KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: KletsTopic
Smikkell schreef:Logisch.Alex schreef:Smikkell schreef:Ging mijn bel maar, dan waren mijn schoenen er!
Mijn schoenen bellen nooit aan.
Ja, ik heb geen schoenen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Prima, eet ik eerst nog een bak kwark met bramen en frambozen. Geen aardbei die mijn lichaam nog in komt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan vandaag de hele dag wel slapen!!
Reva, hoelaat beginnen we ons rondje?
Wat voor rondje? Mag ik meedoen?
Gast- Gast
Opruimrondje! Werkt echt goed!Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik kan vandaag de hele dag wel slapen!!
Reva, hoelaat beginnen we ons rondje?
Wat voor rondje? Mag ik meedoen?
Weegschaal
Gast- Gast
Oh ik moet ook nog ontbijten en uit bed. Hmmm ik doe wel mee, ff snel naar de winkel .
Gast- Gast
Opruimrondje? Dan ruim je elke keer een beetje op ofzo?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Gewoon als een malle opruimen. Alles terugleggen op juiste plek, was aan, afwas doen, vuil in een zak....
Gast- Gast
Heej dames.
Wat goed dat jullie elkaar zo stimuleren
Wat goed dat jullie elkaar zo stimuleren
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ben aan het ontbijten, kwark met speltmuesli en een glas water met citroen. Vuilniszak staat al klaar ter voorbereiding.
Gast- Gast
Ja, het werkt echt, vind het een uitvindingReva schreef:Het werkt heel goed! Ondertussen ook de was, afwas, schoonmaak etc
Gast- Gast
Ik geef hier lekker ook een update!
De was uitgezocht en eerste was draait, droge was van rek gehaald en opgeruimd, alle vaat in huis bij erlkaar gezocht en naar de keuken gebracht, alles wat vuilnis is in de vuilniszak gegooid. Nu even pauze want er komt iemand om twee uur een dvd halen
De was uitgezocht en eerste was draait, droge was van rek gehaald en opgeruimd, alle vaat in huis bij erlkaar gezocht en naar de keuken gebracht, alles wat vuilnis is in de vuilniszak gegooid. Nu even pauze want er komt iemand om twee uur een dvd halen
Gast- Gast
Goed bezig!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sweet, ik ben voortijdig begonnen... Sorry ik ben nog een groentje he .
Heb de afwas weggewerkt, een was gedraaid, de planten op balkon water gegeven en eentje van de verdrinkingsdood gered en mijn slaapkamerkasten afgestoft. Nu een was ophangen. Goede uitvinding en zo te lezen ben ik niet de enige die goed bezig is hier . Ik kreeg even het idee om iets sportiefs te doen maar dat ging me toch net iets te ver.
Heb de afwas weggewerkt, een was gedraaid, de planten op balkon water gegeven en eentje van de verdrinkingsdood gered en mijn slaapkamerkasten afgestoft. Nu een was ophangen. Goede uitvinding en zo te lezen ben ik niet de enige die goed bezig is hier . Ik kreeg even het idee om iets sportiefs te doen maar dat ging me toch net iets te ver.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik geef hier lekker ook een update!
De was uitgezochten eerste was draait, droge was van rek gehaald en opgeruimd, alle vaat in huis bij erlkaar gezocht en naar de keuken gebracht en afgewassen en Opgeruimd,
alles wat vuilnis is in de vuilniszak gegooid. Alle slingerende spullen op hun plekNu even pauze
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik doe nóg een rondje!
Ik ga wat eten scoren en lekker douchen .
Gast- Gast
Het wordt iets groter dan een opruimrondje Deuren afnemen hoort niet in opruimrondje thuis.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het wordt iets groter dan een opruimrondje Deuren afnemen hoort niet in opruimrondje thuis.
Welk rondje horen die dan?
Laatst aangepast door Zusje op vr 15 jun 2012 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: