Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie doet bij jullie de boodschappen?

+38
Winegum
JD
Ella
Merai
Highway
Caroow
Lies
Lejow
Mizz_S
Wennebellah
Snoes
Lynn_
Roxi3
Pannetoet
Mari
Susan
smooch
Kamperseboekenwurm
pitbullgup
Caresses
minoessepoes
stargirl
SarahKey
TricTrac
Zwerver
Sarah1985
Try
Carmen
Arwyn
Bruintje Beer
_DoI
VeryCherry
sanne-84
NoorA
Phileine
Tsjip
TukTuk
Raindrop
42 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 8:59

Grote boodschappen 1x in de week, doen we samen
Kleine boodschappen (brood, melk enz) doe ik zelf even op de fiets of uit werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Highway ma 24 jan 2011 - 9:10

grote boodschappen doen we eenmaal in de week samen, kleine dingetjes tussendoor doe ik alleen, of hij; wat dan ook uitkomt.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Merai ma 24 jan 2011 - 9:34

Bij ons is het maar net hoe het uitkomt, soms samen en soms een van ons apart. Wel maken we altijd samen een lijstje zodat er niks vergeten wordt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Ella di 25 jan 2011 - 1:17

Bijna altijd doe ik het alleen. Een enkele keer komt het zo uit en dan gata hij mee. Of als ik veel moeten hebben ivm een verjaardag ofzo
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 4:08

Door de weeks ga ik alleen of mijn vriend gaat alleen en in het weekend gaan we samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  JD di 25 jan 2011 - 5:37

eigenlijk altijd alleen. tenzij we echt heel veel moeten hebben, en zware dingen zoals flessen drinken, dan gaan we wel samen
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Winegum di 25 jan 2011 - 5:42

Ik ga bijna altijd alleen. Soms ga ik op vrijdagavond samen boodschappen halen met mijn vriend en als ik iets speciaals nodig heb wat ik ben vergeten (of waar ik geen zin in heb om te halen :P) dan haalt mijn vriend het nadat hij klaar is met werken, hij rijdt toch langs de winkel.

Mijn vriend heeft ook hekel aan boodschappen halen, en ik vind het leuk (werk ook in de supermarkt), dus ik vind het niet erg om het merendeel alleen te halen, alleen dat gesjouw silent

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Emma_ wo 26 jan 2011 - 5:31

Wij halen 1x per week samen de grote boodschappen. Daarnaast haal ik 1 of 2 keer per week nog wat kleine boodschappen of verse producten. Meestal zo tegen het weekend. Ik maak altijd het lijstje en vraag aan mijn vriend wat hij nog wil hebben. Dit omdat ik een moeilijke eeter ben en hij niet. Meestal maak ik 1x per week iets wat ik zelf niet zo graag lust en mijn vriend wel zodat hij niet altijd naar mijn wensen hoeft te eten haha. Gelukkig lust hij bijna alles wat ik lust ook Very Happy

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  miss piggy wo 26 jan 2011 - 7:25

wij gaan ook 1x in de week samen de grote boodschappen doen,
wel ga ik door de week nog een keer alleen om wat verse spulletjes te halen.
koken doe ik wel zo goed als altijd
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Honey*Bee ma 31 jan 2011 - 7:43

Wij doen ook samen de boodschappen, meestal op vrijdagavond.
Soms als ik tussendoor een keer wat dingen moet halen ga ik alleen.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  M-G di 1 feb 2011 - 2:05

Meestal doe ik de boodschappen. Soms gaat mijn vriend mee of als ik een keer niet kan, stuur ik hem op pad met een lijstje smile
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:28

Op zaterdag gaan we altijd met z'n viertjes boodschappen doen.
Door de week doe ik het meestal. Als mijn man ochtenddienst heeft gaat hij op de terug weg vaak nog wel eventjes langs de ah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 2:31

Mijn vriend doet altijd de grote boodschappen. Als er tussendoor nog iets gehaald moet worden doen we dat samen of ik alleen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie doet bij jullie de boodschappen? - Pagina 3 Empty Re: Wie doet bij jullie de boodschappen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum