Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 4 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 7:10

Lejow schreef:Ja, meer kun je ook niet doen. Denk dat dat een hele goede instelling is!

Heb ik het toch eindelijk nog geleerd hahah.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Wennes do 7 jun 2012 - 7:15

Charlie een dikke Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 699888voor jou
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ do 7 jun 2012 - 7:15

@ Wennes Kan me voorstellen dat het je regelmatig even teveel wordt. Zo'n dipje is dan niet leuk, maar wel een logisch gevolg en heel begrijpelijk. hug

@ CCC Je maakt het wel spannend zo! Heel veel succes, mocht het toch doorzetten.

@ Charlie Pfff....Jij hebt ook steeds weer tegenslagen zeg. Ik hoop voor je dat er geen zwangerschapsvergiftiging ontwikkelt, evenals zwangerschapsdiabetes. Voor jou ook even een dikke knuffel hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 7:32

Charlie, het zit je niet mee hé meid. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:16

Dankjullie! Dat is lief smile I love you . Gelukkig is er vooralsnog niks ernstig aan de hand.

Gast
Gast

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 8:17

Charlie, sterkte en succes morgen! Idd wel even een behoorlijke onderneming zo heen en weer gaan. Hopelijk is de uitslag van je bloed gewoon goed! Hoelang duurt het voordat je de uitslag krijgt?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 8:23

chococupcake schreef:Charlie, sterkte en succes morgen! Idd wel even een behoorlijke onderneming zo heen en weer gaan. Hopelijk is de uitslag van je bloed gewoon goed! Hoelang duurt het voordat je de uitslag krijgt?

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk dezelfde dag aangezien ze vandaag ook dezelfde dag belden? Er liggen 3 bloedprikformulieren voor me klaar en de eerste keer moet ik er nuchter heen, dan ergens ontbijten weer prikken en dan wachten en lunchen, en de tijden mag ik gewoon zelf bepalen. Het ziekenhuis is niet echt héél dichtbij, in de dichtsbijzijnde stad wij wonen in een dorp dus dat wordt van hot naar her rijden want ik kan echt niet meer de hele dag op de been blijven. Bleuh had me net zo verheugd op een dagje rust nadat hier 3 dagen mensen hebben gewerkt om het huis aan de tuin.

En ccc, hoe voel je je?

Gast
Gast

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 9:57

Oeh... nuchter vind ik zelf altijd een beetje eng... Maar ik val zelf snel flauw, dus heb liever altijd iets in me zodat ik weet dat ik daardoor minder snel neerga. Maar jij gaf aan dat je er gelukkig minder moeite mee hebt. En idd, kan me voorstellen dat je wel even toe bent aan een dagje rust na alle hectiek... Word toch wel een lang dagje zo... Hopelijk is er gewoon niks aan de hand en hoef je niet nog een keer het hele circus mee te maken.

Hoe ik me voel, vet gek eigenlijk... Verlies volgens mij nu delen van de slijmprop en dat is echt smerig vind ik haha... En heb nog steeds wel krampen in mijn onderbuik en rug, maar niet regelmatig ofzo. Ga echt niet bellen daarvoor, maar mijn vriend gaf al aan dat ik morgen gewoon rustig aan moet doen en dan kijken we wel even verder hoe het zich ontwikkeld. Ik ga er vooralsnog vanuit dat het allemaal niks is... En zo wel is het mooi, maar dan mag het wel ff sneller gaan doorzetten vind ik smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 11:36

Spannend hoor CCC! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 7 jun 2012 - 19:26

Hallo Meiden,

@ CCC, hoe is het nu?

@ Filoria, fijne vakantie!

@ Charlie, hopelijk is vandaag de suikercurve toch goed. Wel fijn dat het in ieder geval geen zwangerschapsvergiftiging is.

@ Piene, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik kan me voorstellen dat het omschakelen is.

@ Puggle, vreemd he zo'n hoog bed. Toen ik het een aantal maanden geleden bij mijn zus zag schrok ik er best van haha.

@ All, met mij gaat het nog niet goed. Ik weet me totaal geen houding aan te nemen. Kan niet zitten, liggen is niet fijn. Als ik te lang op 1 kant lig krijg ik een zeer been, maar omdraaien moet ik niet aan beginnen. Dus dan ga ik aan mijn kant van het bed eruit (wat minuten duurt) en dan aan de kant van mijn man er weer in.
Ook het opstaan van de bank etc is erg pijnlijk, als ik opsta verkramp ik helemaal waardoor ik weer een harde buik krijg. Pff! Hoop zo dat het snel wat beter gaat.

De kleine is gelukkig lekker actief!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 21:36

Amber, wat balen dat je er nog steeds zo ontzettend veel last van hebt. Hopelijk trekt het toch stilaan een beetje weg hoor, dit is ook niet leuk Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 7 jun 2012 - 21:39

Snoes schreef:Amber, wat balen dat je er nog steeds zo ontzettend veel last van hebt. Hopelijk trekt het toch stilaan een beetje weg hoor, dit is ook niet leuk Sad

Dankjewel meis. Hoop het ook zo.. Cry

Hoe is het met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie do 7 jun 2012 - 21:40

Ik ben ook benieuwd naar CCC. Ik zou juist niet rustig aan doen maar lekker een stuk gaan wandelen Wink heeft bij mij goed geholpen!

succes Charlie!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 21:44

Amber, ja is zeker gek van het bed. Ij moest vanacht naar de wc en toen vergat ik even dat ik er nog niet was met mijn voeten. Gelukkig is het maar even dat het moet.
Balen dat het niet beter gaat! Weinig baat bij de paracetamol ook? Echt rot dat zoiets gebeurt terwij je zwanger bent.

Filoria, fijne vakantie!

Charlie, succes met prikken.

Ccc, wat spannend meid. Gaat het nu toch echt beginnen miscchien Very Happy
Hoe zis dat verliezen van de slijmprop eigelijk?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- do 7 jun 2012 - 21:51

Puggle schreef:Amber, ja is zeker gek van het bed. Ij moest vanacht naar de wc en toen vergat ik even dat ik er nog niet was met mijn voeten. Gelukkig is het maar even dat het moet.
Balen dat het niet beter gaat! Weinig baat bij de paracetamol ook? Echt rot dat zoiets gebeurt terwij je zwanger bent.

Filoria, fijne vakantie!

Charlie, succes met prikken.

Ccc, wat spannend meid. Gaat het nu toch echt beginnen miscchien Very Happy
Hoe zis dat verliezen van de slijmprop eigelijk?

Haha ja kan me voorstellen dat je de eerste nachten het vergeet dat je bed hoger staat.
Nee heb niet echt het idee dat de paracetamol helpt helaas...
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 22:08

Amber, met mij gaat het wel weer goed hoor! Ik doe dit weekend nog even heel rustig aan en ga dan maandag weer werken, maar me verder (fysiek) niet meer bezig houden met de renovatiewerken hier. Mag ik ook niet meer van vriendlief haha smile.

Ik ben ook benieuwd hoe het met CCC gaat!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 22:53

Amber, hebben ze een termijn gegeven dat het weer beter moet gaan of is dat niet te zeggen?

Snoes, fijn dat het beter gaat! En idd maar niet teveel meer met de verbouwing doen. Is het al wel bijna af?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 23:03

Puggle, ja hoor het schiet goed op! Over 4 weken willen we klaar zijn!! Het weekend van 7/8 juli willen we weer normaal in ons huis kunnen leven. Dan komen iig mijn ouders en schoonouders met z'n allen helpen om het hele huis schoon te maken. Van boven tot onder, elke kast van binnen en van buiten, elk hoekje. Zodat we weer in een perfect proper en leefbaar huis kunnen wonen. Ik tel de weken al af! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine do 7 jun 2012 - 23:05

Vraag me ook af waar CCC is. Zou ze dan toch bezig zijn?

Amber: balen dat je er nog zo veel last van hebt. Gelukkig heb je nog even tot aan je bevalling, zodat het allemaal wat kan genezen. Lijkt me anders heel pijnlijk bevallen zo.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes do 7 jun 2012 - 23:09

Jasmine schreef:Vraag me ook af waar CCC is. Zou ze dan toch bezig zijn?

Amber: balen dat je er nog zo veel last van hebt. Gelukkig heb je nog even tot aan je bevalling, zodat het allemaal wat kan genezen. Lijkt me anders heel pijnlijk bevallen zo.
Ik vraag het me ook heel sterk af! Zou leuk zijn :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 23:16

Zou zeker leuk zijn! Maar ze was 5 min geleden nog online zag ik dus ja.

Snoes, dat gaat idd opschieten! Ben benieuwd naar foto's als het af is hoor smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 23:17

Even een kleine update (en niets op FB zetten aub) heb sinds vanmorgen behoorlijke krampen/ weeën maar twijfel echt of het echt weeën zijn... Zijn nu even aan het timen hoeveel tijd er tussenzit en hoelang het duurt. Ga straks even de VK bellen, wilde eerst even rustig douchen en nog even tot rust komen... Moet even omschakelen denk ik, dat het miss. nu wel echt van start is gegaan... maar ergens ben ik bang dat het vals alarm is...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 7 jun 2012 - 23:18

Puggle schreef:Zou zeker leuk zijn! Maar ze was 5 min geleden nog online zag ik dus ja.

Snoes, dat gaat idd opschieten! Ben benieuwd naar foto's als het af is hoor Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 561177

lol! haha ik word goed in de gaten gehouden hier Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 23:19

Spannend!! Het kan toch gewoon begonnen zijn hoor, het is er de tijd voor Wink en wel bellen hoor, je kan beter teveel bellen als te weinig.
Gaat het goed met je?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 7 jun 2012 - 23:20

chococupcake schreef:
Puggle schreef:Zou zeker leuk zijn! Maar ze was 5 min geleden nog online zag ik dus ja.

Snoes, dat gaat idd opschieten! Ben benieuwd naar foto's als het af is hoor Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 4 561177

lol! haha ik word goed in de gaten gehouden hier Very Happy

Zeker Very Happy Laughing
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: