Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+39
Ella
Sylvana
Travelgurly
Printje
kippiee
Marin
Happy
koNijntje
Paper Crown
Limburg85
Jezzie
Ayla
Roodkapje
Papillio
bolus26
Happydobby
Sanne
Earane
Jasmine
L!ND@
Lejow
piene1983
Monnie
Pien
Jazzlyn
Aimee
Wennes
LDJ
Puggle
Snoes
Filoria
Muppetje
Clapperdie
tweeling
CCC
Amber-
PiP
Viva
loesje
43 plaatsers

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle di 12 jun 2012 - 23:12

Nee de boom is helaas nog niet binnen. Hopelijk komt hij snel smile en is tie heel nu.

Fijn dat je bloeddruk goed was! Wel apart dat ze de baby groot aan vond voelen. Vind dat altijd zo apart dat ze dat kunnen voelen buitenaf. Was je zoontje ook groot?

Hier weinig nieuws. Alles nog steeds hetzelfde en nog geen tekenen van een bevalling! Wil vandaag nog even gaan zwemmen, maar vind dat ook wat eng. Maar ja als er wat gebeurt ben ik zo thuis natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Wennes wo 13 jun 2012 - 0:52

Puggle, Mijn zoontje was juist aan de kleine kant! Mijn buik is nu al groter dan toen ik beviel met 37 weken. Dit kindje is zoiezo steeds al groter geweest dan eigenlijk hoorde, maar zij schrok er een beetje van. Ik ben toen ook getest op suiker, maar dat bleek ik niet te hebben.
Ik zou als ik jou was lekker gaan zwemmen! Het schijnt heerlijk te zijn voor je zwangere lichaam omdat het je lichaam ontlast. Gewoon doen meid!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP wo 13 jun 2012 - 3:07

Wennes: Ik lees dat jij ook allergisch bent voor Amoxicillin.
Wat voor een reactie krijg jij??

Blijkt toevallig vandaag dat ik blaasontsteking heb en dat is eigenlijk het enigste medicijn dat ik nu nog mag hebben, maar ik ben er dus ook allergisch voor...
Als klein kind was ik net een krentenbol zegt mijn moeder.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Wennes wo 13 jun 2012 - 3:18

Pip, Balen dat je blaasontsteking hebt! Ik had het tijdens de zwangerschap van Bas en kreeg toen een andere, moment ik zoek het even voor je op: nitrofurantoine.
Als ik amoxicilline neem dan ga ik vreselijk veel overgeven, maagpijn en ben ik echt flink beroerd en wordt ik suffig.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  PiP wo 13 jun 2012 - 3:31

nitrofurantoine mag in principe ook tijdens zwangerschap, maar niet een paar dagen voor de geboorte. Helaas heb ook ik geen glazen bol.
Maar er is een kans dat ik met 38 weken ingeleid wordt en zo`n kuur duurt 7 of 10 dagen? + die paar dagen. Dan zit ik daar al aan.

Ondertussen heeft de ha gebeld en er is nog 1 medicijn, weet zo de naam niet, maar dat is eenmalige inname en die mag alleen niet in het 1e trimester.
Nu hopen dat dat gaat werken, lijkt mij wel weinig 1x innemen

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes wo 13 jun 2012 - 7:05

Pip, dat wist ik niet van die medicijnen. Ik ben benieuwd wat je nu gekregen hebt en of het met 1x werkt.
Misschien kun je zelf nog cranberrysap drinken? Dit schijnt ook wel goed te zijn (al vind ik het zelf echt niet te drinken)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  PiP wo 13 jun 2012 - 7:09

Zal vanavond eens kijken wat het is. Moet het nemen voor het slapen gaan op een lege maag.
Was wel een duur medicijn zei de apotheker, misschien dat het daarom niet veel verstrekt wordt?
Of het werkt gewoon niet goed, dat kan natuurlijk ook scratch

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes wo 13 jun 2012 - 7:23

Laten we er maar vanuit gaan dat het te duur is om zomaar te geven en hij goed zn werk doet.
Moet je maandag dan weer je urine laten controleren of het weg is?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jezzie wo 13 jun 2012 - 21:44

Pip, wat vervelend dat je blaasontsteking hebt en niet tegen die medicijnen kunt!

Puggle, Heb je nog gezwommen gisteren?

Ik heb vanochtend de groei-echo gehad. Alles is goed, kindje groeit goed! Ze vond het best een groot kindje, 1780 gram nu. Ze schat het op 7 pond met 40 weken. De baby lag ook lekker te draaien, het hoodfje ligt nog boven.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle wo 13 jun 2012 - 21:48

Wat fijn dat je groeiecho goed was smile zou je niet druk maken hoor dat het wat groter is, is ook moeilijk te meten en je moet nog even dus kan alle kanten nog op gaan.

Nee de buren stonden ineens aan de deur om mee te helpen om onze voortuin aan te leggen dus geen tijd meer gehad. We gaan nu vanavond even.

Hoe gaat het met de rest hier?

Wij zijn vandaag een jaar getrouwd en mijn man is om 2 uur gezellig thuis. Om 4 uur moet ik naar de gyn, kijken wat die te melden heeft.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  PiP wo 13 jun 2012 - 21:57

Wennes: Het is Monuril 3000. Is een zakje met poeder wat je moet mengen met water en voor het slapen op een lege maag moet innemen.
Ben benieuwd wat het doet! Moet maandag (na 3/4 dagen) inderdaad mijn urine weer brengen. Ga dan meteen vragen of ze ook nog een kweek opsturen om te testen op gbs, hebben ze gisteren namelijk niet gedaan...
Cranberry is trouwens om tegen te gaan dat de bacterie naar je blaas gaat. Op het moment dat het er zit ben je dus eigenlijk al te laat met cranberry.
Vit C las ik ook in de bijsluiter van de apotheek dat dat niet helpt!?

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 22:04

Puggle, gefeliciteeeerd! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 281626781

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Puggle wo 13 jun 2012 - 22:40

Snoes schreef:Puggle, gefeliciteeeerd! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 281626781

Thx snoes Very Happy

Alles goed met jou? Alweer 15 weken zie ik.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes wo 13 jun 2012 - 23:55

Ja hoor met mij gaat alles goed. Ben alleen nog heel erg moe, maar zolang dat alles is, vind ik het prima Wink. 15 weken inderdaad, gaat snel!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:19

Goedendag allemaal!

Gefeliciteerd Puggle!

Ik realiseerde me gisteren opeens dat het hier nog maximaal 8 weken kan duren, want langer dan 38 weken laten ze me niet lopen :shock: :shock: :shock: .

Gast
Gast

Bericht  Jezzie do 14 jun 2012 - 0:25

Gefeliciteerd puggle!

Snoes, fijn dat je je goed voelt!

Charlie, spannend, dan komt het nu wel dichterbij!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ do 14 jun 2012 - 0:30

Gefeliciteerd Puggle!!

Snoes: Wat fijn dat je je zo goed voelt!! Houden zo Very Happy .

Charlie: Voor jou komt het nu ook wel dichterbij zeg.
Wat gaat de tijd toch hard!! Hoe voel je je verder?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:34

LDJ schreef:Gefeliciteerd Puggle!!

Snoes: Wat fijn dat je je zo goed voelt!! Houden zo Very Happy .

Charlie: Voor jou komt het nu ook wel dichterbij zeg.
Wat gaat de tijd toch hard!! Hoe voel je je verder?

Het gaat, ik voelde me een paar dagen flink slap en uitgeput, sinds gistermiddag voel ik me weer iets krachtiger. Ik heb ijzertabetten gekregen die ik niet verdroeg, en probeer nu door bewuste voeding meer ijzer binnen te krijgen. Misschien zet dat langzaam zoden aan de dijk.

En met jou?

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 0:59

Ja Charlie, het komt steeds dichterbij! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC do 14 jun 2012 - 1:08

LDJ: hoe was de 20 weken echo? Heb je vast al verteld, maar heb het gemist denk ik... Embarassed

Charlie: je gaat hard! Ben zoo benieuwd naar jullie duo! Very Happy

Wij gaan zo voor het eerst wandelen met N.! I love you Haar temperatuur is eindelijk stabiel en ze is enorm aangekomen de afgelopen dagen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Wennes do 14 jun 2012 - 2:53

Pip, goed dat je je urine na laat kijken.
Puggle, Gefeliciteerd! Fijne middag.
CCC, wat leuk dat jullie gaan wandelen. Hier is het prachtig weer, hopelijk bij jullie ook. Enne vergeet je fototoestel niet he, wij zijn wel benieuwd naar de eerste foto van het wandelen Wink

Afgelopen 2 dagen was mijn buik heel rustig, maar nu dus niet. Pff heb alleen maar harde buiken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 1371890812
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jezzie do 14 jun 2012 - 2:55

Ccc, fijn dat je dochter het zo goed doet! Hebben jullie lekker gewandeld?

Wennes, wat vervelend dat je nu weer zo veel harde buiken hebt!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 14 jun 2012 - 5:49

Bedankt meiden! Mijn man is nu een lekkere maaltijd aan het maken. Varkenshaas met aardappelbolletjes uit de oven, een komkommer en gebakken champignons met een pepersausje :P jammie!

Verder bij de gyn geweest. Hij maakte een echo nog en we konden heel goed der gezichtje zien en ze was met der mond en tong aan het bewegen Laughing zo schattig. Alles was goed verder ook de bloedruk, dus wachten maar af. Volgende week donderdag weer controle bij de verlos in het z'huis. Maar ik hoop dat het dan toch wel begonnen is.

Wennes, wat balen zeg dat het nu weer zo onrustig is bij je. Hopelijk is het nog even te rekken.

Charlie, gaat ook opschieten dan bij je. Wie weet komen ze wel wat eerder.

Ccc, was het wandelen nog leuk? Heb je foto's gemaakt nog?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 14 jun 2012 - 5:54

Puggle, gefeliciteerd!

CCC hoe was t wandelen?

Charlie, wat klinkt dat kort, nog max 8 weekjes smile

LJD, ook hier, super dat de echo goed was. Nog leuke dingen geshopt voor de beeb?

Wennes, balen van de harde buiken weer, t zit je niet mee hè Sad hug

Hier alles prima, ben morgen lekker een dagje vrij, ga winkelen met mn mams smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes do 14 jun 2012 - 6:42

Wennes, balen zeg! Nog even volhouden, je bent bijna aan die 34 weken! hug

Muppetje, gezellig dat je morgen een dagje vrij bent! Gaan jullie voor de baby shoppen of gewoon algemeen?

Puggle, klinkt lekker! Very Happy

CCC, hoe was het wandelen geweest? Het was wel prachtig weer vandaag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 28 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 20 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: