Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

+19
tweeling
_Nina
Julia
Purpleflower
Bolleke
studiebol
Twellie
Happinaz
M@niek
Annemie
Fearie
PapillonRose
Océane
Lejow
Snoes
Printje
Pien
Liadan
Aggi
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 3 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Ayla zo 10 jun 2012 - 7:49

En ik laat de hond wel weer uit als ze ligt te slapen/in bed ligt. Soms moet je wel, en ga er niet vanuit dat ze haar meenemen. Karretje weg brengen zou ik weer minder snel doen, dan ziet ze dat je wegloopt en kan ze in paniek raken.

In het geval van Studie en Stofzuiger snap ik het wel, je hebt maar 2 handen, en 2 kinderen tegelijk dragen is alleen te doen als ze klein zijn, niet als ze al zo groot zijn, dan moeten ze heel even 1 minuutje alleen zitten...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 3 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 0:29

Waarom zou iemand in vredesnaam je kind willen stelen? Lijkt me logischer dat ze je auto willen jatten en dat er dan per ongeluk een kind in zit Laughing Zoveel gekken lopen er nou ook weer niet rond hoor, er staan geen mannen op parkeerplaatsen op de loer om kindjes te jatten... Als er al een keer een kind wordt ontvoerd dan is dat landelijk groot nieuws, en ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit gehoord heb eigenlijk, ja, vorig jaar een keer, maar dat ging inderdaad om het jatten van de auto en er zat per ongeluk een kind in. Daarbij is in een ontvoering 9 van de 10 keer één van de ouders de dader.

Raar beeld van pedofielen en enge mannen hebben sommige mensen toch. Pedofielen misbruiken meestal bekende kinderen, zonen of dochters, kleinkinderen, buurkinderen, neefjes, nichtjes, kinderen van huisvrienden, maar ze jatten écht geen wildvreemde kinderen van parkeerplaatsen. Een kind meenemen over een parkeerplaats lijkt me heel wat gevaarlijker dan een kind 3 minuten in een auto laten zitten, als je het toch over risico's hebt.

En natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar dat soort irreele angsten vind ik wat ongezond.

Ik vind het goed van die mevrouw dat ze oplet, je hebt niets verkeerd gedaan, maar altijd fijn als mensen een beetje opletten, zou ik zelf ook doen als ik een kind in een auto zag zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 3 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Jezzie ma 11 jun 2012 - 1:07

Ik vind het wel alert van die vrouw. Maar ze had wel even kunnen afwachten of er snel iemand bij de auto zou zijn, voordat ze het over de hele parkeerplaats gaat roepen. Als ze daar nou al 5 min. zou staan dan kan ze daar best wat over zeggen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 3 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum