Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 2 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 1:44

Even mezelf quoten van een paar pagina's terug trouwens:

Slaatje: dat huilerige klinkt eigenlijk meer als een zwangerschapsding dan als PMS

I knew it Wink
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje za 26 mei 2012 - 1:50

@ Filoria, hoe is het met jou?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 1:58

Lief dat je ernaar vraagt! Goed. Ik ben heel veel buiten met Tomas. Hij doet nu een dutje. Die van jou ook? En hoeist verder?

Ik ben trouwens niet meer zo hyper aan het denken dat ik zwanger ben de hele tijd. Ik voel me wat rustiger voor een kindje 2012 - Pagina 2 561177 Als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden mag ik van mezelf een testje doen.

Denk jij dat het gelukt is deze ronde? Edit: volgens je ticker moet je je eisprong nog hebben zie ik nu. Heb je dat idee zelf ook?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 mei 2012 - 2:12

@ Filoria, fijn dat je wat rustiger er onder bent nu! Nog een weekje afwachten dus voor jou. Nou hopelijk mogen wij dan deze keer een positieve test van jou zien. Mischien helpt het wel, dat je nu rustiger er onder bent. Lekker om veel naar buiten te gaan nu hé. Hier ook veel buiten met J. Hij ligt nu toevallig ook te slapen. Als hij wakker is loopt hij ook steeds naar de achterdeur toe om naar buiten te gaan smile Met mij is het verder goed. Denk inderdaad mijn eisprong nog te moeten krijgen, anders denk ik dat de kans vrij klein is dat ik zwanger ben. Ik heb hem in iedergeval nog niet opgemerkt, we zullen het zien. Er zijn al wel anderen die voor mij denken dat ik zwanger ben hoor. Ik was door die borstontsteking natuurlijk niet lekker, was het gelijk "Oh, ben je weer zwanger?".

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 2:21

Vind je dat pijnlijk, als mensen dat zo vragen?

Wat lief dat je zoon naar de deur toeloopt. Hebben jullie een fijne tuin om in te spelen? Wij hebben geen tuin. Als Tomas van zijn kamer komt vraagt hij steevast: 'waar gaan we nu naartoe?' voor een kindje 2012 - Pagina 2 394967

Hoop voor jou dat je cyclus wat korter wordt! Denk je er wel eens over om ovulatietesten ofzo te gaan gebruiken? Uit eigen ervaring weet ik dat dat best een gedoe is met zo'n onregelmatige cyclus voor een kindje 2012 - Pagina 2 1371890812
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 mei 2012 - 2:31

@ Filoria, nee, dat vind ik niet echt pijnlijk. Over een aantal maanden misschien wel hoor. Ik weet zelf dat het kan gebeuren en hoop dan dat het zo snel mogelijk gebeurd. Ik hoop ook dat die korter wordt, maar toen ik zwanger werd van J zat ik ook op cyclussen van 31-34 dagen. Het is wel vervelend dat het zo onregelmatig is, maar ik ben ergens bang dat als ik ovulatietesten ga gebruiken, dat ik er dan te veel er mee bezig ga zijn.

Wij hebben begin deze week de tuin verder opgeknapt. Mijn zoontje loopt afgelope week vaak met de tuinslang rond, om zogenaamd de plantjes water te geven, dat heeft hij ons wel eens zien doen I love you. Verder hebben wij nog een stukje gras voor hem (daar wil hij alleen nog niets van weten), een zandbak (vind hij ook nog niet zoveel ;-) ) en een schommel. Er is nog plek voor een zwembadje, dus dat komt er binnen kort denk ik. Dat vindt hij namelijk wel geweldig. Ik vind het zelf wel fijn dat wij een afgesloten stukje voor hem hebben om te spelen.

Mis jij het niet om een tuin te hebben?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 7:02

Ja gras! Dat is echt een algemene dreumesangst geloof ik.

Klinkt leuk hoor, die tuin. Wat lief van die plantjes water geven ook I love you

Nee, ik mis het niet echt. Mijn woning heeft een hoop andere voordelen. We hebben 7 grote kamers. De kleinste kamer is 12m2 ofzo. We zouden nog zo vier kinderen kwijt kunnen. Niet dat ik dat soort plannen heb hoor...

Hoe lang heb je erover gedaan om zwanger te worden van je zoon?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 mei 2012 - 7:15

Filoria schreef:Ja gras! Dat is echt een algemene dreumesangst geloof ik.

Klinkt leuk hoor, die tuin. Wat lief van die plantjes water geven ook I love you

Nee, ik mis het niet echt. Mijn woning heeft een hoop andere voordelen. We hebben 7 grote kamers. De kleinste kamer is 12m2 ofzo. We zouden nog zo vier kinderen kwijt kunnen. Niet dat ik dat soort plannen heb hoor...

Hoe lang heb je erover gedaan om zwanger te worden van je zoon?

Oh, dan wil ik een combinatie van onze huizen! Laughing Bij mijn zoon heeft het 5/6 maanden geduurd (geloof ik Embarassed ), dus 5/6 cyclussen. Verschilt dus niet zo veel als hoelang het nu al duurt ;-)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria za 26 mei 2012 - 7:26

Dan zou je dus nu zwanger moeten worden voor een kindje 2012 - Pagina 2 3079029344
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje za 26 mei 2012 - 7:30

Filoria schreef:Dan zou je dus nu zwanger moeten worden voor een kindje 2012 - Pagina 2 3079029344

Ja, dat zou mooi zijn, want dan kan dat kindje niet op de verjaardag van mijn zoontje geboren worden voor een kindje 2012 - Pagina 2 561177 Of op 1 april, daar hebben ze mij vorig jaare zo mee gepest voor een kindje 2012 - Pagina 2 1578173417

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 za 26 mei 2012 - 10:27

Sorry late reactie, vandaag feest schoonouders! Was echt superleuk! Schoonzusjes en ik hebben 3 taartlagen versierd gisteravond, en vanochtend moesten we vroeg op om de boel te versieren (beide 50 dit jaar, schoonmoeder vandaag en schoonvader volgende week en 25 jaar samen). ,2 poppen in de tuin, en om 7 uur kwam de muziekorgel! Ze wisten niet dat t voor hun was, tot ze ons zagen staan. Orgel was er een uur lang, en ze hebben een uur lang in hun badjas gestaan haha. Om 4 uur was het feest en was tot 10 uur.

Gefeliciteerd Slaatje!

Hier nog steeds niks te bekennen, wel wat pijnlijkere tepels en steekjes in mijn rechterzijde gehad van s'ochtends tot s'middags. Geen normale menstruatiebuikpijn ofzo... Ik ga denk ik dinsdag testen als er nog steeds niks is!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD za 26 mei 2012 - 11:48

Dan testen we denk ik samen Linnie! Alhoewel ik amper kan wachten nu ik die tests al in huis heb....als ik het niet kan houden ga ik morgen of maandag al testen Embarassed

Tot die tijd heb ik in ieder geval een projectje om mijn moedegevoelens op uit te leven; Ik liep net de hond uit te laten, toen ik opeens 4 katten midden op de weg zag zitten. Toen ik goed keek zaten ze alle4 te loeren op een baby mereltje, die nog niet kon vliegen en stokstijf zat van angst. Mijn hond heeft de katten verjaagd en ik heb babymereltje opgepakt en in het gras in onze tuin neergezet. Balje water erbij, stukjes brood...in de tuin komen tenminste geen katten. Beetje tegennatuurlijk misschien, maar anders was ie nu al dood geweest....arm vogeltje..... Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  slaatje za 26 mei 2012 - 20:39

Lieve dames,

Hier ook nog even, ontzettend bedankt voor jullie felicitaties. Het besef is er inmiddels wel, alhoewel ik nog steeds vaak in mijn hoofd moet zeggen: ik ben zwanger!!! mijn vriend was erg bij. Op een gegeven moment zat hij op de bank, en zag hij een baby, en toen drong het bij hem door. Dit nieuws heeft het voor mij iets makkelijker gemaakt toen hij wegging. Wel heb ik nog even flink overdreven gehuild nadat hij weg was, dubbel besef zeg maar. Haha. Maar daarna ben ik naar de bus gegaan en heb ik bus, trein en metro gepakt en een geweldige avond bij mijn vriendinnetjes gehad. Straks brengen zij me nog even naar mijn andere vriendinnetje en dan daarna weer met de trein naar huis. Ik geloof dat ik straks ook echt wel even toe ben aan twee daagjes voor mezelf.

Smaragdje: klopt inderdaad wat Filoria zegt, ik heb de jurk al bij mijn surrogaat ouders hangen :-) Ik bet ze tzt nog even op, of misschien van de week. En dan vraag ik wat we kunnen doen nadat de termijn van drie maanden voorbij zijn.

Filoria, jouw woorden waren een van de eerste dingen die gister tot me door drongen. Ik heb de hele week al een intuatief voorgevoel gehad dat het raak was. Maar ik probeerde mezelf erop voor te bereiden dat het niet zo was, omdat ik anders dubbel zo teleurgesteld zou zijn. Het grappige is dat ik in mijn hoofd al zat te bedenken of mijn vriend en ik nog tijd zouden hebben bij mijn surrogaat ouders langs te gaan voor hij weg zou gaan. In mijn onderbewust zijn zette dat intuatieve zwangerschapsgevoel zich dus gewoon door :P

Meiden, ik blijf gezellig met jullie meekletsen en vreselijk voor jullie duimen. Uiteraard gun ik het iedereen net zo erg als dat ik het mezelf gunde en ik leef vreselijk met jullie mee!!!!!!!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis za 26 mei 2012 - 20:55

@ Slaatje, wat een lief berichtje en ik hoop dat ik je morgen kan volgen.

@ Janedoe, erg heé die twijfel van wel/niet testen. Ik had dat vanmorgen ook, maar heb uiteindelijk niet getest, als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik dan testen. Vind het nu spannend, maar ben zo bang voor de teleurstelling.

@ Linnie, bij jou dus ook nog geen ongi, zullen we morgen dan maar afspreken dat we metz'n drietjes gaan testen? Kunnen we samen teleurgesteld of blij zijn. Hoe gaat het bij jou met temperaturen. Kun jij je ei vinden?

@ Smaragdje, wanneer is denk je je nod? Hier ook ineens een meisje wat moeilijk doet over het gras, terwijl ze het volgende moment er zo overheen rent.

@ Filoria, ook nog steeds lekker aan het genieten van T. Hier ook volop en heerlijk dat ik nu ook vrij heb t/m dinsdag.

@ all, hier nog geen ongi en vind het nu wel spannend worden. Ging er telkens vanuit dat ik wel gewoon ongi ging worden, want had van de week alle klachten, alleen zijn die nu verdwenen en had ik gisteravond in de feesttent echt gigantische honger en werd ik er misselijk van de drukte en warmte. Zat vanmorgen dus heel erg te twijfelen wel of niet testen en heb me kunnen beheersen. Als ik morgen nog niet ongi ben dan ga ik testen. Iedereen weer een hele fijne zonnige dag. Ik ga een smoothie maken voor mijn mooie meisje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  slaatje za 26 mei 2012 - 21:00

Spannend Nillis, wanneer wil je eventueel gaan testen?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  mezzoforte za 26 mei 2012 - 22:24

@ Slaatje Gefeliciteerd!!!! Helemaal super Very Happy
@blondje1313 Ik trouw in augustus smile
@ Nillis Spannend, ben nu al benieuwd naar de testuitslag Wink

@all Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, heb wel alles bijgelezen en dus helemaal up to date! Very Happy Ik zit nu op dag 30 van m'n cyclus. Ongesteldheid zit er nog niet aan te komen, en omdat m'n vorige cyclus een uitschieter was, weet ik ook niet helemaal goed wanneer ik evt. zou moeten testen. Heb een zware week achter de rug, werken ging heel moeizaam. Ben deze week zo ongeveer elke dag ontzettend misselijk geweest, weinig gegeten daardoor en niet zoveel energie. Ben blij dat ik nu een lang weekend vrij ben smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  JD za 26 mei 2012 - 23:01

meldplicht..... maar nee, niet zwanger Neutral
Ik snap nog steeds niet waar al die symptomen vandaan komen (bloedverlies, misselijk, ontzettende honger, opgeblazen gevoel) maar zal wel zo graag willen dat mn lichaam ervan in de war raakt ofzo....
Ach ik vind het prima zo, als die ongi nu ook maar snel komt, zodat we op kunnen naar de volgende ronde!

Wij zijn nu vanaf eind okt bezig, zal een gyn me ook helpen met deze cyclussen? of helpt ie je pas als je een jaar bezig bent? Ben na de cyclus van 126 dagen wel langs geweest, maar mocht toen pas terugkomen als er 8 weken tussen de cyclussen zou zitten. dat zit er niet, maar evengoed zijn mijn cyclussen natuurlijk veelste lang...deze loopt dus ook alweer richting de 44 dagen of langer....
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD za 26 mei 2012 - 23:18

wow het lijkt wel alsof de knop meteen om is na de negatieve test.....flinke ongi buikkrampen... laat die menstruatie maar komen! :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal za 26 mei 2012 - 23:26

Kon het niet nalaten even te spieken en wat een goed nieuws lees ik; gefeliciteerd Slaatje! Echt super!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Annemie zo 27 mei 2012 - 0:08

Nilis succes morgen met testen! Spannend! Ben benieuwd!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Roos zo 27 mei 2012 - 3:14

@stitch, ow bij de beren kan je lekker eten! Ik neem dan altijd de sate. Bij welke bij je geweest? Bij die in Barendrecht hebben wij ook een keer heel lang moeten wachten.

@slaatje, ook hier nog een keer; gefeliciteerd!! Een fijne zwangerschap! En die 2 weken zullen nu wel omvliegen!

@nillis, spannend! Succes morgen met testen!

@janedoe, hug Jammer van je test. Ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest of dat je ongi maar snel mag komen.

Zo'n lang weekend, daar kan ik wel aan wennen. Gisteren weer een dag naar Zeeland geweest. L.ucas sliep nu niet toen we op het strand waren. Hij vond het prachtig. Dat zand en de zee. Zo leuk om te zien dat hij zo geniet. Daarna nog lekker ge-bbqd, heerlijk!
Vandaag een luie lounge dag. L.ucas kan weer een beetje bijslapen en mama de rommel weer een beetje opruimen. De eerste week op de wachtbank zit er alweer op. Op naar de volgende! (al verwacht ik er niks van....)
Fijne zondag nog!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Filoria zo 27 mei 2012 - 3:24

Aaw balen JaneDoe. Maar wel weer fijn dat je meteen ongesteld wordt nu, anders zit je toch maar te wachten na zo'n negatieve test. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Slaatje: het lijkt me leuk als je ons op de hoogte houdt ja! Ik ben zo blij voor je Very Happy
Linnie: oeh voor jou is het ook aftellen lees ik. Vind je het spannend? Wat zegt je gevoel?
Nillis: mmmm smoothies. Maak je er ook een voor mij? En ben benieuwd wat voor nieuws je morgen hebt!
Mezzoforte: veel plezier dit weekend dan, geniet er lekker van smile Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Roos: waarom verwacht je er niks van deze ronde? Wat lief dat je zoontje de zee zo mooi vond I love you Was t de eerste keer?

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar heb wel vaker gehad dat ik allerlei verschijnselen had (oud bloed verliezen, me chagrijnig voelen), en dat er dan toch nog een week tussenzit voordat ik ongesteld word. Dus ik ga er eigenlijk van uit dat ik dat weer heb. Niet leuk dat wachten voor een kindje 2012 - Pagina 2 1371890812
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 27 mei 2012 - 3:50

@ Filoria, jammer zeg, hopelijk komt de ongesteldheid dan snel!

@ Roos, leuk zo’n dagje aan de zee! Vond hij het zand niet vies?

@ JaneDoe, hopelijk zet het snel door!

@ Linnie, spannend!

@ Nillis, ik weet niet wanneer mijn nod zal zijn. Ik hoop voor die 38 dagen of 38 dagen. Niet langer hopelijk! Hopelijk test jij morgen positief!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Roos zo 27 mei 2012 - 4:08

@filoria, gevoel of zelfbescherming. Ik weet het niet, ik denk gewoon van niet. Snap gewoon niks van mijn lijf momenteel.

@smaragdje, nee het vond het niet vies. Viel me helemaal niet tegen. Hij vond het prachtig! Kindjes blijven je verrassen! Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  mezzoforte zo 27 mei 2012 - 4:57

@ Filoria Ik werk bij een accountantskantoor smile

@all Wat zijn nou de typische zwangerschapverschijnselen in de eerste paar weken? Ik bedoel, er staan meerdere dingen genoemd op internet, maar bij sommige vraag ik me dan af of het echt sterk een indicatie van zwangerschap geeft. Dat, samen met het feit dat m'n vorige cyclus wat langer duurde, zorgt ervoor dat ik twijfel of en wanneer te gaan testen....hmmm blijft lastig.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud