KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: KletsTopic
Ik heb de halve afwas gedaan... Toen geen zin meer.
De zooi heb ik onder dekentjes verstopt want er is bezoek. Troep wat in de prullebak hoort zit ook daadwerkelijk in de pullebak. Vuilnis gaat vanavond naar buiten.
Nu de rest nog...
De zooi heb ik onder dekentjes verstopt want er is bezoek. Troep wat in de prullebak hoort zit ook daadwerkelijk in de pullebak. Vuilnis gaat vanavond naar buiten.
Nu de rest nog...
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Ik ben trots op je. Heb je sneller gedaan dan ik
Leuk, zo'n vriendje.
Haha nou ja, hij stond al heeeeel lang op mijn wishlist, kijk maar op mijn Pinterest . Dus echt snel was het niet maar jij hebt de liefde weer compleet op laten bloeien. Ik wilde hem ophalen maar ze hebben daar geen koopavond, schiet allemaal niet op. Laat hem bij mijn ouders bezorgen, daar is vaker iemand thuis. Hopelijk heb ik hem snel in huis!
Gast- Gast
Oeps, ik heb mn hele tvkast opgeruimd. Ging daar even het idee van opruimrondje naar de maan.. Maar goed, deurtjes van tvkast doen het weer, lades kunnen open en alle dvd's zitten weer in hun eigen hoesje.
Gast- Gast
En ja, erg leuk vriendje . Ik app dat ik een polaroidcamera heb gekocht, zeg ie; "Waarom?" en ik zeg dat ik hem al heel lang wilde, dat het me leuk lijkt zegt ie; "Ok"
Gast- Gast
Ik vond je al stil..Reva schreef:Oeps, ik heb mn hele tvkast opgeruimd. Ging daar even het idee van opruimrondje naar de maan.. Maar goed, deurtjes van tvkast doen het weer, lades kunnen open en alle dvd's zitten weer in hun eigen hoesje.
Gast- Gast
Zusje schreef:En ja, erg leuk vriendje . Ik app dat ik een polaroidcamera heb gekocht, zeg ie; "Waarom?" en ik zeg dat ik hem al heel lang wilde, dat het me leuk lijkt zegt ie; "Ok"
Muahaha. Ik had net een soortgelijk gesprek. Ik stuurde dat mijn hele tvkast was opgeruimd en ik hem zelf had gemaakt. Hij lachen en zeggen dat ik ooit nog geordend ga worden. Stuur ik: 'Heb hem met een schroevendraaier gemaakt !' Krijg ik: Ja dus?
Gast- Gast
Bij mij komt er niks uit mijn handen op het moment, morgen maar stapje harder, het is tenslotte zondag.
Gast- Gast
Gast- Gast
Kleine man is het al vergeten denk ik, grote man nog niet.Reva schreef:Zijn de mannen al een beetje bijgekomen?
Alleen helaas slaapt hij op zijn buik en dan precies op de kant van zijn hoofd waar die bult zit, dus middagslaapje was geen succes. Vanavond voor hij gaat slapen maar weer een zetpilletje en de wekker om de 2 uur om te kijken of hij nog in zijn gewone doen is.
Gast- Gast
Ja, beer heeft duidelijk een blauwtje gelopen.. Ze zijn nu wel goed uit elkaar te houden.
Gast- Gast
Zelda nog zat ?
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zelda schreef:Kan ik beter aan jou vragenStella_ schreef:Zelda nog zat ?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Kan ik beter aan jou vragenStella_ schreef:Zelda nog zat ?
Neeeeuuuuhhhh katertje alleen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zo, net naar het ziekenhuis geweest.. Heel het verband dat om mijn been zit, was afgezakt. De wonden lagen dus open en mijn brace kon bijna niet meer dicht. Nu weer een fris verband erom heen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het even niet meegekregen maar wat heb je dan stylegirl?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Morgen mijn een-na-laatste (of hoe schrijf je dat?) examen/assessment, ik word met de minuut zenuwachtiger haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Waar gaat het over Toet? Is het iets op papier of een verdediging van iets dat je hebt ingeleverd
Gast- Gast
Toet schreef:Morgen mijn een-na-laatste (of hoe schrijf je dat?) examen/assessment, ik word met de minuut zenuwachtiger haha.
Dat schrijf je zoals je het nu schrijft.
Succes!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Goooooo Toet!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40