Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers
Pagina 18 van 28
Pagina 18 van 28 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
He wat jammer Puggle! Ben wel erg nieuwsgierig aan het worden naar de baby! En haar naam ook natuurlijk! Gaat iemand het voor je op het forum zetten als je bevallen bent?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie, wat vervelend dat je zo slecht slaapt en zo veel vocht vast houdt!
Pip, wat een leuke sterren, wat ben je creatief!
Puggle, wordt je al gek van het wachten? Of vermaak je je nog wel een beetje?
Gister was mijn vriend vroeg thuis, dus zijn we samen naar de babydump geweest. Maxi-cosi autostoeltje opgehaald. 2 badcapes, een omslagdoek, een kapstokje van nijntje, 2 dekentjes voor het ledikantje, en wat kleine mandjes om de sokjes en verzorgingsproducten enzo in te doen. Wat een geld!
Volgende week maar weer de stad is, als ik mijn salaris binnen heb!
Gisteren weer zwangerschapscursus gehad, was weer leuk, nuttig en gezellig!
Pip, wat een leuke sterren, wat ben je creatief!
Puggle, wordt je al gek van het wachten? Of vermaak je je nog wel een beetje?
Gister was mijn vriend vroeg thuis, dus zijn we samen naar de babydump geweest. Maxi-cosi autostoeltje opgehaald. 2 badcapes, een omslagdoek, een kapstokje van nijntje, 2 dekentjes voor het ledikantje, en wat kleine mandjes om de sokjes en verzorgingsproducten enzo in te doen. Wat een geld!
Volgende week maar weer de stad is, als ik mijn salaris binnen heb!
Gisteren weer zwangerschapscursus gehad, was weer leuk, nuttig en gezellig!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ja ik ben zelf ook nieuwsgierig nu je mag het wel op erop zetten dan hoor. Je zal toch wel op de hoogte zijn dan
Jezzie, ja kost een hoop geld hè al die spullen ik ben blij dat wij alles hebben nu. Maar wel erg leuk toch dat shoppen.
Jezzie, ja kost een hoop geld hè al die spullen ik ben blij dat wij alles hebben nu. Maar wel erg leuk toch dat shoppen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja dat shoppen blijft leuk! En iedere keer een beetje halen, is zowel leuker voor mijn portomonee als voor mezelf. Dan heb ik weer een reden om de stad in te gaan!
Jezzie- Ratel
Puggle schreef:Ja ik ben zelf ook nieuwsgierig nu je mag het wel op erop zetten dan hoor. Je zal toch wel op de hoogte zijn dan
Cooool!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wennes: De letters heeft mijn man in de schuur gelakt en zijn nu spikkelig, waarschijnlijk door een te hoge luchtvochtigheid. Ze drogen ook totaal niet.
Denk dat hij het vanavond anders maar eens buiten moet doen en dan als we naar bed gaan toch maar ergens binnen laten drogen. Nu is het wel lekker weer.
Sterren heeft mijn man gezaagd.
Dat dat al teveel is voor je, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
CCC: Toch maar wel idd, vind het zo zonde om er flink voor te betalen terwijl ik het zelf ook kan. Zo moest ik anders 19,50 voor een dromenvanger betalen, terwijl ik alles er nog voor in huis had liggen... En op het boxkleed bespaar ik nu toch ook nog +- 20,- Dan houdt ik nog stukken stof over om een boxzak, speelkubus en waarschijnlijk nog wel meer van te maken! Gaat goed met N! gelukkig was er niks aan de hand, beter een keer teveel naar laten kijken, dan te weinig!
Puggle: dat je dat durft joh, de letters al aan de muur
Denk dat hij het vanavond anders maar eens buiten moet doen en dan als we naar bed gaan toch maar ergens binnen laten drogen. Nu is het wel lekker weer.
Sterren heeft mijn man gezaagd.
Dat dat al teveel is voor je, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.
CCC: Toch maar wel idd, vind het zo zonde om er flink voor te betalen terwijl ik het zelf ook kan. Zo moest ik anders 19,50 voor een dromenvanger betalen, terwijl ik alles er nog voor in huis had liggen... En op het boxkleed bespaar ik nu toch ook nog +- 20,- Dan houdt ik nog stukken stof over om een boxzak, speelkubus en waarschijnlijk nog wel meer van te maken! Gaat goed met N! gelukkig was er niks aan de hand, beter een keer teveel naar laten kijken, dan te weinig!
Puggle: dat je dat durft joh, de letters al aan de muur
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
chococupcake schreef:Puggle schreef:Ja ik ben zelf ook nieuwsgierig nu je mag het wel op erop zetten dan hoor. Je zal toch wel op de hoogte zijn dan
Cooool!
Nou hè
Pip, ja hè. Iedereen heeft de kamer al gezien nu. Dus niemand die meer boven komt. Alleen mijn ma kwam gister even langs en die wilde de kapstokboom zien, dus heb ik er een handdoek voor gehouden ze was wel erg nieuwsgierig verder hebben we nu eigelijk ook geen visite meer dus.
Puggle- Ratel
Puggle, grappig dat je de letters al opgehangen hebt en een handdoek ervoor moest houden. Ik ben benieuwd wanneer ze hier binnen komen. Waarschijnlijk hangen wij ze nog niet op, want mijn schoonmoeder komt nu regelmatig boven voor de zorg voor B en de was en dan spiekt ze altijd even op het kamertje.
CCC, zo jullie meisje groeit goed zeg! Fijn dat alles goed was met haar naveltje. En tja, dat zijn nou moedergevoelens dat je bezorgd raakt enzo
Hier een rustige dag. B is naar het kdv en ik heb lekker geluierd. Vanmorgen meer dan 1 1/2 uur met een vriendin gebeld en ik ben pas om 12.00 gaan douchen hahaha. Ik werd ineens trillerig en moest echt eten. Was lang geleden dat ik dat had gehad.
Jammer genoeg is het nu echt heel erg bewolkt anders was ik nog even in de tuin gaan liggen. Nu ga ik verder met mijn raketslinger.
CCC, zo jullie meisje groeit goed zeg! Fijn dat alles goed was met haar naveltje. En tja, dat zijn nou moedergevoelens dat je bezorgd raakt enzo
Hier een rustige dag. B is naar het kdv en ik heb lekker geluierd. Vanmorgen meer dan 1 1/2 uur met een vriendin gebeld en ik ben pas om 12.00 gaan douchen hahaha. Ik werd ineens trillerig en moest echt eten. Was lang geleden dat ik dat had gehad.
Jammer genoeg is het nu echt heel erg bewolkt anders was ik nog even in de tuin gaan liggen. Nu ga ik verder met mijn raketslinger.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Even een ego berichtje:
Ik heb de laatste dagen zo'n hoofdpijn niet normaal meer. Ik word er
gewoon moe van. Gisteravond dacht ik echt dat ik naar het ziekenhuis
kon. Niet voor mijn babybuik, maar voor mijn maag. Een uur na het eten
kreeg ik toch een vreselijke pijn boven in mijn buik! Even logisch
nagedacht en ik denk dat het maagkramp was, want wat zit daar anders? Ik had zo'n pijn dat ik niet
meer kon lopen, rechtop zitten of liggen. Ik kon maar in 1 houding
hangen. De pijn was zo erg dat ik bijna van mijn stokkie ging. Mijn man
heeft toen een kruik gemaakt, een kopje thee en 2 paracetamols en toen
dat ingewerkt was kon ik weer een normale houding aannemen. Ik voel nu
dat het nog niet helemaal lekker zit bij mijn maag en ik heb nu nog
steeds flinke koppijn. Ik ga zo maar eens in bad en dan hoop ik dat het
minder zal worden.
Pfff, wat dit nou weer is? Ik dacht dat ik de laatste maanden toch wel genoeg pijn had gehad met die harde buiken.
Ik heb de laatste dagen zo'n hoofdpijn niet normaal meer. Ik word er
gewoon moe van. Gisteravond dacht ik echt dat ik naar het ziekenhuis
kon. Niet voor mijn babybuik, maar voor mijn maag. Een uur na het eten
kreeg ik toch een vreselijke pijn boven in mijn buik! Even logisch
nagedacht en ik denk dat het maagkramp was, want wat zit daar anders? Ik had zo'n pijn dat ik niet
meer kon lopen, rechtop zitten of liggen. Ik kon maar in 1 houding
hangen. De pijn was zo erg dat ik bijna van mijn stokkie ging. Mijn man
heeft toen een kruik gemaakt, een kopje thee en 2 paracetamols en toen
dat ingewerkt was kon ik weer een normale houding aannemen. Ik voel nu
dat het nog niet helemaal lekker zit bij mijn maag en ik heb nu nog
steeds flinke koppijn. Ik ga zo maar eens in bad en dan hoop ik dat het
minder zal worden.
Pfff, wat dit nou weer is? Ik dacht dat ik de laatste maanden toch wel genoeg pijn had gehad met die harde buiken.
Wennes- Kletskop
wennes, heb je een bandgevoel om je buik? zie je sterretjes?
want als dat zo is zou ik, in combinatie met die hoofdpijn, voor de zekerheid even bellen!
want als dat zo is zou ik, in combinatie met die hoofdpijn, voor de zekerheid even bellen!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Gisteren zag ik bijna sterretjes, maar dat was van de pijn. De pijn is nu bijna weg en de sterretjes ook. Had gisteren wel een band gevoel ja, maar nu niet meer gelukkig.
Wennes- Kletskop
Wat vervelend Wennes, het zit je ook niet mee! Hopelijk helpt het bad en voel je je straks weer wat beter.
Wij hebben gisteravond een box gekocht via marktplaats.
Vanmiddag gaan we de kinderwagen ophalen!
Wij hebben gisteravond een box gekocht via marktplaats.
Vanmiddag gaan we de kinderwagen ophalen!
Jezzie- Ratel
@ snoes heb jij al een geslachtecho gehad?ik nog niet (pas met 20 weken) en ben zo benieuwd en omdat jij net zover bent dacht ik misschien weet jij het al wel:)
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Wennes: het klinkt wel een beetje wat ik had met 25 weken.
Zat het echt aan de bovenkant van je baarmoeder?
Ik wist ook niet meer hoe ik me moest houden en dacht al aan de ergste dingen, eerst zwangerschapsvergiftiging (het bandgevoel).
Later werd de pijn zo erg dat ik dacht dat het misging of dat de placenta losliet ofzo...
Bij mij was het volgens de vk een flinke groeispurt van de baarmoeder. Kreeg ook het advies van max 4x 1000mcg paracetamol.
Hoofdpijn had ik niet heel erg, maar moest wel flink overgeven van de pijn.
Het kon een paar dagen duren, maar gelukkig was het bij mij na de nacht over. Wel jezelf goed in de gaten houden he! Want de hoofdpijn en sterretjes zijn ook niet goed.
Misschien voor de zekerheid je bloeddruk laten controleren? Al kan ik me voorstellen dat die drempel voor jou hoger is dan voor iemand die gewoon bij de vk loopt.
Zat het echt aan de bovenkant van je baarmoeder?
Ik wist ook niet meer hoe ik me moest houden en dacht al aan de ergste dingen, eerst zwangerschapsvergiftiging (het bandgevoel).
Later werd de pijn zo erg dat ik dacht dat het misging of dat de placenta losliet ofzo...
Bij mij was het volgens de vk een flinke groeispurt van de baarmoeder. Kreeg ook het advies van max 4x 1000mcg paracetamol.
Hoofdpijn had ik niet heel erg, maar moest wel flink overgeven van de pijn.
Het kon een paar dagen duren, maar gelukkig was het bij mij na de nacht over. Wel jezelf goed in de gaten houden he! Want de hoofdpijn en sterretjes zijn ook niet goed.
Misschien voor de zekerheid je bloeddruk laten controleren? Al kan ik me voorstellen dat die drempel voor jou hoger is dan voor iemand die gewoon bij de vk loopt.
PiP- Ratel
Pip, het zat idd aan de bovenkant en trok door naar mijn rug. Ik was verder niet misselijk of overgeven.
Ik durf eigenlijk het ziekenhuis niet te bellen, want dan willen ze mijn bloeddruk controleren en ik heb nog een weeenremmer genomen, maar dit is tevens een bloeddrukverlager. Kan moeilijk zeggen dat ik ze nog neem
Ik durf eigenlijk het ziekenhuis niet te bellen, want dan willen ze mijn bloeddruk controleren en ik heb nog een weeenremmer genomen, maar dit is tevens een bloeddrukverlager. Kan moeilijk zeggen dat ik ze nog neem
Wennes- Kletskop
Ik had het idd ook in mijn rug op dezelfde hoogte als in mijn buik ongeveer.Wennes schreef:Pip, het zat idd aan de bovenkant en trok door naar mijn rug. Ik was verder niet misselijk of overgeven.
Hmm moeilijk wbt de weeenremmers.. Je kan ook zeggen dat je er nog bv 3? had en dat je net de laatste genomen had.
Jij voelt je lichaam het beste aan, als jij denkt dat je moet bellen moet je dat doen.
PiP- Ratel
Na 2 paracetamols en een goede douche voel ik me nog niet lekker. Ik heb even naar de poli gebeld of er dingen zijn waar ik op moet letten, zegt die vrouw: met deze klachten willen we je nu zien! Ehhh, tja moet nog wel even het een en ander regelen hoor. Nu moet ik om kwart voor 12 er zijn
Eigenlijk wil ik het helemaal niet, maar misschien toch even goed om na te laten kijken.
Eigenlijk wil ik het helemaal niet, maar misschien toch even goed om na te laten kijken.
Wennes- Kletskop
Goed dat je toch even hebt gebeld Wennes. Hopelijk valt het allemaal mee.
Jezzie- Ratel
Ahh, balen..., maar alles voor jullie zoon!
Goed dat je gebeld hebt.
Goed dat je gebeld hebt.
PiP- Ratel
sterkte wennes hopelijk valt het allemaal mee.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Nee, die hebben we volgende weekloesje schreef:@ snoes heb jij al een geslachtecho gehad?ik nog niet (pas met 20 weken) en ben zo benieuwd en omdat jij net zover bent dacht ik misschien weet jij het al wel:)
Wennes, sterkte meid! Hopelijk ben je straks gewoon weer thuis!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hoe gaat het met Puggle? Zij had vandaag weer een controlaafspraak toch?
Wennes: Sterkte! Zit je ook niet mee allemaal!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Gisteren weer in Utrecht geweest.
Ze willen me wel inleiden ivm de hemofilie, maar pas bij 40 weken, dit omdat de eerste ook na gestript te zijn met 41+3 gekomen is.
Ik moet dan wel inleidbaar zijn, maar dat is vaak wel zo bij een 2e.
Verder een gesprek gehad met een verpleegkundige over het hoe en wat daar in het ziekenhuis, meer een algemeen gesprek.
Meteen even gevraagd hoe ze daar met borstvoeding, het aanleggen en huid op huid contact omgaan. Ze zijn erg pro-borstvoeding gaf ze aan en hadden net hun certificaten weer binnen. Vind ik wel fijn, vorige keer werd ik een beetje aan mijn lot overgelaten!
Ben alleen 1 ding vergeten te vragen bedenk ik me nu net, hoe ze met het bezoek omgaan.
Bij F moest alles en iedereen weg op de kraamafdeling (bezoekuur was met 10 min afgelopen toen ik daar aankwam), terwijl mijn moeder net aangekomen was en ik net een paar uur geleden bevallen was. Zelfs mijn man moest weg, die is maar een cafetaria gaan opzoeken en meteen langs het gemeentehuis.
Vandaag voor de reguliere controle bij de vk geweest, alles zag er nog goed uit.
Alleen gisteren was ons ventje goed ingedaald, maar nu totaal niet meer...
Moet dan ook meteen bellen bij gebroken vliezen.
Ik ga weer verder met het boxkleed, ziet er al leuk uit, al ben ik nog lang niet klaar
Ze willen me wel inleiden ivm de hemofilie, maar pas bij 40 weken, dit omdat de eerste ook na gestript te zijn met 41+3 gekomen is.
Ik moet dan wel inleidbaar zijn, maar dat is vaak wel zo bij een 2e.
Verder een gesprek gehad met een verpleegkundige over het hoe en wat daar in het ziekenhuis, meer een algemeen gesprek.
Meteen even gevraagd hoe ze daar met borstvoeding, het aanleggen en huid op huid contact omgaan. Ze zijn erg pro-borstvoeding gaf ze aan en hadden net hun certificaten weer binnen. Vind ik wel fijn, vorige keer werd ik een beetje aan mijn lot overgelaten!
Ben alleen 1 ding vergeten te vragen bedenk ik me nu net, hoe ze met het bezoek omgaan.
Bij F moest alles en iedereen weg op de kraamafdeling (bezoekuur was met 10 min afgelopen toen ik daar aankwam), terwijl mijn moeder net aangekomen was en ik net een paar uur geleden bevallen was. Zelfs mijn man moest weg, die is maar een cafetaria gaan opzoeken en meteen langs het gemeentehuis.
Vandaag voor de reguliere controle bij de vk geweest, alles zag er nog goed uit.
Alleen gisteren was ons ventje goed ingedaald, maar nu totaal niet meer...
Moet dan ook meteen bellen bij gebroken vliezen.
Ik ga weer verder met het boxkleed, ziet er al leuk uit, al ben ik nog lang niet klaar
PiP- Ratel
Clapperdie schreef:Hoe gaat het met Puggle? Zij had vandaag weer een controlaafspraak toch?
Wat lief dat je naar me vraagt idd controle gehad, was allemaal goed! Ik ben dinsdag 40 weken en moet maandag terug. Als ze er dan nog niet is kan ik ingeleid worden met 40 weken als ik wil. Ze wilde nu ook al bellen ervoor, maar het lijkt me niks dus hopelijk komt ze voor maandag mijn man roept al 2 weken dat ze vandaag komt, maar dan moet ze opschieten
Met jou en de kleine alles goed?
Wennes, hè bah wat rot weer zeg! Veel sterkte ben benieuwd hoe het nu is.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Clapperdie schreef:Hoe gaat het met Puggle? Zij had vandaag weer een controlaafspraak toch?
Wat lief dat je naar me vraagt idd controle gehad, was allemaal goed! Ik ben dinsdag 40 weken en moet maandag terug. Als ze er dan nog niet is kan ik ingeleid worden met 40 weken als ik wil. Ze wilde nu ook al bellen ervoor, maar het lijkt me niks dus hopelijk komt ze voor maandag mijn man roept al 2 weken dat ze vandaag komt, maar dan moet ze opschieten
Met jou en de kleine alles goed?
Wennes, hè bah wat rot weer zeg! Veel sterkte ben benieuwd hoe het nu is.
het kan nog! bij mij zijn de vliezen om 16:30uur gebroken en om 22:59uur was mijn zoon er!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 18 van 28 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23 ... 28
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken