KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: KletsTopic
It's me schreef:EB: Waarom doe je nooit open als er aangebeld wordt? Ik snap dat nooit, waarom hebben we anders nog een deurbel als toch niemand opendoet als je aanbelt?
1. Ik verwacht niemand
2. als ze mij echt kennen, bellen ze mij wel op mijn mobiel
3. ik stond in de badkamer in mijn boxer en slaapshirt en mijn haar zeiknat, was het wassen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
VeryCherry schreef:Sterker nog, ik heb de bel van mijn voordeur afgeplakt, dus ik hoor hem niet. Die van de centrale voordeur wel hoor. Alleen de pakketbezorgers denken waarschijnlijk dat ik voor de hele flat pakketjes aanneem en ze het wel bij mij kunnen dumpen
Ik heb ook een aantal keer gehad dat ze mij vroegen of ik een pakketje aan wou nemen, uh nee dat wil ik niet.
1maal gedaan en toen gezeik mee gehad, die gozer begon zelfs op mijn raam en deur te bonken! heb ook verder geen contact met de buren, dus ze zoeken het maar uit.
Als je niet aangekleed bent snap ik ook wel dat je niet opendoet, maar in die andere gevallen vind ik het vreemd. Maar goed, misschien ligt het er ook wel aan hoe vaak er aangebeld wordt. Hier wordt eigenlijk nooit aangebeld, behalve als het bezoek is. En die paar keer dat ze voor een collecte aanbellen, wil ik best iets geven.ExpressoB schreef:It's me schreef:EB: Waarom doe je nooit open als er aangebeld wordt? Ik snap dat nooit, waarom hebben we anders nog een deurbel als toch niemand opendoet als je aanbelt?
1. Ik verwacht niemand
2. als ze mij echt kennen, bellen ze mij wel op mijn mobiel
3. ik stond in de badkamer in mijn boxer en slaapshirt en mijn haar zeiknat, was het wassen.
Gast- Gast
Ze komen hier nooit voor collecte, het zijn altijd de energie verkopers of het was iemand die voor de woningbouw werkt, want ze zijn volgens mij nog steeds bezig met iets aan het onderzoeken in dit appartementencomplex.
Collectes worden hier ook nooit gelopen. Heel af en toe Jehova's, maar bij mij bellen ze niet meer aan sinds ik een keer open had gedaan en er toevallig keihard black metal opstond
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn bel gaat een paar keer per dag en zelfs eigenlijk elke nacht wel, ik doe dus nooit open. Mensen bellen of smsen als ze voor de deur staan.
Gast- Gast
Reva schreef:Mijn bel gaat een paar keer per dag en zelfs eigenlijk elke nacht wel, ik doe dus nooit open. Mensen bellen of smsen als ze voor de deur staan.
Dat lijkt mij irritant zeg! word je er snachts ook wakker van zeker?!
Kun je dan niet als je toch nooit open doet, de stekker eruit trekken? want volgens mij moet jij dan op een knopje drukken om open te doen toch?
Hier niet, staan ze gelijk voor de deur.
VeryCherry schreef:Collectes worden hier ook nooit gelopen. Heel af en toe Jehova's, maar bij mij bellen ze niet meer aan sinds ik een keer open had gedaan en er toevallig keihard black metal opstond
Hahaha
ExpressoB schreef:VeryCherry schreef:Collectes worden hier ook nooit gelopen. Heel af en toe Jehova's, maar bij mij bellen ze niet meer aan sinds ik een keer open had gedaan en er toevallig keihard black metal opstond
Hahaha
Dat was echt echt echt toeval, écht! Whahaha
ExpressoB schreef:Reva schreef:Mijn bel gaat een paar keer per dag en zelfs eigenlijk elke nacht wel, ik doe dus nooit open. Mensen bellen of smsen als ze voor de deur staan.
Dat lijkt mij irritant zeg! word je er snachts ook wakker van zeker?!
Kun je dan niet als je toch nooit open doet, de stekker eruit trekken? want volgens mij moet jij dan op een knopje drukken om open te doen toch?
Hier niet, staan ze gelijk voor de deur.
Haha ja maar als ik de draadjes lostrek, kan ik ook de centrale voordeur niet vanaf mijn huis openen whahaha. Dan moet ik elke keer mn huis uit Ik schrik er niet meer van en word er ook niet wakker van, ik hoor het nog amper ondertussen volgens mij. Vaak hoor ik hem al bij twee buren gaan, dus dan weet ik dat ik de volgende ben, dan drukken mensen het hele rijtje in
Gast- Gast
en als je die hoorn dan eraf laat snachts?
Ik had ook zo'n telefoon en hebben er ook wel lol mee gehad. 1 stond op de uitkijk (ik dus:P) en ander probeerde mensen hun aandacht te trekken door die telefoon te spreken haha.. heel flauw maar heb toen wel gelachen.
Ik had ook zo'n telefoon en hebben er ook wel lol mee gehad. 1 stond op de uitkijk (ik dus:P) en ander probeerde mensen hun aandacht te trekken door die telefoon te spreken haha.. heel flauw maar heb toen wel gelachen.
Wat een hell-nacht zeg! Amai! Maar ik leef nog! Werkdag overleefd!
Even chillen en dan lekker naar de kroeg, wat zal die alcohol goed vallen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Wat een hell-nacht zeg! Amai! Maar ik leef nog! Werkdag overleefd!
en? lekgeprikt:P
Ik heb serieus nooit muggen in huis
Ik ook zelden, gelukkig, erg hatelijk die beesten!
Pfff... baal en nog eens baal en zucht en steun... paar uur naar bed geweest, afspraak afgezegd vanmiddag en nog voel ik mij niet fit en nog steeds buikpijn:(
Pfff... baal en nog eens baal en zucht en steun... paar uur naar bed geweest, afspraak afgezegd vanmiddag en nog voel ik mij niet fit en nog steeds buikpijn:(
Nog steeds joh? Wat vervelend
ExpressoB schreef:Kowalski schreef:Wat een hell-nacht zeg! Amai! Maar ik leef nog! Werkdag overleefd!
en? lekgeprikt:P
Neee dat gelukkig niet! Ik ben niet lekker genoeg
Kowalski- Ratel
Buitenspeeldag en N speelt inderdaad al de hele middag buiten
Ja, word er ook dood moe van en depri..
Mijn moeder kwam met het idee om naar een natuur dietist tegaan. (heb namelijk prikkelbare darm syndroom en vaker last van mijn maag).
Ik weet niet of ik het ga doen.. zie mijzelf niet zo op een speciaal dieet gaan en gaat mij ook weer geld kosten wat ik eigenlijk niet heb.
Mijn moeder kwam met het idee om naar een natuur dietist tegaan. (heb namelijk prikkelbare darm syndroom en vaker last van mijn maag).
Ik weet niet of ik het ga doen.. zie mijzelf niet zo op een speciaal dieet gaan en gaat mij ook weer geld kosten wat ik eigenlijk niet heb.
Je kunt bij de bibliotheek ook zelf boeken zoeken? Ik heb hier ook boeken staan met homeopathische dingen en op die manier ben ik al veel dingen tegen kunnen gaan zonder daar allemaal chemische rommel voor te moeten slikken enzo!ExpressoB schreef:Ja, word er ook dood moe van en depri..
Gast- Gast
Een natuur dietist zal alles homeopatisch doen.. (athans neem ik aan).
Ben niet lid van de bieb. Ik weet zelf echt niet waar ik nou wel of niet tegen kan. Ben ooit eens als bij een speciale arts geweest en ook dingen getest en gedaan. Ik kan niet tegen heel veel zuivel en heel pittig eten. Veel koolzuur no go, veel vezels kan ik ook niet verdragen(terwijl je wel zou denken dat ik die juist nodig heb).
VeryCherry schreef:Ik heb serieus nooit muggen in huis
Ben jij ook niet lekker genoeg!
EB wat vervelend! Snap je overweging ook wel, maar aan de andere kant... Als het helpt...!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ik heb serieus nooit muggen in huis
Ben jij ook niet lekker genoeg!
EB wat vervelend! Snap je overweging ook wel, maar aan de andere kant... Als het helpt...!
Of alle muggen zijn bang voor je VC!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
DAMN! wat een gekkenwerk!! luxaflex schoonmaken. Heb het midden nu gedaan pfff
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40