Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
+16
Barbabella
Parisienne
Zora
June
Lejow
Bubbelicious
Chocoholic
Tiara
nina
Marin
Zininzon
TukTuk
Caramba
Rumble
Gympie
Caribbeanlover
20 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
Nog geen plannen. Zie mijn naam waar ik van houd, wil graag naar Jamaica.........baby
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Oké, dan ga ik liever 7 weken naar Australië.Caribbeanlover schreef:Nog geen plannen. Zie mijn naam waar ik van houd, wil graag naar Jamaica.........baby
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Op de site staat: "hele scherpe last minute aanbiedingen", ben altijd benieuwd hoe scherp ze 't dan prijzen. Volgens mij valt dat best tegen.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik ben ook echt heel benieuwd aan welke prijzen ik dan moet denken?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag zag ik voor het eerst mensen met koffers op een karretje bij die balie zitten. En de mensen waren nog erg wit, dus zullen vast nog niet op vakantie zijn geweest
Gast- Gast
Bubbelicious schreef:Ik ben ook echt heel benieuwd aan welke prijzen ik dan moet denken?
Ik denk dat het niet veel uitmaakt vergeleken met gewone lm als je dat via internet ofzo boekt.
Caribbeanlover- Ratel
199 euro voor 10 dagen Cyprus heb ik al voorbij horen komen.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:199 euro voor 10 dagen Cyprus heb ik al voorbij horen komen.
Hoe staat je plannen mbt de DR? Waarom had je er toendertijd een topic over geopend om er vervolgens niet meer te komen? Heb je die pm van mij gehad met heel veel info? Heb ik dus voor niks gestuurd aangezien je niet even de moeite hebt genomen om erop te reageren/bedanken..............doe ik dus ook nooit meer.
Ga niet voor niks iets sturen als je toch niet reageerd.
Caribbeanlover- Ratel
Sorry meid, mijn vader is overleden en er is ontzettend veel langs me heen gegaan. De tips voor de DR vroeg ik mede voor een vriend van me. Aangezien mijn vader schulden op mijn naam gemaakt heeft, zit een dure vakantie er even niet in.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:_Leaf_ schreef:199 euro voor 10 dagen Cyprus heb ik al voorbij horen komen.
Hoe staat je plannen mbt de DR? Waarom had je er toendertijd een topic over geopend om er vervolgens niet meer te komen? Heb je die pm van mij gehad met heel veel info? Heb ik dus voor niks gestuurd aangezien je niet even de moeite hebt genomen om erop te reageren/bedanken..............doe ik dus ook nooit meer.
Nee jij reageert altijd op alles wat er gepost wordt in je topics
Gast- Gast
Lily schreef:Caribbeanlover schreef:_Leaf_ schreef:199 euro voor 10 dagen Cyprus heb ik al voorbij horen komen.
Nee jij reageert altijd op alles wat er gepost wordt in je topics
Mijn god, inderdaad zeg! Kattig mens!
En nog even *edit*
Wat verwacht je dan CBL?
Een HULDE aan CBL topic, waarin Leaf gelijk verteld hoe ze natuurlijk meteen gebruik heeft gemaakt van jouw tips en een prachtige reis naar de DR geboekt heeft?
As said, gelukkig reageer jij op alles.. Soort pot/ketel/zwart verhaal dit..
Laatst aangepast door Lejow op wo 20 jun 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Leaf, dat je je uberhaupt nog verontschuldigt tegen over CBL!!
Lejow- Lady Post-a-lot
_Leaf_ schreef:Sorry meid, mijn vader is overleden en er is ontzettend veel langs me heen gegaan. De tips voor de DR vroeg ik mede voor een vriend van me. Aangezien mijn vader schulden op mijn naam gemaakt heeft, zit een dure vakantie er even niet in.
Dat geeft niet, maar die topic had je al lang nadat je vader overleden was geplaatst. Ik begrijp dat je het nog steeds moeilijk ermee hebt, maar snap het verband niet echt........sorry. Ik wist niet dat je het voor een vriend vroeg aangezien je dat niet zei. Heeft hij wat aan mijn tips gehad? Sterkte iig met alles.
Caribbeanlover- Ratel
Je blijft echt serieus hameren op die tips he..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lang nadat mijn vader overleden was? Hij is net een jaar dood. Maar goed, blijkbaar had ik het dan al verwerkt moeten hebben volgens jou. Newsflash: dat gaat zo snel niet.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:_Leaf_ schreef:Sorry meid, mijn vader is overleden en er is ontzettend veel langs me heen gegaan. De tips voor de DR vroeg ik mede voor een vriend van me. Aangezien mijn vader schulden op mijn naam gemaakt heeft, zit een dure vakantie er even niet in.
Dat geeft niet, maar die topic had je al lang nadat je vader overleden was geplaatst. Ik begrijp dat je het nog steeds moeilijk ermee hebt, maar snap het verband niet echt........sorry. Ik wist niet dat je het voor een vriend vroeg aangezien je dat niet zei. Heeft hij wat aan mijn tips gehad? Sterkte iig met alles.
Jij hebt echt geen enkel empathisch vermogen he?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Lijkt me wel erg leuk, op de bonnefooi naar schiphol gaan en daar wat boeken.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Lang nadat mijn vader overleden was? Hij is net een jaar dood. Maar goed, blijkbaar had ik het dan al verwerkt moeten hebben volgens jou. Newsflash: dat gaat zo snel niet.
:evil:
Ik zeg nergens dat je het al verwerkt moet hebben, lees even terug zou ik zeggen. Je kan wel andere topics openen en daar op reageren en in andere topic reageren. Erg apart!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:_Leaf_ schreef:Lang nadat mijn vader overleden was? Hij is net een jaar dood. Maar goed, blijkbaar had ik het dan al verwerkt moeten hebben volgens jou. Newsflash: dat gaat zo snel niet.
Ik zeg nergens dat je het al verwerkt moet hebben, lees even terug zou ik zeggen. Je kan wel andere topics openen en daar op reageren en in andere topic reageren. Erg apart!
Ssst, zeg maar even niks meer, het wordt alleen maar erger.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
En jouw reactie is precies de reden dat ik je negeer. Ik hoef jouw gezeik niet, ik heb al genoeg aan mijn hoofd. Je reageert zelf ook heel vaak niet meer op topics maar oh wee als een ander het niet doet. Men geeft jou hier vaak pagina's vol tips en een bedankje van jouw kant: nee. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wenst te worden, dan hoef je je ook niet zo vaak te ergeren aan anderen.
Gast- Gast
CBL: ik denk oprecht dat je richting Leaf nu beter je mond kunt houden.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
_Leaf_ schreef:En jouw reactie is precies de reden dat ik je negeer. Ik hoef jouw gezeik niet, ik heb al genoeg aan mijn hoofd. Je reageert zelf ook heel vaak niet meer op topics maar oh wee als een ander het niet doet. Men geeft jou hier vaak pagina's vol tips en een bedankje van jouw kant: nee. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wenst te worden, dan hoef je je ook niet zo vaak te ergeren aan anderen.
Eens en weet alsjeblieft wel wie het zegt. Leg het maar naast je neer en laat het, je energie kan wel ergens anders in gestopt worden nu.
Oh en eens met Zora en met mezelf. CBL, stop erover.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Zora schreef:CBL: ik denk oprecht dat je richtingLeafiedereen nu beter je mond kunt houden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh ik weet zeker wie het zegt en ik zal er niet minder om slapen haha.
Gast- Gast
OMG.. zit het eind van dit topic met verbazing te lezen. CBL, wat bezielt je?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op de bonnefooi naar Frankrijk
» van en naar Schiphol
» Goedkoop naar Schiphol?
» Yes toch nog op vakantie!
» Toch op vakantie?
» van en naar Schiphol