Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

+19
tweeling
_Nina
Julia
Purpleflower
Bolleke
studiebol
Twellie
Happinaz
M@niek
Annemie
Fearie
PapillonRose
Océane
Lejow
Snoes
Printje
Pien
Liadan
Aggi
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Aggi vr 8 jun 2012 - 8:31

Ik had vanmiddag met mijn zoon (9 maanden en 2 weken) boodschappen gedaan. Nadat ik de boodschappen in de auto had gezet, zette ik mijn zoon alvast in zijn stoel in de auto. Ik stond recht voor de stalling voor karretjes geparkeerd.... Dus hup gauw mijn karretje daarheen en vlug terug... Staat daar zo n mens in mn auto te gluren en tegen haar dochter roepen, er zit een kindje alleen in de auto... Ik zo nee hoor, bracht alleen maar mijn karretje weg... Niet zo snel conclussies trekken...

Heb ik nou iets verkeerds gedaan, of is deze reactie van die mevrouw best vreemd...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Liadan vr 8 jun 2012 - 8:33

Ik vind de reactie van de vrouw niet vreemd. Ik neem tenminste aan dat ze niet meteen de politie wilde bellen maar wel even af zou wachten.
Als ik een kindje in zo'n situatie alleen in de auto zou zien zitten, dan zou ik er in eerste instantie vanuit gaan dat de vader/moeder het winkelwagentje aan het wegbrengen is, maar het wel even in de gaten houden of dat echt zo is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Pien vr 8 jun 2012 - 8:34

Deze reactie van die mevrouw is wel wat overdreven vind ik....


Laatst aangepast door Pien op vr 8 jun 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:34

Die vrouw ziet alleen een kindje in een auto. Ik vind het fijn dat er mensen zijn die daar op letten. Die vrouw kan niet weten dat jij alleen een karretje wegbrengt en ze neemt je verder ook niets kwalijk toch?


Laatst aangepast door Smikkell op vr 8 jun 2012 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 8:34

Ik zou hem ook niet alleen in de auto laten, ik had hem meegenomen in het wagentje, even getild en dan pas in de auto.

Ik snap dus aan de ene kant de reactie van de vrouw wel, je hoort toch regelmatig dat mensen hun kind vergeten in de auto.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 8:35

Pien schreef:Deze reactie van die mevrouw is erg overdreven!!!!

Nou dat vind ik dus eigenlijk niet, ik vind dit vrij alert van haar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 8:37

Smikkell schreef:Die vrouw ziet alleen een kindje in een auto. Ik vind het fijn dat er mensen zijn die daar op letten. Die vrouw kan niet weten dat jij alleen een karretje wegbrengt en ze neemt je verder ook niets kwalijk toch?
Eens.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Lejow vr 8 jun 2012 - 8:37

Ik vind het ook overdreven.
Ik had het laatst ook, B bij me in de maxi cosi en een tas met boodschappen. Ik redde het niet om alles in 2 handen mee te nemen, dus heb ik B en de spullen met het wagentje naar de auto gebracht, B in de auto gezet en toen het wagentje terug gebracht. Ik stond ook recht tegenover de karretjes.
Een mens heeft maar 2 handen hoor.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 8:39

Lejow; klopt natuurlijk maar ik zou zelf nooit mijn kind in de auto laten zitten, ook al is het maar een paar sec. Ik neem altijd de winkelwagen mee naar de auto, tassen erin. Winkelwagen terug en toen r kleiner was tilde ik hem dan pas eruit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Océane vr 8 jun 2012 - 8:42

De vrouw heeft waarschijnlijk gewoon niet gezien dat jij alleen maar je karretje ging wegzetten, wat dat betreft vind ik haar reactie niet vreemd of overdreven.

Ik doe/deed dat trouwens ook gewoon hoor. S. al in de auto zetten, auto op slot en karretje wegzetten en weer terug.

Totaal offtopic maar hoe doen jullie dat dan met tanken?
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:42

Lejow schreef:Ik vind het ook overdreven.
Ik had het laatst ook, B bij me in de maxi cosi en een tas met boodschappen. Ik redde het niet om alles in 2 handen mee te nemen, dus heb ik B en de spullen met het wagentje naar de auto gebracht, B in de auto gezet en toen het wagentje terug gebracht. Ik stond ook recht tegenover de karretjes.
Een mens heeft maar 2 handen hoor.
Maar dat neemt die vrouw hasr toch helemaal niet kwalijk. Ik snap dat jij en de TO dit zo doen.


Laatst aangepast door Smikkell op vr 8 jun 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 8:43

Aquala, ik neem hem altijd mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  PapillonRose vr 8 jun 2012 - 8:43

Ik vind het wel alert eigenlijk, heel zelden gebeurt het weleens dat een kindje vergeten wordt in de auto. En zeker met bijvoorbeeld hitte buiten, wil je niet weten wat er dan zou kunnen gebeuren pale Ik zou persoonlijk zelf eerst heel eventjes afwachten voordat ik dingen zou gaan roepen, maar ik kan me de reactie goed voorstellen. Iemand ziet een auto met een kindje erin, en geen ouder. Natuurlijk kan die ouder vlakbij zijn, maar dit is helaas niet vanzelfsprekend.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Lejow vr 8 jun 2012 - 8:45

Ik zou in ieder geval niet gelijk dingen gaan roepen, maar even afwachten of ik een ouder in de buurt zie.

Printje, wat is de reden dat je hem niet alleen in de auto laat zitten?
Ik was nog geen 3 meter van de auto vandaan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Fearie vr 8 jun 2012 - 8:47

Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:49

Roepen over de hele parkeerplaats of naar vreemden is al iets anders dan 'roepen' naar je dochter die bij je loopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Aggi vr 8 jun 2012 - 8:49

Dank voor jullie reacties, iedereen doet het op zijn of haar manier helemaal goed, met hitte zou ik mijn kind zeker niet voor even in de auto laten zitten als ik een karretje even weg moet brengen... dan neem ik hem mee... en dan zorg ik er wel voor dat als ik veel boodschappen hem een alternatief voor mijn zoon heb... even naar mijn moeder of mijn vriend die met hem thuis blijft.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Liadan vr 8 jun 2012 - 8:49

Maar die vrouw riep het toch alleen naar haar eigen dochter, wat is daar dan overdreven aan?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:49

Ze zei het toch alleen maar tegen haar dochtertje?
Ze beschuldigd je nergens van, maar fijn dat ze het in de gaten houdt.

Ik zet L. met maxi cosi en al op de winkelwagen, dan loop ik naar de auto, zet de tassen erin, dan met het karretje naar het wegzetplekje en dan haal ik L. eraf en neem haar mee. Nog niet eens in eerste instantie dat ik haar niet even in de auto wil laten zitten, maar ik ben als de dood dat er iemand mijn kind meeneemt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Lejow vr 8 jun 2012 - 8:50

Parel schreef:Ze zei het toch alleen maar tegen haar dochtertje?
Ze beschuldigd je nergens van, maar fijn dat ze het in de gaten houdt.

Ik zet L. met maxi cosi en al op de winkelwagen, dan loop ik naar de auto, zet de tassen erin, dan met het karretje naar het wegzetplekje en dan haal ik L. eraf en neem haar mee. Nog niet eens in eerste instantie dat ik haar niet even in de auto wil laten zitten, maar ik ben als de dood dat er iemand mijn kind meeneemt..

Moeten ze heel wat voor elkaar krijgen, als de auto op slot is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:53

Ik neem mijn zoontje ook altijd mee als ik het karretje ga wegbrengen. Alleen deze week niet, toen kwam het met bakken uit de lucht zetten. Leek me wat fijner voor hem om droog in de auto te zitten. Dus zelf even een sprintje getrokken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:53

Lejow schreef:
Parel schreef:Ze zei het toch alleen maar tegen haar dochtertje?
Ze beschuldigd je nergens van, maar fijn dat ze het in de gaten houdt.

Ik zet L. met maxi cosi en al op de winkelwagen, dan loop ik naar de auto, zet de tassen erin, dan met het karretje naar het wegzetplekje en dan haal ik L. eraf en neem haar mee. Nog niet eens in eerste instantie dat ik haar niet even in de auto wil laten zitten, maar ik ben als de dood dat er iemand mijn kind meeneemt..

Moeten ze heel wat voor elkaar krijgen, als de auto op slot is.

Dat zou ik al helemaal nooit doen, vind dat zij mij moet kunnen blijven zien. En anders hoef ik maar mijn autosleutel te verliezen, het slot kapot te gaan, of iemand mijn autosleutel te jatten en met kind en al ervandoor crossen. Er lopen genoeg gekken op de wereld, en misschien ben ik overvoorzichtig maar voor mij voelt dit fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:55

Ik snap het wel van die mevrouw, en het is ook wel goed dat ze zo alert is. Zelf zou ik mijn kinderen ook even in de auto laten zitten. Ik zorg er altijd voor dat ik naast/vlakbij de winkelwagenstalling parkeer als ik boodschappen ga doen, zodat ik niet ver weg ben. Het zou mij niet lukken om met twee kinderen te gaan sjouwen voor die paar tellen dat het maar duurt. Voor wie het vroeg over het tanken, meestal tank ik 's avonds als mijn man thuis is. Maar als het echt niet anders kan en mijn kinderen mee moeten, laat ik ze in de auto zitten en zorg ik dat ik zo snel mogelijk weer terug ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Lejow vr 8 jun 2012 - 8:55

Parel schreef:
Lejow schreef:
Parel schreef:Ze zei het toch alleen maar tegen haar dochtertje?
Ze beschuldigd je nergens van, maar fijn dat ze het in de gaten houdt.

Ik zet L. met maxi cosi en al op de winkelwagen, dan loop ik naar de auto, zet de tassen erin, dan met het karretje naar het wegzetplekje en dan haal ik L. eraf en neem haar mee. Nog niet eens in eerste instantie dat ik haar niet even in de auto wil laten zitten, maar ik ben als de dood dat er iemand mijn kind meeneemt..

Moeten ze heel wat voor elkaar krijgen, als de auto op slot is.

Dat zou ik al helemaal nooit doen, vind dat zij mij moet kunnen blijven zien. En anders hoef ik maar mijn autosleutel te verliezen, het slot kapot te gaan, of iemand mijn autosleutel te jatten en met kind en al ervandoor crossen. Er lopen genoeg gekken op de wereld, en misschien ben ik overvoorzichtig maar voor mij voelt dit fijn.

Dat is bij ons nog niet echt van toepassing.
Als het voor jou fijn voelt, is dat goed toch?
Ik heb het pas 1 keer gedaan zo hoor, en dat voelde voor mij toen fijn, ook prima Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Annemie vr 8 jun 2012 - 8:56

Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum