Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 3 van 28
Pagina 3 van 28 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
CCC, spannend hoor meid! hopelijk is dit het begin en komt jullie kleintje vandaag.
Puggle, ik probeer positief te blijven, maar het lukt niet altijd hoor. Eergisteren wel even een dipje gehad toen ik thuis kwam.
Puggle, ik probeer positief te blijven, maar het lukt niet altijd hoor. Eergisteren wel even een dipje gehad toen ik thuis kwam.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, weer terug. Bloeddruk was erg hoog voor mijn doen, ik heb normaal 75/ 120 en nu was het 85/130... Niet schrikbarend, maar moet wel ff wat rustiger aandoen... Buik was ook vrij gespannen merkte ze op, maar misschien ook wle omdat ik wat gespannen ben ofzo dat het miss. wel kan gaan gebeuren?! Was een stagiaire bij en alles moest dus ook dubbel, dus ben wat dingen vergeten te vragen maar kreeg nog een brief mee, dat rozige afscheiding hoort er dus gewoon bij alleen bij helderrood bloed (maandverband vol binnen half uur) moet ik bellen dan is het zorgwekkend maar nu dus niet... Ga er dus vanuit dat het gewoon stukjes zijn van die slijmprop ofzo... Vruchtwater zal het niet zijn, moet het ff in de gaten houden vandaag en anders ff bellen.
Dus ja... afwachten maar... die menstruatieachtige pijn moet gaan doorzetten in stukken, dus niet aan een stuk door maar in delen dan zijn het waarschijnlijk weeen. Nou... ik merk het wel.. Ben wat gespannen vandaag merk ik sowieso wel dus doe maar gewoon wat rustiger aan...
Ohja ik moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis ipv VK voor standaard controle ofzo. Zo maar eens bellen dus! Ik wek hier wel wat spanning op he Straks zit ik nog 1.5 week te wachten haha!
Dus ja... afwachten maar... die menstruatieachtige pijn moet gaan doorzetten in stukken, dus niet aan een stuk door maar in delen dan zijn het waarschijnlijk weeen. Nou... ik merk het wel.. Ben wat gespannen vandaag merk ik sowieso wel dus doe maar gewoon wat rustiger aan...
Ohja ik moet volgende week vrijdag naar het ziekenhuis ipv VK voor standaard controle ofzo. Zo maar eens bellen dus! Ik wek hier wel wat spanning op he Straks zit ik nog 1.5 week te wachten haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wennes, ik vind het knap van je dat je zo positief kunt blijven, en een dipje lijkt me ook heel normaal in jouw situatie!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hoooeee spannend.
Zou opzich ook inderdaad nog wel "grappig" zijn ook als het nog anderhalve week op zich laat wachten
Zou opzich ook inderdaad nog wel "grappig" zijn ook als het nog anderhalve week op zich laat wachten
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Oh en even een verzoekje voor de meiden die ik op FB heb, willen jullie daar niks posten mocht ik even niet reageren, wil geen onrust veroorzaken en dat er straks allemaal mensen op de hal staan te wachten als ik wel lig te bevallen Maar lijkt me vrij logisch, maar denk vraag het toch even voor het geval dat er enthousiaste mensen hier zitten
CCC- Ratel
Oh en even een verzoekje voor de meiden die ik op FB heb, willen jullie daar niks posten mocht ik even niet reageren, wil geen onrust veroorzaken en dat er straks allemaal mensen op de hal staan te wachten als ik wel lig te bevallen Maar lijkt me vrij logisch, maar denk vraag het toch even voor het geval dat er enthousiaste mensen hier zitten
CCC- Ratel
Snap ik CCC! Jammer dat het waarschijnlijk nog niet echt is begonnen.
Die krampen kwamen bij mij met tussenpozen inderdaad. Dus niet aan Ă©Ă©n stuk door zoals bij jou. Ze deden toen nog amper pijn, maar kwamen wel echt precies om de vijf minuten. Langzaam werden ze dan wat heviger en kwamen ze ietsjes korter op elkaar. Toen de VK kwam kijken had ik toen 1cm ontsluiting. Wat ik ervan begreep is dat heel veel bevallingen op die manier beginnen.
De slijmprop kwam een paar uurtjes later en mijn vliezen braken nog een paar uur later. Toen stroomde het vruchtwater echt naar buiten, dus dat merk je wel
Roep het maar als je niet op mijn verhalen zit te wachten trouwens! Maar jouw posts roepen herinneringen op (aan een mooie, rustige bevalling, dus goede herinneringen ).
Hoe voel je je verder trouwens? Een beetje fit en ontspannen? Heb je het idee dat je er helemaal klaar voor bent? Ik ga zo twee weken op vakantie, dus wil je bij deze alvast een mooie bevalling en een nog mooier kindje toewensen
Die krampen kwamen bij mij met tussenpozen inderdaad. Dus niet aan Ă©Ă©n stuk door zoals bij jou. Ze deden toen nog amper pijn, maar kwamen wel echt precies om de vijf minuten. Langzaam werden ze dan wat heviger en kwamen ze ietsjes korter op elkaar. Toen de VK kwam kijken had ik toen 1cm ontsluiting. Wat ik ervan begreep is dat heel veel bevallingen op die manier beginnen.
De slijmprop kwam een paar uurtjes later en mijn vliezen braken nog een paar uur later. Toen stroomde het vruchtwater echt naar buiten, dus dat merk je wel
Roep het maar als je niet op mijn verhalen zit te wachten trouwens! Maar jouw posts roepen herinneringen op (aan een mooie, rustige bevalling, dus goede herinneringen ).
Hoe voel je je verder trouwens? Een beetje fit en ontspannen? Heb je het idee dat je er helemaal klaar voor bent? Ik ga zo twee weken op vakantie, dus wil je bij deze alvast een mooie bevalling en een nog mooier kindje toewensen
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
CCC, spannend hoor! Volgens mij kan een hoge bloeddruk wijzen op dat het gaat beginnen. Hopelijk is de afspraak voor volgende week helemaal niet meer nodig en zet het vandaag gewoon door.
Wennes- Kletskop
Hmmm... nou heb niet het idee dat het idd gaat doorzetten. Al vond ik het vanmorgen wel even spannend en werd er ook een beetje gestresst van... Heel gek, maar ben er wel klaar voor maar vind het wel spannend allemaal...
En idd het voelt niet pijnlijk, meer zeurderig en aanwezig. Heb er ook niet goed opgelet eigenlijk of het met tussenpozen is maar ik denk dat ik het snel genoeg voel als er regelmaat in komt. Wil ook niet dat ze straks langskomen en zeggen nee vals alarm, of min. ontsluiting... Zou fijn zijn als ze dan opeens zeggen 5 cm ofzo haha!
Wel fijn dat jij zulke prettige herinneringen aan je bevalling hebt. Hoop dat straks ook te krijgen, vind het best een hele onderneming en als je kinderen zou kunnen krijgen zonder te hoeven bevallen, zou ik dat meteen doen Maar moet het gewoon over me heen laten komen en gaat helemaal goedkomen.
Ooh wat heerlijk! Waar ga je naartoe?
En idd het voelt niet pijnlijk, meer zeurderig en aanwezig. Heb er ook niet goed opgelet eigenlijk of het met tussenpozen is maar ik denk dat ik het snel genoeg voel als er regelmaat in komt. Wil ook niet dat ze straks langskomen en zeggen nee vals alarm, of min. ontsluiting... Zou fijn zijn als ze dan opeens zeggen 5 cm ofzo haha!
Wel fijn dat jij zulke prettige herinneringen aan je bevalling hebt. Hoop dat straks ook te krijgen, vind het best een hele onderneming en als je kinderen zou kunnen krijgen zonder te hoeven bevallen, zou ik dat meteen doen Maar moet het gewoon over me heen laten komen en gaat helemaal goedkomen.
Ooh wat heerlijk! Waar ga je naartoe?
CCC- Ratel
Naar de Vlaamse kust.
Je staat er heel positief in zo te horen. Dan komt het goed hoor. Vooral niet stressen. Als je rustig blijft gaat het allemaal alleen maar sneller en makkelijker En niet hopen op 5cm ontsluiting als de VK voor het eerst komt, want dan ga je sowieso teleurgesteld worden. Mevrouw de optimist
Je staat er heel positief in zo te horen. Dan komt het goed hoor. Vooral niet stressen. Als je rustig blijft gaat het allemaal alleen maar sneller en makkelijker En niet hopen op 5cm ontsluiting als de VK voor het eerst komt, want dan ga je sowieso teleurgesteld worden. Mevrouw de optimist
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hahaha ja probeer een beetje positief te blijven Maar idd... miss. is vijf iets te hoog gegrepen
Hele fijne vakantie trouwens! Ben een beetje ego vandaag geloof ik Hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben!
Hele fijne vakantie trouwens! Ben een beetje ego vandaag geloof ik Hoop dat jullie een beetje mooi weer hebben!
CCC- Ratel
Whaaaa ccc spannend!!!
Ik heb ook een beetje nieuws. Kom net van het ziekenhuis, had eindelijk de afspraak bij mijn gyneacoloog en die vond wat dingen een beetje zorgwekkend. Ik houd extreem veel vocht vast (verklaart mijn gewichtstoename) en in combinatie met slecht helende wondjes overal, hoofdpijn, mijn pijnlijke buiken en kortademigheid ben ik getest op zwangerschapsvergiftiging en diabetes. Ik heb net urine afgegeven, bloed en een halfuur aan de bloeddrukmeter gehangen (die was hoog...normaal 75 onderdruk, nu 95) en nu ben ik weer thuis en wacht ik tot ze me bellen met de uitslag. Op zich ben ik zelf wel positief, ik voel me nou ook weer niet ZO slecht dat ik een van die aandoeningen verwacht.
Ik heb ook een beetje nieuws. Kom net van het ziekenhuis, had eindelijk de afspraak bij mijn gyneacoloog en die vond wat dingen een beetje zorgwekkend. Ik houd extreem veel vocht vast (verklaart mijn gewichtstoename) en in combinatie met slecht helende wondjes overal, hoofdpijn, mijn pijnlijke buiken en kortademigheid ben ik getest op zwangerschapsvergiftiging en diabetes. Ik heb net urine afgegeven, bloed en een halfuur aan de bloeddrukmeter gehangen (die was hoog...normaal 75 onderdruk, nu 95) en nu ben ik weer thuis en wacht ik tot ze me bellen met de uitslag. Op zich ben ik zelf wel positief, ik voel me nou ook weer niet ZO slecht dat ik een van die aandoeningen verwacht.
Gast- Gast
Oooh Charlie, dat is balen zeg! Je krijgt dus zo snel mogelijk de uitslag neem ik aan... En wat als het wel zwangerschapsvergiftiging is?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Oooh Charlie, dat is balen zeg! Je krijgt dus zo snel mogelijk de uitslag neem ik aan... En wat als het wel zwangerschapsvergiftiging is?
Dan moet ik terug en worden opgenomen. Maar ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen, dan voel je je toch hondsberoerd en dat heb ik echt niet.
Verder ben ik natuurlijk longpatient en ben ik erg kortademig en is de verwachting dat door de groeiende buik ik binnenkort als ze niet al komen sowieso moet worden opgenomen om de zuurstofopname in het gaten te houden en toch aan de bloedverdunners te gaan omdat bewegen niet goed meer lukt (ik moet in beweging blijven vanwege een tromboseverleden en als je zwanger bent wordt je bloed auotmatisch dikker).Dat zou wel een tegenslag zijn maar vooralsnog gaan we van het positieve uit. Ik voel me namelijk op de gebruikelijke kwaaltjes na best ok.
Gast- Gast
Oke spannend dus nog even! Ja ik weet het ook niet, je schijnt idd superberoerd te zijn als je een zw. vergiftiging hebt... Hopelijk is er gewoon niks aan de hand!
CCC- Ratel
CCC. Dat wat jij omschrijft heb ik dus ook sinds vannacht/vanmorgen, die zeurende rugpijn en lage buikpijn... Zat me al af te vragen of het het begin zou zijn. Verder voel ik me moe maar niet anders dan anders eigenlijk. Net nog even buiten de deur een broodje gegeten met een vriendin.
Charlie, dat is ook wat! Eerst heb je een "rottige" afspraak waarin je op zijn minst op dieet moest en nu dan toch verder kijken? Of vergis ik me? Ik hoop voor jou dat de uitslag goed zal zijn.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe baan.... Gesprek ging heel goed, ondanks dat ik met mijn hoofd echt totaal ergens anders was dan daar waar ik zat. Helemaal de functie die ik ambieer op een school die ik echt geweldig vind. Helemaal leuk! Toch heb ik er vanmorgen de nodige tranen om gelaten... Zo stom, maar eigenlijk ook weer niet. Eigenlijk zou ik namelijk verlof hebben tot het kindje 14 weken oud is gezien het feit dat mijn zwangerschapsverlof valt in de zomervakantie en ik hierdoor 3 weken gecompenseerd zou krijgen. Nu is mij echter gevraagd om toch de eerste weken van het schooljaar aanwezig te zijn omdat dit zo'n belangrijke opstartperiode is. Dit betekent dat een belangrijk deel van het het extra verlof dus komt te vervallen... Geen halszaak, kindje is dan 11 weken en een week later heb ik nog een vakantie gepland die ik wel heb doorgegeven omdat we dat al geboekt hebben en ik dit wel belangrijk vind. Maar toch... Het gaat anders dan ik had gedacht dus raak ik in paniek.... Kleintje is nog niet eens geboren, voor hetzelfde geld loop ik twee weken overtijd en heb ik sowieso verlof als het schooljaar begint. Moeilijk, maar het is niet anders. Vond mezelf heel zielig!
Charlie, dat is ook wat! Eerst heb je een "rottige" afspraak waarin je op zijn minst op dieet moest en nu dan toch verder kijken? Of vergis ik me? Ik hoop voor jou dat de uitslag goed zal zijn.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe baan.... Gesprek ging heel goed, ondanks dat ik met mijn hoofd echt totaal ergens anders was dan daar waar ik zat. Helemaal de functie die ik ambieer op een school die ik echt geweldig vind. Helemaal leuk! Toch heb ik er vanmorgen de nodige tranen om gelaten... Zo stom, maar eigenlijk ook weer niet. Eigenlijk zou ik namelijk verlof hebben tot het kindje 14 weken oud is gezien het feit dat mijn zwangerschapsverlof valt in de zomervakantie en ik hierdoor 3 weken gecompenseerd zou krijgen. Nu is mij echter gevraagd om toch de eerste weken van het schooljaar aanwezig te zijn omdat dit zo'n belangrijke opstartperiode is. Dit betekent dat een belangrijk deel van het het extra verlof dus komt te vervallen... Geen halszaak, kindje is dan 11 weken en een week later heb ik nog een vakantie gepland die ik wel heb doorgegeven omdat we dat al geboekt hebben en ik dit wel belangrijk vind. Maar toch... Het gaat anders dan ik had gedacht dus raak ik in paniek.... Kleintje is nog niet eens geboren, voor hetzelfde geld loop ik twee weken overtijd en heb ik sowieso verlof als het schooljaar begint. Moeilijk, maar het is niet anders. Vond mezelf heel zielig!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Charlie, hopelijk krijg je goede uitslagen. Krijg je alles vanmiddag te horen?
piene, Gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik begrijp dat je je nu al druk maakt dat je straks weer moet gaan werken, maar wie weet kijk je er dan heel anders tegenaan. Ik zou het nu over me heen laten komen en eerst genieten van de vele weekjes dat je vrij bent.
piene, Gefeliciteerd met je nieuwe baan. ik begrijp dat je je nu al druk maakt dat je straks weer moet gaan werken, maar wie weet kijk je er dan heel anders tegenaan. Ik zou het nu over me heen laten komen en eerst genieten van de vele weekjes dat je vrij bent.
Wennes- Kletskop
Charlie succes! Weet je al iets?
CCC, jij bevalt pas op 12-6-12
Piene, gefeliciteerd!
CCC, jij bevalt pas op 12-6-12
Piene, gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ccc, spannend hoor! Afwachten dus fijn dat je er klaar voor bent!
Charlie, hopelijk weet je al iets meer nu.
Piene, oeh bij jou word het ook al zo spannend nu gefeliciteerd met je nieuwe baan leuk! En idd ik zou nu eerst richten op de bevalling en dan lekker op de kleine, werken komt wel weer
Amber, gaat het al wat beter nu?
Het bed staat hier op klossen nu, wel gek hoor zo'n hoog bed. Ook staat het wiegje klaar naast mij. Spullen voor het ziekenhuis liggen ook soort van klaar dus ja. Nu lig ik lekker op de bank, ben ineens zo moe!
Charlie, hopelijk weet je al iets meer nu.
Piene, oeh bij jou word het ook al zo spannend nu gefeliciteerd met je nieuwe baan leuk! En idd ik zou nu eerst richten op de bevalling en dan lekker op de kleine, werken komt wel weer
Amber, gaat het al wat beter nu?
Het bed staat hier op klossen nu, wel gek hoor zo'n hoog bed. Ook staat het wiegje klaar naast mij. Spullen voor het ziekenhuis liggen ook soort van klaar dus ja. Nu lig ik lekker op de bank, ben ineens zo moe!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hello! Ze belden net. Ik moet morgen 3x bloed laten prikken omdat de suiker niet goed was. Waarschijnlijk zwangerschapsdiabetes dus. Eerst nuchter, dan na het ontbijt en dan na de lunch. Dus 3x naar het ziekenhuis.
Verder was ijzer te laag, krijg ik tabletjes voor. Maar aangezien ik al zo erge verstopping heb, meteen iets erbij tegen verstopping,lekker!
En urine was ok, maar wel maandag weer laten checken en in de gaten houden dat het niet alsnog een zwangerschapsvergiftiging wordt.
Verder was ijzer te laag, krijg ik tabletjes voor. Maar aangezien ik al zo erge verstopping heb, meteen iets erbij tegen verstopping,lekker!
En urine was ok, maar wel maandag weer laten checken en in de gaten houden dat het niet alsnog een zwangerschapsvergiftiging wordt.
Gast- Gast
Oh dat is balen Charlie! Is te hopen dat het meevalt met de uitslag dan.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ccc: Wat spannend .
Charlie: Wat balen. Het zit jou ook niet altijd mee zeg.
Piene: Gefeliciteerd met je baan!!
Charlie: Wat balen. Het zit jou ook niet altijd mee zeg.
Piene: Gefeliciteerd met je baan!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
He Charlie, je krijgt ook wel het ene na het ander.. Ik hoop dat het prikken meevalt morgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:He Charlie, je krijgt ook wel het ene na het ander.. Ik hoop dat het prikken meevalt morgen!
Ik ben niet zo bang voor prikken, alleen irritant en vermoeiend er 3x heen te moeten en tussendoor ergens te moeten gaan ontbijten/lunchen.
Verder heb ik een soort van 'ik zie het wel'-gevoel over me heen gekregen.
Gast- Gast
Ja, meer kun je ook niet doen. Denk dat dat een hele goede instelling is!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 28 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken