KletsTopic
+30
Pien
Snack a Jack
Bimbam
Middleme
Jade
Lejow
Rose
Suus
_Nina
Takkie
Alex
Pompoen
June
Sushi
Leine
Erin
_Lacey_
Tiana
Burn
Admin
VeryCherry
Zwerver
Toet
Stuiterbal
Snoes
Ibbeltje
Rush
ExpressoB
Marin
Kowalski
34 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: KletsTopic
VeryCherry schreef:Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Nee op het balkon zou ik ook niet doen, maar gewoon bij je in bed?
Mijn vriend heeft genoeg aan één chick
Ahw Het kriebelt ook wel heel erg hoor, dus daarom zou ik het misschien niet aanbevelen. Maar toch, gezellig is het wel!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Gast- Gast
En kippenstrontjes stinken!Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Ahw Het kriebelt ook wel heel erg hoor, dus daarom zou ik het misschien niet aanbevelen. Maar toch, gezellig is het wel!
Gast- Gast
_Jackie schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Hihi
Deze dames hebben nog geen naam, onze andere kipjes heten Martha en Therese (je weet wel, van de C1000 reclame ) maar Therese is vrijdag doodgegaan.
Arme Therese! Gaat het wel goed met Martha? Ik zou ze gewoon Tok en Tok noemen, ik ben wel van de easy way
Kowalski- Ratel
Smikkell schreef:Je kippen rond laten lopen op die dodelijke rotondeVeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Whahaha ja, die rotonde is écht dodelijk. Denk dat zelfs jíj daar al fietsend niet durft te whatsappen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Jackie schreef:En kippenstrontjes stinken!Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Jaa maar ik ook, dus dat maakt niet zoveel uit!
Kowalski- Ratel
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Je kippen rond laten lopen op die dodelijke rotondeVeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Whahaha ja, die rotonde is écht dodelijk. Denk dat zelfs jíj daar al fietsend niet durft te whatsappen.
Gast- Gast
Kowalski schreef:_Jackie schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Hihi
Deze dames hebben nog geen naam, onze andere kipjes heten Martha en Therese (je weet wel, van de C1000 reclame ) maar Therese is vrijdag doodgegaan.
Arme Therese! Gaat het wel goed met Martha? Ik zou ze gewoon Tok en Tok noemen, ik ben wel van de easy way
Martha is een dag aan het zoeken geweest waar Therese nou was gebleven, maar ondertussen is ze alweer lekker eitjes aan het leggen!
Alleen heeft ze vanmorgen het kipje met het witte kopje op het hoofdje gepikt, dus nu heeft ze straf
Gast- Gast
Dan is het alleen maar ideaal, heb je 's ochtends meteen verse eitjes in je bed liggen!Kowalski schreef:_Jackie schreef:En kippenstrontjes stinken!Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Kowalski schreef:VeryCherry schreef:Ja voor de kippen natuurlijk. Kan ze moeilijk op het balkon stallen en een trapje naar de rotonde maken zodat ze daar rond kunnen lopen
Jaa maar ik ook, dus dat maakt niet zoveel uit!
Gast- Gast
Omg ik heb nog steeds m'n nieuwe schoenen aan
Jaaa gratis en voor niks een ontbijtje op bed, verser kan niet! Ik heb niet eens een vent nodig joh!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Jaaa gratis en voor niks een ontbijtje op bed, verser kan niet! Ik heb niet eens een vent nodig joh!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Fotoooooo!VeryCherry schreef:Omg ik heb nog steeds m'n nieuwe schoenen aan
Wacht ff, ik app hem wel
Een kip geeft mij meer ontbijt op bed dan mijn vriend zeg maarKowalski schreef:Jaaa gratis en voor niks een ontbijtje op bed, verser kan niet! Ik heb niet eens een vent nodig joh!
Gast- Gast
Mag ik ook zien?VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Fotoooooo!VeryCherry schreef:Omg ik heb nog steeds m'n nieuwe schoenen aan
Wacht ff, ik app hem wel
Gast- Gast
Zijn beide eiwitten.._Jackie schreef:Een kip geeft mij meer ontbijt op bed dan mijn vriend zeg maarKowalski schreef:Jaaa gratis en voor niks een ontbijtje op bed, verser kan niet! Ik heb niet eens een vent nodig joh!
Gast- Gast
Hmmmm das waar.. Misschien kies ik toch wel voor het ontbijt van m'n vriendSmikkell schreef:Zijn beide eiwitten.._Jackie schreef:Een kip geeft mij meer ontbijt op bed dan mijn vriend zeg maarKowalski schreef:Jaaa gratis en voor niks een ontbijtje op bed, verser kan niet! Ik heb niet eens een vent nodig joh!
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door VeryCherry op do 7 jun 2012 - 8:13; in totaal 1 keer bewerkt
Van Haren, €20,- en ze zijn er ook in het rood en beige
Héél erg mooi VC! Lopen ze lekker?? Ga je ze in bed ook aanhouden?
Kowalski- Ratel
Ze lopen echt heerlijk
N heeft al net zo'n schoenenfetish als ik, hij houdt nieuwe schoenen écht aan in bed. Als dreumesje al
N heeft al net zo'n schoenenfetish als ik, hij houdt nieuwe schoenen écht aan in bed. Als dreumesje al
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: