Hoe blijf jij slank?
+16
mosio
Antibes
VeryCherry
Silver
Kowalski
Caroow
Blond
Laced
Marin
SoGood
Zonnetje
Bliss
Evalynn
Beachgirl
Bacio
SuzieQ
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe blijf jij slank?
Mijn eetpatroon lijkt nu wel een beetje op dat van punk'd.. Morgen bv:
O: Magere aardbeienkwark met verse aardbeien
T: 1 appel
L: Salade met 2 eieren
T: Bakje magere yoghurt
A: Zalm met worteltjes
Verder drink ik zeker 3 bekers groene thee, 3 koppen zwarte koffie en nog een hoop water per dag. Moet zeggen dat ik overdag wel soms honger heb, maar na het avondeten niet meer
O: Magere aardbeienkwark met verse aardbeien
T: 1 appel
L: Salade met 2 eieren
T: Bakje magere yoghurt
A: Zalm met worteltjes
Verder drink ik zeker 3 bekers groene thee, 3 koppen zwarte koffie en nog een hoop water per dag. Moet zeggen dat ik overdag wel soms honger heb, maar na het avondeten niet meer
Gast- Gast
Sorry ik zat niet helemaal op te letten! Dacht denk ik onbewust aan iemand anders in dit topic ofzo? HahaBliss schreef:@ Powerbabe: hoe bedoel je, zoveel brood? Ik eet nu juist helemaal geen brood doordeweeks!
Ik vind het echt knap als mensen 6 broodjes op een dag eten, ik zou dan de hele dag propvol zitten en sloom zijn.
Gast- Gast
En als ik at wat jij eet kon je halverwege de dag een emmer koud water over me heen gooien om me weer tot bewustzijn te brengen.Powerbabe schreef:Ik vind het echt knap als mensen 6 broodjes op een dag eten, ik zou dan de hele dag propvol zitten en sloom zijn.
Gast- Gast
Haha ja precies zo Zie je maar weer dat je niet Zomaar elk eetpatroon op elk persoon toe kan passen.
Gast- Gast
Als ik sommige ontbijtjes zie, denk ik damz! Hoe houd je het vol? Vooral als ik 7u moet werken, ik loop dan ook heel wat af, dan kan ik het niet met een cracker of een klein stukje roggebrood doen. Ik merk dat ik slanker ben geworden door het vele racefietsen, zumba, en zwemmen. En ik probeer nu een stok achter de deur te krijgen door mij ook aan te melden bij een vereniging, dan moet ik wel, en hoef ik niet alleen.
Op een werkdag ziet mijn eten er zo uit.
- Ontbijt, kom volle yoghurt met muesli en een sinaasappel ernaast.
- tussendoor, stukje mueslibrood met kaas en een (wat op tafel ligt) koekje
- lunch, 3 stukken brood, met afwisselend kaas en vlees, kom soep
- tussendoor, (bij thuiskomst) stuk fruit
- Diner, 1 schep aardappels, 2 schep groenten, stukje vlees, yoghurt met beetje suiker.
- Daarnaast heb ik op werkdagen ook altijd een fles van 75cl water bij me, die ik continu vul met water als die leeg is. Geloof dat ik die fles 4x op een dag vul.
en in principe eet ik 's avonds echter niets meer, tenzij ik ga trainen dan is dat anders...
Op een werkdag ziet mijn eten er zo uit.
- Ontbijt, kom volle yoghurt met muesli en een sinaasappel ernaast.
- tussendoor, stukje mueslibrood met kaas en een (wat op tafel ligt) koekje
- lunch, 3 stukken brood, met afwisselend kaas en vlees, kom soep
- tussendoor, (bij thuiskomst) stuk fruit
- Diner, 1 schep aardappels, 2 schep groenten, stukje vlees, yoghurt met beetje suiker.
- Daarnaast heb ik op werkdagen ook altijd een fles van 75cl water bij me, die ik continu vul met water als die leeg is. Geloof dat ik die fles 4x op een dag vul.
en in principe eet ik 's avonds echter niets meer, tenzij ik ga trainen dan is dat anders...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee eigenlijk.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Al moet ik de eerste nog tegenkomen die slank blijft bij een strikt dieet van friet, chips en chocola. Nouja, zulke mannen ken ik wel...Powerbabe schreef:Haha ja precies zo Zie je maar weer dat je niet Zomaar elk eetpatroon op elk persoon toe kan passen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Al moet ik de eerste nog tegenkomen die slank blijft bij een strikt dieet van friet, chips en chocola. Nouja, zulke mannen ken ik wel...Powerbabe schreef:Haha ja precies zo Zie je maar weer dat je niet Zomaar elk eetpatroon op elk persoon toe kan passen.
Ik heb een vriendin die superslank blijft bij dagelijks een reep chocola, heel veel snoepen (regelmatig zakjes chips), stuk of 5 boterhammen (of een ongezonde lunch uit de kantine) voor lunch etc..
En nee, ze sport niet..
Ik begin wel steeds meer te geloven dat sommigen gewoon veel kunnen eten en dat logischerwijs aan de andere kant ook mensen zijn die van enorm weinig al aankomen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb mijn doel verandert. Ik wilde eerst ook afvallen maar merkte dat dat totaal niet werkte bij mij, ik kon de hele dag alleen maar aan eten en dan vooral snoep en dergelijke denken. Nu is mijn hoofddoel niet meer dat afvallen maar dat ik niet meer aankom en dat ik wat fitter wordt en merk nu dat het veel beter gaat. Kan het veel makkelijker volhouden.
Qua eten heb ik wel een aantal dingen verandert want we aten vrij veel ovenschotels met sausjes en ook maakte ik veel sausjes bij de rest van het eten en dat doe ik dus niet meer.
Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit.
Ontbijt: 2 sneetjes bruin brood met kipfilet
tussendoor: appel of mandarijn
lunch: 2 sneetjes bruin brood met ham of smeerkaas
tussendoor: wat fruit of liga
avondeten: wat we die avond eten.
en verder drink ik veel thee en water.
Qua eten heb ik wel een aantal dingen verandert want we aten vrij veel ovenschotels met sausjes en ook maakte ik veel sausjes bij de rest van het eten en dat doe ik dus niet meer.
Mijn eetschema ziet er ongeveer zo uit.
Ontbijt: 2 sneetjes bruin brood met kipfilet
tussendoor: appel of mandarijn
lunch: 2 sneetjes bruin brood met ham of smeerkaas
tussendoor: wat fruit of liga
avondeten: wat we die avond eten.
en verder drink ik veel thee en water.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Je hebt inderdaad altijd mensen die echt geluk of pech hebben hiermee. Alhoewel dat geluk ook relatief is, dat je er niet dik van wordt, betekent natuurlijk niet dat je je lichaam een dienst bewijst door al die rotzooi naar binnen te stouwen.Antibes schreef:Ik heb een vriendin die superslank blijft bij dagelijks een reep chocola, heel veel snoepen (regelmatig zakjes chips), stuk of 5 boterhammen (of een ongezonde lunch uit de kantine) voor lunch etc..
En nee, ze sport niet..
Ik begin wel steeds meer te geloven dat sommigen gewoon veel kunnen eten en dat logischerwijs aan de andere kant ook mensen zijn die van enorm weinig al aankomen.
Gast- Gast
Ik heb ook een dun meisje in mijn klas die alles kan eten. Maar je ziet wel aan haar dat ze wel een laagje vet heeft. Vooral in haar gezicht en ledematen.
Je ziet gewoon aan haar dat ze niet altijd gezond eet. Maar haar bouw is echt heel smalletjes.
Je ziet gewoon aan haar dat ze niet altijd gezond eet. Maar haar bouw is echt heel smalletjes.
Gast- Gast
Ik ben volgens mij zo'n vriendin. Ik eet, in vergelijking met jullie, echt gruwelijk veel.freakielief schreef:Je hebt inderdaad altijd mensen die echt geluk of pech hebben hiermee. Alhoewel dat geluk ook relatief is, dat je er niet dik van wordt, betekent natuurlijk niet dat je je lichaam een dienst bewijst door al die rotzooi naar binnen te stouwen.Antibes schreef:Ik heb een vriendin die superslank blijft bij dagelijks een reep chocola, heel veel snoepen (regelmatig zakjes chips), stuk of 5 boterhammen (of een ongezonde lunch uit de kantine) voor lunch etc..
En nee, ze sport niet..
Ontbijt: 2 boterhammen met apenhagel en 2 glazen optimel
Tussendoor: Sultana oid
Lunch: 2 boterhammen met vleeswaren of lunch uit de kantine/Uithof Spar
Tussendoor: Appel en een ijsje/koekje/snoepje en een glas limonade
Avondeten: Meestal iets van pasta/bami/chicken tonight, met alleen een paprika en een ui als groenten en soms een toetje
Tussendoor: Iets ongezonds, zoals een halve zak chips.
En ik sport ook niet. Maar ik ben denk ik ook niet zo gezond, ik zou mijn cholesterolgehalte eens moeten laten checken, die is vast te hoog. Maar misschien komt mijn slank-blijven ook wel van mijn slechte eetdagen tussendoor. Soms heb ik gewoon geen brood in huis, vergeten te kopen, meestal op vrijdag. Dan eet ik nauwelijks wat tot het avondeten (bij mama thuis ). En ik heb regelmatig dagen dat ik pas tegen lunchtijd opsta, dus dan mis ik ontbijt en tussendoortje 1 al, ik eet dan niet meer bij de lunch dan anders.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk als ik niet zou snoepen slanker zou zijn maar dan ben ik miss juist mager en dat willen we niet! Sporten doe ik niet maar wel elke dag fietsen en skeeleren af en toe.. Zou wel iets moeten doen
aan krachttraining maar daar ben ik te lui voor Hihi hebben wel thuis dingen ervoor. Maar ben kapot van me werk vaak en dan geen zin meer om wat te doen..
ontbijt 1bruine boterham met appelstroop of kaas en 1kiwi of yoghurt met frambozen of aardbeien
tussendoor iets van fruit
lunch 2 boterhammen met beleg en bekertje optiomel
avondeten wat we eten die dag. Ene keer pasta dan aardappelen met groente en vlees en ook weleens
Soep met brood of iets slechts het weekend Hihi
s avonds iets van koekjes of snoep
drinken is meestal water of groene thee en weekend soms wijntjes.
Maar Punk'd eet jij geen fruit verder? Maar vitaminepillen ipv?
aan krachttraining maar daar ben ik te lui voor Hihi hebben wel thuis dingen ervoor. Maar ben kapot van me werk vaak en dan geen zin meer om wat te doen..
ontbijt 1bruine boterham met appelstroop of kaas en 1kiwi of yoghurt met frambozen of aardbeien
tussendoor iets van fruit
lunch 2 boterhammen met beleg en bekertje optiomel
avondeten wat we eten die dag. Ene keer pasta dan aardappelen met groente en vlees en ook weleens
Soep met brood of iets slechts het weekend Hihi
s avonds iets van koekjes of snoep
drinken is meestal water of groene thee en weekend soms wijntjes.
Maar Punk'd eet jij geen fruit verder? Maar vitaminepillen ipv?
Laatst aangepast door kippiee op wo 6 jun 2012 - 2:59; in totaal 2 keer bewerkt
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Antibes schreef:
Ik heb een vriendin die superslank blijft bij dagelijks een reep chocola, heel veel snoepen (regelmatig zakjes chips), stuk of 5 boterhammen (of een ongezonde lunch uit de kantine) voor lunch etc..
En nee, ze sport niet..
Mijn man is er ook zo één. Ik zal maar niet neerzetten wat hij allemaal weg werkt op een dag want dat is echt verschrikkelijk veel en ongezond. Al gaat het de laatste tijd wat beter nu ik 's avonds maar broodjes of beschuitjes voor hem smeer zodat hij geen pak gevulde (appel)koeken in een half uur op eet een uur na het avondeten. Voor wij samenwoonden at hij nog dagelijks friet (zelfs op een broodje) en dat is nu "maar" 3-4 x per week. Maar hij komt geen gram aan, valt eerder af. En als hij sport en gezonder eet komt hij in een korte tijd 5kg aan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik hoef er ook niks voor te doen. Ik eet veel en vrij ongezond en ik heb tot 3 weken geleden niks aan sport gedaan. Oneerlijk is het he
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Ik hoef er ook niks voor te doen. Ik eet veel en vrij ongezond en ik heb tot 3 weken geleden niks aan sport gedaan. Oneerlijk is het he
Zeker oneerlijk! Neehoor fijn als e er geen moeite voor hoeft te doen toch.. Ik ben blij dat de kilo's er nu ook bij mij afgaan, maar zal altijd moeten blijven opletten (doordeweeks gezond en in het weekend iets extra's).
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Streep-je-slank
» Slank met lovehandles
» Eet je mooi, slank en gelukkig
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» Slank met lovehandles
» Eet je mooi, slank en gelukkig
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
» Stelling: Als je slank bent mag je niet