Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 13 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 6:50

Mijn buik is echt niet rustig! Het lijkt wel of B het aanvoelt, want ik moet alles bij/voor hem doen. Dat is dan wel heel lastig hoor, want ik wil hem helpen, maar ik moet dan ook mijn rust houden.

Muppet, alvast veel plezier morgen met winkelen!
Puggle, leuk dat jullie meisje zo actief was. Heeft je man lekker gekookt?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 6:51

We gaan gewoon shoppen Snoes, maar dat zal wel voornamelijk voor de baby worden Embarassed

Laatst aangepast door Muppetje op do 14 jun 2012 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 6:58

Muppetje schreef:We gaan gewoon shoppen Smoes, maar dat zal wel voornamelijk voor de baby worden Embarassed

Leuk toch, geniet ervan!
*stiekem wel een beetje jaloers dat jullie gaan babyshoppen, wat zou ik dat ook graag doen*
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 7:16

Muppetje schreef:We gaan gewoon shoppen Smoes, maar dat zal wel voornamelijk voor de baby worden Embarassed
Laughing

Maar leuk, Mup! Very Happy

Wennes, vervelend dat je buik echt heel onrustig is. Tijdig de verloskundige bellen als je vermoedt dat je buik té onrustig wordt he. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 7:53

Wennes schreef:
Muppetje schreef:We gaan gewoon shoppen Snoes, maar dat zal wel voornamelijk voor de baby worden Embarassed

Leuk toch, geniet ervan!
*stiekem wel een beetje jaloers dat jullie gaan babyshoppen, wat zou ik dat ook graag doen*

Dat begrijp ik héél goed, sorry hug

Enne, Snoes, sorry, duidelijk geval van damn you autocorrect.... Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 8:05

Muppetje schreef:
Wennes schreef:
Muppetje schreef:We gaan gewoon shoppen Snoes, maar dat zal wel voornamelijk voor de baby worden Embarassed

Leuk toch, geniet ervan!

Dat begrijp ik héél goed, sorry Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 699888

Enne, Snoes, sorry, duidelijk geval van damn you autocorrect.... Wink

Geen sorry zeggen, dat was niet mijn bedoeling hoor!
Ik hoop dat jullie er lekker van genieten.
En wie weet kan ik binnenkort ook nog wel een keer gaan shoppen, je weet het nooit!

Snoes, ik moet dan naar het ziekenhuis bellen, maar was eigenlijk alleen nog van plan om naar het ziekenhuis te gaan als ik moet bevallen, dus hopelijk wordt het weer rustig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 8:13

Vind het gewoon zo naar voor je Wennes...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Viva do 14 jun 2012 - 8:15

Charlie, wauw, max 8 weekjes, dat is wel raar om te bedenken ja!
Leuk dt jij en snoes gaan babyshoppen!

Puggle, mwoah, ik heb al zo lang zin in een varkenshaasje, het water loopt me uit de mond Wink
Snel eens kopen hier dus!

Wennes, balen dat je buik weer onrustig is en je zoontje dan juist aandacht vraagt!

Ik ben hier de laatste tijd weer veel te weinig te vinden(dit topic), ga het weer wat beter bij proberen te houden!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 8:54

Muppet, ik vind het ook heel erg, maar het is niet anders. Ik merk aan mezelf nu ik 33 weken ben dat er toch wat spanning van me afvalt. Hopelijk blijft de kleine nog 2-3-4 weekjes binnen en dan mag hij wel komen. De risico's op complicaties worden nu minder en dat voelt wel goed. Daarbij is het met 21 weken begonnen en met 24 weken kwam ik in het ziekenhuis terecht. Op bepaalde momenten ben ik best trots op mezelf dat ik de 33 weken heb weten te behalen Embarassed
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle do 14 jun 2012 - 9:07

Wennes, mag je zeker trots op zijn! Vind het ook erg knap hoe je het doet zo, je komt erg positief over al zul je zeker ook mindere dagen hebben natuurlijk.

Viva, hij smaakte heerlijk hoor Laughing een aanrader! Ja gewoon wat vaker hier komen, word het topic weer wat levender van smile

Muppet, veel plezier morgen met shoppen!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 9:19

Puggle, ik probeer zeker positief te blijven, maar dat lukt niet altijd. maar goed, dat hoeft natuurlijk ook niet want ook de verdrietige en gefrustreerde gevoelens moeten een plekje krijgen.
Daarbij scheelt het ook wel dat het vandaag een super lekkere dag was en ik heerlijk in het zonnetje heb gelegen. Als het iedere dag van dat sombere weer is word ik ook wel somber.
Misschien wacht het weer wel op mijn bevalling, dat als ik bevallen ben het goed weer wordt en lekker naar buiten kan met de kids sunny
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 14 jun 2012 - 9:49

Puggle, wrijf het er maar in! Wrijf het er maar in, tss Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 253468018
Nee, ik snap volledig dat je ervan genoten hebt!
We gaan nu toch voor een bugaboo via mp kijken, en het liefst zoals de jouwe Wink
(Maar met eventueel ook zwarte bekleding want mijn man gaat toch "echt niet" met roze bekleding lopen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 394967 )

Wennes, ik snap best dat je trots op jezelf bent dat je nu al zo ver zwanger bent, en dat mag ook zeker!
Niets kunnen/mogen doen betekend niet dat het makkelijk is, juist niet!
En als het weer op jouw bevalling wacht, dan mag je wat mij betreft wel met 37 weken bevallen, dan heb ik vakantie Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 19:23

Viva, flauw hoor van je man dat hij niet met een roze kinderwagen gaat lopen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 253468018
Met 37 weken bevallen daar teken ik voor!

Gisteren al zo'n slechte dag gehad met harde buiken en dit ging vannacht gewoon door. Ook nu heb ik nog steeds veel last. Ik ben al in bad geweest, heb een weeenremmer genomen en zit nu met een kruik op mijn buik. Hopelijk zakt het straks een beetje. Die harde buiken zijn echt vermoeiend.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 14 jun 2012 - 19:39

Wennes knuffel voor jou! Lijkt me echt slopend deze situatie.. je doet het goed, nog ff doorzetten meis!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jezzie do 14 jun 2012 - 20:08

chococupcake schreef:Wennes knuffel voor jou! Lijkt me echt slopend deze situatie.. je doet het goed, nog ff doorzetten meis!

+1 hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 20:59

Wat slopend, Wennes Sad.

Als het echt niet meer gaat, het ziekenhuis bellen hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Viva do 14 jun 2012 - 22:11

Wennes, ik vond het ook al flauw, maar goed, wat doe je eraan. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 394967
Een roze shirt vindt hij dan weer niet erg om in te lopen, die heeft hij naar mijn idee weer teveel aan.
(En ik had misgerekend, 36.5 wk zou je dan zwanger zijn als ik op vakantie ga, maar goed, een half weekje slecht weer kan ik dan ook nog wel hebben Wink)

Balen dat die harde buiken niet overgaan. Helpt bad / kruik nu ook niet (meer)?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 23:56

chococupcake schreef:Wennes knuffel voor jou! Lijkt me echt slopend deze situatie.. je doet het goed, nog ff doorzetten meis!

Dank je wel meid. Hoe was het wandelen gisteren? Hebben jullie genoten?

Viva, Met 36.5 bevallen kan ik ook wel leven hoor hahaha.

Mijn buik is gelukkig wel rustiger geworden. Nog niet helemaal rustig, dus ben benieuwd hoe het over een paar uur is als de weeenremmer uit gaat werken.
Als troost ben ik nu lekker m&m's aan het eten. Waarschijnlijk ga ik daar straks wel weer spijt van krijgen, want ik ben heel snel misselijk van chocolade.
Ik ben echt zo moe! Eigenlijk zou ik wel een tukkie kunnen doen. B ligt nu te slapen en ik zou ook kunnen gaan liggen, maar ik doe het maar niet. Ik had het van de week ook gedaan en toen kon ik 's avonds niet in slaap komen. behoorlijk frustrerend was dat. Ik denk dat ik vanavond maar een lekker badje ga nemen en op tijd naar bed ga.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle vr 15 jun 2012 - 0:41

Wennes, het lijkt me ook erg vermoeiend en ook wel frustrerend.die buiken. En het is ook gewoon vervelend dat je het nu al zo'n tijd hebt. Hopelijk blijft het nu toch minder ook al werken de medicijnen zo uit. Geniet lekker van je m&m joh, kan best Very Happy

Viva, leuk! Hij is zo mooi de bugaboo. Gelukkig zag mijn man dat roze helemaal zitten, hij wilde juist geen zwart ondat hij vind dat het.vrolijk moet zijn net als een.kind. Misschien kun je dat zeggen? Wink

Ik heb de boom binnen, het is een andere geworden. Want degene die ik had besteld was kapot.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Foto-LN7HMOME-D
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 15 jun 2012 - 0:44

Puggle, wat een leuke boom!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 15 jun 2012 - 0:48

Heey lieve meiden,

Hoe gaat het hier?

Puggle: Wat een leuke boom. Hoe gaat het met je? Alles nog rustig?

Wennes: Fijn dat je buik nu iets rustiger is, ik hoop dat het even zo blijft!

CCC: Hoe gaat het met jullie en jullie mooie meisje? Gisteren lekker aan het wandelen geweest?

Wij hebben gisteravond het bedje in elkaar gezet. Wat voel ik me dan al trots.
Vandaag 20 weken precies.
Zullen de laatste 20 weken net zo snel voorbij gaan als de 1e 20 weken?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Puggle vr 15 jun 2012 - 0:55

Bedankt! Het is ook een kapstok.

Wat leuk ldj een begin met de meubels. Ik vond het toen nog niet zo snel gaan. Maar vanaf een.week of 32 weer wel. En nu helemaal.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  PiP vr 15 jun 2012 - 4:13

Puggle, heb jij iets met Woezel? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 1578173417
Mooie boom hoor!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Puggle vr 15 jun 2012 - 5:33

PiP schreef:Puggle, heb jij iets met Woezel? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 1578173417
Mooie boom hoor!

Een beetje Embarassed maar alleen woezel smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 15 jun 2012 - 6:14

Hallo meiden,

@ wennes, fijn dat je buik iets rustiger is. Hopelijk blijft hij ook rustig wanneer de weeenremmer is uitgewerkt.

@ charlie, raar idee. 8 weken is zo voorbij!!!

@ jezzie, jij gaat ook hard, alweer 30 weken. Voel je je goed?

@ ccc, hoe is het met n. Hoe was het wandelen?

@ puggle, fijn dat de controle goed was! Hoe is het eigenlijk met je ribben?
Mooie boom!!!

@ viva, gezellig smile

@ ldj, wat leuk he om de meubeltjes in elkaar te zetten!! Very Happy
Bij mij gaat de zwangerschap nog steeds super snel.

@ all, hier gaat het stapje voor stapje beter! Heb nog steeds pijn, maar het word wat minder.. met name het slapen gaat beter. Heb vandaag ook weer een hele dag gewerkt.
Gisteren zijn eindelijk onze nieuw meubels gekomen. We hebben een nieuw dressoir, eettafel en salontafel. Helemaal leuk. Ook is vandag onze nieuwe tv bezorgd Very Happy
Nou hebben we wel weer genoeg gekocht haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 28 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: