Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

+16
Barbabella
Parisienne
Zora
June
Lejow
Bubbelicious
Chocoholic
Tiara
nina
Marin
Zininzon
TukTuk
Caramba
Rumble
Gympie
Caribbeanlover
20 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 0:26

http://www.d-reizen.nl/iedereenmoetweg?WT.ac=tagcloud_home_iedereenmoetweg

Dacht dat iemand hier zei dat dat niet meer bestond. Dus goed nieuws voor als je dat toch graag wilde.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Gympie wo 13 jun 2012 - 0:52

Dit is toch gewoon een last-minute? Het is niet je koffers pakken en naar schiphol en daar de eerste beste lege vlucht pakken.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Rumble wo 13 jun 2012 - 1:28

Ik las dat je op vakantie ging naar Schiphol. Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 394967
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 1:44

Gympie_ schreef:Dit is toch gewoon een last-minute? Het is niet je koffers pakken en naar schiphol en daar de eerste beste lege vlucht pakken.

Niet echt is net wat anders. Een LM is 4 of 8 wkn van te voren en dus is dat je ter plekke hoort waar je heen gaat. Bij een LM weet je al wat je boekt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caramba wo 13 jun 2012 - 1:53

Hmmm hoorde laatst iemand hierover idd. Was niet hier op het forum. Die gingen naar Schiphol en tijdens het boeken van een vlucht wisten ze pas waar de reis heen zou. Dus echt op de bonnenfooi.
Lijkt me best spannend, je weet niet waar je terecht komt. Maar zit er dit jaar niet in. Worden 3 weken Frankrijk/Italië.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 2:06

Ja D-Reizen idd...al betekent het nog niet dat je dezelfde dag vertrekt. Soms ook pas 1 of 2 dagen later. Ik heb het nr van die balie en bel regelmatig voor de aanbiedingen die ze nu hebben, maar valt best tegen. Toch veel Griekenland en Turkije.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 2:07

Het is officieel een last second trouwens ipv een last minute.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 7:39

_Leaf_ schreef:Ja D-Reizen idd...al betekent het nog niet dat je dezelfde dag vertrekt. Soms ook pas 1 of 2 dagen later. Ik heb het nr van die balie en bel regelmatig voor de aanbiedingen die ze nu hebben, maar valt best tegen. Toch veel Griekenland en Turkije.

Je vroeg laatst om tips mbt de DR. Ik heb een heel verhaal getypt in die topic van je en ook nog eens een pm gestuurd omdat je het misschien niet gelezen had aangezien je daar niet meer kwam. Heb je tips gegeven voor niks dus, een bedankje had best gemogen ook al ga je er misschien niet heen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  TukTuk wo 13 jun 2012 - 7:43

Caribbeanlover schreef:
_Leaf_ schreef:Ja D-Reizen idd...al betekent het nog niet dat je dezelfde dag vertrekt. Soms ook pas 1 of 2 dagen later. Ik heb het nr van die balie en bel regelmatig voor de aanbiedingen die ze nu hebben, maar valt best tegen. Toch veel Griekenland en Turkije.

Je vroeg laatst om tips mbt de DR. Ik heb een heel verhaal getypt in die topic van je en ook nog eens een pm gestuurd omdat je het misschien niet gelezen had aangezien je daar niet meer kwam. Heb je tips gegeven voor niks dus, een bedankje had best gemogen ook al ga je er misschien niet heen.

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 394967
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Zininzon wo 13 jun 2012 - 9:20

Ik heb een paar jaar geleden een last second gedaan, dus met koffer naar het vliegveld gegaan.
Wij konden wel tickets boeken voor een paar uur later, maar geen pakketreis (ticket en accommodatie) voor dezelfde dag. Dit had administratieve redenen, omdat ze op de plaats van bestemming niet meer alles op tijd kunnen regelen. Wij vlogen toen pas de volgende ochtend.

Dit was in 2006, misschien is het nu wel weer veranderd, geen idee.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover wo 13 jun 2012 - 10:05

Wij wilde dat jaren geleden doen, maar hadden er toch maar vanaf gezien. Nu het weer kan zou ik het nooit doen. Straks kom je in een crappy smerig hotel ofzo. Wij willen graag van te voren weten waar we aan toen zijn en zekerheid hebben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Marin vr 15 jun 2012 - 19:14

Vroeg ik me toevallig nog af van de week toen ik op Schiphol liep. Maar via d reizen kant dus nog. Zullen dan wel niet hele exotische bestemmingen zijn, of wel?
Geen idee of t iets voor mij is. Ik hoor met m'n werk vaak pas een paar uur van te voren waar ik heen ga, maar dan kan ik thuis iig nog een bepaald handig kledingstuk pakken bijv. Dat vind ik al wel kort van te voren genoeg.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  nina vr 15 jun 2012 - 20:59

Ben ik nou blind? (of m'n telefoon te klein?) en zie ik merend staan dat je een laat second kan boeken? Ik zie alleen reizen die te boeken zijn voor de komende twee weken.

Ook redelijk kort dag maar het idee van op de bonnefooi naar Schiphol gaan, zie ik nergens.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 22:44

Ga naa de site en je ziet dan 3 kleine foto's met tekst ( bij de 1e staat ''klaar met je examens?''). Die daarnaast bedoel ik en als je daarop klikt snap je het. Hopelijk lukt het zo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 22:46

_Leaf_ schreef:Ja D-Reizen idd...al betekent het nog niet dat je dezelfde dag vertrekt. Soms ook pas 1 of 2 dagen later. Ik heb het nr van die balie en bel regelmatig voor de aanbiedingen die ze nu hebben, maar valt best tegen. Toch veel Griekenland en Turkije.

Ik zou zeggen...........lees het bericht even op de site, want er staat toch echt ''met vertrek op dezelfde dag''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 22:47

Marin schreef:Vroeg ik me toevallig nog af van de week toen ik op Schiphol liep. Maar via d reizen kant dus nog. Zullen dan wel niet hele exotische bestemmingen zijn, of wel?
Geen idee of t iets voor mij is. Ik hoor met m'n werk vaak pas een paar uur van te voren waar ik heen ga, maar dan kan ik thuis iig nog een bepaald handig kledingstuk pakken bijv. Dat vind ik al wel kort van te voren genoeg.

Het zullen idd niet van zulke vakanties zijn waar ik van houd en de meeste zullen wel in europa zijn of Egypte eventueel Gambia omdat dat niet duur hoeft te zijn. Het is dus niks voor mij aangezien ik graag van te voren wil weten waar ik aan toe ben.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Tiara vr 15 jun 2012 - 22:49

De link van Cb is wat veranderd, eerst stond het er wel. Heb even gezocht, maar hier moet die we staan:

http://www.d-reizen.nl/schiphol
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover vr 15 jun 2012 - 23:50

Volgens mijn aanwijzing hierboven moet het ook lukken.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op za 16 jun 2012 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  nina za 16 jun 2012 - 1:34

Oh leuk dat het weer kan.

Als ik niet zeven weken naar Australië zou gaan, dan zou ik dit serieus overwegen.

Al moet het niet te populair worden want dan staat er een mega rij en zijn alle vakanties straks weg en raden ze aan om eerder te boeken. Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover za 16 jun 2012 - 11:32

Ruilen?Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 1578173417

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 1:02

nina schreef:Oh leuk dat het weer kan.

Als ik niet zeven weken naar Australië zou gaan, dan zou ik dit serieus overwegen.

Al moet het niet te populair worden want dan staat er een mega rij en zijn alle vakanties straks weg en raden ze aan om eerder te boeken. Laughing

Ik loop dagelijks 2x langs die stand op schiphol plaza en ik zie nooit mensen daar staan! Ja, alleen de medewerkers en die zitten er zwaar verveeld bij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover ma 18 jun 2012 - 3:16

Echt waar?! Nou da's lekker dan, geen animo. Was sowieso niks voor ons. Misschien waren er net steeds mensen weg die daar hadde4n geboekt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  nina ma 18 jun 2012 - 4:10

Caribbeanlover schreef:Ruilen?Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 1578173417
Nah nee... Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 253468018
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Caribbeanlover ma 18 jun 2012 - 7:51

Je weet geen eens waar ik heen ga.Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 253468018

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  nina ma 18 jun 2012 - 8:40

Caribbeanlover schreef:Je weet geen eens waar ik heen ga.Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. 253468018
Hm... Ja... Dat is waar! Maar wil al zolang met m'n vriend naar Australië, daar kan weinig tegen op...
Maar ben wel nieuwsgierig geworden; waar ga je heen? smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch. Empty Re: Op de bonnefooi vakantie naar Schiphol kan toch.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum