Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet bij jullie de boodschappen?

+38
Winegum
JD
Ella
Merai
Highway
Caroow
Lies
Lejow
Mizz_S
Wennebellah
Snoes
Lynn_
Roxi3
Pannetoet
Mari
Susan
smooch
Kamperseboekenwurm
pitbullgup
Caresses
minoessepoes
stargirl
SarahKey
TricTrac
Zwerver
Sarah1985
Try
Carmen
Arwyn
Bruintje Beer
_DoI
VeryCherry
sanne-84
NoorA
Phileine
Tsjip
TukTuk
Raindrop
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  SarahKey do 20 jan 2011 - 21:54

1 keer in de 6-8 weken halen we de grote boodschappen (flessen en pakken drinken en andere voorraad wat langere tijd bewaard kan blijven) en dan gaat hij mee. Hij moet dan mee, want sjouw niet alle zware dingen alleen.

Door de weeks ga ik alleen boodschappen doen, zijn normaal gesproken alleen de verse dingen elke week.
Op zaterdagochtend gaan we meestal samen, want hij heeft geen hekel aan boodschappen doen.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  stargirl do 20 jan 2011 - 22:24

Ik doe 2 x per week de boodschappen, heel soms gaat mijn vriend mee. Vind ik geen probleem.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  minoessepoes do 20 jan 2011 - 22:28

Meestal samen en dan haal ik door de week nog de laatste verse dingen want ik kom langs de supermarkt als ik naar huis fiets.
Mijn vriend ziet boodschappen doen als een gezellig uitje, zeker als we samen gaan, vindt hij helemaal leuk! Maar ik vind er geen klap aan, dus als we niet zoveel boodschappen hoeven te doen dan doet hij het vaak alleen even in het weekend.
Hij komt dan ook altijd thuis met allemaal dingen die nieuw in de schappen liggen, om dat uit te proberen, dat zou ik zelf nooit pakken maar ik vindt het dan wel weer leuk als hij er mee thuis komt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Caresses do 20 jan 2011 - 22:30

Ik door de weeks en in het weekend pakken we samen vaak de auto om wat groter in te slaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  pitbullgup do 20 jan 2011 - 22:54

Ik doe het altijd alleen. Mijn mn werkt op zaterdag voor zichzelf en heeft er ook een grote hekel aan.
Ga over het algemeen zaterdag ochtend rond half 9 en dan ben ik met 15 min ook weer buiten. Als mijn man mee gaat duurt het minstens een half uur hahaha.
Ik werk om de hoek bij de suoermarkt dus mocht ik doordeweeks op iets misgrijpen haal ik het ff snel na werk.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 21 jan 2011 - 1:38

Wij doen elke zaterdagochtend samen de weekboodschappen. We plannen eerst wat we de hele week gaan eten en maken aan de hand daarvan een boodschappenlijstje (plus de artikelen die doordeweeks op zijn gegaan).
Eigenlijk komt het bij ons bijna nooit voor dat we doordeweeks naar de supermarkt gaan.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  smooch vr 21 jan 2011 - 1:41

Wij doen meestal samen boodschappen. Als het niet anders kan doet hij of ik alleen boodschappen. We maken altijd een boodschappenlijstje anders gooien we (meestal ik) alles in de wagen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Susan vr 21 jan 2011 - 1:43

Meestal ga ik samen met Yrsa boodschappen doen als Ezra op de peuterspeelzaal zit, dat vind ik zelf een heel fijn tijdstip en dan heb ik 's middags lekker alles al in huis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 1:46

DAt wisselt echt per keer, we doen het ongeveer even vaak en soms gaan we samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Mari vr 21 jan 2011 - 1:47

Tsjip schreef:Wij doen het altijd samen. Wel zo snel mogelijk want we hebben er allebei een hekel aan. Als we tussendoor nog wat nodig hebben doet mijn vriend dat meestal. Hij fietst dan na zijn werk even langs de supermarkt.

Hier precies hetzelfd, vanavond mogen we weer, blêh, maarja zaterdag en zondag is het echt hel in de supermarkt.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Pannetoet vr 21 jan 2011 - 2:22

Wij doen vaak samen de boodschappen, dat is veel gezelliger! Meestal op vrijdagmiddag..
En omdat ik zelf bij de C1000 werk haal ik vaak de dingen die wij tussendoor nodig zijn en anders mijn vriend, hij rijd langs de Jumbo smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 2:53

Nu alleen,, maar als Sander thuis en we hebben de mogelijkheid doen we het samen. Vinden het allebei leuk om boodschappen te doen, en net een familie uitje Wink met zijn 4en op pad en vaak na het boodschappen doen even langs een koffiehuis om wat te drinken samen! Ik werk vaak in het weekend en ook san is veel van huis dus wanneer we dan samen zijn dan gaan we met zijn allen Very Happy

Wanneer we niet samen kunnen dan maken we gewoon een lijstje en wie er tijd/zin heeft die gaat. Nu vind ik boodschappen doen een vreselijk gedoe Wink 2 kids,boodschappen kar, in en uit laden, thuis weer opruimen blehhh hihi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 2:57

Ligt er maar net aan wie er tijd heeft.
Laatste weken ben ik dat Wink Maar als ik dalijk weer moet werken, doet hij het net zo goed.
Of samen komt ook regelmatig voor.
Alleen ben ik wel bijna altijd degene die de boodschappen opruimt. Anders ligt alles verkeerd nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Roxi3 vr 21 jan 2011 - 5:29

Mijn vriend haalde tot een paar maanden geleden altijd de boodschappen maar sinds kort vind ik het leuk om mee te gaan. Nu gaan we dus zoveel mogelijk samen maar we moeten er echt aan denken want soms doen we gewoon twee weken geen boodschappen en dan hebben we alleen het minimale in huis.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Lynn_ vr 21 jan 2011 - 6:44

Mijn vriend komt als hij alleen boodschappen doet met héél veel dingen thuis die we niet 'nodig' hebben. Voornamelijk in de ongezonde categorie haha. Herkennen jullie dat ook?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Snoes vr 21 jan 2011 - 22:48

Isabella schreef:We doen het samen; vinden het leuk om te doen ook haha. Doordeweeks haal ik nog wel verse producten.
Bij ons hetzelfde.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Wennebellah vr 21 jan 2011 - 23:57

Meestal doen we het samen, maar ik fiets/loop soms zelf ook nog wel eens naar de winkel als hij aan het werk is.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 6:25

Ik doe het altijd alleen. Ga 1 keer per week en doe dan boodschappen voor een hele week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Mizz_S za 22 jan 2011 - 7:12

Wij doen het samen, op maandag. Vaak lopen we op zaterdag ook nog even naar de winkel om dingen voor het weekend te halen. Als we tussendoor nog wat dingetjes nodig hebben haalt mijn vriend die even.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Lejow za 22 jan 2011 - 7:19

Ik doe op zaterdag de 'grote' boodschappen bij de Liddl, voor de hele week.
Op dinsdag haalt mijn vriend meestal nog brood en wat sla spul (neem altijd bakje sla mee naar mn werk), voor de rest van de week.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:34

Ik ga 9 van de 10 keer alleen. De supermarkt is bij ons achter en ik loop zo'n 3x per week met de kinderwagen er naar toe. Voor flessen drinken enzo gaat m'n vriend altijd mee en soms gaat hij alleen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Lies za 22 jan 2011 - 8:41

Wij gaan eigenlijk altijd samen. Vinden dit allebei het prettigst. Vind het ook altijd wel gezellig om samen te gaan smile
Het mag eens een enkele keer gebeuren dat hij alleen gaat, omdat ik bijvoorbeeld moet werken ( meestal gaan we vrijdagavond ) En een andere dag ook niet uitkomt ofzo.
Maar over het algemeen altijd samen.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:08

_DoI schreef:De grote boodschappen doen wij één keer per week samen. Als we iets zijn vergeten of als we tussendoor iets nodig hebben dan gaat een van ons die dag even langs de supermarkt.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Caroow za 22 jan 2011 - 9:13

Wij gaan samen, of mijn vriend gaat alleen. Hij heeft een auto en kookt altijd dus dat is makkelijker.
Alleen als we 1 of 2 dingen moeten hebben spring ik even op de fiets, dat is sneller.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:24

Wij gaan echt nooit samen moet er ook niet aan denken zeg Very Happy meestal doe ik de boodschappen die ik lopend in het dorp kan halen en mijn vriend rijd 1 keer per week verschillende winkels af voor de grote boodschappen.


Laatst aangepast door Mama_van2 op di 25 jan 2011 - 5:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 2 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum