Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:14

Nee,ik had vandaag geen tijd om langs de dokter te gaan.Had ik maar tijd gemaakt zeg, kutzooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:15

Wat heb je met je ogen? Als je weet wat je nodig hebt kan je het misschien telefonisch bij de HAP regelen en bij de apotheek daar ophalen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:17

Reva schreef:Wat heb je met je ogen? Als je weet wat je nodig hebt kan je het misschien telefonisch bij de HAP regelen en bij de apotheek daar ophalen?
Ja dat is wel een goeie, ik ga morgen even bellen. Al is dit niet echt een spoedgeval, ik kan nog gewoon zien enzo....maar 't ziet er gewoon echt niet uit en het doet ook zeer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Kowalski vr 15 jun 2012 - 11:20

Sorry Zelda! Het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders zeggen! KletsTopic - Pagina 38 2474380249

Maar zwaar klote van je ogen, ik zou idd gewoon bellen morgen, ook al is het geen spoed, het is niet iets waar je het hele weekend mee rond wilt lopen!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:21

Zelda schreef:
Reva schreef:Wat heb je met je ogen? Als je weet wat je nodig hebt kan je het misschien telefonisch bij de HAP regelen en bij de apotheek daar ophalen?
Ja dat is wel een goeie, ik ga morgen even bellen. Al is dit niet echt een spoedgeval, ik kan nog gewoon zien enzo....maar 't ziet er gewoon echt niet uit en het doet ook zeer.
Toch fijn als zalf zorgt dat je er minder last van hebt en het sneller over is. Met dat soort dingen besmet je jezelf zó snel en het is gewoon vervelend, ook hoe het eruit ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:24

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Kowalski schreef:Goeiemorgen!!!!!!!!!!! KletsTopic - Pagina 38 281626781
cheers


Ik ben blij....
Zusje had een broek voor me die ze niet meer paste en ik erg mooi vond. Ik wist alleen zeker dat ik m niet zou passen. Toch aangedaan en kwam verder dan ik dacht, maar hij ging alles behalve dicht. Afspraak was dat ik hem mocht hebben als ik hem zou passen. Vandaag weer een poging gedaan en hij past gewoon. Zelfs wat ruim. Ik vind het nog een beetje vreemd. Ik paste nog twee van haar broeken. Één zelfs nog een maat kleiner.... :O

Pas nu zie ik zelf écht het verschil. Vandaag ook fijn gewinkeld. Nu lig ik in het bed van Zusje terwijl Zusje aan het werk is Laughing Ik maak haar kant al warm!


Je bent een goede vrouw.

En broeken aantrekken waarvan je 100% zeker wist dat ze eerst niet dicht konden is zo fijn. Die kilo's zeggen zo weinig als je in de spiegel kijkt vind ik meestal.
Ja, ik zag natuurlijk wel verschil op de weegschaal en hoor van anderen dat ze verschil zien, maar die broek maakt het concreet. Ik weet hoe hij paar weken geleden zat en het verschil is nu zo zichtbaar en best groot! en alweer een nieuw kledingstuk als doel klaarliggen hier.. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:25

Ik kreeg vandaag en gister allerlei opmerkingen van iedereen, zelfs de mevrouw van de Douglas zei dat ze het zo zielig vond laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:25

Wat fijn Smikkell!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:26

Reva schreef:
Smikkell schreef:
Kowalski schreef:Goeiemorgen!!!!!!!!!!! KletsTopic - Pagina 38 281626781
cheers


Ik ben blij....
Zusje had een broek voor me die ze niet meer paste en ik erg mooi vond. Ik wist alleen zeker dat ik m niet zou passen. Toch aangedaan en kwam verder dan ik dacht, maar hij ging alles behalve dicht. Afspraak was dat ik hem mocht hebben als ik hem zou passen. Vandaag weer een poging gedaan en hij past gewoon. Zelfs wat ruim. Ik vind het nog een beetje vreemd. Ik paste nog twee van haar broeken. Één zelfs nog een maat kleiner.... :O

Pas nu zie ik zelf écht het verschil. Vandaag ook fijn gewinkeld. Nu lig ik in het bed van Zusje terwijl Zusje aan het werk is Laughing Ik maak haar kant al warm!


Je bent een goede vrouw.

En broeken aantrekken waarvan je 100% zeker wist dat ze eerst niet dicht konden is zo fijn. Die kilo's zeggen zo weinig als je in de spiegel kijkt vind ik meestal.

Fijn gevoel is dat! Very Happy Super smile
Kilo's zeggen inderdaad weinig.. Voel me nog steeds zo dik als eerst, misschien wel dikker.. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:30

Das niet leuk om te lezen, Yoyo. Een idee hoe dat komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:33

Yoyo schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:
Kowalski schreef:Goeiemorgen!!!!!!!!!!! KletsTopic - Pagina 38 281626781
cheers


Ik ben blij....
Zusje had een broek voor me die ze niet meer paste en ik erg mooi vond. Ik wist alleen zeker dat ik m niet zou passen. Toch aangedaan en kwam verder dan ik dacht, maar hij ging alles behalve dicht. Afspraak was dat ik hem mocht hebben als ik hem zou passen. Vandaag weer een poging gedaan en hij past gewoon. Zelfs wat ruim. Ik vind het nog een beetje vreemd. Ik paste nog twee van haar broeken. Één zelfs nog een maat kleiner.... :O

Pas nu zie ik zelf écht het verschil. Vandaag ook fijn gewinkeld. Nu lig ik in het bed van Zusje terwijl Zusje aan het werk is Laughing Ik maak haar kant al warm!


Je bent een goede vrouw.

En broeken aantrekken waarvan je 100% zeker wist dat ze eerst niet dicht konden is zo fijn. Die kilo's zeggen zo weinig als je in de spiegel kijkt vind ik meestal.

Fijn gevoel is dat! Very Happy Super smile
Kilo's zeggen inderdaad weinig.. Voel me nog steeds zo dik als eerst, misschien wel dikker.. :nopompom:


Ja, hier ook :nopompom: Erg motiverend laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:35

Smikkell schreef:Das niet leuk om te lezen, Yoyo. Een idee hoe dat komt?

Zit vooral in mijn hoofd ben ik bang. Geestelijk ben ik nog niet afgevallen :P . Misschien dat dat pas komt als ik mijn doel heb bereikt. Als mensen mij complimenten geven kan ik ook niet gewoon 'dankjewel' zeggen. Het is bij mij altijd 'ja, maaaar'. Gelukkig heb ik dat zelf al wel door, dus probeer ik daar op te letten want 20 kilo is natuurlijk niet niks. Maar het is gewoon nog lang niet genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:36

Reva schreef:
Yoyo schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:
Kowalski schreef:Goeiemorgen!!!!!!!!!!! KletsTopic - Pagina 38 281626781
cheers


Ik ben blij....
Zusje had een broek voor me die ze niet meer paste en ik erg mooi vond. Ik wist alleen zeker dat ik m niet zou passen. Toch aangedaan en kwam verder dan ik dacht, maar hij ging alles behalve dicht. Afspraak was dat ik hem mocht hebben als ik hem zou passen. Vandaag weer een poging gedaan en hij past gewoon. Zelfs wat ruim. Ik vind het nog een beetje vreemd. Ik paste nog twee van haar broeken. Één zelfs nog een maat kleiner.... :O

Pas nu zie ik zelf écht het verschil. Vandaag ook fijn gewinkeld. Nu lig ik in het bed van Zusje terwijl Zusje aan het werk is Laughing Ik maak haar kant al warm!


Je bent een goede vrouw.

En broeken aantrekken waarvan je 100% zeker wist dat ze eerst niet dicht konden is zo fijn. Die kilo's zeggen zo weinig als je in de spiegel kijkt vind ik meestal.

Fijn gevoel is dat! Very Happy Super smile
Kilo's zeggen inderdaad weinig.. Voel me nog steeds zo dik als eerst, misschien wel dikker.. :nopompom:


Ja, hier ook :nopompom: Erg motiverend laughcry

Inderdaad! Maar gelukkig val ik nu weer af na 3 maand nauwelijks afgevallen te zijn. Hopelijk komt de motivatie weer terug :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Kowalski vr 15 jun 2012 - 11:37

Dat lijkt me wel frustrerend joh, dat het (nog) niet zo mag voelen! Maar probeer wel gewoon rationeel te kijken en te zien dat je echt wel al hartstikke veel hebt bereikt en daar kei trots op mag zijn! En het gevoel wat daarbij hoort komt echt wel, maar wel balen dat het wat langer duurt...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:40

Kowalski schreef:Dat lijkt me wel frustrerend joh, dat het (nog) niet zo mag voelen! Maar probeer wel gewoon rationeel te kijken en te zien dat je echt wel al hartstikke veel hebt bereikt en daar kei trots op mag zijn! En het gevoel wat daarbij hoort komt echt wel, maar wel balen dat het wat langer duurt...

Wat dat aan gaat helpt het 'wat heb je nu aan topic' wel om mijn zelfbeeld te veranderen. Nu ik veel foto's maak van mezelf, zie ik mezelf dus veranderen. Laatst schrok ik zelfs van mezelf, toen iemand anders een foto had gemaakt van mij. Maar dat is dan van korte duur.. Helemaal als je dan op een feestje met familie bent, waar niemand het gewoon opmerkt. Niet dat ik om complimentjes wil vissen, maar mensen zouden het toch moeten zien? En precies, wat doen mijn gedachten dan; Ik ben nog steeds even dik.

Best vermoeiend eigenlijk.. En ik heb dit nog nooit zo op 'papier' gezet.. :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex vr 15 jun 2012 - 11:41

Ik vind Reva, Smikkie en Yoyo knap! :cheering:

Nu wil ik ook weer afvallen en in broeken passen ipv eruit scheuren :nopompom: Cry
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:41

20 kilo en counting! Dat is een grote prestatie! Je bent er misschien nog niet, maar je bent al een heel eind en niet omdat je het cadeau hebt gekregen, maar omdat JIJ de knop om hebt gezet. Omdat JIJ een keus hebt gemaakt en omdat JIJ daar hard voor hebt gewerkt. Als mensen je een compliment geven neem je die dus gewoon aan. "Dank je, ik heb er inderdaad mijn best voor gedaan!"

Dat wennen komt hopelijk vanzelf. Licht en geluid zijn ook niet even snel. Je lichaam en je hoofd blijkbaar ook niet Wink Wetenschap, gewoon aan overgeven!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:45

Smikkell schreef:20 kilo en counting! Dat is een grote prestatie! Je bent er misschien nog niet, maar je bent al een heel eind en niet omdat je het cadeau hebt gekregen, maar omdat JIJ de knop om hebt gezet. Omdat JIJ een keus hebt gemaakt en omdat JIJ daar hard voor hebt gewerkt. Als mensen je een compliment geven neem je die dus gewoon aan. "Dank je, ik heb er inderdaad mijn best voor gedaan!"

Dat wennen komt hopelijk vanzelf. Licht en geluid zijn ook niet even snel. Je lichaam en je hoofd blijkbaar ook niet Wink Wetenschap, gewoon aan overgeven!

Aahh smile hug Dit stukje ga ik even opslaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:48

Heb je ook dat je ergens eigenlijk soms ook niet wil dat mensen het zien/opmerking maken, maar stiekem ook een beetje teleurgesteld bent als ze het dan echt niet doen? Dat heb ik soms laughcry Omdat ik het ook wel ongemakkelijk kan vinden, als mensen enthousiast reageren en ik dan voor de spiegel daarna sta van oke Wow zo enthousiast en ik zie het niet echt, wat zagen en dachten zij eerst dan? laughcry

Wat heb je aan is idd goed daarvoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:50

Alex schreef:Ik vind Reva, Smikkie en Yoyo knap! :cheering:

Nu wil ik ook weer afvallen en in broeken passen ipv eruit scheuren :nopompom: Cry

Ik wacht nog steeds op de foto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:52

Of dat mensen nú pas gaan benoemen dat je inderdaad wel echt te zwaar/dik was!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:54

Smikkell schreef:Of dat mensen nú pas gaan benoemen dat je inderdaad wel echt te zwaar/dik was!

Dat heb ik nog nooit gehad, maar dat was ook omdat mensen niet hadden verwacht dat ik zo zwaar was als dat ik een half jaar geleden was.. Zelfs mijn ouders en vriend schrokken ervan.. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 11:59

Ik word ook altijd minimaal 10 kilo lichter geschat en nu nogsteeds. Ik heb nogsteeds overgewicht en geen gezonde bmi.

Vind het verwarrend dat er mensen zijn die zeggen minder te wegen dan ik, terwijl ik ze er écht veel zwaarder uit vind zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Kowalski vr 15 jun 2012 - 12:03

Smikkell schreef:Ik word ook altijd minimaal 10 kilo lichter geschat en nu nogsteeds. Ik heb nogsteeds overgewicht en geen gezonde bmi.

Vind het verwarrend dat er mensen zijn die zeggen minder te wegen dan ik, terwijl ik ze er écht veel zwaarder uit vind zien.

Ik denk ook niet dat iedereen helemaal eerlijk is over zijn of haar gewicht!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 12:05

Kowalski schreef:
Smikkell schreef:Ik word ook altijd minimaal 10 kilo lichter geschat en nu nogsteeds. Ik heb nogsteeds overgewicht en geen gezonde bmi.

Vind het verwarrend dat er mensen zijn die zeggen minder te wegen dan ik, terwijl ik ze er écht veel zwaarder uit vind zien.

Ik denk ook niet dat iedereen helemaal eerlijk is over zijn of haar gewicht!
Dat probeer ik me dan ook maar te bedenken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 38 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum