Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 27 van 28
Pagina 27 van 28 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Oh Charlie toch
Tuurlijk stel je dat je anders voor, en als het dan niet loopt zoals 'normaal' en jij in je hoofd had is het gewoon klote. En vergt het heel veel aanpassingsvermogen.
Gelukkig denken de artsen in het ziekenhuis goed met je mee en zullen ze het vast niet langer rekken dan goed is voor jou en de kindjes!
Hoe zwaar worden ze nu geschat?
Tuurlijk stel je dat je anders voor, en als het dan niet loopt zoals 'normaal' en jij in je hoofd had is het gewoon klote. En vergt het heel veel aanpassingsvermogen.
Gelukkig denken de artsen in het ziekenhuis goed met je mee en zullen ze het vast niet langer rekken dan goed is voor jou en de kindjes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Oh Charlie toch
Vanmorgen waren ze 1580 en 1960 gram.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Charlie schreef:Paper Crown schreef:Niet huilen Charles, hopelijk verlossen ze je letterlijk, want beter wordt het echt niet meer. Als jij je niet goed voelt, denk ik ook niet dat de babies het in je buik goed blijven doen/beter gaan doen. Een bevalling is ook eng (ik ben nu al bang.......) maar echt, als die 11 jarige meisjes het kunnen, kun jij het ook!! Nog even en de babies zijn er, dat is toch ook HEEL erg leuk!
Dankje lief van je . Ik heb zelf ook wel zoiets van....laat maar komen dan ik kan niet meer. Maar ik vind dat bloed-verhaal zo eng. Dalijk stopt het bloeden niet meer. Nouja daar denken we maar niet aan, ik krijg in ieder geval een bloedplaatjestransfusie en volledige narcose. Dat had ik me wel anders voorgesteld. Nee nu loop ik op de zaken vooruit, gewoon even afwachten.
Stom he, al die zorgen tijdens een zwangerschap? Ik snap het hoor, ik heb ook maar geaccepteerd dat ik een vrouw ben die niet echt een makkelijke zwangerschap heeft. Ik heb ook continu zorgen, dat is dan maar zo.. niet iedereen kan fluitend door de zwangerschap fietsen. Maar echt hoor, je bent in goede handen straks en weet je wat het mooie is, over een maand dus op 10 aug heb jij de babies al gezien, en vastgehouden, en weet ik eindelijk de namen! Leuk vooruitzicht, nu nog even een bevalling trotseren maar dat kan jij!
en +1!
Lejow- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Lejow schreef:Oh Charlie toch
Gaat de goede kant op!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Charlie schreef:Lejow schreef:Oh Charlie toch
Gaat de goede kant op!!!
Ze zeiden prematuur is wat anders dan dysmatuur. Ze zijn dan wel licht, maar goed ontwikkeld en sterk.
Oh en people, you're gonna hate our names, ik zie ze gewoon in geen enkel lijstje en zijn heel anders dan de meeste namen (absoluut niet apart hoor). Jullie gaan teleurgesteld zijn.
Thanx PC, je schrijft lieve berichten.
Gast- Gast
Dat is absoluut waar Charlie!
Bij dysmatuur is het vooral vetjes kweken wat ze nog moeten doen, en bij prematuur is er natuurlijk ook nog vanalles aan de binnenkant wat nog moet groeien.
Jouw kindjes zijn aan de binnenkant in principe helemaal af, missen alleen het vet op de billen!
Oeh.. de namen..
Moet ik denken in de Klaas, Jan, Bep, Truus richting?
Ik ben benieuwd!
Bij dysmatuur is het vooral vetjes kweken wat ze nog moeten doen, en bij prematuur is er natuurlijk ook nog vanalles aan de binnenkant wat nog moet groeien.
Jouw kindjes zijn aan de binnenkant in principe helemaal af, missen alleen het vet op de billen!
Oeh.. de namen..
Moet ik denken in de Klaas, Jan, Bep, Truus richting?
Ik ben benieuwd!
Lejow- Lady Post-a-lot
Charlie, wat vervelend en naar allemaal, het zit je niet mee! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het erg eng vind allemaal.
Wel fijn om te horen dat het met de baby's goed gaat.
Wel fijn om te horen dat het met de baby's goed gaat.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik was zelf een dysmatuurtje, en woog precies evenveel als B. van Lejow (dat zal zij beter weten dan ik), en dat is ook aardig goedgekomen. Welke van de twee is lichter, Charlie? En ik kan me voorstellen dat je het allemaal heel eng vindt, maar probeer je toch maar niet te veel zorgen te maken over dat bloed enzo. Ze zijn goed op de hoogte in het ziekenhuis en zullen vast heel goed op je letten! Sterkte!! En ik ben ook zooo benieuwd naar de namen.
PaperCrown: Houd de brievenbus morgen in de gaten!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ik was zelf een dysmatuurtje, en woog precies evenveel als B. van Lejow (dat zal zij beter weten dan ik), en dat is ook aardig goedgekomen. Welke van de twee is lichter, Charlie? En ik kan me voorstellen dat je het allemaal heel eng vindt, maar probeer je toch maar niet te veel zorgen te maken over dat bloed enzo. Ze zijn goed op de hoogte in het ziekenhuis en zullen vast heel goed op je letten! Sterkte!! En ik ben ook zooo benieuwd naar de namen.
Ja, 1525 was B.
Werd op de echo vlak voor de geboorte 1600 geschat, dus weet niet hoe nauwkeurig ze het bij Charles kunnen meten. Zal vast nauwkeuriger zijn dan de snelle echo die ze bij mij deden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat lief! Ga ik zeker doen! De baby is al heel erg verwend zondag, van mijn broertje en zijn vriendin een D&G spijkerbroekje, D&G shirtje & adidas schoentjes, zo schattig!!Marin schreef:
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie, wat vervelend zeg! Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog je vanavond gaat vertellen. Maar hé, je mag nog niet bevallen, 25 juli had ik gezegd
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Paper Crown schreef:Wat lief! Ga ik zeker doen! De baby is al heel erg verwend zondag, van mijn broertje en zijn vriendin een D&G spijkerbroekje, D&G shirtje & adidas schoentjes, zo schattig!!Marin schreef:
Ooh schattig!! Ik vond het echt heeeel moeilijk iets uit te zoeken voor iemand anders, maar hopelijk vind je het leuk Je verdient het in elk geval!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nou ze belden net. Er zijn geen verdere aanwijzingen in het bloed gevonden voor kous of iets anders en d lever doet t ook nog, urine was goed dus ik mag nog thuisblijven. Ze willen het overdag de bevalling spontaan begint. Zollang ik t nog trek mag ik afwachten wel 3x per week controle. Zodra t nie meer gaat mag ik bellen maar ik ga proberen het nog vol te houden tot t vanzelf begint zolang t kan!
Gast- Gast
Fijn dat je niet opgenomen hoeft te worden! En goed dat je het zelf ook nog wel even vol wilt proberen te houden!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Heel veel succes Charlie met de laatste loodjes! Fijn dat je doorgestuurd bent Bolus!
Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat alles goed, heb even een dipje gehad met veel kwaaltjes maar nu alles weer onder controle
Hoe is het verder met iedereen? Hier gaat alles goed, heb even een dipje gehad met veel kwaaltjes maar nu alles weer onder controle
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Charlie schreef:Nou ze belden net. Er zijn geen verdere aanwijzingen in het bloed gevonden voor kous of iets anders en d lever doet t ook nog, urine was goed dus ik mag nog thuisblijven. Ze willen het overdag de bevalling spontaan begint. Zollang ik t nog trek mag ik afwachten wel 3x per week controle. Zodra t nie meer gaat mag ik bellen maar ik ga proberen het nog vol te houden tot t vanzelf begint zolang t kan!
voor wat?
Fijn dat je thuis mag blijven. Spontaan beginnen is natuurlijk altijd het beste, omdat het lichaam dan zelf aangeeft dat het er klaar voor is.
Wel heel goed naar jezelf luisteren dus, en niet tot het gaatje willen gaan he, want er komt ook nog een bevalling achteraan!
Lejow- Lady Post-a-lot
Fijn dat alles toch goed was, Charlie! Ik hoop dat het over een paar weken spontaan begint.
Tweeling, hier alles goed hoor! Jij gaat ook snel zeg!
Tweeling, hier alles goed hoor! Jij gaat ook snel zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
Hier is het ook stil zeg. Hoe is het met iedereen?
Ik moet om de dag voor controle. Als het vanaf nu niet spontaan begint ga ik worden ingeleid in week 37.
Ik moet om de dag voor controle. Als het vanaf nu niet spontaan begint ga ik worden ingeleid in week 37.
Gast- Gast
Eindelijk even tijd om hier bij te lezen!
Jeetje Charlie! Wat een vervelend nieuws weer allemaal! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk blijven de baby's nog even zitten!
Snoes: hoe gaat het met je huis/ verbouwing? Al begonnen aan de babykamer?
Tweeling: wat voor kwaaltjes had je? Gaat het nu weer een beetje?
Jeetje Charlie! Wat een vervelend nieuws weer allemaal! Hoe gaat het nu met je? Hopelijk blijven de baby's nog even zitten!
Tweeling: wat voor kwaaltjes had je? Gaat het nu weer een beetje?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Heej, met mij gaat ie goed hoor, en met de baby's ook. Het zou alleen maar goed zijn als het nu spontaan op gang zou komen, want het mannetje groeit niet zo goed meer en ikzelf ben helemaal aan het einde van mijn latijn. Dus dat is op zich geen negatieve insteek van het ziekenhuis .
Bovendien zitten mijn bloedplaatjes nu op dit moment nog net boven de 50 (afkloppen) wat zou betekenen dat ik nog zou mogen bevallen zonder transfusie. Hoe langer we wachten, hoe meer kans er bestaat dat dit alsnog gaat dalen.
Hoe gaat het bij jou? Hoe bevalt mama zijn?
Bovendien zitten mijn bloedplaatjes nu op dit moment nog net boven de 50 (afkloppen) wat zou betekenen dat ik nog zou mogen bevallen zonder transfusie. Hoe langer we wachten, hoe meer kans er bestaat dat dit alsnog gaat dalen.
Gast- Gast
Hoi,
Ik wil ook graag mee komen schrijven in de topic, ben nu 14 weken zwanger. Het is ons eerste kindje.
Ik wil ook graag mee komen schrijven in de topic, ben nu 14 weken zwanger. Het is ons eerste kindje.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Charlie schreef:Heej, met mij gaat ie goed hoor, en met de baby's ook. Het zou alleen maar goed zijn als het nu spontaan op gang zou komen, want het mannetje groeit niet zo goed meer en ikzelf ben helemaal aan het einde van mijn latijn. Dus dat is op zich geen negatieve insteek van het ziekenhuis .
Ooh serieus, ik hoop dta het binnenkort een beetje op gang voor je gaat komen. Je hebt het inderdaad niet makkelijk gehad zeg! Hoorde vanmorgen van Lejow dat je man is geopereerd,hoe gaat het nu? Alles even bij elkaar zo voor jullie zeg. Hoop dat jullie snel kunnen genieten van jullie duo!
Hier gaat alles lekker! Voelt goed om lekker met N. bezig te zijn, al is het soms ook wel een beetje lastig als ze behoorlijke huilbuien heeft 's avonds... is allemaal een beetje uitzoeken wat ze nou precies wilt enzo.
CCC- Ratel
Hallo,
Ik "mag" me hier ook melden. Vandaag precies 13 weken zwanger, 22 januari uitgerekend.
Zal me even in het kort voorstellen. Ik ben 29, woon samen met mijn vriend (32) en dit is onze eerste zwangerschap. Tot nu toe heb ik een hele fijne zwangerschap, enig kwaaltje is gevoelige borsten en sinds een paar weken wat meer vermoeid. Maar gelukkig niet misselijk en spugen. Ik werk nu nog fulltime in de jeugdhulpverlening maar ga na mijn verlof waarschijnlijk 28 uur werken, vriend blijft fulltime werken.
Ik ga nu even dit topic doorlezen !
Ik "mag" me hier ook melden. Vandaag precies 13 weken zwanger, 22 januari uitgerekend.
Zal me even in het kort voorstellen. Ik ben 29, woon samen met mijn vriend (32) en dit is onze eerste zwangerschap. Tot nu toe heb ik een hele fijne zwangerschap, enig kwaaltje is gevoelige borsten en sinds een paar weken wat meer vermoeid. Maar gelukkig niet misselijk en spugen. Ik werk nu nog fulltime in de jeugdhulpverlening maar ga na mijn verlof waarschijnlijk 28 uur werken, vriend blijft fulltime werken.
Ik ga nu even dit topic doorlezen !
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Heel goed! Wij zijn afgelopen weekend weer naar de benedenverdieping verhuisd. Op enkele details na, zijn de verbouwingen klaar!!chococupcake schreef:
De babykamer zijn we nog niet aan begonnen, we hebben vanaf vrijdag vakantie, dan gaan we een weekje op vakantie en daarna gaan we daar stilaan voor kijken en eraan beginnen.
Hoe bevalt het mama zijn?
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat fijn Snoes! Nu komt de allerleukste periode eraan! Shoppen, klussen en inrichten!
Mama zijn bevalt super! Nooit kunnen denken dat het zo mooi en bijzonder is!
Mama zijn bevalt super! Nooit kunnen denken dat het zo mooi en bijzonder is!
CCC- Ratel
Pagina 27 van 28 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken