KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Hard aan het werk, de taart is bijna op en ik kotsmisselijk
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Nou ik geloof dat ik hier alleen ben, maar gelukkig kan ik nog wel even ingaan op het laatste onderwerp .
Ik ben nu 15 kg afgevallen en de eerste 10 kg zei niemand iets en bij die laatste 5 werd ik ineens overstelpt met complimenten. In het begin zei ik dan: 'ja ehh maar ben nog niet klaar', nu zeg ik: 'dank je, ik ben er zelf ook erg blij mee.'
Soms moet ik daarvoor wel even diep graven, maar het is wel waar, ik bén er blij mee en ik bén er trots op. Alleen ben ik nu een beetje gefrustreerd want die laatste 5 willen er niet echt af en ik wil ze wél kwijt.
Wat ik wel opvallend vind is wat mensen er allemaal over te zeggen hebben. Ik heb serieus mensen gehad die vonden dat ik maar moest stoppen met afvallen, mensen die vonden dat ik toch helemaal niet te dik was (nou sorry maar 20 kg overgewicht is toch wel te dik en niet gezond hoor) etc.
En dan mijn familie die maar steeds blijft benadrukken hoe hard het toch nodig was . Maar dat zeiden ze helaas ook al voordat ik echt aan het afvallen was...
Maar broeken passen is fijn he Smikkel! Ik vind dat altijd een extra boost geven!
Ik ben nu 15 kg afgevallen en de eerste 10 kg zei niemand iets en bij die laatste 5 werd ik ineens overstelpt met complimenten. In het begin zei ik dan: 'ja ehh maar ben nog niet klaar', nu zeg ik: 'dank je, ik ben er zelf ook erg blij mee.'
Soms moet ik daarvoor wel even diep graven, maar het is wel waar, ik bén er blij mee en ik bén er trots op. Alleen ben ik nu een beetje gefrustreerd want die laatste 5 willen er niet echt af en ik wil ze wél kwijt.
Wat ik wel opvallend vind is wat mensen er allemaal over te zeggen hebben. Ik heb serieus mensen gehad die vonden dat ik maar moest stoppen met afvallen, mensen die vonden dat ik toch helemaal niet te dik was (nou sorry maar 20 kg overgewicht is toch wel te dik en niet gezond hoor) etc.
En dan mijn familie die maar steeds blijft benadrukken hoe hard het toch nodig was . Maar dat zeiden ze helaas ook al voordat ik echt aan het afvallen was...
Maar broeken passen is fijn he Smikkel! Ik vind dat altijd een extra boost geven!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Mijn man vertelde dat ik op zwangerschapsdiabetes werd getest en toen zei ze: jaaa oh maar Charlie was vantevoren inderdaad ook al obese.
Mijn man vertelde dat ik op zwangerschapsdiabetes werd getest en toen zei ze: jaaa oh maar Charlie was vantevoren inderdaad ook al obese.
Gast- Gast
Oh, wahaha, dat is ook een lekkere!! Ja jij was inderdaad echt moddervet hoor! Not!
Maar geloof dat jij gewoon een akelige schoonmoeder hebt of niet? Gewoon door de plee spoelen die handel!
Maar geloof dat jij gewoon een akelige schoonmoeder hebt of niet? Gewoon door de plee spoelen die handel!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat ben je trouwens vroeg Charlie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Wat ben je trouwens vroeg Charlie!
Alvast wennen aan het ritme wat ze straks krijgt
Moguh iedereen! tegen 9uur maakte de hond mij wakker na een kwartiertje uitstellen toch maar naar buiten gegaan. Even iets eten, kopje thee erbij en wakker worden.
Best lekker die zon buiten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Wat ben je trouwens vroeg Charlie!
Moguh iedereen! tegen 9uur maakte de hond mij wakker na een kwartiertje uitstellen toch maar naar buiten gegaan. Even iets eten, kopje thee erbij en wakker worden.
Zon?? Regen!!!
Gast- Gast
Yoyo schreef:ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Wat ben je trouwens vroeg Charlie!
Zon?? Regen!!!
Haha dan zit je aan het verkeerde deel van het land.
Hier ook zon!
Pompoen- Lady Post-a-lot
ExpressoB schreef:Yoyo schreef:ExpressoB schreef:тыквашка schreef:Wat ben je trouwens vroeg Charlie!
Zon?? Regen!!!
Haha dan zit je aan het verkeerde deel van het land.
Waarschijnlijk.. Al doet het zonnetje nu wel zijn best om er door te komen. Temperatuur loopt ook gelijk al op!
Gast- Gast
De zon schijnt hier nu ook!
Ik duim voor de hele dag! Ben vanmiddag de hele middag buiten..
Ik duim voor de hele dag! Ben vanmiddag de hele middag buiten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Toen ik naar de winkel toe ging regende het, nu probeert het zonnetje een beetje door te komen. Het is gelijk een stuk aangenamer buiten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Charlie schreef:Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Die heeft lef!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Alex schreef:Ik vind Reva, Smikkie en Yoyo knap!
Nu wil ik ook weer afvallen en in broeken passen ipv eruit scheuren
Ik wacht nog steeds op de foto.
Leedvermaak!
Alex- Ratel
Zo, nou inderdaad!Alex schreef:Charlie schreef:Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Die heeft lef!
Gast- Gast
Charlie schreef:Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Sommige mensen denken echt niet na voordat ze iets zeggen!!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Snap de opmerking ook niet. Charlie was voor de zwangerschap super slank.
Baal baal.. wil wat leuks doen! ff weg ofzo iets.. maar vriend zit achter zijn pc en moet straks weg. Heb wel een auto maar die staat ergens anders geparkeerd verdorrie!
eb en op de fiets of met ov?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kowalski schreef:Charlie schreef:Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Ze is enorm gefixeerd op mijn gewicht. Vraagt ook ELKE keer aan mijn man hoeveel ik nu ben aangekomen en als ze me ziet lopen zegt ze "ben toch benieuwd hoeveel DIE (zo aso) is aagekomen".
Volgens mij wil ze gewoon erg graag dat ik dik wordt, dan voelt ze zich beter over zichzelf.
Gast- Gast
Leuk zo'n schoonmoeder
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Ik vind Reva, Smikkie en Yoyo knap!
Nu wil ik ook weer afvallen en in broeken passen ipv eruit scheuren
Ik wacht nog steeds op de foto.
Leedvermaak!
Muahahaha.
Echt, jullie moeten massaal om een foto zeuren. Ik heb hem gezien en hij is rolvandebank-hilarisch.
Gast- Gast
Reva, stokerd!
Alex- Ratel
Charlie schreef:Kowalski schreef:Charlie schreef:Wat betreft dat laatste onderwerp had mijn schoonmoeder een leuke (= zij is heel dik).
Ze is enorm gefixeerd op mijn gewicht. Vraagt ook ELKE keer aan mijn man hoeveel ik nu ben aangekomen en als ze me ziet lopen zegt ze "ben toch benieuwd hoeveel DIE (zo aso) is aagekomen".
Volgens mij wil ze gewoon erg graag dat ik dik wordt, dan voelt ze zich beter over zichzelf.
Dat laatste denk ik idd ook. Nogal zwak om dat op zo'n manier te doen, maar probeer maar gewoon te bedenken dat ze het doet omdat ze zich niet goed voelt over zichzelf (en niet goed wijs is )!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: