Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal zo 27 mei 2012 - 21:43

Snoes schreef:
Weegschaal, dag 43 en nog steeds niets? Ik hoop voor je dat het bruinverlies een goed voorteken is en dat je ongesteld gaat worden. En daarna weer een mooie regelmatige cyclus he!

De laatste keer duurde het ook 42 dagen, dus daar was ik al wel vanuit gegaan. Gelukkig hoef ik niet te gaan twijfelen of ik misschien wel zwanger ben, want dat kan toch niet Wink Heb twee weken geleden wel 3 dagen bruinverlies gehad, maar dat was voor mijn gevoel toch echt geen menstruatie. Maar ik heb toch nog 6 weken voordat we uberhaupt weer iets mogen, dus geen stress dit keer.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  slaatje zo 27 mei 2012 - 21:44

Smaragdje schreef:
slaatje schreef:
Snoes schreef:Slaatje, snap dat je schrikt zeg! Wat gek dat de controlestreep wel kwam. Heb je afgelopen weekend ook met KV-testen getest, ja toch?

Weegschaal, dag 43 en nog steeds niets? Ik hoop voor je dat het bruinverlies een goed voorteken is en dat je ongesteld gaat worden. En daarna weer een mooie regelmatige cyclus he!

Ja, gister met twee keer met een kv test en daarna met een digitale cb. Ik heb trouwens al wel een bakje koffie gedroken en water. Misschien dat het daardoor komt? Het is natuurlijk nog best vroeg.

Of gewoon een keertje een verkeerde test ertussen. Ik denk dat het allemaal wel goed zit na al die positieve tests! smile

Precies, ik heb in totaal nu natuurlijk wel vier positieve tests gehad. Dus schrik weg, en gewoon weer genieten van rijstekorreltje in mijn buik
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal zo 27 mei 2012 - 21:45

slaatje schreef:Ik denk dat ik die schrik gewoon helemaal van me af moet zetten. Ik voel me ook echt zwanger. En die cb is natuurlijk zo gevoelig dat als die aangeeft dat ik zwanger ben, ik daar gewoon van uit moet gaan.

Probeer idd zo te denken. Na al die positieve testen incl de minder gevoelige clearblue moet het wel goed zijn!!
voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 voor de stress.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  slaatje zo 27 mei 2012 - 21:48

Weegschaal schreef:
slaatje schreef:Ik denk dat ik die schrik gewoon helemaal van me af moet zetten. Ik voel me ook echt zwanger. En die cb is natuurlijk zo gevoelig dat als die aangeeft dat ik zwanger ben, ik daar gewoon van uit moet gaan.

Probeer idd zo te denken. Na al die positieve testen incl de minder gevoelige clearblue moet het wel goed zijn!!
voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 voor de stress.

Dank je wel lieverd. Voor jou een een dubbele hug

Ik ga maar niet meer testen. Als het niet goed is, kom ik daar vanzelf wel achter. Zo maak ik mezelf alleen maar gek.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 27 mei 2012 - 21:48

Ondanks dat ik twijfel(de) heb ik niet opnieuw een test gedaan, ik denk dat je jezelf daarmee alleen maar gek maakt. Ik ben blij dat je je zwanger voelt, dat heb ik namelijk nog niet.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  slaatje zo 27 mei 2012 - 21:55

Ik doe het ook niet meer :-)

Hoe ver ben jij nu mzcharlotte?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 27 mei 2012 - 21:58

Ik ben nu 5w4d. Ik heb wel vermoeidheidsklachten, maar dat heb ik altijd al gehad dus daar deal ik wel mee.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje zo 27 mei 2012 - 22:02

Ik geloof dat het ook niet bij iedereen zo is dat je het gelijkt voelt hoor. Maar omdat mijn lichamelijke klachten zich wat uitbreiden voel ik het wel. En mijn bobies zijn van zichzel al big, ik kan dus niet echt zien of ze gegroeid zijn. Ik heb er voor mijn menstruatie wel altijd last van gehad, maar niet zo erg als nu. Ook het plassen laat merken dat het toch echt wel zo is en idd ook de vermoeidheid. Heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte zo 27 mei 2012 - 22:04

Ik antwoord even in de juiste topic Wink

Ik heb de laatste reply van mij even ge-edit.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Muis zo 27 mei 2012 - 22:22

Slaatje, wat een schrik! Ik zou mezelf ook helemaal gek maken, maar als ik er als buitenstaander naar kijk is dat echt onzin. Je hebt al 2 positieve Cb testen gehad, en dat wilt echt wel wat zeggen hoor.

Ga je ook mee doen aan MvM? Daar krijg je ook weer een test, en dat vond ik eigenlijk de allerleukste. Op dat moment voelde ik mezelf écht zwanger.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Stitch ma 28 mei 2012 - 0:23

@ Nillis, wat balen dat je test negatief was! Sad Had verwacht goed nieuws te vinden hier. Hopelijk heb je snel toch een positieve test, en anders wordt je snel ongesteld. hug

@ Linnie, blijft voor jou nog even spannend dus! Duim nog ff verder. Je ging morgen testen toch?

@ Janedoe, hoe is het met je vogeltje? smile Wat jammer dat jij ook al negatief hebt getest! Heeft je menstruatie nu ook doorgezet? Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@ Slaatje, gezellig dat je hier nog lekker af en toe mee blijft kletsen smile Denk dat het wel heel normaal is dat je nog zo onzeker bent, is niet niks natuurlijk! En na 4 positieve testen mag je er wel gewoon vanuit gaan dat je zwanger bent hoor! Wink Ik hoop dan dat ik hetzelfde heb als jij, en eind van de week een positieve test hebt, al ga ik er niet teveel rekening mee houden.

@ Mezzoforte, bij jou ook nog spannend, wanneer ga je testen als je niet ongesteld wordt? En op welke dag zit je nu?

@ Roos, ik was bij Bruintje beer in Z'drecht. Je kan er inderdaad erg lekker eten (voor niet te veel geld) alleen vind ik de service er vaak iets minder. Hoezo denk je deze maand niet zwanger te zijn?

@ Filoria, ga toch nog even voor je duimen. Zou gewoon zo mooi zijn als je nu toch nog net uit jezelf zwanger bent geworden. En tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Al verwacht ik er niet te veel van, eind van de week weten we het Wink

@ Jasmine, wat 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Gauw door naar de volgende ronde, en dan nu natuurlijk wel voor de laatste keer ongesteld voorlopig!

@ Sleeping beauty, jij ook nog niet ongesteld, zullen we dan aan het eind van de week gewoon met z'n allen positief testen? Wink

@ Weegschaal, duim voor jou nu voor een mooie cyclus, en dat je snel ongesteld mag worden. Hopelijk is het bruinverlies een goed voorteken, ik heb daar meestal ook wel last van.

@ All, pff, jullie hebben er wel weer aardig wat pagina's bij geschreven! Dus voor degene die ik nu vergeten ben, sorry!
Ben mezelf hier aardig aan het opvreten van de zenuwen, stom zeg! Meer dan afwachten kan ik toch niet doen, en voor donderdag of vrijdag wil ik toch echt niet testen. Al denk ik elke ochtend, ik ga gewoon testen. Dan ga ik maar gauw naar de wc, zodat het niet meer kan. Baal wel een beetje van mijn onregelmatige cyclus nu, heb niet echt een dag om naartoe te leven, en daardoor maak ik mezelf helemaal gek. Mijn vorige cyclus was natuurlijk 29 dagen, en nu denk ik zowiezo dat hij langer is, minimaal 34 dagen, zit vandaag op dag 31.
* Klaagmodus uit*

Zit nu alleen thuis, lief is knutselen aan zijn auto (heeft een terreinwagen waar hij een andere motor heeft ingelegd) Ga zo even naar de intratuin, wat plantjes halen voor op het balkon, en misschien ook nog even langs de Karwei. Vanavond naar mijn oma. We gaan de kat die nu bij mijn broer zit naar mijn oma brengen, daar zal ze het een stuk gezelliger hebben! Verder lekker niksen, ben door die hitte de laatste dagen extra moe, dus nog maar even genieten van deze extra vrije dag.

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  JD ma 28 mei 2012 - 0:31

Hi meiden,

Ik wilde even laten weten dat ik de komende weken minder actief zal zijn hier. Ik ben gister van mn fiets gereden,en mijn duim is nu verbrijzeld. T is mn goede hand,zit helemaal in t gips,dus typen gaat erg moeilijk..
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Stitch ma 28 mei 2012 - 0:40

@ Janedoe, wat kl*te zeg! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve beterschap! Ben je verder wel ok? hug voor jou, hopelijk voel je je snel beter!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Snoes ma 28 mei 2012 - 2:58

Oh JaneDoe, wat schrikken! Beterschap meis!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Puggle ma 28 mei 2012 - 4:10

Beterschap Janedoe! Wat schrikken zeg!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  JD ma 28 mei 2012 - 5:12

dankjullie wel meiden!
verder gaat t goed met me hoor, geen verdere verwondingen...
t is alleen zoo onhandig, t is mn goede hand, dus kan zowat niks, en ik ben niet bepaald een stilzitter.
en had verwacht dat t gekneusd zou zijn, en om dan te horen dat t verbrijzeld is, en geopereerd moet worden...dat was wel even schrikken :O .... ben bang dat ik hier wel een week of 6 zoet mee ben... woensdag of donderdag moet ik terugkomen, dus dan weet ik meer over hoe en wat. ik hou jullie wel op de hoogte.

ik ga verder niet op iedereen reageren, het typen gaat ontzettend lastig...sorry Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  sanne-84 ma 28 mei 2012 - 6:46

Haha alleen vandaag al 3 pagina’s geschreven. Dus sorrie als ik niet op iedereen heb gereageerd

@ nilis; balen van de test! Ik hoop voor je dat je te vroeg hebt getest. Wat denk je zelf?

@stitch; ik vind het wel grappig dat je vriend denkt van wel, en jij niet echt. Vaak is dit toch andersom;) nog een paar dagen en dan is het weer donderdag, dan mag jij testen. Dit is wel het vervelendste van een onregelmatige cyclus, je weet niet wanneer je overtijd bent..

@jasmine; niet zo’n lange cyclus nu, wel fijn op zich, want des te eerder kun je gaan klussen!

@slaatje; haha wat een actie! Ik zou er ook heel onzeker door worden. Maar zoals je zelf af zegt, 4 testen, waarvan ook zeer gevoelige, dat zegt genoeg! (en feit dat je ook nog niet ongi bent!)

@weegschaal; hoe is het met het bruin bloedverlies? Zet het al door?

@mzcharlotte; vervelend dat je je nog niet echt zwanger voelt. Hopelijk komt dit snel, maar blijven de kwaaltjes buiten wege!

@janedoe; jeetje vervelend! Maar misschien heb je door deze gebeurtenis wat afleiding waardoor je hier straks niet meer hoeft te komen (omdat het dan wel gelukt is!)

@all, zit nu op dag 29, maar nog geen ongi.. en dat terwijl dit het langst aantal dagen is. Dus ik hoop dat het vanavond nog komt, want anders wil dit zeggen dat of mn regelmatigheid naar de verdommenis is, of ik zwanger ben, maar dat laatste verwacht ik nu niet meer (na de test van vrijdag). Voel mn buik ook, alsof ik ongi moet worden, maar kan niet zeggen dat ik dat normaal wel heb.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Linnie1985 ma 28 mei 2012 - 6:50

@ stitch: Ja morgenochtend ga ik testen, ik moet om 9 uur op mijn werk zijn, dus denk dat ik rond half 8 ga testen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  nillis ma 28 mei 2012 - 7:21

Reageer niet op iedereen, maar wil even laten weten tot op heden nog geen ongi of verschijnselen daarvan. Zit nu op dag 31.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Annemie ma 28 mei 2012 - 7:22

Linnie. veel succes morgen met testen!

@janedoe, beterschap!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Linnie1985 ma 28 mei 2012 - 7:26

nillis schreef:Reageer niet op iedereen, maar wil even laten weten tot op heden nog geen ongi of verschijnselen daarvan. Zit nu op dag 31.

We gaan gelijk op ik zit ook op dag 31!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 ma 28 mei 2012 - 7:26

Annemie schreef:Linnie. veel succes morgen met testen!

@janedoe, beterschap!

Thnx!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 ma 28 mei 2012 - 9:59

Linnie1985 schreef:
nillis schreef:Reageer niet op iedereen, maar wil even laten weten tot op heden nog geen ongi of verschijnselen daarvan. Zit nu op dag 31.

Dit komt waarschijnlijk over alsof ik je hele geschiedenis heb doorgelopen, maar dat is niet zo laughcry

Tel jij je cyclus wel goed?
Als ik het me nog goed kan herinneren zit je vandaag niet op dag 31. maar op dag 37.

Vorige maand hadden we het over het inleveren van het zaad wat je man nog steeds moest doen. Je was toen ongesteld geworden op 21-4 (voor mij een belangrijke dag, vandaar dat ik die datum nog zo goed weet Wink )
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  slaatje ma 28 mei 2012 - 10:11

Annie24 schreef:
Linnie1985 schreef:

Dit komt waarschijnlijk over alsof ik je hele geschiedenis heb doorgelopen, maar dat is niet zo laughcry

Tel jij je cyclus wel goed?
Als ik het me nog goed kan herinneren zit je vandaag niet op dag 31. maar op dag 37.

Vorige maand hadden we het over het inleveren van het zaad wat je man nog steeds moest doen. Je was toen ongesteld geworden op 21-4 (voor mij een belangrijke dag, vandaar dat ik die datum nog zo goed weet Wink )

Sterker nog, dan zit je op dag 38, over een uur op dag 39.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 ma 28 mei 2012 - 10:13

slaatje schreef:

Sterker nog, dan zit je op dag 38, over een uur op dag 39.

Ook goed. :P Boekhouders kunnen niet zo goed hoofdrekenen laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud