Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
+16
Barbabella
Parisienne
Zora
June
Lejow
Bubbelicious
Chocoholic
Tiara
nina
Marin
Zininzon
TukTuk
Caramba
Rumble
Gympie
Caribbeanlover
20 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.
Spannend Leaf! Ben benieuwd!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Ze maakt er een sport van om 9 v/d 10x te reageren in mijn topics/op mijn reacties. Snap niet waarom als ze mij toch niet mag. Ik heb altijd aardig gedaan tegen haar en ineens ging zij raar doen...............erg jammer. Ik probeer haar vanaf nu te negeren al zou dat best lastig kunnen worden.
Yeah Right..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Carrie schreef:Discordia schreef:Lejow schreef:Ik weet niet wat nou erger is..
De olie op het vuur blijven gieten, of beweren dat CBL een verstandelijke beperking en het ontwikkelingsniveau van iemand van 1,5 heeft.
Dat maak jij ervan Ik maakte slechts een vergelijking.
Je kunt iemand niet beoordelen op kwaliteiten die ze niet bezitten. Ik vind je iig constant enorm kinderachtig en vrij sneu reageren naar CBL toe. Je kunt ook gewoon accepteren dat ze niet goed kan reageren op moeilijke vragen.
Heel erg +1. Vooral Lejow. Meid, verspil je energie toch aan andere dingen, je zou beter moeten weten.
Want, daar istie weer, ik ben juf?
Ik heb in dit topic niets lelijks gezegd, kwam alleen voor Leaf op, zoals nog een paar met mij.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Ze maakt er een sport van om 9 v/d 10x te reageren in mijn topics/op mijn reacties. Snap niet waarom als ze mij toch niet mag. Ik heb altijd aardig gedaan tegen haar en ineens ging zij raar doen...............erg jammer. Ik probeer haar vanaf nu te negeren al zou dat best lastig kunnen worden.
Yeah Right..
Gast- Gast
Dit is echt het flauwste ooit. Krijg je dat hier (of ergens anders) wel eens te horen?Lejow schreef:
Ik heb in dit topic niets lelijks gezegd, kwam alleen voor Leaf op, zoals nog een paar met mij.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Juf met kind
Haha, hier moet ik toch wel om lachen.
Ik vind je ook wel provocerend reageren, Lejow. Het is de toon in je posts die 't hem doen.
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
nina schreef:Dit is echt het flauwste ooit. Krijg je dat hier (of ergens anders) wel eens te horen?Lejow schreef:
Jup.. hier!
Ach, mijn arme kind.. een provocerende juf als moeder
Lejow- Lady Post-a-lot
Je blijft doorgaan he Lejow? Terwijl je eigenlijk beter moet weten hoe CBL is. Of je haar nu aan het jennen bent of voor iemand opkomt. Je bent in elk CBL topic wel te vinden. Ik weet niet wat je dwars zit maar ik denk nu eerder dat jij er een groter probleem van maakt dan CBL
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Je blijft doorgaan he Lejow? Terwijl je eigenlijk beter moet weten hoe CBL is. Of je haar nu aan het jennen bent of voor iemand opkomt. Je bent in elk CBL topic wel te vinden. Ik weet niet wat je dwars zit maar ik denk nu eerder dat jij er een groter probleem van maakt dan CBL
?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik doel hiermee een beetje op wat Discordia, Carrie en Zelda aangaven. Ook nu blijf je doorgaan op Nina en op een reactie van CBL. Daarom gaf ik aan dat je nu toch onderhand moet weten hoe CBL isLejow schreef:Dropdraakje schreef:Je blijft doorgaan he Lejow? Terwijl je eigenlijk beter moet weten hoe CBL is. Of je haar nu aan het jennen bent of voor iemand opkomt. Je bent in elk CBL topic wel te vinden. Ik weet niet wat je dwars zit maar ik denk nu eerder dat jij er een groter probleem van maakt dan CBL
?
Gast- Gast
Heb je het al gedaan leaf? Of wanneer ga je het doen? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of het voor ons ook leuk is
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Dropdraakje schreef:Ik doel hiermee een beetje op wat Discordia, Carrie en Zelda aangaven. Ook nu blijf je doorgaan op Nina en op een reactie van CBL. Daarom gaf ik aan dat je nu toch onderhand moet weten hoe CBL isLejow schreef:Dropdraakje schreef:Je blijft doorgaan he Lejow? Terwijl je eigenlijk beter moet weten hoe CBL is. Of je haar nu aan het jennen bent of voor iemand opkomt. Je bent in elk CBL topic wel te vinden. Ik weet niet wat je dwars zit maar ik denk nu eerder dat jij er een groter probleem van maakt dan CBL
?
Nu vind ik dat je overdrijft, dat laatste was als grapje bedoelt.
Maar goed, zal me er verder buiten houden nu!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op de bonnefooi naar Frankrijk
» van en naar Schiphol
» Goedkoop naar Schiphol?
» Yes toch nog op vakantie!
» Toch op vakantie?
» van en naar Schiphol