Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevoel of verstand.. kinderwens.

+5
Annemoontje
Discordia
Annemie
Ayla
Makamba
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gevoel of verstand.. kinderwens. - Pagina 2 Empty Re: Gevoel of verstand.. kinderwens.

Bericht  Poisongirl wo 30 mei 2012 - 21:52

Vragen kan je toch altijd doen. Bij ons is het zo datvals je door zwangerschap vertraging oploopt je niets extra hoeft te betalen, hoe hetnzit met evt. Stopzetten weet ik niet.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel of verstand.. kinderwens. - Pagina 2 Empty Re: Gevoel of verstand.. kinderwens.

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 21:57

Charlie schreef:
Cimic schreef:Ik ga volgende week mijn arbeidsvoorwaardencontract tekenen ik ga dan gelijk vragen hoe het zit met een eventuele zwangerschap tijdens de studie. In de Cao staat wel iets over zwangerschappen maar niet tijdens opleidingen dus erg wijzer word ik er niet van. Mijn keuze nu voelt goed, wil niet wachten. Ik heb de toekomst niet in de hand hoe graag ik ook zou willen. Kan soms best een controlfreak zijn en ook met dit soort dingen heb ik graag de touwtjes in handen, maar besef heel goed dat dit niet kan en dat maakt me juist onzeker en dan kan ik echt een twijfeldoos zijn.

Dat controlfreakerige moet je echt leren loslaten als je voor een zwangerschap wil gaan, zeker in combinatie met een studie/baan. Ik had hetzelfde, en het heeft zeker 7 maanden geduurd voordat ik kon accepteren dat zaken niet altijd zo gaan als ik het wil. Dat is wat ik bedoelde in mijn vorige post ook wel, ik weet niet hoe goed je jezelf kent maar als je van jezelf weet dat je dat wel los kan laten omdat je gewoon zó graag nu een kindje wil, komt het wel goed. Weet je diep vanbinnen dat je dat niet ka, zul je het nog lastig gaan krijgen.

Ik heb mezelf veel beter leren kennen afgelopen jaar en ook meer losgelaten, diep van binnen weet ik dat ik het kan, en er zeker voor 100% voor ga zowel mijn studie als zwangerschap nadeel wel is dat ik in mijn verleden zo vaak op mijn snufferd ben gevallen dan ik bang ben dat ik weer tegen de lamp aan loop. Ik neem aan dat ze niet zullen zeggen, Cimic ga maar stoppen met je opleiding maar vertraging zal ik zeker oplopen, hoe of welke regels er aan vast zitten hoor ik denk ik volgende week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum