies/meningen geef aangezien jij daar ook niet op terugkomt dus dat doe ik ook nooooooit meer
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Zora schreef:CBL: ik denk oprecht dat je richting Leaf nu beter je mond kunt houden.
Ik heb echt zó'n medelijden met de mensen in jou directe omgeving..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
CBL, andersom kan ik die vraag toch ook aan jou stellen. Hoevaak heb ik jou al wel niet Amerika en New York informatie gegeven. Ben je daar al geweest intussen? Ik eis toch ook niet van jou dat jij direct een ticket boekt omdat ik toevallig goede tips heb gegeven.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hier zakt echt serieus mijn broek van af...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Hier zakt echt serieus mijn broek van af...
Een riem kan helpen
Gast- Gast
Ik wil absoluut geen moraalridder spelen of goedpraten wat CBL hier zegt, maar ik vind wel dat het een beetje opgeblazen wordt eigenlijk. Ja, CBL reageert nogal fel op het feit dat Leaf nog niets met haar tips heeft gedaan, maar ik vind dat jullie ook wel een beetje overdreven reageren op CBL. Ik neem aan dat CBL bedoelt dat ze het een beetje vreemd vind dat Leaf om tips vraagt, welke CBL vervolgens geeft en waar ze dan vervolgens geen reactie op krijgt. Als CBL dan vraagt of ze daar iets mee heeft gedaan krijgt ze meteen de wind van voren...
Gast- Gast
Ik bedoel het heus allemaal niet zo slecht als jullie denken. Ik breng het gewoon wat minder subtiel dan anderen. Bij een ander had ik net zo gereageerd als ik nu op Leaf doe ongeacht of iemands vader, moeder, oma etc is overleden. Ik zat mij af te vragen of ze er nog geen wil gaan aangezien ik niks meer hoorde en dat vind ik ook logisch. Ze hoefde niet perse wat met de info te doen, maar nu wist ik dus geen eens of ze het wel gelezen had. Alleen even een reactie met ''ik heb het gelezen'' oid was voldoende geweest. D'as alles!
Caribbeanlover- Ratel
Marin schreef:CBL, andersom kan ik die vraag toch ook aan jou stellen. Hoevaak heb ik jou al wel niet Amerika en New York informatie gegeven. Ben je daar al geweest intussen? Ik eis toch ook niet van jou dat jij direct een ticket boekt omdat ik toevallig goede tips heb gegeven.
Dat is wel een beetje waar idd, maar ik heb er wel op gereageerd en dat is wat hier nu niet is gebeurd snap je.
Caribbeanlover- Ratel
Zoey, natuurlijk is het jammer als je tips geeft en daar wordt vervolgens niks mee gedaan of geen reactie. Maar het feit waar wij om vallen is dat CBL zelf al tig topics heeft geopend voor advies/meningen e.d. en vervolgens reageert ze daar zelf niet meer tot amper. En dat is wat ons dwars zit dat ze hier Leaf even de les loopt te lezen terwijl ze zelf hetzelfde doet.
Bovendien is dit een forum, ik open ook wel eens topics voor bepaalde vragen e.d. maar als ik iedereen moet gaan bedanken/op iedereen moet gaan reageren die iets post ja daar is bijna geen beginnen aan. Maar dat wil niet zeggen dat ik niks met hun tips doe/het niet waardeer dat ze de moeite hebben genomen om te reageren.
Bovendien is dit een forum, ik open ook wel eens topics voor bepaalde vragen e.d. maar als ik iedereen moet gaan bedanken/op iedereen moet gaan reageren die iets post ja daar is bijna geen beginnen aan. Maar dat wil niet zeggen dat ik niks met hun tips doe/het niet waardeer dat ze de moeite hebben genomen om te reageren.
Gast- Gast
Zoey schreef:Ik wil absoluut geen moraalridder spelen of goedpraten wat CBL hier zegt, maar ik vind wel dat het een beetje opgeblazen wordt eigenlijk. Ja, CBL reageert nogal fel op het feit dat Leaf nog niets met haar tips heeft gedaan, maar ik vind dat jullie ook wel een beetje overdreven reageren op CBL. Ik neem aan dat CBL bedoelt dat ze het een beetje vreemd vind dat Leaf om tips vraagt, welke CBL vervolgens geeft en waar ze dan vervolgens geen reactie op krijgt. Als CBL dan vraagt of ze daar iets mee heeft gedaan krijgt ze meteen de wind van voren...
Het is niet de eerste keer dat ze hier in een topic over begin, denk dat daar voornamelijk de irritaties uit voortkomen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Oohhhhh.. ik kan me echt boos maken om mensen zoals CBL. Mens, zie toch eens in dat jij hier volledig de plank mis slaat??!!!
Gast- Gast
Shit ik had een hele reactie getypt, maar die is weg.
Ik snap dat CBL niet jullie favoriete forummer is, maar ik krijg hier ook heel vaak te horen dat ik niet in het 'verleden' mag blijven hangen, dus misschien is dat ook een tip voor jullie.
Ik snap de irritatie richting CBL heus wel, maar het is toch algemeen bekend dat zij niet erg subtiel haar mening kan verkondigen? Waarom zou je daar iedere keer weer opnieuw over gaan vallen?
Ik snap dat CBL niet jullie favoriete forummer is, maar ik krijg hier ook heel vaak te horen dat ik niet in het 'verleden' mag blijven hangen, dus misschien is dat ook een tip voor jullie.
Ik snap de irritatie richting CBL heus wel, maar het is toch algemeen bekend dat zij niet erg subtiel haar mening kan verkondigen? Waarom zou je daar iedere keer weer opnieuw over gaan vallen?
Gast- Gast
Zoey schreef:Shit ik had een hele reactie getypt, maar die is weg.
Omdat het hier gewoon écht maar dan ok écht niet gepast is? En ze dit (met haar megabord voor haar kop) niet in ziet?
Gast- Gast
Het is niet het verleden, want het blijft zich maar herhalen en herhalen...
En inderdaad, als je iedereen voor alles moet bedanken, dat zou een dagtaak worden!
En inderdaad, als je iedereen voor alles moet bedanken, dat zou een dagtaak worden!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Het is niet het verleden, want het blijft zich maar herhalen en herhalen...
Bedankt voor je reactie Lejow! Echt super! Ik vind je geweldig!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Lejow schreef:Het is niet het verleden, want het blijft zich maar herhalen en herhalen...
Bedankt voor je reactie Lejow! Echt super! Ik vind je geweldig!
Wow, mijn dag kan echt niet meer stuk nu
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar waarom is haar reactie zo ontzettend verschrikkelijk ongepast? Ze vraagt alleen of Leaf haar tips heeft gezien en ze geeft aan dat ze het jammer vind dat er niets mee gedaan wordt omdat ze er zelf veel moeite voor heeft gedaan. Ik zie daar echt niets ongepasts in. Ik vind dat je erg overdreven reageert Yoyo.
Gast- Gast
het gaat de manier WAAROP ze het post, kijk ik kan begrijpen dat je wil weten of ze er iets mee gedaan heeft maar je kan die vraag ook op een nette/normale manier stellen. En de daarop volgende reacties ja die zijn gewoon kortaf, niet netjes, op een CBLmanier.
Gast- Gast
Ja dat klopt. Maar dat is nou eenmaal CBL. Nouja, het maakt mij verder niet uit hoor, maar ik vind het gewoon zo flauw dat CBL altijd zo overdreven wordt 'aangepakt' als ze een ontactische opmerking maakt.
Gast- Gast
Ach CBL blijft CBL. Ze heeft nu eenmaal haar denkbeeld en je kan hoog en laag springen, ze doet er toch niks mee. Dan kan en mag, maar het is ook de keus van de rest om wel of niet te reageren. En omdat CBL bekend staat om haar opmerkingen valt het meer op, en niet alleen CBL wordt aangevallen andere forummers ook als ze niet tactisch zijn. Vind het wat anders als je flauw gaat doen omwille de opmerkingen van CBL.
Gast- Gast
Het gaat om het pot/ketel/zwart principe.
CBL loopt in andermans topics op jan en allemaal te zeiken dat zij een reactie geplaatst heeft en dat diegene daar niet op reageert.
Mevrouw heeft alleen zelf niet door dat dat zo ongeveer haar eigen nummer 1 bezigheid is... het vooral NIET reageren op tips en reacties van anderen.
CBL loopt in andermans topics op jan en allemaal te zeiken dat zij een reactie geplaatst heeft en dat diegene daar niet op reageert.
Mevrouw heeft alleen zelf niet door dat dat zo ongeveer haar eigen nummer 1 bezigheid is... het vooral NIET reageren op tips en reacties van anderen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik weet het, ik ken CBL en haar 'nukken'. Ik word gewoon zo moe van die kinderachtige reacties.
Gast- Gast
Zoey schreef:Ja dat klopt. Maar dat is nou eenmaal CBL. Nouja, het maakt mij verder niet uit hoor, maar ik vind het gewoon zo flauw dat CBL altijd zo overdreven wordt 'aangepakt' als ze een ontactische opmerking maakt.
Dus omdat het CBL is en we weten hoe ze is, moeten we de manier waarop ze opmerkingen maakt maar gedogen? Daar kom je niet echt veel verder mee in deze samenleving.
In dat geval ga ik me als een ontzettend dom wicht voordoen zodat ik kan roepen wat ik wil want ik weet toch niet beter, bijvoorbeeld. Tsja als het zo werkt...
Ik heb al sorry gezegd, ik weet niet of die vriend iets met de tips gedaan heeft. Je pm kan ik me oprecht niet herinneren. Verder ga ik niet naar Mexico en ook niet naar de DR, ik begrijp dat je me geen tips meer wil geven en honestly: die hoef ik ook niet meer.
Zal ik nog een apart topic openen om je te bedanken? Of heb je liever een bloenetje?
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op de bonnefooi naar Frankrijk
» van en naar Schiphol
» Goedkoop naar Schiphol?
» Yes toch nog op vakantie!
» Toch op vakantie?
» van en naar Schiphol
» Goedkoop naar Schiphol?
» Yes toch nog op vakantie!
» Toch op vakantie?