Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 23:42

Limburg85 schreef:
Snoes voor mij als nieuwsgierige is het ook heel erg lang wachten! Spijt dat we geen geslachtsbepaling hebben/gaan doen, mijn man vind dat niet nodig (tja als je niet nieuwsgierig bent kost het je ook geen moeite om te wachten zucht mannen haha). Had jij een voorgevoel?
Ik heb heel lang een wisselend voorgevoel gehad, daar kon ik dus niet van op aan. Maar de laatste dagen of laatste week had ik echt een heel sterk voorgevoel en het bleek ook te kloppen. Heb jij een voorgevoel of niet?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 di 3 jul 2012 - 23:51

Snoes schreef:
Limburg85 schreef:
Snoes voor mij als nieuwsgierige is het ook heel erg lang wachten! Spijt dat we geen geslachtsbepaling hebben/gaan doen, mijn man vind dat niet nodig (tja als je niet nieuwsgierig bent kost het je ook geen moeite om te wachten zucht mannen haha). Had jij een voorgevoel?
Ik heb heel lang een wisselend voorgevoel gehad, daar kon ik dus niet van op aan. Maar de laatste dagen of laatste week had ik echt een heel sterk voorgevoel en het bleek ook te kloppen. Heb jij een voorgevoel of niet?

Ik heb heel lang geen gevoel er bij gehad, nu een beetje maar twijfel of dat meer komt doordat ik stiekem hoop op een bepaald geslacht en dan uit 'bescherming' meer neig naar het andere geslacht scratch krom he haha.

Maar jullie houden het dus geheim?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 1:06

Limburg85 schreef:
Ik heb heel lang geen gevoel er bij gehad, nu een beetje maar twijfel of dat meer komt doordat ik stiekem hoop op een bepaald geslacht en dan uit 'bescherming' meer neig naar het andere geslacht scratch krom he haha.

Maar jullie houden het dus geheim?
Oh nee, dat vind ik zeker niet stom hoor. Ik heb die gedachtengang ook gehad toen ik de eerste keer mijn 'voorgevoel' had smile.

Wij houden het inderdaad geheim, alleen mijn vriend en ik weten het en dat gaan we zo houden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:35

De vakantie was echt geweldig. Zo heerlijk genoten met zijn drietjes. J. deed het geweldig en heeft het onwijs naar zijn zin gehad

Snoes: wij willen dat waarschijnlijk ook, het geslacht weten voor ons samen. Hopelijk is het te zien. Hoe is het met jou verder?

Limburg: drie weekjes nog maar... Ik heb 16 aug mijn 20 weken echo en dan weten we het (hopelijk) ook...

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 3:37

Jetje, wat fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Met mij gaat het heel goed hoor, voel me prima verder! Nog ruim 2 weken werken en dan hebben we ruim 3 weken vakantie, dus dan gaan we op babyspullenjacht smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje wo 4 jul 2012 - 3:42

Hé meiden

Ben er even niet geweest, sorry. Ga het weer proberen bij te houden. Heb weinig te melden zelf voel me super en met de kleine gaat het volgens mijn ook prima!

Laatst aangepast door Muppetje op wo 4 jul 2012 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 3:45

Oh wat leuk Snoes babyshoppen haha. Ik probeer me heel erg in te houden tot we weten wat het wordt...

Wij hebben trouwens op vakantie een stel leren kennen die mij echt even met 2 benen op de grond gezet heeft. Zij hebben in de week dat ik positief testte hun 19 maanden oude dochtertje begraven Cry . Ik was er zo van ontdaan. Het heeft me echt aan het denken gezet en samen met mijn man heb ik besloten als deze beeb er is terug te gaan naar 3 dagen werken (werk er nu 4). Volgende week maar een gesprek aan met mijn teamleider, want ik zal dan een andere functie moeten krijgen...

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 4 jul 2012 - 3:46

Jetje schreef:Oh wat leuk Snoes babyshoppen haha. Ik probeer me heel erg in te houden tot we weten wat het wordt...

Wij hebben trouwens op vakantie een stel leren kennen die mij echt even met 2 benen op de grond gezet heeft. Zij hebben in de week dat ik positief testte hun 19 maanden oude dochtertje begraven Cry . Ik was er zo van ontdaan. Het heeft me echt aan het denken gezet en samen met mijn man heb ik besloten als deze beeb er is terug te gaan naar 3 dagen werken (werk er nu 4). Volgende week maar een gesprek aan met mijn teamleider, want ik zal dan een andere functie moeten krijgen...

he getver Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 4:41

Jetje, wij hebben ook bewust nog niets (ofja, op een paar dingetjes na) gekocht. We wilden daar mee wachten tot we het geslacht weten. En nu we het weten, hebben we het gewoon vreselijk druk en geen tijd. Heel misschien gaan we vrijdag naar de Babydump, zag dat die tot 21u open is dan, maar dat ligt er maar net aan of we dat halen.

Maar jeetje zeg, wat erg dat ze hun 19 maanden oude kindje hebben moeten begraven Sad Was ze plots overleden of door een ziekte/aandoening? Wat naar zeg! Dat is nog niet zo heel erg lang geleden dan Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes wo 4 jul 2012 - 7:30

Limburg, Nog 3 weken dat je het geslacht weet, leuk zeg! Ga je het ook kenbaar maken of niet?

Jetje, welkom hier.
Wat een naar verhaal van die mensen.

Muppet, fijn dat het met jou en de kleine goed gaat.

Snoes, hopelijk heb je snel de tijd om lekker te gaan shoppen.

Vandaag naar de gyn geweest. Aangezien het allemaal weer goed gaat mag ik weer terug naar de vk. Hier heb ik vrijdag een afspraak staan.

Vanaf maandag mag ik thuis bevallen, tot die tijd moet ik naar het
ziekenhuis en moet ik ook nog steeds de antibiotica voor de
gbs-bacterie. Vanaf maandag is dat niet meer nodig.

Hij heeft nog heel snel naar de kleine gekeken en hij ligt nog steeds
netjes met hoofd naar beneden, rug links en beentjes bovenin naar
rechts. Hij keek ook naar de placenta en dit moeten we nog wel even in
de gaten houden, want er waren al wat gaten te zien. Dit betekent dat de
placenta al ouder wordt. Ik moet goed in de gaten blijven houden of de
kleine goed blijft bewegen en dat ik me goed blijf voelen, anders gelijk
bellen. Liever 10x teveel dan 1x te weinig. Nu voel ik de kleine al
iets minder, maar dat is normaal met dit termijn omdat hij minder ruimte
heeft.

Ongeveer 3 maanden na de bevalling moet ik nog wel terug naar hem omdat
hij de eerste keer had gezien dat er poliepen op mijn baarmoederhals
zaten. Dit kan van de zwangerschap komen maar hoeft niet dus dat wil hij
graag later nog eens controleren. Hij vond dat wel erg leuk, want hij
is erg benieuwd hoe het afloopt.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 7:34

Wennes, je bent echt al veel verder gekomen dan je had verwacht he! Nog een paar dagen en je mag ook gewoon thuis bevallen, wat fijn! En wat je zelf zegt, beter teveel dan te weinig bellen mocht je je zorgen maken!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 wo 4 jul 2012 - 7:37

Snoes knap hoor ik zou het niet kunnen, weet jullie omgeving het dat jullie het weten?

Jetje gaan jullie het geslacht vertellen of houden jullie het voor je? Wat verschrikkelijk verhaal zeg!
Ik heb nog helemaal niks voor de uk gekocht, wacht hier mee totdat ik het geslacht weet, wil gericht kopen en kijken wat want als het weer een jongen is dan is er niet veel nodig. En als hier de zolder klaar is dan kunnen we echt shoppen.

Muppetje fijn dat alles goed gaat!

Wennes ja we gaat het deze keer weer vertellen, mensen gaan toch raden en we hebben geen zin om ons te verspreken + dat ik gericht kleding wil kopen/krijgen en aan het kamertje kunnen ze ook zien wat het word.
Super dat je terug naar de vk mag, goed nieuws!

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 7:40

Limburg, alleen mijn ouders weten dat wij het weten. Verder hebben we er tegen niemand wat over gezegd en als ze wat vragen, zeggen we dat het nog niet met zekerheid gezegd kon worden en dat we in augustus weer een echo hebben. Dat zijn toch alweer 5 weken minder gegok haha smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie do 5 jul 2012 - 23:09

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb lekker een rustig dagje vandaag.
We hebben een andere auto gekocht, dus ben ik rustig aan de oude auto aan het leeghalen.
Straks even op de babykamer rommelen. Heb nog wat kleertjes gekocht en de gratis tas+inhoud van kruidvat gehaald.
Dus dat ga ik allemaal even een plekje geven.
Morgen komt mijn schoonmoeder de wieg brengen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 6:28

Hello allemaal! Hier weer een veelbewogen dagje achter de rug. Was voor controle bij de gyn zojuist. Ze sprak het bloedplaatjes-mysterie aan, het tekort aan bloedplaatjes dat is vastgesteld. Ze denken aan een auto-immuunziekte, genaamd Lupus bij mij. Dat word de komende dagen onderzocht.

Verder is ons mannetje te klein en heb ik een uur aan de ctg gelegen, op zich maakten ze het nog goed maar ze willen het nu nauwer in de gaten houden. Ik moet nu om de dag voor ctg en 2x per week voor groeiecho en afspraak met de gyn. Ze zijn volledig ingedaald al en mijn buik is nog steeds een beetje onrustig.

Ga me dus niet vervelen de komende weken!

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 6 jul 2012 - 8:28

hoe zit dat eigenlijk bij een tweeling, ik dacht dat er dan 1 ingedaald was.
Er kan er toch maar 1 met zijn koppie in de bekken?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje vr 6 jul 2012 - 8:30

Ik mag me hier ook alweer komen melden!! :cheering: :cheering:

Afgelopen maandag een mooie echo gehad. Verder gaat alles hier prima 0,0 klachtjes (had ik met ons zoontje precies hetzelfde) dus dat is heerlijk. We willen over een paar weken heel graag weten wat het wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Wennes vr 6 jul 2012 - 8:45

Limburg, wij hebben het ook verteld hoor. Wilden ook geen gevis of dat we ons konden verspreken.

Jezzie, wat voor auto hebben jullie gekocht? Was de tas van de kruidvat de moeite of niet? Hier hebben ze hem steeds niet, balen.

Charlie, goed dat ze je in de gaten houden. Kunnen ze niet thuis de ctg doen?
Lupus, schijnt toch wel heel heftig te zijn? (ik ken het alleen uit house omdat ze dat in iedere aflevering wel dachten bij de patient)

Printje, leuk dat je hier komt kletsen, hopelijk wisselen wij elkaar af Wink

Vandaag naar de vk geweest. Als ik voor maandag beval moet ik wel in het ziekenhuis bevallen mits ik al 9cm ontsluiting heb als ze komen omdat we het dan niet redden. Maar dan moeten ze na de bevalling wel contact opnemen met de kinderarts of hij onze kleine wil zien, dan heb je kans dat we daarna nog naar het ziekenhuis moeten. Gaat spannend worden dus!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje vr 6 jul 2012 - 8:47

hahaha Wennes idd, maar nog niet gaan voor maandag hoor!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Limburg85 vr 6 jul 2012 - 8:52

Hier vandaag rustig aan gedaan om m’n buik rust te geven en het heeft toch wel wat gewerkt, gelukkig want morgenochtend moeten we echt verder met de zooi op zolder op te ruimen :-(.

Snoes gaan jullie het helemaal niet vertellen of toch na de 20 weken? 20 weken geduld voor de overige mensen :-).

Jezzie wat voor auto hebben jullie gekocht?

Charlie wat ontzettend vervelend dat jullie manneke te klein is, wel erg fijn dat je goed in de gaten gehouden word maar is totaal niet leuk, weer een zorg erbij voor je :-(. Word hij veel te klein geschat?

Printje gefeliciteerd met de 12 weken!

Wennes had je bij de 1e snel veel ontsluiting? Is het ziekenhuis ver bij jullie weg? Hier gelukkig maar 5 minuten.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 6 jul 2012 - 8:55

Printje, ik doe mijn best hahaha.

Limburg, een korte samenvatting van de bevalling van onze zoon: om 12.00 kreeg ik krampen, om 12.15 vk gebeld, om 12.30 was ze er en had ik 7cm ontsluiting. om 13.30 heeft vk vliezen gebroken en om 13.58 is onze zoon geboren. Dus binnen 2 uur.
Wij doen er 20 min over van ons huis tot de afdeling vk in het ziekenhuis.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 22:34

PiP schreef:hoe zit dat eigenlijk bij een tweeling, ik dacht dat er dan 1 ingedaald was.
Er kan er toch maar 1 met zijn koppie in de bekken?

Ja klopt volgens mij, de jongen ligt met zijn hoofd in het bekken maar het meisje ligt er wel zo goed als naast.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie za 7 jul 2012 - 1:40

Printje, leuk dat je ook mee komt schrijven hier!

Limburg, fijn dat een dagje rustig aan je goed heeft gedaan. Is het gelukt vandaag met de zolder opruimen?

Wennes, Ik vond die kruidvattas leuk. Je krijgt een tas, een pakje met 18 newborn luiers, een flesje en een tube zinkzalf.

Charlie, wat goed dat je kleintjes al zijn ingedaald.

All, We hebben een opel vectra (station) gekocht. Vanochtend opgehaald.
Er zit heel veel ruimte in, dus de kinderwagen past er makkelijk in!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 7 jul 2012 - 19:03

Wennes: GEFELICITEERD MEID!!!

Limburg: we willen het geslacht niet vertellen aan anderen. Ik denk zelfs dat we zeggen dat we het niet weten, omdat mensen anders overal wat achter gaan zoeken of toch gaan proberen het uit me te krijgen zeg maar (ik ben zo'n heerlijke flapuit die het waarschijnlijk nog zou verklappen ook Laughing )

Jezzie: leuk een nieuwe auto!

Jeetje Charlie heftig dat ze dat vermoeden bij je. Wel prettig dat je zo goed in de gaten gehouden wordt

Printje: welkom!!

Helaas begint hier morgen het gewone leven weer. Onze vent heeft bedacht daarom vandaag meteen maar weer om half 7 wakker te worden en na al die heerlijke nachten op vakantie (hij sliep gemiddeld tot een uurtje of 9) is dat wel even wennen haha

Dinsdag heb ik een gesprek met mijn teamleider waarin ik aan ga geven dat ik ouderschapsverlof wil plakken aan mijn zwangerschapsverlof en dat ik minder wil werken. Ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren en wat de mogelijkheden zijn. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 25 561177

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly za 7 jul 2012 - 20:20

Goedemorgen deze zondag allemaal!

ik ben ook 12weken dus mag me ook hier gaan melden. gister de vriendengroep verteld. ze dachten dat we gingen proosten op onze verloving....maar we hadden nog een nieuwtje super leuke reakties gehad. We zijn de eerste in de groep en zelfs een vriend die altijd stoer doet met een grote mond stnd naast me met tranen in zijn ogen over mijn buik te wrijven hahaha.

wennens!!! Gefeliciteerd voor jullie!!!

de rest van jullie iedereen moet ik een beetje bijlezen.

Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: