KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: KletsTopic
Smikkell schreef:Ik wil een kok voor vandaag, al heb ik ook niet echt honger!
Ik wil ook een kok.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik kan niet echt lachen om je post, maar iedereen is uiteraard vrij om mee te kletsen..
Gast- Gast
Wij ontkennen hoe dan ook groepsvorming. Dagcafe regel nummer 1.Suuske schreef:Mag ik eventjes met jullie meekletsen in het kletstopic? Of breek in dan in in een hele intieme groep mensen die liever niemand anders er bij willen hebben?
Ik kan me nergens toe zetten (ik moet nog koken/eten, opruimen, was doen etc.).
Waar zijn de regels gebleven? Ooit hadden we een hele lijst
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Wij ontkennen hoe dan ook groepsvorming. Dagcafe regel nummer 1.Suuske schreef:Mag ik eventjes met jullie meekletsen in het kletstopic? Of breek in dan in in een hele intieme groep mensen die liever niemand anders er bij willen hebben?
Die zijn toch gewoon samen met het Dagcafé verdwenen?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Smikkell schreef:Ik kan niet echt lachen om je post, maar iedereen is uiteraard vrij om mee te kletsen..
Huh? Het was ook niet grappig bedoeld...
Sushi- Kletskop
O jaHadewijch schreef:Stofzuiger schreef:Wij ontkennen hoe dan ook groepsvorming. Dagcafe regel nummer 1.Suuske schreef:Mag ik eventjes met jullie meekletsen in het kletstopic? Of breek in dan in in een hele intieme groep mensen die liever niemand anders er bij willen hebben?
Die zijn toch gewoon samen met het Dagcafé verdwenen?
Gast- Gast
Ik heb het ook niet over een grap.Suuske schreef:Smikkell schreef:Ik kan niet echt lachen om je post, maar iedereen is uiteraard vrij om mee te kletsen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het ook niet over een grap.Suuske schreef:Smikkell schreef:Ik kan niet echt lachen om je post, maar iedereen is uiteraard vrij om mee te kletsen..
Right.
Sushi- Kletskop
Jaaaa!!! Fittie fittie!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Gast- Gast
Suuske schreef:Mag ik eventjes met jullie meekletsen in het kletstopic? Of breek in dan in in een hele intieme groep mensen die liever niemand anders er bij willen hebben?
Of het nou een grap is of serieus, het komt over alsof je dit als een groep ziet en alsof je 'toestemming' moet vragen om mee te praten. Ik snap wel dat het niet grappig wordt gevonden. Ik zie het ook niet als de beste binnenkomer.
Maar goed: waarom kun jij je nergens toe zetten? Lijstje maken misschien?
June- Kletskop
Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Lekker !
June- Kletskop
klinkt goed!Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Ik ben echt nog beetje in de war van het misverstand in ons WA-clubje vanmorgen Ben de hele dag mensen om hun mening aan het vragen...
Gast- Gast
O, dat vind ik heerlijk. En tv kijken, en forummen en intussen op WA en bij geen van 3 echt mijn aandacht hebben. Bij voorkeur ook nog een tijdschrift waar ik niet in lees naast me.Hadewijch schreef:Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Lekker !
Ja, ben raar
Gast- Gast
Open een topicSmikkell schreef:klinkt goed!Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Ik ben echt nog beetje in de war van het misverstand in ons WA-clubje vanmorgen Ben de hele dag mensen om hun mening aan het vragen...
Gast- Gast
Hmm ik ga me ook maar eens installeren voor de televisie! Adieu!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Bang voor het antwoord denk. Al vind ik dat ik gelijk hebStofzuiger schreef:Open een topicSmikkell schreef:klinkt goed!Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Gast- Gast
Multitasken Pompoen, je bent een vrouwтыквашка schreef:Hmm ik ga me ook maar eens installeren voor de televisie! Adieu!
Gast- Gast
Hadewijch schreef:Suuske schreef:Mag ik eventjes met jullie meekletsen in het kletstopic? Of breek in dan in in een hele intieme groep mensen die liever niemand anders er bij willen hebben?
Of het nou een grap is of serieus, het komt over alsof je dit als een groep ziet en alsof je 'toestemming' moet vragen om mee te praten. Ik snap wel dat het niet grappig wordt gevonden. Ik zie het ook niet als de beste binnenkomer.
Maar goed: waarom kun jij je nergens toe zetten? Lijstje maken misschien?
Nou zeg, het was maar een vraag met een knipoog erachter.
Ik vind het kletstopic niet zo leuk denk ik.
Sushi- Kletskop
Maak enquetteSmikkell schreef:Bang voor het antwoord denk. Al vind ik dat ik gelijk hebStofzuiger schreef:Open een topicSmikkell schreef:klinkt goed!Stofzuiger schreef:Mijn vechtgenoot is nog aan het werk en beren slapen, dus ik heb de bank voor mezelf alleen. Zit tv te kijken met laptop op schoot en telefoon in mijn hand en naast mij een glas rose. Life's good!
Gast- Gast
Jammer. Wat ga je kijken?тыквашка schreef:Hmm ik ga me ook maar eens installeren voor de televisie! Adieu!
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: