Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel, hoe was jouw dag?

+7
Silver
Lejow
Kowalski
Snoes
Takkie
CCC
Ibbeltje
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vertel, hoe was jouw dag? - Pagina 2 Empty Re: Vertel, hoe was jouw dag?

Bericht  Lejow ma 28 mei 2012 - 19:38

Pippa schreef:
Lejow schreef:Wat is dat?
Wat is wat? Edit; bedoel je de link? Dat zijn foto's (afgeschermd) van het ongeluk..

Nee schat :P afvoeren onder A1?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 28 mei 2012 - 19:41

Maura schreef:
Pippa schreef:
Maura schreef:Even een hele domme vraag; Maar heb je daar nu een bril op?

Zonnebril!

Ah ok.

Als ik de politieagenten een beetje volg met hun reconstructie hebben de dames de auto niet gezien. Ken Den Haag niet natuurlijk, maar het lijkt erop. Mooi rot!

Doet me denken aan afgelopen vrijdag. Ik reed weg van de plek waar ik een sollicitatie had. Ik ken het dorp aardig goed, dus reed midden in het centrum, terug naar de autoweg. En opeens schiet me daar een meisje, jaar of 15/16, met de fiets uit het winkelcentrum. Het is dat ze zelf een gigantische bocht maakte, anders had ik haar omver gereden. Want ik kon er niet tegen remmen. Ze had me gewoon niet gezien. Sad Moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ze niet een grote bocht had gemaakt. Want ik had haar echt bijna in de bumper van mijn auto zitten...

Dat hebben wij met een jongetje gehad, die op zijn fietsje uit een straat van rechts kwam, de bocht afsneed en achterom keek... Wij konden net remmen en hij week net op tijd uit, anders hadden we hem frontaal op de motorkap gehad...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 20:19

Wauw Pipa wat heftig, wat heb je goed gereageerd, respect! Ik heb alleen je post gelezen maar weet je inmiddels of de meisje oke zijn? Zoals ik het las was het erg heftig dus ik hoop echt dat het allemaal mee valt.

Ik heb btw niet 1 leuke dag gehad maar 3 leuke dagen. Heerlijk weer op Pinkpop gehad, gezellig met een grote groep vrienden. Het enige minpuntje vond ik gisteren, het was zo ontzettend druk op Pinkpop dat ik het echt niet te doen vond, bovendien heb ik niet veel met Bruce Spingsteen en had veel liever Metallica zien spelen Wink Linkin Park was ontzettend gaaf, ben helemaal uit mijn dak gegaan. Nu blijkt gewoon dat ik wel degelijk de rockgenen van mijn papa geerft heb. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:59

Pippa, hoe gaat het nu met je? Al een beetje bekomen van de schrik?
Je kunt de politie wel bellen en vragen hoe het met de meisjes gaat, als je uitlegt dat je heb geholpen dan geven ze vaak wel informatie. Tenminste, toen ik een aantal jaar geleden bij een ongeluk een motorrijder zijn hoofd heb ondersteund tot de trauma heli er was en de volgende dag heb gebeld, kreeg ik wel informatie. Geen goede informatie overigens :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:24

Maura schreef:
Ah ok.

Als ik de politieagenten een beetje volg met hun reconstructie hebben de dames de auto niet gezien. Ken Den Haag niet natuurlijk, maar het lijkt erop. Mooi rot!

Klopt. Ik rij daar dagelijks, en ze kunnen de auto ook (bijna) niet zien.. Maar dan moet je wel stoppen en niet op goed geluk doorrijden :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:26

Lejow schreef:
Pippa schreef:
Wat is wat? Edit; bedoel je de link? Dat zijn foto's (afgeschermd) van het ongeluk..

O, hihi. Dat is de hoogste urgentie qua vervoeren. Dat betekent met sirenes & zwaailichten, omdat er kans is op ernstig letsel!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:27

Cimic schreef:Wauw Pipa wat heftig, wat heb je goed gereageerd, respect! Ik heb alleen je post gelezen maar weet je inmiddels of de meisje oke zijn? Zoals ik het las was het erg heftig dus ik hoop echt dat het allemaal mee valt.

Geen idee, ik weet haar naam niet, en ook niet van het meisje, dus kan niet echt contact zoeken om te vragen hoe het is!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:28

_Jackie schreef:Pippa, hoe gaat het nu met je? Al een beetje bekomen van de schrik?
Je kunt de politie wel bellen en vragen hoe het met de meisjes gaat, als je uitlegt dat je heb geholpen dan geven ze vaak wel informatie. Tenminste, toen ik een aantal jaar geleden bij een ongeluk een motorrijder zijn hoofd heb ondersteund tot de trauma heli er was en de volgende dag heb gebeld, kreeg ik wel informatie. Geen goede informatie overigens :nopompom:

Ja, misschien ga ik nog wel even bellen om het te vragen. Het gaat wel hoor, ik heb uiteindelijk alleen wel een dikke gekneusde teen omdat die klem heeft gezeten op de grond tijdens het stabiliseren van het meisje. Maar ach, ik hoop dat het ervoor gezorgd heeft dat zij (bijna) niks mankeert smile

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 29 mei 2012 - 6:40

Oh Pippa, wat heftig! Wat staan die mensen op de eerste foto ook stom dichtbij. Ik had me niet gerealiseerd dat je zo dichtbij woonde eigenlijk. Ik dacht ergens anders in ZH. Vraag me niet hoe ik daar dan weer op ben gekomen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 6:41

Pippa schreef:
Lejow schreef:
Pippa schreef:

O, hihi. Dat is de hoogste urgentie qua vervoeren. Dat betekent met sirenes & zwaailichten, omdat er kans is op ernstig letsel!

Oh bah Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Annemoontje di 29 mei 2012 - 6:49

Heftig pippa! Jullie hebben wel goed en adequaat gehandeld meteen, mijn complimenten!
Wat stonden er trouwens veel mensen te koekeloeren zeg bij het ongeluk. Echt irritant is dat.

Mijn dag was wel goed, ik ben op het werk eens goed voor mezelf opgekomen bij mijn leidinggevende en die gaf ook wel toe fout te zitten. Nu is het weer goed zeg maar. Verder gewoon een normale dag gehad.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 6:50

Jeetje Pippa knap van jou/jullie dat je die meiden geholpen heb. Ik hoop dat alles mee valt met die meiden.

Mijn dag was mmh: Gewerkt op een andere loactie maar thuisgekomen en al weer heel de avond buikkrampen. Al vanaf zaterdagnacht, Zondag en maandag ook koorst gehad. |Die is weg alleen die stomme rot krampen zijn er nog en zo erg dat ik soms dubbelklap van de pijn Cry

Gast
Gast

Bericht  Tinus di 29 mei 2012 - 6:54

Ik vind echt dat je top hebt gehandeld, Pippa!
Ik kan er overigens echt niet bij dat er dus al mensen stonden voordat jullie er waren, en niks deden. Als je iemand zo hoort gillen, dan bied je als medemens toch húlp..?!

Mijn dag was niet zo goed. Voel(de) me behoorlijk beroerd, slecht geslapen en werd wakker met een enorm zere keel en voorhoofd. Mijn lijf was gewoon niet vooruit te branden, voelde zo slap en zwaar. Het gaat nu wel iets beter, lekker op tijd naar bed want morgen ga ik een paar dagen naar Limburg!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 7:12

MzCharlotte, haha, nee gewoon in DH zelf! Jij ook?
Ja stonden onwijs veel mensen te kijken, ze werden ook weggestuurd door de politie uiteindelijk. Deze mensen kwamen echt uit hun huis om te kijken. Ik weet niet of het er mee te maken heeft dat het een multicultureel gedeelte is van de wijk, maar deze stonden te kijken en hielpen dus niks.

Dames die zich niet lekker voelen.... Beterschap hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 22:44

Wie was die jongen die er steeds bij stond/liep, die op een gegeven moment ook de tas van een van de meisjes pakte, was dat de vriend van een van hun?

Ik sta trouwens ook te kijken van het aantal 'toeschouwers' zo dichtbij, daar kan ik niet zo goed tegen.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke di 29 mei 2012 - 23:21

Jaya schreef:Wie was die jongen die er steeds bij stond/liep, die op een gegeven moment ook de tas van een van de meisjes pakte, was dat de vriend van een van hun?

Ik sta trouwens ook te kijken van het aantal 'toeschouwers' zo dichtbij, daar kan ik niet zo goed tegen.

Ja, dat vraag ik me ook af.

Pipa, echt knap dat je zo snel gehandeld hebt. Ik zou denk ik door de schrik ook een beetje verstuiven, ofzo..

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: