Twijfels studiekeuze
+11
Joli86
Caulfield
Arwyn
studiebol
Lousanne
Caresses
TukTuk
Marin
Oasis
Atelier Madame
Susan
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Twijfels studiekeuze
Als ik zo je post lees denk ik dat je voor jezelf al een keuze hebt gemaakt.. Volg je hart!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat wil je precies worden? En wil je als zelfstandige aan de slag, of je aansluiten bij een maatschap/in loondienst aan de slag? Veel verzekeringen stellen eisen aan de uitvoerder van de behandeling/onderzoeken, en veelal moet je dan toch een postdoctorale GZ-opleiding gevolgd hebben.
Wat betreft arbeidsperspectieven: is logopedie niets voor je? Daar is momenteel ontzettend veel werk in te vinden en grenst in bepaalde settingen sterk aan psychologie/pedagogie Je kunt er bvb ook in revalidatiecentrum, de gehandicaptenzorg en instellingen voor mensen met taalspraakproblematiek mee terecht.
Wat betreft arbeidsperspectieven: is logopedie niets voor je? Daar is momenteel ontzettend veel werk in te vinden en grenst in bepaalde settingen sterk aan psychologie/pedagogie Je kunt er bvb ook in revalidatiecentrum, de gehandicaptenzorg en instellingen voor mensen met taalspraakproblematiek mee terecht.
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
PaarsBlauw schreef:Wat wil je precies worden? En wil je als zelfstandige aan de slag, of je aansluiten bij een maatschap/in loondienst aan de slag? Veel verzekeringen stellen eisen aan de uitvoerder van de behandeling/onderzoeken, en veelal moet je dan toch een postdoctorale GZ-opleiding gevolgd hebben.
Valt zwaar tegen hoor, in het westen misschien, maar daarbuiten echt niet.
Gast- Gast
Ik woon in het westen, dus dat zou idd kunnen
PaarsBlauw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11
Ben je er nu helemaal uit? Ik hoop dat je een keuze kan maken waar je 100% achter staat. Ik denk dat ik tussen de regels lees dat je voor HBO gaat, maar zeker weten doe ik dat niet. Succes in elk geval!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Spannend Susan! Hopelijk is de studie wat je hoopt dat het is en bevalt het goed! Succes!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik moest nog een kopie van mijn paspoort versturen en daar had ik nog geen gelegenheid voor gehad omdat ik op vakantie was, dat heb ik nu gedaan, dus het is nu officieel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Spannend hoor Susan
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend! Ben echt benieuwd hoe je het gaat vinden!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: