voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Even snel via mijn telefoon: Nillis, spannend! Ben heelerg benieuwd, maar het klinkt goed! ga nog ff voor je doorduimen!
Hier ook nog niks te bekennen, dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben, ga ik donderdag of vrijdag testen. Maak mezelf ondertussen toch wel weer aardig gek, vertel mezelf dat ik echt niet zwanger ben, maar stiekem diep van binnen denk het toch wel een beetje. Probeer er zo min mogelijk op te hopen, want heb niet zo'n zin in die teleurstelling. Nog even een paar dagen afwachten, al is mijn vriend ervan overtuigd dat er gewoon een fransje in mijn buik zit...
Slaap lekker allemaal! (ga ik nu ook probereren, reageer morgen weer op iedereen)
Hier ook nog niks te bekennen, dus als ik donderdag nog niet ongesteld ben, ga ik donderdag of vrijdag testen. Maak mezelf ondertussen toch wel weer aardig gek, vertel mezelf dat ik echt niet zwanger ben, maar stiekem diep van binnen denk het toch wel een beetje. Probeer er zo min mogelijk op te hopen, want heb niet zo'n zin in die teleurstelling. Nog even een paar dagen afwachten, al is mijn vriend ervan overtuigd dat er gewoon een fransje in mijn buik zit...
Slaap lekker allemaal! (ga ik nu ook probereren, reageer morgen weer op iedereen)
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Het is weer een spannend weekje. Ik had dat gevoel ook Stith, maar net als jij als zelfbescherming toch proberen er niet gelijk blij mee te zijn. Mijn duimen draaien voor iedereen!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Nillis: waar blijf je? Deze dame is nieuwsgierig! Is het of
Stitch: voor jou ook spannend!
All: ik ben ongesteld! Nu eindelijk weer verder, met hopelijk snel een zwangerschap. Mijn lijf zal nu wel weten hoe het niet moet, dus komt vast goed!
Stitch: voor jou ook spannend!
All: ik ben ongesteld! Nu eindelijk weer verder, met hopelijk snel een zwangerschap. Mijn lijf zal nu wel weten hoe het niet moet, dus komt vast goed!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik ben ook nieuwsgierig Nillis!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Nillis, ik ben ook nieuwsgierig!
Stitch & SB, ook spannend voor jullie!!
Jasmine, fijn dat je ongesteld bent geworden, dat is voorlopig weer de laatste keer geweest he
Stitch & SB, ook spannend voor jullie!!
Jasmine, fijn dat je ongesteld bent geworden, dat is voorlopig weer de laatste keer geweest he
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas geen positieve test. Baal echt ontzettend. De hele week verwacht een ongi te krijgen en was ik er niet zo mee bezig en dan ben je toch iets overtijd en dan krijg je die hoop. Vanmorgen echt flink beroerd met opstaan en dacht echt nu krijg ik wel een positieve test. Maar helaas nu maar hopen dat ik snel ongi wordt. Alleen vandaag niet want dan gaan we vanmiddag naar pinksterfeesten. En help me er voortaan aan herinneren dat ik echt pas test na mijn langste cyclus van 33 dagen. Maar ondertussen hebik ook nog in mijn hoofd dat ik bij T pas een week overtijd positief teste., dus blijf me lekker gek maken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Nillis, wat balen Ik hoop dat je te vroeg hebt getest
Snoes- Lady Post-a-lot
Aargh.. balen Nillis. Hopen dat je volgende week toch nog positief test!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Stitch: spannend hoor. Houd je ons op de hoogte?
Jasmine: fijn dat je weer verder kunt nu
Nillis: ooo wat jammer. Je baalt echt he? Op welke dag zit je nu?
Jasmine: fijn dat je weer verder kunt nu
Nillis: ooo wat jammer. Je baalt echt he? Op welke dag zit je nu?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ Filoria, ik zit nu op dag 31. En ja ik baal echt wel even. Zijn nu 6 maand bezig en wil graag een keer positief resultaat.
@ Jasmine, fijn dat je ongi heeft doorgezet. Nu kunnen jullie er ook weer voor gaan.
@ Stitch, spannend hoor, ik zal duimen.
@ Jasmine, fijn dat je ongi heeft doorgezet. Nu kunnen jullie er ook weer voor gaan.
@ Stitch, spannend hoor, ik zal duimen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Snap ik Nillis. Hopelijk heb je toch te vroeg getest dan! Welk merk test had je?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nillis Balen meis, inderdaad hopen dat je te vroeg getest hebt.
Jasmine Fijn dat je ongesteld bent geworden!!! Heeft dat duimen toch geholpen. Ik kon er maar niet mee ophouden vanacht
Jasmine Fijn dat je ongesteld bent geworden!!! Heeft dat duimen toch geholpen. Ik kon er maar niet mee ophouden vanacht
slaatje- Kletskop
Balen Nillis. Hopelijk was je gewoon te vroeg. Bij T. testte je toch ook pas heel laat positief?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Balen Nillis. Hopelijk was je gewoon te vroeg. Bij T. testte je toch ook pas heel laat positief?
Daar moest ik ook gelijk aan denken. Hoeveel dagen ben je nu overtijd Nillis?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Pfff, schrok ik me toch ff gek net. Ik had nog twee kv testen liggen, dus ik wilde kijken of mijn streep nu al duidelijker werd. Maar er verscheen helemaal niets. Hoe kan dat? Gelukkig had ik ook nog een digitaal dipstickje liggen, die gaf wel weer erg duidelijk zwanger aan. Ik zal toch met die kv niet vals positief getest hebben?
slaatje- Kletskop
@ Jasmine, wat fijn!
@ Nillis, jammer. Hopelijk als nog snel een positieve test.
@ Slaatje, kwam de controlestreep wel?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Jasmine, wat fijn!
Ja, die was er wel ja.
slaatje- Kletskop
@ Janedoe; Wat een vervelende situatie zeg, op je vriend zijn werk. Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit.
Wat balen dat het niet raak is! Heeft je menstruatie al goed doorgezet?
@ Linnie; Spannend!
@ Nillis; Balen voor nu Maar misschien toch nog wel spannend??
@ Mezzoforte; Hoeveel dagen was je laatste cyclus? Wil je ook zo lang wachten met testen?
Mijn zwangerschapsverschijnselen begonnen meestal echt pas vanaf week 5/6. Alleen gevoelige borsten had ik gelijk, maar dit heb ik ook bij een menstruatie....
@ Roos; Ga je ook over 3 dagen al testen?
@ Filoria; Zeker niet leuk dat wachten
@ Jasmine; Dat het nu maar echt je laatste menstruatie mag zijn voor een lange tijd!!
@ SleepingBeauty; Spannend!
@ Stitch; Ook al spannend.
@ Slaatje; Kwam de controlestreep wel? Na al die positieve testen moet het wel goed zijn hoor!
Ik zit vandaag op dag 43, heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gisteren na de seks ook wat bruinverlies, dus ik wacht maar af.
Wat balen dat het niet raak is! Heeft je menstruatie al goed doorgezet?
@ Linnie; Spannend!
@ Nillis; Balen voor nu Maar misschien toch nog wel spannend??
@ Mezzoforte; Hoeveel dagen was je laatste cyclus? Wil je ook zo lang wachten met testen?
Mijn zwangerschapsverschijnselen begonnen meestal echt pas vanaf week 5/6. Alleen gevoelige borsten had ik gelijk, maar dit heb ik ook bij een menstruatie....
@ Roos; Ga je ook over 3 dagen al testen?
@ Filoria; Zeker niet leuk dat wachten
@ Jasmine; Dat het nu maar echt je laatste menstruatie mag zijn voor een lange tijd!!
@ SleepingBeauty; Spannend!
@ Stitch; Ook al spannend.
@ Slaatje; Kwam de controlestreep wel? Na al die positieve testen moet het wel goed zijn hoor!
Ik zit vandaag op dag 43, heb nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gisteren na de seks ook wat bruinverlies, dus ik wacht maar af.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
slaatje schreef:Smaragdje schreef:@ Jasmine, wat fijn!
Ja, die was er wel ja.
Nou, je hebt met twee verschillene testen positief getest, dus zal toch niet zo zijn dat die alle twee vals positief zullen zijn. Ik begrijp wel jouw schrik!
Smaragdje- Ratel
Ja, inderdaad, gister met twee kv testen en daarna de digitale cb test. En de digitale cb test gaf net dus ook weer gelijk zwanger aan. Dat kan niet missen toch?
slaatje- Kletskop
Slaatje, snap dat je schrikt zeg! Wat gek dat de controlestreep wel kwam. Heb je afgelopen weekend ook met KV-testen getest, ja toch?
Weegschaal, dag 43 en nog steeds niets? Ik hoop voor je dat het bruinverlies een goed voorteken is en dat je ongesteld gaat worden. En daarna weer een mooie regelmatige cyclus he!
Weegschaal, dag 43 en nog steeds niets? Ik hoop voor je dat het bruinverlies een goed voorteken is en dat je ongesteld gaat worden. En daarna weer een mooie regelmatige cyclus he!
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Slaatje, snap dat je schrikt zeg! Wat gek dat de controlestreep wel kwam. Heb je afgelopen weekend ook met KV-testen getest, ja toch?
Ja, gister met twee keer met een kv test en daarna met een digitale cb. Ik heb trouwens al wel een bakje koffie gedroken en water. Misschien dat het daardoor komt? Het is natuurlijk nog best vroeg.
slaatje- Kletskop
Ik zou het nu inderdaad even laten rusten en pas komend weekend weer testen (als je je niet kan inhouden ). Ik snap dat je nu wat ongerust bent, maar ik zou echt proberen een paar dagen niet te testen.
Snoes- Lady Post-a-lot
slaatje schreef:Snoes schreef:Slaatje, snap dat je schrikt zeg! Wat gek dat de controlestreep wel kwam. Heb je afgelopen weekend ook met KV-testen getest, ja toch?
Ja, gister met twee keer met een kv test en daarna met een digitale cb. Ik heb trouwens al wel een bakje koffie gedroken en water. Misschien dat het daardoor komt? Het is natuurlijk nog best vroeg.
Of gewoon een keertje een verkeerde test ertussen. Ik denk dat het allemaal wel goed zit na al die positieve tests!
Smaragdje- Ratel
Ik denk dat ik die schrik gewoon helemaal van me af moet zetten. Ik voel me ook echt zwanger. En die cb is natuurlijk zo gevoelig dat als die aangeeft dat ik zwanger ben, ik daar gewoon van uit moet gaan.
slaatje- Kletskop
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012