Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik heb verplicht verlof....

+15
Tania
Darius
Mama Titty
Printje
Wennes
Liadan
liesje
Puggle
Snoes
Lindsya
moepie
studiebol
Happydobby
duckie
Roodkapje
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Jasmine vr 1 jun 2012 - 7:52

Heel veel sterkte Roodkapje. Ik zat me er al weken over te verbazen hoe jij het allemaal volhield, dat je dan zo ineens moet stoppen en rust moet houden, lijkt me heel zwaar hug

Wennes, voor jou ook hug. Nog even volhouden meid, als het goed is ben je nu over de helft van het rustig aan doen. Het einde komt in zicht, het is het waard! hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Sanne vr 1 jun 2012 - 8:12

Jeej, Roodkapje, wat schrikken zeg. Doe rustig aan!

Wat betreft je verlof, misschien vinden je andere kinderen het leuk om met z'n allen een groot schilderij voor op de babykamer te maken. Dan kun je ze daar lekker bij helpen en zijn jullie lekker aan de slag. Of ga lezen, forummen, muziek maken, knutselen met de kinderen...

Sterkte in ieder geval.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Leine vr 1 jun 2012 - 8:34

Jeetje, dat is schrikken. Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk blijft jullie kindje voorlopig veilig binnen. hug

Ik heb niet echt tips die nog niet genoemd zijn, veel tijdschriften en boeken lezen, series en films kijken, forummen Wink, misschien wat leuke blogs volgen.
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Roodkapje vr 1 jun 2012 - 8:44

@printje: ik zie niets kwaads in je opmerking, ik zie je niet echt voor de klas liggen als je echt niet meer mag. Ik dacht ook... ik kan echt niet stoppen met werken... ik werd bij O. zo gek van het lange thuiszitten ( hij kwam te vroeg en daardoor had ik nog 16 weken erna dat ik 2 weken eerder weer begonnen ben met werken...) Nu wordt de thuiszitperiode nog veel langer...daarom ook dit topic... ik heb het normaal druk met werk, gezin etc.. Niet echt veel tijd voor hobbies of mezelf. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mezelf moet vermaken... dat uurtje forum per dag, een boek lezen of een beetje tuinieren ofzo is leuk.. maar kan ik moeilijk de hele week alleen maar doen smile

Wennes... ik snap jou ook, kreeg vandaag al te horen : Zo dat is fijn lekker zo vroeg vakantie... kan ik met je ruilen ? Ik heb maar geantwoord: ja , graag.
Met dat soort zinnen kan ik niets... ik vind rust houden voor je kindje echt iets heel anders als vakantie. Ik hoef niet meer te werken, dat klopt... maar ik denk dat ik dit 10x zwaarder vind als wel blijven werken.
Ach ... ene oor in, andere uit dan maar.... Maar je bmh maar 1.8 Sad Wat is precies het beleid bij jou?

En bedankt alle anderen : fotoalbums maken ga ik zeker doen! goede tip! Sanne: dat schilderij is wel een leuk idee, dan niet voor op de babykamer maar voor bij ons in de study kunnen we best wel wat leuks gebruiken! Morgen ga ik met man en kids weekboodschappen halen. Ik ben normaal voor de boodschappen, mijn man weet niet eens hoe de AH er hier uit ziet Wink Hij heeft er een hekel aan. Ik wil samen even een rondje doen voor het geval hij het dalijk alleen moet gaan doen.



Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:47

Ah wat rot en zorgelijk. Ik herken je gevoelens, zit sinds 1,5 week ook al met verlof thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:47

Gelukkig maar Roodkapje want ik bedoel er totaal niets verkeerd mee. Ik lees gewoon dat ook jij dol bent op werken en ik ook. Ik kan mezelf ook gewoon zeer slecht vermaken thuis, ik verwacht bij mezelf dat het bij wijze van nog beter is om me te laten werken als me thuis te laten zitten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Tania vr 1 jun 2012 - 8:48

Roodkapje schreef:

Morgen ga ik met man en kids weekboodschappen halen. Ik ben normaal voor de boodschappen, mijn man weet niet eens hoe de AH er hier uit ziet Wink Hij heeft er een hekel aan. Ik wil samen even een rondje doen voor het geval hij het dalijk alleen moet gaan doen.

Albert.nl! Een van de beste uitvindingen ooit Yes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Sanne vr 1 jun 2012 - 8:50

Roodkapje schreef:@printje: ik zie niets kwaads in je opmerking, ik zie je niet echt voor de klas liggen als je echt niet meer mag. Ik dacht ook... ik kan echt niet stoppen met werken... ik werd bij O. zo gek van het lange thuiszitten ( hij kwam te vroeg en daardoor had ik nog 16 weken erna dat ik 2 weken eerder weer begonnen ben met werken...) Nu wordt de thuiszitperiode nog veel langer...daarom ook dit topic... ik heb het normaal druk met werk, gezin etc.. Niet echt veel tijd voor hobbies of mezelf. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik mezelf moet vermaken... dat uurtje forum per dag, een boek lezen of een beetje tuinieren ofzo is leuk.. maar kan ik moeilijk de hele week alleen maar doen Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 561177

Wennes... ik snap jou ook, kreeg vandaag al te horen : Zo dat is fijn lekker zo vroeg vakantie... kan ik met je ruilen ? Ik heb maar geantwoord: ja , graag.
Met dat soort zinnen kan ik niets... ik vind rust houden voor je kindje echt iets heel anders als vakantie. Ik hoef niet meer te werken, dat klopt... maar ik denk dat ik dit 10x zwaarder vind als wel blijven werken.
Ach ... ene oor in, andere uit dan maar.... Maar je bmh maar 1.8 Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 1371890812 Wat is precies het beleid bij jou?

En bedankt alle anderen : fotoalbums maken ga ik zeker doen! goede tip! Sanne: dat schilderij is wel een leuk idee, dan niet voor op de babykamer maar voor bij ons in de study kunnen we best wel wat leuks gebruiken! Morgen ga ik met man en kids weekboodschappen halen. Ik ben normaal voor de boodschappen, mijn man weet niet eens hoe de AH er hier uit ziet Wink Hij heeft er een hekel aan. Ik wil samen even een rondje doen voor het geval hij het dalijk alleen moet gaan doen.




Haha, dat heb ik de laatste weken voor de komst van H. ook gedaan. Liet ik vriend alle spullen pakken. Toen hij na de bevalling de boodschappen moest doen, duurde dat alsnog hartstikke lang en belde hij meerdere keren op omdat hij niet wist wat hij moest hebben. Ik heb maar gauw zelf het boodschappen doen weer opgepakt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:51

hahaha Sanne herkenbaar, ik zou zo snel mogelijk en zo lang mogelijk zelf de boodschappen halen. Lijkt me voor iedereen het beste hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Gast vr 1 jun 2012 - 8:53

Zo moeilijk is boodschappen doen niet toch? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Printje vr 1 jun 2012 - 8:54

Pippa schreef:Zo moeilijk is boodschappen doen niet toch? Laughing
hahhaa manlief zou echt net de merken/producten halen die ik niet opschrijf.

Ik hou dat soort dingen liever in mijn control hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Roodkapje vr 1 jun 2012 - 9:17

Charlie schreef:Ah wat rot en zorgelijk. Ik herken je gevoelens, zit sinds 1,5 week ook al met verlof thuis.

Sad jij ook sterkte !!! hug
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik heb verplicht verlof.... - Pagina 2 Empty Re: Ik heb verplicht verlof....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum