Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 8:57

Puggle schreef:Misschien dat een douche erop wel verzachtend is. En net als tijgerbalsem ofzo? Dat word lekker warm. Weet niet of het kwaad kan natuurlijk.

Ja die warme douche lijkt me wel lekker. Weet dat een aantal zalfjes etc niet mogen. Heb mijn man spiroflor srl gel laten halren. Deze mag wel, alleen nog niet echt het idee dat het werkt.
Heb vannacht ook al 1 van de kruiken van onze uk gebruikt.

@ tweeling, dankjewel!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje wo 6 jun 2012 - 9:00

Amber hug

LJD, spannend, ik was ook vréselijk zenuwachtig. De dag ervoor kon ik alleen maar janken... Maar komt vaat goed meis!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle wo 6 jun 2012 - 9:45

amber22 schreef:
Puggle schreef:Misschien dat een douche erop wel verzachtend is. En net als tijgerbalsem ofzo? Dat word lekker warm. Weet niet of het kwaad kan natuurlijk.

Ja die warme douche lijkt me wel lekker. Weet dat een aantal zalfjes etc niet mogen. Heb mijn man spiroflor srl gel laten halren. Deze mag wel, alleen nog niet echt het idee dat het werkt.
Heb vannacht ook al 1 van de kruiken van onze uk gebruikt.

Hopelijk werkt dat spul snel dan, hoort dat ook warm te worden? En een kruik idd dat is ook lekker warm. Gewoon met kruik naar bed smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC wo 6 jun 2012 - 9:46

Volgens mij word dat VSM spul niet warm, maar schijnt wel goed te werken... Werkte vroeger bij het K.ruidvat en daar werd het echt veel verkocht en aangeraden... Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen Amber!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 19:39

Heb redelijk geslapen. Vooral begin van de nacht ging redelijk. Daarna wel weer veel pijn. Ook veel pijn in mijn linkerbeen nu, ben daarmee tegen de muur gevallen.
Proberen deze dag maar weer door te komen.

Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes wo 6 jun 2012 - 20:09

Ik stroom vanaf hier weer in met reageren op iedereen.

Amber, ik las dat je gevallen was balen zeg! Heel vervelend dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk knap je snel op.

Hier gaat het wel. Beetje gaar van het in en uit het ziekenhuis komen. Vandaag lekker een dagje niksen. nou ja dat doe ik natuurlijk al weken hahaha, maar ik wil zo even lekker douchen en aan niks denken. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 20:22

Amber, balen dat het nog zoveel pijn deed vannacht meid Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 699888

Wennes, kan me voorstellen dat je er een beetje gaar van wordt, constant dat heen en weer geslinger tussen thuis en ziekenhuis. Hopelijk mag je nu toch een tijdje gewoon thuisblijven. Hoe is het met je buik?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Wennes wo 6 jun 2012 - 20:47

Snoes, mijn buik rommelt nog steeds, maar dat zal vast wel zo blijven tot ik ga bevallen Rolling Eyes Het enige wat ik kan doen is rust blijven houden. Straks maar eens op mijn gemak gaan douchen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  loesje wo 6 jun 2012 - 21:20

ik heb een uur geleden mijn
zwangerschapsvitamine in genomen maar heb net al mijn eten weer
uitgekost zal die pil nu wel in mijn lichaam
zitten of niet?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 21:41

loesje schreef:ik heb een uur geleden mijn
zwangerschapsvitamine in genomen maar heb net al mijn eten weer
uitgekost zal die pil nu wel in mijn lichaam
zitten of niet?

Waarschijnlijk is hij nog niet volledig opgenomen. Maar ik zou geen tweede nemen.. een dag de vitamine niet binnenkrijgen is echt niet erg.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 21:42

Wennes fijn dat het redelijk gaat!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 6 jun 2012 - 22:06

Ik moet zo naar de VK... vriendin van me moest vanmorgen en WAte me dat er niemand aanwezig was, dus zij had geen controle gehad vanmorgen. Dus maar even gebeld voordta ik daar voor lucht zit. Nu is er iemand anders gekomen, dus heb zo de afspraak.

Weet niet... Voel me vandaag anders... Of ik ben gewoon ontzettend moe, dat kan ook. Veel wakker geweest vannacht. Had ook wat rozige afscheiding net en heb wat rugkrampen weer... Ben benieuwd wat de VK dus zegt... Zal wel niet veel zijn dan het blijft afwachten...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 6 jun 2012 - 22:07

Fijn dat je redelijk hebt kunnen slapen vannacht. Werkt dat spul een beetje? Maar rustig aan doen vandaag.

Wennes, logisch dat je er een beetje gaar van word. Is niet niks zo hoe je het al weken moet doen. Lijkt me erg zwaar en vooral niet leuk. Vind dat je erg positief nog over komt

Ccc, oh dat klinkt toch wel spannend Very Happy heb je al eerder die afscheiding gehad?

Hier weinig nieuws. Vandaag gaan ze even het bed op klossen zetten en ik ga mijn tas maar inpakken. Mijn man is ook lekker thuis, dus misschien dat we nog even wat gaan drinken ergens. Morgen weer op controle naar het ziekenhuis.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 6 jun 2012 - 22:11

Nou wel een keertje, maar dat was niet zoveel... Nu sinds vanmorgen en twijfel ook opeens of ik geen vruchtwater verlies... Of dat het afscheiding is... Naja ik merk het wel... Als het gebeurd vandaag vind ik het prima... Ben er vandaag een soort van klaar mee :p haha

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria wo 6 jun 2012 - 22:15

Spannend CCC! Ik hoop voor je dat het inderdaad gaat beginnen!

Maar vruchtwater verlies je niet zomaar toch? Meestal komt eerst de slijmprop. En het grootste gedeelte van de bevallingen begint met weeën. Die van mij voelden als lichte menstruatiekrampen. Heb je zoiets al?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Snoes wo 6 jun 2012 - 22:17

Spannend hoor CCC, het zou zomaar kunnen natuurlijk! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  CCC wo 6 jun 2012 - 22:20

Ja dat van die slijmprop... ik heb geen idee, VK vertelde vorige keer dat niet iedereen die zichtbaar verliest... Dus weet het niet... Maar goed, ik heb dus nu wel menstruatie achtige krampen in mijn onderrug en onderbuik... Ik merk het wel, ga er vanuit dat het niks is en dat ik iets te graag wil nu :p Moet ff opschieten, heb de afspraak om 11.30 uur...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee wo 6 jun 2012 - 22:24

chococupcake schreef:Ja dat van die slijmprop... ik heb geen idee, VK vertelde vorige keer dat niet iedereen die zichtbaar verliest... Dus weet het niet... Maar goed, ik heb dus nu wel menstruatie achtige krampen in mijn onderrug en onderbuik... Ik merk het wel, ga er vanuit dat het niks is en dat ik iets te graag wil nu :p Moet ff opschieten, heb de afspraak om 11.30 uur...

Spannend!! Ik ben precies met jouw termijn bevallen... Ik hoop voor je dat het doorzet!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- wo 6 jun 2012 - 22:24

Ccc, wat spannend!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn wo 6 jun 2012 - 22:34

Filoria schreef:Spannend CCC! Ik hoop voor je dat het inderdaad gaat beginnen!

Maar vruchtwater verlies je niet zomaar toch? Meestal komt eerst de slijmprop. En het grootste gedeelte van de bevallingen begint met weeën. Die van mij voelden als lichte menstruatiekrampen. Heb je zoiets al?

Ik verloor echt uit het niets vruchtwater hoor! Mijn slijmprop kwam met het vruchtwater mee! En als je een scheurtje in je bovenste vliezen hebt kan het er ook met beetjes uitkomen. Ik zou het wel vragen hoor CCC Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 2 281626781
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Viva wo 6 jun 2012 - 22:35

Oeh CCC, ik begin dit spannend te vinden Very Happy
Ik denk dat als je vruchtwater verliest, je het wel echt doorhebt.
(Ik heb alleen maar mijn eigen ervaring, zat toevallig op de wc toen mijn vliezen braken, en er kwam toen toch wel wat vruchtwater uit, maar wie weet is het bij anderen wel weinig!)
Kijkt ze ook naar je baarmoedermond?
Mijn VK deed dat niet, maar volgens mijn doen anderen dat wel eens om te kijken of je al ontsluiting ofzo hebt?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Clapperdie wo 6 jun 2012 - 22:49

CKC: bounce spannend!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Puggle wo 6 jun 2012 - 22:53

Het is hier zeker spannend! Ben benieuwd hoe de afspraak was. Gewone afscheiding is zoiezo niet rozig en vruchtwater kan wel wat rozig zijn toch.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 6 jun 2012 - 22:55

CCC, ik zei toch 7 juni!!! Luisteren jij!! Laughing

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monnie wo 6 jun 2012 - 23:02

Spannend ccc, hopelijk zet het door!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: