KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: KletsTopic
Rose schreef:Rush schreef:Ik zie dat niet.ExpressoB schreef:Beterschap suus. Ik zie altijd dat jou avater te groot is en een deel over je tekst heen gaat.
Wat ga je kopen?
Ik heb het als ik firefox gebruikt, bij IE heb ik het niet.
Dank je EB.
Ik zie het zelf ook wel eens als ik op mijn oude, brakke computertje bezig ben. Op andere computers of laptop zie ik het niet. Maar heb geen flauw idee hoe ik het op kan lossen.
Ik ga denk ik een boek kopen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik gebruik Firefox en ik zie het niet!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
+1Hadewijch schreef:Ik gebruik Firefox en ik zie het niet!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
In Google Chrome zie ik het ook niet.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit mijn mobiel (iphone) met de normale versie.
Volgens mij zie ik het op mijn laptop ook.
Volgens mij zie ik het op mijn laptop ook.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Op mijn telefoon heb ik het ook bij verschillende forummers (o.a. Ugly Betty en Minoesepoes (of zoiets) geloof ik), maar op mijn laptop niet.
June- Kletskop
Ik heb dat ook bij Suus en MP. Daardoor kan ik hun tekst niet meer goed lezen en sla ik het over
Gast- Gast
Ik heb het ook bij MP inderdaad af en toe.
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik mijn plaatje kleiner kan maken, maar tot nog toe had niemand daar een antwoord op.
Ik heb al een paar keer gevraagd hoe ik mijn plaatje kleiner kan maken, maar tot nog toe had niemand daar een antwoord op.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik heb de afgelopen twee maanden nogal veel geld ontvangen van het UWV. Dat kon alleen maar een fout zijn. Vandaag heb ik de papieren en berekeningen binnen en alles klopt..
Smik is rijk!
Smik is rijk!
Gast- Gast
Dan maken al die schoenen ook niets meer uit Smikk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ander plaatje..Suus schreef:Ik heb het ook bij MP inderdaad af en toe.
Gast- Gast
Wat fijn, Smikkell.
June- Kletskop
Inderdaad! Kunnen nog wel meer schoenen vanaf. Geen idee waar ik het aan te danken heb...Rush schreef:Dan maken al die schoenen ook niets meer uit Smikk!
Gast- Gast
Echt, die baby's van mij hebben het transformeren van "lief-schattig-naar-Zwitsal-geurende-baby-met-schone-kleertjes" naar "bengel-vol-snot-en-onuitwasbarevlekken" tot een ware kunstvorm verheven.
Iemand een tip hoe ik bananensmurrie uit te gordijnen krijg? En hoe ik luxaflex weer rechtgebogen krijg?
Ook zoek ik een grote hond voor de berg uitgekauwde broodkorsten op de grond. Of een eend.
Iemand een tip hoe ik bananensmurrie uit te gordijnen krijg? En hoe ik luxaflex weer rechtgebogen krijg?
Ook zoek ik een grote hond voor de berg uitgekauwde broodkorsten op de grond. Of een eend.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Echt, die baby's van mij hebben het transformeren van "lief-schattig-naar-Zwitsal-geurende-baby-met-schone-kleertjes" naar "bengel-vol-snot-en-onuitwasbarevlekken" tot een ware kunstvorm verheven.
Iemand een tip hoe ik banenensmurrie uit te gordijnen krijg? En hoe ik luxaflex weer rechtgebogen krijg?
Niet doen en over vijf jaar nieuwe kopen. Oh en baby's passen prima achter het behang.
June- Kletskop
Ik heb maar 1 muurtje behang in huisHadewijch schreef:Stofzuiger schreef:Echt, die baby's van mij hebben het transformeren van "lief-schattig-naar-Zwitsal-geurende-baby-met-schone-kleertjes" naar "bengel-vol-snot-en-onuitwasbarevlekken" tot een ware kunstvorm verheven.
Iemand een tip hoe ik banenensmurrie uit te gordijnen krijg? En hoe ik luxaflex weer rechtgebogen krijg?
Niet doen en over vijf jaar nieuwe kopen. Oh en baby's passen prima achter het behang.
Gast- Gast
Haha, Stoffie!
Ze blijven schattig klinken hoor!
Ze blijven schattig klinken hoor!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ze zijn ook echt leuk .
Alleen jammer dat ze alles aantasten. Mijn lijf, mijn geheugen, mijn huis, mijn banksaldo
Alleen jammer dat ze alles aantasten. Mijn lijf, mijn geheugen, mijn huis, mijn banksaldo
Gast- Gast
Hahaha,
Het is dat mijn ov afgelopen is, anders was ik wel weer even in de trein gesprongen!
Het is dat mijn ov afgelopen is, anders was ik wel weer even in de trein gesprongen!
Burn- Lady Post-a-lot
Hey meiden, ik baal een beetje. Mijn nichtje gaat in Augustus trouwen en ik heb net de uitnodiging gekregen. Mijn ouders en mijn mijn broertje (die niet meer thuis woont en dus een eigen uitnodiging heeft gekregen) zijn ook uitgenodigd voor de dienst en ik mag alleen naar het feest komen. En daar baal ik dus van. Is dat stom?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vind het logisch dat je er van baalt, de rest mag wel, en jij niet.
Heb je misschien een andere band met je nicht dan je ouders/broertje? Dat je daarom alleen naar het feest mag komen?
Heb je misschien een andere band met je nicht dan je ouders/broertje? Dat je daarom alleen naar het feest mag komen?
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind het een beetje lullig VC..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik spreek haar regelmatig op fb Bij de daggasten zat er een apart kaartje bij de uitnodiging, ik heb serieus tien keer gekeken of er écht niks in de envelop was achtergebleven.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hmm, erg raar VC!
Er naar vragen lijkt ook weer zo onbeschoft!
Er naar vragen lijkt ook weer zo onbeschoft!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: