Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfels

3 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfels Empty Twijfels

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 20:00

Morgen ga ik een dagje meelopen bij een thuiszorginstelling waar ik onlangs gesolliciteerd heb, afhankelijk daarvan word besloten of ik word aangenomen ja of nee, ik verwacht niet zozeer dat ik word afgewezen meer, want ik heb hier ruime ervaringen in.

Maar waar nu mijn twijfels zitten, bij het bedrijf waar ik nu werk zou ik in principe binnenkort opslag krijgen, en dan zou ik dus dik 2 euro er uur meer gaan verdienen als bij de thuiszorg, en daar zit nu net mijn twijfel, ga ik voor de meer vastigheid ( uren op papier ) en minder loon,wisselende werklocaties ( waardoor ik dus verplicht ben met de auto te komen ), maar wel in de toekomst doorgroeimogelijkheden...

Of blijf ik op mijn huidige werk,dichtbij huis, waar het vaak ongeregeld is en ik dagen heb dat er geen werk is, maar waar mijn uurloon 2 euro hoger ligt...

Wat zouden jullie doen ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  silly-one ma 18 apr 2011 - 20:04

Ik zal voor vastigheid gaan. Ik zit nu in een invalpoule qua onderwijs en ik vind het vreselijk. Iedere dag weer afwachten of je mag komen werken. Ik verdien dan liever iets minder, maar wel een vast salaris en vaste tijden qua werk dan dat ik meer verdien en niet weet waar ik aan toe ben. Daarbij heb je nu een 0-uren contract dus de kans dat je niet hoeft te komen werken ( en geen inkomen hebt die dag) is vrij groot. Dat heb je met de vaste tijden dan niet. Je krijgt gewoon vaste uren betaald.
Verder heb ik het vorige topic van je gelezen en hoe ze met je omgaan is gewoon schandalig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 18:17

Ik zou ook kiezen voor vastigheid, om dezelfde redenen als Silly-One. Je weet wat je verdient en waar je aan toe bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 18:36

Dan zou ik zeker voor de thuiszorg gaan. Over wat voor doorgroeimogelijkheden heb je het dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Melis_je di 19 apr 2011 - 18:41

In dit geval zou ik voor de vastigheid gaan, want met wachten op werk ben je ook veel tijd kwijt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 22:36

Voor vastigheid natuurlijk.
Je verdient dan wel 2 euro minder per uur maar je hebt wel vaste uren.
Het andere bedrijf word je regelmatig niet op geroepen dus aan het eind van de maand zal het loon dan wel overeen komen.
En de doorgroeimogelijkheden is helemaal aantrekkelijk ! Opslag krijg je hier ook wel. Succes vandaag !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:27

Giacomo schreef:Dan zou ik zeker voor de thuiszorg gaan. Over wat voor doorgroeimogelijkheden heb je het dan?

Ht zou dan gaan om verder te leren naar verzorgende ig, wat dan allemaal door hun word betaald enz
dus dat is allemaal super !

heb gister mijn meelopdag gehad, was heel leuk !! als het goed is krijg ik vandaag bericht

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Jeanette wo 20 apr 2011 - 20:59

Hopen dat je goed nieuws krijgt! Fijn dat het het meelopen al goed beviel.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels Empty Re: Twijfels

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum