OV Chipkaart verplicht?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
OV Chipkaart verplicht?
Ik ga echt nooit met het openbaar vervoer dus zal misschien wel een stomme vraag zijn.
Maar is een ov chipkaart verplicht in de tram, bus en trein?
Ik ga komend weekend naar Scheveningen en heb geen idee of ik zo'n anonieme kaart aan moet schaffen.
Maar is een ov chipkaart verplicht in de tram, bus en trein?
Ik ga komend weekend naar Scheveningen en heb geen idee of ik zo'n anonieme kaart aan moet schaffen.
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Re: OV Chipkaart verplicht?
In de trein nog niet, in de tram en de bus wel. Dus je kunt inderdaad zo'n anonieme kaart aanschaffen.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Je kan vaak ook losse kaartjes kopen. Deze zijn vaak iets duurder dan normaal.
Als je naar scheveningen gaat met tram en auto en parkeert op p&r kan je heel goedkoop een dagkaart krijgen!
Als je naar scheveningen gaat met tram en auto en parkeert op p&r kan je heel goedkoop een dagkaart krijgen!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Je kunt altijd een los kaartje kopen. Voor bus, tram, metro en trein. Een anonieme OV-chipkaart kost 7,50 en is pas interessant als je meerdere keren per jaar reist met het OV Die losse kaartjes kun je bij een automaat op een (metro)station kopen of bij de bestuurder van de bus / tram.
Roep maar als je meer vragen hebt. Ik weet veel over dit onderwerp dankzij mijn - niet nader te noemen - baan
Roep maar als je meer vragen hebt. Ik weet veel over dit onderwerp dankzij mijn - niet nader te noemen - baan
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ov chipkaart Scheveningen/Den Haag verplicht?
» OV-Chipkaart
» OV-chipkaart
» OV-chipkaart
» Help, vraagjes over ov chipkaart...
» OV-Chipkaart
» OV-chipkaart
» OV-chipkaart
» Help, vraagjes over ov chipkaart...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: