Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vond jij het vervelendste

+27
MissD
Sanne
Jasmine
studiebol
Shy
SarahKey
Twellie
MamaDaan
hellowkitty
Happydobby
Monnie
Pien
Lejow
Ayla
M@niek
Minx
Novalee
snoezel
Slakje
Annie24
Annemie
koNijntje
Flower_L
Flip Fluitketel
mauwmauw
Printje
Clapperdie
31 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat vond jij het vervelendste - Pagina 4 Empty Re: Wat vond jij het vervelendste

Bericht  Shy vr 1 jun 2012 - 4:13

Tania schreef:
Shygirl85 schreef:
Tania schreef:Bij mijn eerste bevalling vond ik veel dingen irritant. Dat ik alleen maar op mijn rug mocht liggen terwijl ik vreselijke rugween had 16 uur lang. Dat de verpleegster zei dat ik nog geen persweeen had omdat ik nog niet genoeg pijn had (wel dus). Dat ik geen geluid mocht maken tijdens het persen en ze dat nogal onvriendelijk duidelijk maakten. Dat ze te hard getrokken hebben met de vacuum. Dat ze J. niet aan de borst gelegd hebben maar hem op de neonatalogie waar ik niet bij was een flesje hebben gegeven. En dat ze na het hechten een catheter in gingen brengen maar dat een keer of 6 opnieuw moesten doen omdat het niet lukte.

Mijn tweede bevalling ging voor mijn gevoel zoals het hoorde en daarbij vond ik niks irritant.

:O En waarom dat dan niet?? Wie zijn zij om dat te bepalen zeg!


Omdat je dan blijkbaar minder kracht hebt om te persen en mijn zoontje er snel uit moest. Op zich vond ik het nog niet eens zo erg dat ze het zeiden, maar ze zeiden het echt elke 2 seconde en heel onaardig dat ik nou is op moest houden met geluid maken (en het was echt geen schreeuwen hoor het was meer een beetje brommen Wink en gewoon moest persen. Gelukkig stond er 1 lieve verpleegster naast me, de enige die ook ooit bevallen was in de hele kamer, en die zei steeds dat ik het goed deed en rustig verder moest gaan.
Bij de tweede heb ik in het bevalplan gezet dat ik niet wilde dat ze dat weer zouden zeggen steeds. Maar die vloog er naar twee keer persen uit dus toen was het sowieso niet nodig.

Oh oke, dan klinkt het wel logisch maar dan nog op de manier hoe jij het omschrijft daar zou ik ook niet heel erg blij van worden denk ik.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum