Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet bij jullie de boodschappen?

+38
Winegum
JD
Ella
Merai
Highway
Caroow
Lies
Lejow
Mizz_S
Wennebellah
Snoes
Lynn_
Roxi3
Pannetoet
Mari
Susan
smooch
Kamperseboekenwurm
pitbullgup
Caresses
minoessepoes
stargirl
SarahKey
TricTrac
Zwerver
Sarah1985
Try
Carmen
Arwyn
Bruintje Beer
_DoI
VeryCherry
sanne-84
NoorA
Phileine
Tsjip
TukTuk
Raindrop
42 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Raindrop do 20 jan 2011 - 8:01

Voor de samenwoners/getrouwden, wie doet bij jullie de boodschappen?
Meestal ben ik het bij ons, mijn vriend heeft er zoooo'n gigantische hekel aan. Als we wel samen gaan winkelen vindt ie het in het begin wel fijn maar op den duur begint ie te zeuren dat ie de winkel uit wilt haha, best irritant.

Hoe is dat bij jullie?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:03

Wij doen het samen. Moet wel, hij heeft de auto, maar een gloeiende rothekel aan boodschappen, maar met mij erbij vind 'ie het nog wel OK.
Als hij niet meekan, dan doe ik boodschappen bij de C1000 en dan laat ik die bezorgen, en héél soms wil ik nog wel eens de Albert inschakelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:06

Meestal ik alleen. Hij heeft er ook een hekel aan, hij kan niet tegen die drukte en zo. Vind ook fijner alleen, dan loop ik er sneller doorheen en komen er niet tig dingen in de kar die we niet nodig hebben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Raindrop do 20 jan 2011 - 8:09

Haha. Mijne heeft ook de auto dus moet wel mee soms. Hij kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  TukTuk do 20 jan 2011 - 8:12

Ik smile Ik heb een auto en rijbewijs, mijn vriend niet. Verder heeft hij er een ontiegelijke hekel aan, en dan kan ik toch niet op mijn gemak boodschappen doen. Soms baal ik er wel van dat ik er op zaterdag uit moet om zijn boodschappen te doen (90% van wat ik haal is voor door de weeks voor hem, ik doe op maandag in België altijd nog voor mezelf boodschappen) maarja ik wil ook wel weer zorgen dat hij goed en gezond eet :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:15

We doen het samen; vinden het leuk om te doen ook haha. Doordeweeks haal ik nog wel verse producten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Raindrop do 20 jan 2011 - 8:18

Isabella schreef:We doen het samen; vinden het leuk om te doen ook haha. Doordeweeks haal ik nog wel verse producten.

Jij boft haha Very Happy Ik vind het zelf juist heel fijn om de tijd te nemen tijdens het winkelen maar vriendlief is het snel zat haha :P
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Tsjip do 20 jan 2011 - 8:20

Wij doen het altijd samen. Wel zo snel mogelijk want we hebben er allebei een hekel aan. Als we tussendoor nog wat nodig hebben doet mijn vriend dat meestal. Hij fietst dan na zijn werk even langs de supermarkt.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Phileine do 20 jan 2011 - 8:23

Als we met de auto gaan samen en we halen afwisselend lopend/met fiets boodschappen. Ik haal iets vaker boodschappen, omdat ik het minder erg vind. Dan wordt ondertussen het huis schoogemaakt, want daar heb ik weer een hekel aan Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  NoorA do 20 jan 2011 - 8:26

Ik doe eigenlijk altijd de boodschappen. Hij gaat doordeweeks wel af en toe naar de winkel voor wat verse dingen, maar de grote meuk doe ik. Vind het ook heerlijk. Vrijdag eind van de middag, AH + ik = een half uur helemaal niets Very Happy HEERLIJK
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  sanne-84 do 20 jan 2011 - 8:27

ook hier is degene die ze haalt ik haha. mn vriend heeft daar weinig tijd voor (ik ben eerder thuis, en ook vaker overdag).
wil hem wel eens mee nemen (eens in 2 maanden) zodat hij eens iets kiest (welke pizza, welke smaak chicken tonight noem maar op)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:54

Ik!
Als hij meegaat, is hij degene die het karretje duwt.
Hij is 1x meegeweest, en toen kregen we flinke irritaties over boodschappen inpakken etc.
Toen hebben we maar besloten dat ik het alleen ging doen haha ..
En ik vind het heerlijk om te doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  VeryCherry do 20 jan 2011 - 8:56

Samen, maar ik haal overdag meestal ook het een en ander smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:59

Snowflake schreef:
Isabella schreef:We doen het samen; vinden het leuk om te doen ook haha. Doordeweeks haal ik nog wel verse producten.

Jij boft haha Very Happy Ik vind het zelf juist heel fijn om de tijd te nemen tijdens het winkelen maar vriendlief is het snel zat haha :P

We gaan altijd naar de AH X(X)L, die is echt gigantisch, en lopen daar rustig een uur rond samen hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  _DoI do 20 jan 2011 - 9:01

De grote boodschappen doen wij één keer per week samen. Als we iets zijn vergeten of als we tussendoor iets nodig hebben dan gaat een van ons die dag even langs de supermarkt.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Bruintje Beer do 20 jan 2011 - 9:21

Meestal doe ik die. Ik doe de grote boodschappen wel als hij thuis is want ik kan die tassen niet tillen vanwege mn polsen
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Raindrop do 20 jan 2011 - 9:32

Isabella schreef:
Snowflake schreef:
Isabella schreef:We doen het samen; vinden het leuk om te doen ook haha. Doordeweeks haal ik nog wel verse producten.

Jij boft haha Very Happy Ik vind het zelf juist heel fijn om de tijd te nemen tijdens het winkelen maar vriendlief is het snel zat haha :P

We gaan altijd naar de AH X(X)L, die is echt gigantisch, en lopen daar rustig een uur rond samen hahaha.

Haha leuk Very Happy
Ik ga toch ook maar eens zo'n AH opzoeken. Maar dan moet hij wel mee haha omdat ze die hier in Belgie niet hebben.
Maar meestal als ze in NL boodschappen gaan doen gaan we daarna uit eten en dat vindt ie dan wel weer leuk haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Arwyn do 20 jan 2011 - 10:40

We halen op zaterdag in 1keer bijna alle boodschappen voor de hele week, heb geen zin om pakken melk en zo mee te slepen op de fiets. Ik haal doordeweeks alleen de verse groenten nog.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Carmen do 20 jan 2011 - 11:37

Ik doe meestal zelf de boodschappen. Dat komt meestal uit op 2 keer in de week. De AH zit hier om de hoek, dus ik kan er lopend heen. Als ik hele zware tassen heb, bel ik hem weleens op of ie naar beneden komt om te helpen tillen (wonen in een flat...zonder lift) maar meestal lukt het me alleen ook wel. Als ik er de tijd niet voor heb, doet hij ook wel eens boodschappen, maar dan is ie altijd duurder uit dan ik haha.
Carmen
Carmen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 41
Registratiedatum : 31-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Try do 20 jan 2011 - 11:41

Als mijn vriend hier is doen we het samen. Hij vind het ook niet vervelend om te doen.
Eigenlijk vind hij het hier zelfs leuk om te doen want de AH heeft van die zelfscanners en dan moet je dus met zo'n apparaatje elk product scannen, dat vind ie leuk om te doen smile angel
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:34

Soms ik, soms hij, en soms wij samen. Maar dan vergeet ik de helft.
En lijstje maken heb ik nog nooit van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Sarah1985 do 20 jan 2011 - 21:39

Ik meestal alleen, ik doe het vaak door de week uit mijn werk dan is hij er niet. Maar als die thuis is gaat die altijd wel mee, en heel vreemd ben dan veel meer geld kwijt hij gooit vanalles in de kar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:42

Wij doen altijd samen de boodschappen en zijn vaak 1 uur onderweg.. Ik heb er een gruwlijke hekel aan, maar mijn vriend gaat op zijn dooie gemak om boodschappen, vandaar dat wij ook samen gaan.
Wij gaan dan ook naar 2 winkels, vandaar een uur soms iets langer.
En lijstjes maken doen wij niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Zwerver do 20 jan 2011 - 21:45

Wij doen vaak samen boodschappen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  TricTrac do 20 jan 2011 - 21:50

Wij doen 1 keer in de week de grote boodschappen samen.
De kleine dingetjes (verse groenten en dingen die we vergeten zijn) haal ik meestal even hier om de hoek bij een hele kleine AH.
TricTrac
TricTrac
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 34
Punten : 45
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum