Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verlof en centerparcs.

+12
Roodkapje
Diese
CCC
yes1984
Flip Fluitketel
Monnie
Susan
Printje
Tania
peach
Darius
Puggle
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Verlof en centerparcs.

Bericht  Puggle ma 27 feb 2012 - 8:51

Tot wanneer vinden jullie dat je een weekendje naar centerparcs kan? Ik ga 6 weken van te voren met verlof. En dacht dan misschien gelijk naar centerparcs te willen gaan. Dus met 34 weken. Kan dit dan nog denken jullie?

Ik snap natuurlijk wel dat je 6 weken van te voren niet aan huis vast moet zitten en best nog dingen kan enz maar toch twijfel ik een beetje Rolling Eyes
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 8:52

ja hoor, ik zou na de 36/37 weken niet meer gaan. Zorgen dat je niet te ver hoeft te reizen en dan moet het toch prima lukken? Waarom niet eigenlijk, heerlijk toch, er nog even lekker tussen uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Darius ma 27 feb 2012 - 8:53

Rejoy. schreef:ja hoor, ik zou na de 36/37 weken niet meer gaan. Zorgen dat je niet te ver hoeft te reizen en dan moet het toch prima lukken? Waarom niet eigenlijk, heerlijk toch, er nog even lekker tussen uit?

Eens!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  peach ma 27 feb 2012 - 8:53

ik ben ook met 34 wkn nog een weekendje weggeweest,als je je goed voelt waarom niet
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Tania ma 27 feb 2012 - 8:53

Ik had het zelf niks gevonden maar andere vrouwen doen alles nog tot het einde. Als ik jou was zou ik niet van tevoren boeken maar gewoon kijken hoe je je dan voelt. Dan kun je altijd nog beslissen en er is altijd nog wel ergens een huisje vrij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Printje ma 27 feb 2012 - 8:54

Rejoy. schreef:ja hoor, ik zou na de 36/37 weken niet meer gaan. Zorgen dat je niet te ver hoeft te reizen en dan moet het toch prima lukken? Waarom niet eigenlijk, heerlijk toch, er nog even lekker tussen uit?



Helemaal mee eens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 8:55

Kan prima. Ik ga ook nog, wel een kwartier rijden van huis maar dat maakt ons nu niet uit, CP is CP Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Susan ma 27 feb 2012 - 8:58

Mijn ouders hebben een eigen vakantiehuisje en ik ben de eerste keer tot 34 weken geweest, de tweede keer tot 36 weken.

In het laatste weekend dat ik er tijdens de eerste zwangerschap was had ik trouwens flinke buikpijn en toen dacht ik dat de weeën waren begonnen, toen heb ik wel de verloskundige gebeld en die adviseerde om even naar een ziekenhuis daar in de buurt te gaan, maar we zijn toen gewoon teruggereden naar het ziekenhuis bij ons in de stad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Monnie ma 27 feb 2012 - 8:58

Wij zijn bij mijn vorige zwangerschap ook nog weg gegaan met 34 weken en deze keer weer. Als je lichamelijk weinig klachten hebt kan dat prima hoor. Ik zou dan ook last minute boeken, kun je dan nog bekijken hoe je je voelt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 9:00

Ik ben nu 34 weken zwanger maar ik zou nog wel weggaan hoor!
Lekker er even tussen uit nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Flip Fluitketel ma 27 feb 2012 - 9:01

Rejoy. schreef:ja hoor, ik zou na de 36/37 weken niet meer gaan. Zorgen dat je niet te ver hoeft te reizen en dan moet het toch prima lukken? Waarom niet eigenlijk, heerlijk toch, er nog even lekker tussen uit?
+1
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Puggle ma 27 feb 2012 - 9:02

Bedankt meiden! Ja boeken wilde ik zoiezo last minute dan doen, zo net voor het hoog seizoen is er idd altijd wel wat vrij. Als ik me goed voel nog dan maar gewoon doen, weg met de twijfels Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  yes1984 ma 27 feb 2012 - 9:23

Wij zijn met 34 weken nog vijf dagen naar Texel geweest. En met ruim 36 weken nog naar de Veluwe voor twee nachtjes. (voor ons 1.5 uur rijden)

Zolang jij je goed voelt, zou ik gewoon gaan!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  CCC ma 27 feb 2012 - 9:26

Gewoon doen! Wij gaan ook nog een weekendje weg in mijn verlof!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Diese ma 27 feb 2012 - 10:39

Ik zou niet meer zo ver weg gaan. Wij waren met 34 weken voor 2 nachten in Zeeland (woon in het Oosten van het land). De eerste nacht heel slecht geslapen, zweten en dromen dat ik daar zou bevallen. Zag me zelf al helemaal in een zkh ver weg liggen, en waarbij de artsen mijn medische situatie niet kenden. Had gewoon een naar voorgevoel en heb geeist dat we de dag erop naar huis zouden gaan. Een dag later lag ik met weeen in mijn "eigen" ziekenhuis.

Maar er nog even uit is wel heerlijk!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Roodkapje ma 27 feb 2012 - 11:19

Over het algemeen zeg ik: Ja gewoon doen!

Mijn schoonzusje heeft afgelopen maand alleen bewezen dat het ook anders kan.. Ze was uitgerekend 1e week van maart en zou het eerste weekend van februari ( het eerste weekend in haar verlof) naar Hof van Saksen. Ze is een aantal dagen voor dat uitje bevallen van een zoon. Het weekendje weg viel dus in het water.... Maar goed, wel een leuke zoon er voor terug smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Puggle ma 27 feb 2012 - 11:26

En daarom had ik wat twijfels, zat ook van alles te bedenken. Zeker nu ik diese der verhaal lees... Maar dat gebeurt vast ook niet heel vaak.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Roodkapje ma 27 feb 2012 - 11:32

Ik begrijp je angst... maar de kans dat je dan nog hartstikke zwanger rondloopt en er niets aan de hand is, is natuurlijk het grootst..Wij boeken niets maar als ik nog zwanger ben tegen de tijd dat de kids schoolvakantie hebben ( 7 juli - ben 24 aug uitgerekend dus die kans lijkt aardig reeel ondanks de kans op een prematuur kindje) en ik voel me goed dan gaan wij met de kinderen nog een weekje weg... we hebben zelfs kamperen nog besproken.. maar daar denk ik pas over de week van te voren en in overleg met de gyn! Er is genoeg last minute te boeken.. we blijven ook gewoon in NL.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  PiP ma 27 feb 2012 - 22:02

Wij gaan ook een weekend of midweek weg in mij verlof, maar misschien ook nog wel ervoor als het in een weekend erg mooi weer is.
Ik wil er nog graag even tussenuit.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Lejow ma 27 feb 2012 - 22:06

Ik wilde in februari graag een nachtje weg met mijn vriend, naar een hotel..
Tja...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 22:10

Lejow schreef:Ik wilde in februari graag een nachtje weg met mijn vriend, naar een hotel..
Tja...

dat wilde ik net zeggen, kijk naar lejow, die had ook niet gedacht met 29 weken al te bevallen, maar rond die periode blijf je ook niet thuis. In principe is de kans dat de baby voor een week of 3/37 komt gewoon heel klein, dat 'risico' kun je gerust nemen. Ik zou wel dicht bij huis blijven, omdat lang in de auto zitten dan wel tegen kan vallen en áls er dan wat is, dan kun je ook weer snel naar huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Lejow ma 27 feb 2012 - 22:14

Ja, weet je wat t is, je weet het gewoon niet. Er is maar 7 % die bevalt voor de 37 weken, en weer 2 % daarvan voor de 32 weken (goh, voel me heel speciaal nu...), dus de kans dat het goed gaat is vele malen groter, en anders kun je wel in een glazen kistje gaan liggen afwachten tot je 40 weken bent.


Als ik naar mezelf kijk, weet ik in ieder geval wel dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap een stukje angstiger zal zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  PiP ma 27 feb 2012 - 23:15

Ik zou inderdaad er vanuit gaan dat je gewoon na de 37 weken gaat bevallen, anders kan je niks meer, ook niet even op visite een uur verder weg bijvoorbeeld..

Ik zat er aan te denken om naar de Eemhof te gaan, wel erg dicht in de buurt, maar het is een mooi park en vaak kom je toch niet het park af met een weekendje.
Winkelen kan je ook doen als je niet op vakantie bent.
Eigenlijk wil ik een weekend naar de zee, maar dat vind ik dan wel weer te ver weg.
Ik moet er ook rekening mee houden dat ik in Utrecht moet bevallen, helemaal de andere kant uit lijkt me dan ook niet verstandig smile
Maar de vorige keer hebben ze me een handje moeten helpen, ga er eigenlijk van uit dat ik nu niet voor de 40 weken ga bevallen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Susan ma 27 feb 2012 - 23:23

Stel, in het worst case scenario, dat je tijdens dat weekend gaat bevallen, als je voor de 37 weken bevalt moet je toch naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis waar je dan terechtkomt kunnen ze ook zo je gegevens opvragen. Natuurlijk wil je liever gewoon in je eigen ziekenhuis bevallen, met je eigen verloskundige erbij, maar het is niet zo dat je naar de rimboe gaat waar geen medische zorg voorhanden is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  yes1984 ma 27 feb 2012 - 23:24

Puggle schreef:En daarom had ik wat twijfels, zat ook van alles te bedenken. Zeker nu ik diese der verhaal lees... Maar dat gebeurt vast ook niet heel vaak.

Ik had wel bij de twee nachten veluwe het koffertje met de spulletjes voor het ziekenhuis bij me. En alle papieren van de controles e.d. Dat gaf me een fijn gevoel. Het ziekenhuis was daar op een kwartiertje rijden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verlof en centerparcs. Empty Re: Verlof en centerparcs.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum