Streep-je-slank
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Streep-je-slank
Heeft iemand van jullie ervaringen met dit dieet? En zo ja, welke?
Iemand in mijn omgeving is hier mee begonnen en voor mij klonk het wel interessant om te volgen. Echter, op internet kom ik wel informatie tegen maar is niet alles actueel (2004-2008).
Ook kan ik geen voorbeeldschema of tabel vinden, en voordat ik dingen ga kopen of online inschrijven zoek ik meer informatie.
Iemand in mijn omgeving is hier mee begonnen en voor mij klonk het wel interessant om te volgen. Echter, op internet kom ik wel informatie tegen maar is niet alles actueel (2004-2008).
Ook kan ik geen voorbeeldschema of tabel vinden, en voordat ik dingen ga kopen of online inschrijven zoek ik meer informatie.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Streep-je-slank
Niemand ervaringen?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij stond dat dieet vaak in het tijdschrift Margriet. Verder heb ik er geen ervaring mee.
Gast- Gast
Ik heb er ook geen ervaring mee. Denk wel dat het je bewust maakt van wat je eet en hoeveel caloriën (punten) ergens in zitten. Dan leer je ook wat je wel en niet "mag" eten. Ik zou alleen steeds vergeten op te schrijven/te strepen als ik iets had gegeten.
Gast- Gast
Germini schreef:Heeft iemand van jullie ervaringen met dit dieet? En zo ja, welke?
Stuur Merai es een PM, die heeft goeie ervaringen met Streep-je-slank!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Slank met lovehandles
» Hoe blijf jij slank?
» Is dit een streep?
» Eet je mooi, slank en gelukkig
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» Hoe blijf jij slank?
» Is dit een streep?