Toch op vakantie?
+26
Ella
Bosjesvrouw
Paper Crown
Bolleke
Poisongirl
Lavendel
Marin
Koffieleut
mzcharlotte
Happinaz
Travelgurly
Bruintje Beer
SarahKey
Shisha
SparklingEyes
Linda
Tiara
CCC
Fiwen
Sanne
Bacio
Wennes
Printje
Floor
Snoes
Lejow
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Toch op vakantie?
Mijn vriend heeft de eerst week van augustus een weekje vrij.
We zouden nergens naartoe gaan, maar gewoon wat dagjes weg.
Ook omdat we aan het sparen zijn voor de tuin/mijn ogen laseren/een nieuwe keuken.
Nu sprak ik mijn nichtje net, die in Portugal woont en als we zouden willen en een goedkope vlucht kunnen vinden, zouden we zo bij hun mogen logeren.
En nu ga ik twijfelen. Ik wil dol dol graag, ik wil ze dolgraag B laten zien, ik wil er dolgraag even tussenuit, even genieten van een andere omgeving en mooi weer.
Ik stelde het net voor aan mijn vriend, maar kreeg als reactie: Je wilt toch volgend jaar ook een nieuwe keuken?
Maw: spaaaren, spaaaren, spaaaren. En daar heeft hij gelijk in, maar voor 500 euro met z'n 3en een weekje heerlijk naar de zon is niet al te duur dacht ik zo.
Iemand nog sterkte tips die ik in mijn tegen verweer kan gebruiken?
We zouden nergens naartoe gaan, maar gewoon wat dagjes weg.
Ook omdat we aan het sparen zijn voor de tuin/mijn ogen laseren/een nieuwe keuken.
Nu sprak ik mijn nichtje net, die in Portugal woont en als we zouden willen en een goedkope vlucht kunnen vinden, zouden we zo bij hun mogen logeren.
En nu ga ik twijfelen. Ik wil dol dol graag, ik wil ze dolgraag B laten zien, ik wil er dolgraag even tussenuit, even genieten van een andere omgeving en mooi weer.
Ik stelde het net voor aan mijn vriend, maar kreeg als reactie: Je wilt toch volgend jaar ook een nieuwe keuken?
Maw: spaaaren, spaaaren, spaaaren. En daar heeft hij gelijk in, maar voor 500 euro met z'n 3en een weekje heerlijk naar de zon is niet al te duur dacht ik zo.
Iemand nog sterkte tips die ik in mijn tegen verweer kan gebruiken?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Toch op vakantie?
Verkeerde pijler.. Zuuusssjeeeee!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat jullie flink wat te verstauwen hebben gehad de laatste tijd en dat je er echt heel graag evtnejs tussenuit wil.
Dat je zo;n aanbod misschien niet snel weer krijgt.
Daar komt bij, als het om ide 500.- zou gaan en ik écht graag weg zou willen, dan zou ik een halfjaar langer doorsparen en de keuken later doen.
Daar komt bij, als het om ide 500.- zou gaan en ik écht graag weg zou willen, dan zou ik een halfjaar langer doorsparen en de keuken later doen.
Gast- Gast
Oehhh twee goede punten!!
Hij zei net: we hadden toch al besloten niet te gaan? Ja, euh maar dat was voor ik wist dat we gratis terecht kunnen bij mn nichtje
Hij zei net: we hadden toch al besloten niet te gaan? Ja, euh maar dat was voor ik wist dat we gratis terecht kunnen bij mn nichtje
Lejow- Lady Post-a-lot
TBIB schreef:Dat jullie flink wat te verstauwen hebben gehad de laatste tijd en dat je er echt heel graag evtnejs tussenuit wil.
Eens.
Ik denk dat het wel goed is om er nu even uit te gaan. Dat sparen komt wel. Even lekker tot rust komen samen.
Gast- Gast
Voordat je effectief zwanger werd, zijn jullie ook maanden aan het sparen geweest voor die auto die jullie graag wilden. Altijd alléén maar sparen, sparen, sparen, dat is het ook niet. Die keuken zal wel een paar maanden langer kunnen wachten, toch? Ik zou voor dat geld ook echt niet twijfelen en gelijk een weekje lekker met jullie drietjes weggaan hoor. Je leeft maar één keer meis!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja, kijk, jullie begrijpen het whahaha
Al vind ik het wel doodeng, vliegen en met een baby op vakantie
Al vind ik het wel doodeng, vliegen en met een baby op vakantie
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou niet gaan, ik ben echt van het sparen, sparen, sparen. Wij sparen al jaren, gaan al jaren niet weg en zo gaat het nog wel een tijdje door.
Maar ik kan me wel indenken dat andere mensen het 'nodig' hebben om er tussenuit te gaan.
Maar ik kan me wel indenken dat andere mensen het 'nodig' hebben om er tussenuit te gaan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Ik zou niet gaan, ik ben echt van het sparen, sparen, sparen. Wij sparen al jaren, gaan al jaren niet weg en zo gaat het nog wel een tijdje door.
hahah +1.
Ik vind dagjes weg zeker net zo leuk en ik zie het niet zitten om met kleine kindjes in een vliegtuig te gaan naar een warm land (waar zij toch nog helemaal niets aan hebben) Maar goed met jouw verhaal in mijn achterhoofd snap ik het goed als je het zou willen maar waarom ga je dan niet hier in Nederland weg, volgens mij voor B veel fijner.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
TBIB schreef:Dat jullie flink wat te verstauwen hebben gehad de laatste tijd en dat je er echt heel graag evtnejs tussenuit wil.
Ik zou ook echt even lekker weggaan meid! Dat zal jullie echt goed doen.
Daarbij als je dagjes weg gaat kost dat ook veel geld hoor.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wat doe je met al dat spaargeld, of wat ben je van plan ermee te gaan doen? Vooral nieuwsgierig omdat je zegt dit al jaren vol te houden.Floor schreef:Ik zou niet gaan, ik ben echt van het sparen, sparen, sparen. Wij sparen al jaren, gaan al jaren niet weg en zo gaat het nog wel een tijdje door.
Ik zou lekker gaan! Genieten voor weinig geld. Herinneringen zijn onbetaalbaar!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik weet niet hoe lang jullie doen over € 500 sparen. Als dat betekent dat je een maand of 2 extra moet sparen, zou ik toch echt er even tussenuit gaan. Als het veel langer duurt om dat bedrag bij elkaar te sparen, zou ik met je vriend overwegen waar jullie prioriteiten liggen op dit moment. Gaat je vriend misschien liever met jullie drieën ergens heen i.p.v. naar je nichtje? Ik kan me voorstellen dat dat ook een reden is om deze vakantie niet te willen en liever door te sparen voor de keuken.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Printje schreef:
Ik vind dagjes weg zeker net zo leuk en ik zie het niet zitten om met kleine kindjes in een vliegtuig te gaan naar een warm land (waar zij toch nog helemaal niets aan hebben) Maar goed met jouw verhaal in mijn achterhoofd snap ik het goed als je het zou willen maar waarom ga je dan niet hier in Nederland weg, volgens mij voor B veel fijner.
Maar het gaat toch niet alleen om B? Het gaat ook om Lejow en haar man en of zij dit 'nodig' hebben op dit moment. Daar komt ook bij dat ik van mening ben dat een week heerlijk met alle aandacht bij papa en mama op een plek waar papa en mama ook kunnen ontspannen, lekker buiten, relaxed etc. voor een kleintje ook goed is.
En Portugal is nou ook niet zo vreselijk ver weg, wat zal het zijn? 2 uurtjes vliegen?
Maargoed, ik heb J. altijd overal mee naartoe genomen als het om reizen ging en dat doe ik trouwens nog steeds. Is altijd goed gegaan. Ze heeft nu al 3 keer gevlogen en ik heb me er steeds goed op voorbereid en daardoor liep het ook prima.
Ik zou zeggen: lekker gaan, 500 euro voor een weekje weg met 3en ben je in NL ook al snel kwijt en dan moet je nog maar geluk hebben met het weer. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie dit nodig hebben na alles wat er gebeurd is dit jaar. Even bij komen, uitrusten en genieten van jullie gezinnetje.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Gaan... Dat sparen kan wel even wachten lijkt me, bedoel jullie moeten ook leuke dingen doen en wat ontspanning zoeken enzo.
Ik vraag me ook af, als je zoveel spaart wat doe je dan allemaal met dat geld? Hebben jullie daar elke keer een doel voor?
Ik vraag me ook af, als je zoveel spaart wat doe je dan allemaal met dat geld? Hebben jullie daar elke keer een doel voor?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Fiwen; dat klopt idd maar ik persoonlijk haal dus evenveel plezier uit dagjes weg in Nederland, en ik denk dat het misschien voor kleine kindjes helemaal niet fijn is om naar van die warme landen te gaan. maar goed ik spreek niet uit persoonlijke ervaring dus misschien valt het idd mee allemaal.
Printje- Lady Post-a-lot
chococupcake schreef:Gaan... Dat sparen kan wel even wachten lijkt me, bedoel jullie moeten ook leuke dingen doen en wat ontspanning zoeken enzo.
Het is echt niet zo dat we iedere maand veel kunnen sparen helaas, ik spaar oa voor de aankomende verbouwing, daarna willen we de badkamer ook nog gaan doen en gewoon om het achter de hand te hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou ook gaan! Lekker even weg met z'n drieën. Als dat zou betekenen dat de keuken een paar maanden later wordt vervangen, dan zou ik dat zeker geen ramp vinden.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Printje; ik vind een dagje weg in NL ook heerlijk hoor maar als het echt mijn 'vakantie' zou zijn zou ik het risico niet nemen dat water het met bakken uit de hemel zou vallen en ik een hele week binnen zit. Maar ik heb ook echt een 'vakantie' vakantie nodig (met zon/zee/strand) om even helemaal op te laden en het gevoel te hebben dat ik vakantie heb gehad. Als we thuis blijven blijf ik altijd in die dagelijkse sleur hangen van boodschappen/wassen/drogen/opruimen etc. en dat vind ik altijd zo heerlijk aan echt weg zijn.
En ik kan me daarom helemaal voorstellen dat Lejow dit nu nodig heeft, gezien wat er afgelopen jaar gebeurd allemaal gebeurd is.
En ik kan me daarom helemaal voorstellen dat Lejow dit nu nodig heeft, gezien wat er afgelopen jaar gebeurd allemaal gebeurd is.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Printje; ik vind een dagje weg in NL ook heerlijk hoor maar als het echt mijn 'vakantie' zou zijn zou ik het risico niet nemen dat water het met bakken uit de hemel zou vallen en ik een hele week binnen zit. Maar ik heb ook echt een 'vakantie' vakantie nodig (met zon/zee/strand) om even helemaal op te laden en het gevoel te hebben dat ik vakantie heb gehad. Als we thuis blijven blijf ik altijd in die dagelijkse sleur hangen van boodschappen/wassen/drogen/opruimen etc. en dat vind ik altijd zo heerlijk aan echt weg zijn.
Ik snap het ook helemaal hoor, ik heb daar zelf ook weleens behoefte aan hoor maar ik wil nog zoveel andere dingen en als ik op vakantie ben wil ik altijd weer naar huis hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik denk dat een week daar in de warmte, lekkerder is dan een week hier in de warmte
Ik kijk even aan wat het laseren van mijn ogen gaat kosten, dit weet ik de 12e. En dan kijk ik even verder.
Miv augustus ga ik parttime werken en dus ook omlaag in salaris, dus weet niet wat we dan nog kunnen sparen.
Maar als ik dan weer kijk naar mijn eindejaarsuitkering, het vakantiegeld en het geld van de belasting (omdat we B nu hebben krijgen we volgend jaar best wat terug), komen we daar ook alweer een heel end mee!
Ik kijk even aan wat het laseren van mijn ogen gaat kosten, dit weet ik de 12e. En dan kijk ik even verder.
Miv augustus ga ik parttime werken en dus ook omlaag in salaris, dus weet niet wat we dan nog kunnen sparen.
Maar als ik dan weer kijk naar mijn eindejaarsuitkering, het vakantiegeld en het geld van de belasting (omdat we B nu hebben krijgen we volgend jaar best wat terug), komen we daar ook alweer een heel end mee!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bacio schreef:Wat doe je met al dat spaargeld, of wat ben je van plan ermee te gaan doen? Vooral nieuwsgierig omdat je zegt dit al jaren vol te houden.Floor schreef:Ik zou niet gaan, ik ben echt van het sparen, sparen, sparen. Wij sparen al jaren, gaan al jaren niet weg en zo gaat het nog wel een tijdje door.
Ik zou lekker gaan! Genieten voor weinig geld. Herinneringen zijn onbetaalbaar!
Wij lossen onze hypotheek zelf tussentijds af met het gespaarde geld. en eenmalig hebben we een nieuwe auto er van gekocht.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oeh, lekker gaan hoor! Jullie hebben het verdiend!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Wat voor dagjes weg waren jullie van plan? Je bent ook wel e.e.a. Kwijt aan bezine, parkeerkosten, eventueel entree, ergens wat eten.. Drinken tussendoor, dus dan ben je ook wel wat kwijt denk ik..
As je het nodig hebt: gaan! Zoals al eerder gezegd is, jullie hebben het zwaar gehad de afgelopen maanden, even niet in je huis / woonplaats zijn kan heel fijn zijn..
As je het nodig hebt: gaan! Zoals al eerder gezegd is, jullie hebben het zwaar gehad de afgelopen maanden, even niet in je huis / woonplaats zijn kan heel fijn zijn..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou gewoon lekker gaan! Ik vertrek vandaag naar Portugal en die vliegtickets naar Faro (weet niet of je op dat vliegveld moet zijn) zijn momenteel via Transavia (vanuit Eindhoven) erg goedkoop. Dan ben je ongeveer 250 - 300 euro kwijt voor jullie 3-en. Met een paar daagjes uit ben je bijna net zoveel kwijt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ik zou gewoon lekker gaan! Ik vertrek vandaag naar Portugal en die vliegtickets naar Faro (weet niet of je op dat vliegveld moet zijn) zijn momenteel via Transavia (vanuit Eindhoven) erg goedkoop. Dan ben je ongeveer 250 - 300 euro kwijt voor jullie 3-en. Met een paar daagjes uit ben je bijna net zoveel kwijt.
Dat bedoelde ik dus ook hana
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Yes toch nog op vakantie!
» Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
» Yay vakantie ^^
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
» Yay vakantie ^^
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: