Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

+19
tweeling
_Nina
Julia
Purpleflower
Bolleke
studiebol
Twellie
Happinaz
M@niek
Annemie
Fearie
PapillonRose
Océane
Lejow
Snoes
Printje
Pien
Liadan
Aggi
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Snoes vr 8 jun 2012 - 9:01

Aggi schreef:Dank voor jullie reacties, iedereen doet het op zijn of haar manier helemaal goed, met hitte zou ik mijn kind zeker niet voor even in de auto laten zitten als ik een karretje even weg moet brengen... dan neem ik hem mee... en dan zorg ik er wel voor dat als ik veel boodschappen hem een alternatief voor mijn zoon heb... even naar mijn moeder of mijn vriend die met hem thuis blijft.
Ik begrijp inderdaad de reactie van die vrouw wel, maar dat wil niet zeggen dat ik niet hetzelfde zou doen in jouw plaats hoor. Ik vind er niets verkeerd aan om je kind alvast in de auto te zetten als je je karretje terug gaat zetten. Die vrouw zal dat wellicht niet gezien hebben en heeft vermoedelijk enkel gezien dat er een baby'tje alleen in de auto zat. Ik vind zeker niet dat jij iets verkeerd hebt gedaan hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Fearie vr 8 jun 2012 - 9:03

Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

Moet er wel bij vermelden dat ik dus wel ongelovelijk paranoia ben als het gaat om het idee dat iemand d zou mee nemen. Zelfs als hij thuis in bed of in de box zit en ik laat de honden uit, doe ik alles op slot. Alleen het idee dat iemand mijn huis in zo kunnen en mijn kind zou stelen, moet er niet aan denken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  M@niek vr 8 jun 2012 - 9:08

Ik vind het een beetje overdreven. Ala je ergens noh 10 min gaat wachten en dr komt niemand ok, maaf als je er net 2 sec staat en dan al dat gaat roepen! Ik zet mijn dochtertje ook alijd in de auto en zet dan ff het karretje weg.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:11

Fearie schreef:
Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

Moet er wel bij vermelden dat ik dus wel ongelovelijk paranoia ben als het gaat om het idee dat iemand d zou mee nemen. Zelfs als hij thuis in bed of in de box zit en ik laat de honden uit, doe ik alles op slot. Alleen het idee dat iemand mijn huis in zo kunnen en mijn kind zou stelen, moet er niet aan denken.
Lijkt me logisch toch dat je de deur op slot doet als je de honden gaat uitlaten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Fearie vr 8 jun 2012 - 9:21

Lotje schreef:
Fearie schreef:
Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

Moet er wel bij vermelden dat ik dus wel ongelovelijk paranoia ben als het gaat om het idee dat iemand d zou mee nemen. Zelfs als hij thuis in bed of in de box zit en ik laat de honden uit, doe ik alles op slot. Alleen het idee dat iemand mijn huis in zo kunnen en mijn kind zou stelen, moet er niet aan denken.
Lijkt me logisch toch dat je de deur op slot doet als je de honden gaat uitlaten?

Ja, maar doe zelfs de achterdeur nog op de knip (de poort zit vrijwel altijd al op slot) en trek de voordeur gewoon achter me dicht. Die is niet 1,2,3 open te krijgen in 10 min dat ik de honden uitlaat.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:23

Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 9:25

Als ik alleen met de kids weg ga/ thuis kom met de auto zit er 1 in de auto terwijl ik de ander naar boven of beneden haal/ breng. Met de wandelwagen ook, dan zit er 1 even alleen in de wagen in de tuin terwijl ik boven ben. Maar het kan gewoon niet anders.

En ja, daar krijg ik regelmatig commentaar op van mensen, helaas heb ik ook maar 1 lijf :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Happinaz vr 8 jun 2012 - 9:43

Ik heb dat ook altijd gedaan. Geeft het een prettig gevoel? Nee! Maarja...ik heb maar 2 handen. 3 grote boodschappen tassen, een karretje, m'n schoudertas en 2 maxicosi's voor een meisje van 1.58 is echt niet te doen.

Dus tanken, pinnen en boodschappen karretjes terugzetten doe ik toch echt alleen. Bovendien is dat nog 100x sneller ook en minder gevaarlijk. Hoe vaak ik mijn jongens al wel niet bijna onder een auto heb zien komen omdat de een op de AH parkeerplaats naar rechts rende en de ander naar links. Nee, dan heb ik ze liever even alleen in de auto.

Wel gaf ik ze op een wat latere leeftijd dan even een koekje of iets, zodat ze even afgeleid waren.
Nu kan ik gelukkig zeggen dat ik zo terug kom.

Ik vind dat sommige mensen op straat ook wat overdreven reageren. Sommige mensen bemoeien zich maar overal mee. Oplettendheid is niet erg, maar wacht dan inderdaad even wat minuutjes af.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Printje vr 8 jun 2012 - 9:44

Fearie schreef:
Lotje schreef:
Fearie schreef:
Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

Moet er wel bij vermelden dat ik dus wel ongelovelijk paranoia ben als het gaat om het idee dat iemand d zou mee nemen. Zelfs als hij thuis in bed of in de box zit en ik laat de honden uit, doe ik alles op slot. Alleen het idee dat iemand mijn huis in zo kunnen en mijn kind zou stelen, moet er niet aan denken.
Lijkt me logisch toch dat je de deur op slot doet als je de honden gaat uitlaten?

Ja, maar doe zelfs de achterdeur nog op de knip (de poort zit vrijwel altijd al op slot) en trek de voordeur gewoon achter me dicht. Die is niet 1,2,3 open te krijgen in 10 min dat ik de honden uitlaat.

Wees daar niet al te zeker van. Dit dachten wij ook totdat er opeens wel een inbreker binnenstond....de politie zei toen julliee hebben een geweldig goed slot maar je moet hem ook echt op slot doen wil het werken, alleen dichtgooien is dus echt niet slim!! Een echte inbreker is binnen no-time echt binnen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Twellie vr 8 jun 2012 - 9:49

@ Fearie: dat vind ik echt niet paranoia, hoor. In de plaats waar ik woon is de afgelopen tijd veel overdag 'ingebroken'. En dan ingebroken tussen aanhalingstekens omdat de dieven gewoon binnen liepen door een open deur, soms terwijl de bewoners ergens anders in het huis waren :O . Ik heb de deur hier altijd op slot als we niet buiten zijn, al zitten we in de kamer. Het blijft gewoon een stad en er kunnen gekke dingen gebeuren.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Twellie vr 8 jun 2012 - 9:51

En on-topic: het komt niet zo leuk over als iemand van je kindje denkt dat hij achter gelaten is in de auto, maar ik zie verder geen overdreven reactie. Zo zou ik zelf ook gereageerd kunnen hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 10:08

Tja.. hier gebeurd het regelmatig dat ze even in de auto zitten.. ik kan niet constant twee kinderen tillen. Ik probeer het zo min mogelijk te doen want echt prettig vind ik niet. Maar ja ik ben vaak tot altijd alleen met de meiden dus ik moet wel. Zou niet weten hoe ik het anders moet doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 10:14

M@niek schreef:Ik vind het een beetje overdreven. Ala je ergens noh 10 min gaat wachten en dr komt niemand ok, maaf als je er net 2 sec staat en dan al dat gaat roepen! Ik zet mijn dochtertje ook alijd in de auto en zet dan ff het karretje weg.

Ik ook. Vind het vrij overbodig hem die 5 meter heen en weer te slepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 10:16

Fearie schreef:
Lotje schreef:
Fearie schreef:
Annemie schreef:
Fearie schreef:Ik kan het van beide kanten begrijpen, ik laat D ook wel eens in de auto als ik de kar terug breng. Doe wel altijd de auto op slot. Zelfde geldt met tanken, even pinnen of een brief posten.

+1

Moet er wel bij vermelden dat ik dus wel ongelovelijk paranoia ben als het gaat om het idee dat iemand d zou mee nemen. Zelfs als hij thuis in bed of in de box zit en ik laat de honden uit, doe ik alles op slot. Alleen het idee dat iemand mijn huis in zo kunnen en mijn kind zou stelen, moet er niet aan denken.
Lijkt me logisch toch dat je de deur op slot doet als je de honden gaat uitlaten?

Ja, maar doe zelfs de achterdeur nog op de knip (de poort zit vrijwel altijd al op slot) en trek de voordeur gewoon achter me dicht. Die is niet 1,2,3 open te krijgen in 10 min dat ik de honden uitlaat.
De voordeur gebruiken wij hier eigenlijk nooit dus die zit altijd al op slot. En de achterdeur doe ik ook op slot als ik de honden ga uitlaten. Als alleen de poort op slot zou zitten zou ik niet zo fijn vinden. Er kan altijd iemand in de tuin. Als ik bijv de voortuin bij ons ga doen en mijn zoontje is binnen, dan gaat de achterdeur ook op slot ondanks dat ik thuis ben. Ik kan dan niet zien wat daar gebeurt. En er is hier bij de overburen al eens iemand binnen geweest omdat de poort en achterdeur open waren, terwijl ze zelf boven waren. Dus overdreven vind ik hetniet om alles dicht te doen, doe ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 10:18

Stofzuiger schreef:Als ik alleen met de kids weg ga/ thuis kom met de auto zit er 1 in de auto terwijl ik de ander naar boven of beneden haal/ breng. Met de wandelwagen ook, dan zit er 1 even alleen in de wagen in de tuin terwijl ik boven ben. Maar het kan gewoon niet anders.

En ja, daar krijg ik regelmatig commentaar op van mensen, helaas heb ik ook maar 1 lijf :nopompom:

Echt waar? Mijn hemel.. Waar je al die commentaar op kan geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  studiebol vr 8 jun 2012 - 19:42

Jolicious schreef:
Stofzuiger schreef:Als ik alleen met de kids weg ga/ thuis kom met de auto zit er 1 in de auto terwijl ik de ander naar boven of beneden haal/ breng. Met de wandelwagen ook, dan zit er 1 even alleen in de wagen in de tuin terwijl ik boven ben. Maar het kan gewoon niet anders.

En ja, daar krijg ik regelmatig commentaar op van mensen, helaas heb ik ook maar 1 lijf Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 1270000679

Echt waar? Mijn hemel.. Waar je al die commentaar op kan geven.

Ik heb zelfs van een wildvreemde op straat commentaar gehad. Was de meiden aan het inladen op de parkeerplaats. En ik moet ze dus wel een voor een in de auto zetten, geen idee hoe ik ze tegelijk in de auto moet zetten. Dus als ik de een in de auto zet dan zit de ander altijd nog op de kinderwagen. Volgens die mevrouw was ik onverantwoord bezig omdat ik op dat moment mijn kind niet zie.

Klopt ik zie die ander niet, maar ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te doen. Ik vond het erg vervelend dat die mevrouw het op dat moment op een heel naar toontje zei. MAar ja ik ben dan wer niet assertief genoeg om op dat moment mijn mond open te doen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Bolleke vr 8 jun 2012 - 19:49

Mensen geven nou eenmaal snel comentaar. IK heb zelf ook wel eens commentaar gehad maar dan trek ik mij daar niks van aan. C. zit ook wel eens even alleen in de auto als mijn vader gaat tanken, dat vind ik dan niet zo fijn omdat IK er niet bij ben, maar mijn vader let dan toch gewoon heel goed op de auto en op C. Overigens doet hij de auto dan niet op slot, zodat C. er snel uit zou kunnen mocht er iets gebeuren of voor het geval hij de sleutel zou verliezen.
Overigens als ik de honden uit laat en C. slaapt doe ik de deur ook niet op slot om dezelfde reden, ik zie mijn huis als ik buiten ben. Maar ik zou het enger vinden als er bijvoorbeeld brand uitbreekt en C.zou niet weg kunnen. Maar dat is misschien ook omdat ik gewoon zicht heb op mijn huis en de poort.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Purpleflower vr 8 jun 2012 - 20:17

Ik deed het eerst ook.. E. in de auto zetten met maxicosi of in de autostoel en dan karretje terug brengen..

Maar mijn man heeft liever dat ik dat niet meer deed.

Hij zei, als jij nou aangereden word als je je karretje wegzet.. of je word ineens niet goed... hoe snel zien mensen dan dat E. nog in de auto zit..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Julia vr 8 jun 2012 - 21:02

Ik vind het niet overdreven, ik vind het alleen maar ontzettend fijn als mensen zo oplettend zijn. Ze was toch ook niet naar allemaal mensen aan het roepen ofzo, ze riep het alleen naar haar dochter.

Las ook dat sommige mensen hun hond uitlaten terwijl hun kind in bed ligt..dat zou ik persoonlijk enger vinden. Stel dat er brand uitbreekt ofzo, ik snap dat die kans klein is, maar persoonlijk zou ik me daar niet zo prettig bij voelen.

Mijn vriend heeft overigens laatst onze dochter in de auto opgesloten:| Hij had haar al in de auto gezet, de deur aan haar kant op slot gedaan en toen had hij de sleutels in de auto liggen. Gelukkig was de anwb er binnen 15 min. Maar toch..het is maar goed dat ik er niet bij was haha

@ purpleflower: Daar heeft je vriend wel een punt moet ik zeggen. Ik laat mijn dochter namelijk ook wel eens in de auto zitten als ik tank en betaal. Wel in een goed afgesloten auto uiteraard. Toch nog maar eens overna denken..
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Océane vr 8 jun 2012 - 21:21

Purpleflower schreef:

Hij zei, als jij nou aangereden word als je je karretje wegzet.. of je word ineens niet goed... hoe snel zien mensen dan dat E. nog in de auto zit..

Als je kind dan in je karretje zit of bij je loopt is de kans groot dat hij/zij ook wordt aangereden. Overigens doe ik de auto altijd op slot als ik het karretje weg ga zetten of betalen na het tanken, de autoruit is namelijk zo ingeslagen mocht er iets gebeuren met de sleutel oid. Sommige dingen vind ik echt te ver gezocht.
De hond uitlaten terwijl kind op bed ligt zou ik dan weer niet doen...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  _Nina vr 8 jun 2012 - 21:55

M@niek schreef:Ik vind het een beetje overdreven. Ala je ergens noh 10 min gaat wachten en dr komt niemand ok, maaf als je er net 2 sec staat en dan al dat gaat roepen! Ik zet mijn dochtertje ook alijd in de auto en zet dan ff het karretje weg.
Ja maar die vrouw weet toch niet hoe lang hij daar al zo in de auto zit? Er hangt geen briefje bij met de mededeling dat t kindje daar pas 2 sec zit... Voor hetzelfde geld was het al een halfuur, maar dat kon zij niet weten.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 3:20

Dikke pluim zelfs voor die vrouw. Ze zegt het tegen haar eigen dochter en hangt niet meteen met 112 aan de lijn. Ik vind het heel erg goed dat ze zo oplet ondanks dit niet fijn is voor de moeder op dat moment.

Ik heb nooit gedacht dat iemand mijn kind wil stelen, ik vind dat ook echt behoorlijk overdreven en ver gaan. Ik heb ook nooit de moeite genomen om na het tanken mijn kind (of hij nu in een maxi-cosi zat of al in een vervolgstoel) mee te nemen enkel om even af te gaan rekenen. Zo zet ik ook gewoon rustig mijn winkelwagentje weg terwijl de kinderen in de auto zitten. Zie daar ook absoluut geen kwaad van in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  tweeling za 9 jun 2012 - 3:41

Lieskuh schreef:Dikke pluim zelfs voor die vrouw. Ze zegt het tegen haar eigen dochter en hangt niet meteen met 112 aan de lijn. Ik vind het heel erg goed dat ze zo oplet ondanks dit niet fijn is voor de moeder op dat moment.

Ik heb nooit gedacht dat iemand mijn kind wil stelen, ik vind dat ook echt behoorlijk overdreven en ver gaan. Ik heb ook nooit de moeite genomen om na het tanken mijn kind (of hij nu in een maxi-cosi zat of al in een vervolgstoel) mee te nemen enkel om even af te gaan rekenen. Zo zet ik ook gewoon rustig mijn winkelwagentje weg terwijl de kinderen in de auto zitten. Zie daar ook absoluut geen kwaad van in.

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  maiadebij za 9 jun 2012 - 7:50

N wilt vaak niet eens mee als ik even moet tanken/ pinnen/ brief posten oid. Ik laat hem in de auto, samen met J. Wel met de deuren los, mocht het nodig zijn dan kunnen ze in ieder geval snel uit de auto.
Afgelopen maandag reedt ik voorbij een vrouw die net aangereden was op de fiets. Ik parkeerde snel de auto met N erin en ben gaan helpen. Na 10 min toen er een arts bij kwam ben ik terug bij N en zat hij te huilen. Hij dacht dat ik niet meer terug kwam, dat was wel erg sneu.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  *Lookie* zo 10 jun 2012 - 7:21

Tanken doe ik altijd bij zo'n self-service: ik sta dus constant naast de auto, ook met het betalen. Dan laat ik mijn zoon dus wel zitten. Ik loop niet bij de auto weg, mocht dat nodig zijn dan haal ik mijn zoon eruit.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare situatie vanmiddag na de boodschappen. - Pagina 2 Empty Re: Rare situatie vanmiddag na de boodschappen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum