voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Dank je Razz, energiedrankjes drink ik niet gelukkig. Maar omdat je maar 5 stuks cafeine mag..ik weet dat er in cola en koffie 1 stuks cafeine zit, en in thee een half (ik ben niet zo van kruidenthee) Ik ben thuis al op de cafeinevrije cola overgestapt, maar om dat nou in het restaurant te vragen...dus dan drink ik wel sinas.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil ook graag in de tabel: 23/28, ons 1e kindje en zijn deze maand gestart.
Vanavond zal ik uitgebreider reageren (ben met mijn mobiel aan het typen, en vind ik niet zo snel gaan). Vanavond ga ik ook op kraamvisite want mijn schoonzusje is bevallen, dus het zal nu wel helemaal gaan kriebelen
@slaatje: hahaha jij bent scherp dat je mijn naamswijziging zag! Heb ik gedaan i.v.m. eventuele meelezers vandaar. Maar ga jij maar eerst eens genieten van het zwanger zijn, en niet teveel piekeren!
Vanavond zal ik uitgebreider reageren (ben met mijn mobiel aan het typen, en vind ik niet zo snel gaan). Vanavond ga ik ook op kraamvisite want mijn schoonzusje is bevallen, dus het zal nu wel helemaal gaan kriebelen
@slaatje: hahaha jij bent scherp dat je mijn naamswijziging zag! Heb ik gedaan i.v.m. eventuele meelezers vandaar. Maar ga jij maar eerst eens genieten van het zwanger zijn, en niet teveel piekeren!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Naam | Leeftijd | Gaan ervoor vanaf | Hoeveelste Kindje | Bijzonderheden |
Weegschaal | 26/27 | Maart 2011 | 1e | 3 miskramen |
Jasmine | 30/36 | April/Mei 2011 | 2e | |
Pussycat | 24/26 | Augustus 2011 | 2e | |
Janedoe | 26/27 | Oktober 2011 | 1e | |
Nillis | 29/30 | Oktober 2011 | 2e | |
Vlinderjoy | 24/27 | November 2011 | 1e | |
Slaatje | 33/41 | November 2011 | 1e | Zwanger! |
Smaragdje | 23/30 | Januari 2012 | 2e | |
Myloon | 30/29 | Januari 2012 | 1e | |
Zonnetje | 25/25 | Januari 2012 | 1e | |
SleepingBeauty | 24/27 | Januari 2012 | 1e | |
Vintage | Januari 2012 | 1e | ||
Boekenwurm | 28/28 | Januari 2012 | 1e | |
Aardbei | Januari 2012 | |||
Annemie | 27/31 | Februari 2012 | 2e | |
Mezzoforte | 22/22 | Februari 2012 | 1e | |
Stitch | 24/30 | Maart 2012 | 1e | |
Pearl | 24/24 | April 2012 | 1e | |
Blondje1313 | 31/29 | April 2012 | 2e | |
Dikkie Dik | 30/36 | April 2012 | 1e | Zwanger! |
Sanne-84 | 27/27 | Mei 2012 | 1e | |
Samantha | 23/43 | Mei 2012 | 1e | |
Mysterious | 31/31 | Mei 2012 | 1e | |
Sabje | 27/30 | Mei 2012 | 2e | |
Julia | 32/26 | Juni 2012 | 2e | Zwanger! |
Emma_ | Juni 2012 | 1e | ||
Muurvlindertje | 26/30 | Juni 2012 | 1e | |
Silver | 26/29 | Juni 2012 | 1e | |
Maiadebij | 30/30 | Juni 2012 | 3e | |
Miss G | 23/28 | Juni 2012 | 1e | |
Mashimaro | 26/34 | Juli 2012 | 2e | |
Takkie | Juli 2012 | 2e | ||
Razz_ | 28/28 | juli 2012 | 2e | |
Birgit | 29/31 | Aug/Sept 2012 | 1e | |
Inge | 28/32 | okt 2012 | 1e | |
Mom-of-2 | 29/35 | Eind 2012 | 3e |
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Slaatje, het is niet dat je helemaal géén cafeïne meer mag he. Ik drink gelukkig al geen koffie, dat scheelt. Maar ik drink ook wel gewoon eens een glas cola. Geen energydrankjes, dat lijkt me helemaal niet goed.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik weet het Snoes, dank je. Ik weet dat ik vier bakken koffie per dag mag en dan 1 glas cola of twee koppen thee. Maar omdat ik vandaag al een bak koffie op heb en dat na het eten ook wel lekker vind, moet ik wel even bijhouden dat ik dus nog "maar" drie glazen cola bij het eten mag. Wijn is uitgesloten. Haha.
slaatje- Kletskop
ik ben me ook altijd heel bewust geweest van cafeïne. Als we eens een broodje buiten de deur aten, deed ik altijd decafe en ik heb rooibosthee van Skoonvallei thuis (vind ik ook echt heel lekker). Ik nam mezelf 2 koppen koffie voor per dag. Thuis maak ik altijd koffie met gekookte melk en deed dan vaak wat meer melk (half/half) scheelde voor mijn gevoel ook weer. En decafe koffie van nescafe is ook gewoon lekker!
Ik sprak mijn buurvrouw van de week en vertelde haar dat ik twijfel tussen 2 basisscholen, terwijl N over 6 maanden al 4 wordt en hij al ingeschreven is voor een school. (Ineens zijn er twijfels) ze gaf als antwoord "ben je zwanger ofzo?? Ik ben altijd heel besluiteloos als ik zwanger ben!" als je bezig bent met zwanger worden, lijken die opmerkingen wel steeds meer te komen, alsof het op je voorhoofd staat ofzo
Ik sprak mijn buurvrouw van de week en vertelde haar dat ik twijfel tussen 2 basisscholen, terwijl N over 6 maanden al 4 wordt en hij al ingeschreven is voor een school. (Ineens zijn er twijfels) ze gaf als antwoord "ben je zwanger ofzo?? Ik ben altijd heel besluiteloos als ik zwanger ben!" als je bezig bent met zwanger worden, lijken die opmerkingen wel steeds meer te komen, alsof het op je voorhoofd staat ofzo
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Stom is dat he Maia? Maar ook dat heeft denk ik met de dingen te maken, hetzelfde als dat je opeens heel erg veel zwangere vrouwen of kinderwagens ziet lopen.
Ik wil me er dus ook bewust van zijn, van de cafeine. Misschien wat overdreven zo vroeg, maar liever te vroeg dan te laat. Ga morgen idd ook even een decafe variant voor thuis halen. Dan hoef ik er in ieder geval minder op te letten als ik ergens anders ben.
Ik wil me er dus ook bewust van zijn, van de cafeine. Misschien wat overdreven zo vroeg, maar liever te vroeg dan te laat. Ga morgen idd ook even een decafe variant voor thuis halen. Dan hoef ik er in ieder geval minder op te letten als ik ergens anders ben.
slaatje- Kletskop
Oh god, ik het hele huis overhoop gehaald op zoek naar mijn fietssleutel, kreeg het al helemaal benauwd. Heb ik m gewoon in mijn fiets laten zitten. Die dus in de voortuin staat, al vanaf het moment ik de cb test heb gehaald....domme slaatje. Pffff
slaatje- Kletskop
Zwangerschapsdementie
Snoes- Lady Post-a-lot
ik denk dat het juist de eerste weken belangrijk is om erop te letten (cafeïne) juist dan is alles in de maak en wordt je kindje compleet gemaakt.
slaatje, haha ja echt zwangerschapsdementie!! Een vriendin van mw kwam gister aanlopen met het loopfietsje van J, die stond nog midden op straat. Ik was zo weer naar binnen gelopen. Maarja, bij mij is het nog maar de vraag of het door een zwangerschap komt natuurlijk. Ik heb namelijk nog steeds wat bloedverlies zo nu en dan. Soms helderrood, soms wat oud bloed... nog 3 dagen dan ga ik testen.
Heeft iemand ervaring met de sensitest? (verder ben ik niet ongeduldig hoor )
slaatje, haha ja echt zwangerschapsdementie!! Een vriendin van mw kwam gister aanlopen met het loopfietsje van J, die stond nog midden op straat. Ik was zo weer naar binnen gelopen. Maarja, bij mij is het nog maar de vraag of het door een zwangerschap komt natuurlijk. Ik heb namelijk nog steeds wat bloedverlies zo nu en dan. Soms helderrood, soms wat oud bloed... nog 3 dagen dan ga ik testen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wat schrijven we toch veel met z'n allen de laatste dagen... had flink wat pagina's te lezen
@Miss G Welkom hier
@Stitch Nee ik heb nog niks gehoord.... beetje jammer maar goed vandaag zelf 1e sollicitatiebrief geschreven dus ik ben er wel mee bezig. Haha, vervelend en raar toch wel als je die geluiden van buren hoort. Soms hoor ik mijn buurman ook heel goed zeg maar, maak me dan vooral druk om of zij ons ook horen, hoe genant lijkt me dat...
@Silver Fijn dat je weer mee komt schrijven en weer hersteld bent. Hopelijk is het deze ronde raak voor je, spannend hoor deze dagen vlak voor je NOD.
@Slaatje Het gaat nu wel goed met me, heb veel meer energie om dingen te doen nu, voel me ondanks de tegenslag die ik feitelijk heb veel happier dan de laatste maanden. Paar dagen terug ook eindelijk de bruiloftsuitnodigingen gemaakt, kon ik me de laatste tijd ook niet toe zetten. Nu de jurk nog!!! Hoe gaat het met jou verder? Mooie duidelijke test trouwens, super dat je zwanger bent!! Goed dat je nu al weinig cafeïne drinkt, ik ben dus best wel verslaafd aan van die energydrankjes, dus zodra ik zwanger ben moet ik daar ook 'cold turkey' mee stoppen.
@Annemie Gefeliciteerd met het goede werknieuws. Nog een leuke dag gehad met je zoon gisteren?
@Nillis Naar aanleiding van je vraag over wanneer weer testen, ga ik zo maar weer eens kijken wat mijn komende NOD is. Beetje lastig inschatten, omdat cyclus laatste keren verschillende lengte hadden, maar de trend is dat mijn cyclus steeds korter wordt, dus ga straks even kijken op basis van vorige cyclus.
@Aardbei Ik ken het gevoel.... ook al denk ik als ik test van dat ik het toch niet echt verwacht, de teleurstelling is er elke keer.
@all Over iets meer dan een maand ga ik trouwen, hoe spannend haha
@Miss G Welkom hier
@Stitch Nee ik heb nog niks gehoord.... beetje jammer maar goed vandaag zelf 1e sollicitatiebrief geschreven dus ik ben er wel mee bezig. Haha, vervelend en raar toch wel als je die geluiden van buren hoort. Soms hoor ik mijn buurman ook heel goed zeg maar, maak me dan vooral druk om of zij ons ook horen, hoe genant lijkt me dat...
@Silver Fijn dat je weer mee komt schrijven en weer hersteld bent. Hopelijk is het deze ronde raak voor je, spannend hoor deze dagen vlak voor je NOD.
@Slaatje Het gaat nu wel goed met me, heb veel meer energie om dingen te doen nu, voel me ondanks de tegenslag die ik feitelijk heb veel happier dan de laatste maanden. Paar dagen terug ook eindelijk de bruiloftsuitnodigingen gemaakt, kon ik me de laatste tijd ook niet toe zetten. Nu de jurk nog!!! Hoe gaat het met jou verder? Mooie duidelijke test trouwens, super dat je zwanger bent!! Goed dat je nu al weinig cafeïne drinkt, ik ben dus best wel verslaafd aan van die energydrankjes, dus zodra ik zwanger ben moet ik daar ook 'cold turkey' mee stoppen.
@Annemie Gefeliciteerd met het goede werknieuws. Nog een leuke dag gehad met je zoon gisteren?
@Nillis Naar aanleiding van je vraag over wanneer weer testen, ga ik zo maar weer eens kijken wat mijn komende NOD is. Beetje lastig inschatten, omdat cyclus laatste keren verschillende lengte hadden, maar de trend is dat mijn cyclus steeds korter wordt, dus ga straks even kijken op basis van vorige cyclus.
@Aardbei Ik ken het gevoel.... ook al denk ik als ik test van dat ik het toch niet echt verwacht, de teleurstelling is er elke keer.
@all Over iets meer dan een maand ga ik trouwen, hoe spannend haha
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Hej allemaal,
lang niet meer hier geweest. Ik zat op wachbankje voor de gyn dus ik wou er niet al te veel mee bezig zijn.
Vandaag geweest en inderdaad pco geconstateerd. Begin vandaag met medicatie om m'n menstruatie op te wekken en zodra dat doorzet begin in meteen aan de clomid. En dan maar hopen dat het aanslaat. Ook m'n vriend moet volgende week al een potje inleveren dus ook hij mag 'aan de slag'. Ondanks dat het natuurlijk niet leuk is dat het inderdaad pco is ben ik wel enorm opgelucht dat er nu na een half jaar wachten eindelijk iets gaat gebeuren. En nu maar hopen dat het aanslaat.
@ slaatje: meid van harte gefeliciteerd. Het is je zo gegund. Ik zal enorm voor je duimen dat het goed gaat verlopen!
@snoes: hoe gaat het nu met jou? Slaap je al wat beter 's nachts? Weet jij eigenlijk hoe het zit met clomid en alcoholgebruik. Ik drink niet zo veel maar af en toe wel een wijntje en met een feestje wel meerdere wijntjes. Een vriendin van me smste me net dat nu gedaan is met de alcohol nu ik aan de clomid ga, maar de gyn heeft er niks over gezegd en ik heb er ook niks over gelezen dat die combinatie niet mag. Tuurlijk snap ik dat het sowieso verstandig is om niet veel alcohol te drinken als je zwanger wilt worden, maar nou vroeg ik me dus af of dat helemaal niet mag in combi met clomid.
@ aardbei: wat balen weer een negatieve test. HOpelijk kun je de moed erin houden en er weer voor gaan komende maand, hoe frustrerend het ook is!
@ julia: van harte gefeliciteerd zeg. Wat super gelijk in de eerste ronde raak. Geniet er lekker van en niet schuldig voelen tov de meiden bij wie het wat moeilijker gaat!
@ maiadebij: oeeh wat spannend. wanneer ga je testen?? lijkt me echt moeilijk om geduld te hebben!
@ mezzoforte: wanneer ga jij precies trouwen? en wordt het een groot feest? ik ben ook behoorlijk verslaafd aan de energydrankjes, althans niet verslaafd, maar ik vind het wel heel lekker! Ook ben ik dol op koffie, dus mocht ik zwanger raken dan wordt dat wel afkicken haha
@ de rest: ik lees hier niet zo heel veel mee de laatste tijd dus ik hou alle verhalen helaas niet goed bij, dus voor degenen die ik vergeten ben, sorry! Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het met Janedoe is. Heb al een poos geen reacites van haar voorbij zien komen.
lang niet meer hier geweest. Ik zat op wachbankje voor de gyn dus ik wou er niet al te veel mee bezig zijn.
Vandaag geweest en inderdaad pco geconstateerd. Begin vandaag met medicatie om m'n menstruatie op te wekken en zodra dat doorzet begin in meteen aan de clomid. En dan maar hopen dat het aanslaat. Ook m'n vriend moet volgende week al een potje inleveren dus ook hij mag 'aan de slag'. Ondanks dat het natuurlijk niet leuk is dat het inderdaad pco is ben ik wel enorm opgelucht dat er nu na een half jaar wachten eindelijk iets gaat gebeuren. En nu maar hopen dat het aanslaat.
@ slaatje: meid van harte gefeliciteerd. Het is je zo gegund. Ik zal enorm voor je duimen dat het goed gaat verlopen!
@snoes: hoe gaat het nu met jou? Slaap je al wat beter 's nachts? Weet jij eigenlijk hoe het zit met clomid en alcoholgebruik. Ik drink niet zo veel maar af en toe wel een wijntje en met een feestje wel meerdere wijntjes. Een vriendin van me smste me net dat nu gedaan is met de alcohol nu ik aan de clomid ga, maar de gyn heeft er niks over gezegd en ik heb er ook niks over gelezen dat die combinatie niet mag. Tuurlijk snap ik dat het sowieso verstandig is om niet veel alcohol te drinken als je zwanger wilt worden, maar nou vroeg ik me dus af of dat helemaal niet mag in combi met clomid.
@ aardbei: wat balen weer een negatieve test. HOpelijk kun je de moed erin houden en er weer voor gaan komende maand, hoe frustrerend het ook is!
@ julia: van harte gefeliciteerd zeg. Wat super gelijk in de eerste ronde raak. Geniet er lekker van en niet schuldig voelen tov de meiden bij wie het wat moeilijker gaat!
@ maiadebij: oeeh wat spannend. wanneer ga je testen?? lijkt me echt moeilijk om geduld te hebben!
@ mezzoforte: wanneer ga jij precies trouwen? en wordt het een groot feest? ik ben ook behoorlijk verslaafd aan de energydrankjes, althans niet verslaafd, maar ik vind het wel heel lekker! Ook ben ik dol op koffie, dus mocht ik zwanger raken dan wordt dat wel afkicken haha
@ de rest: ik lees hier niet zo heel veel mee de laatste tijd dus ik hou alle verhalen helaas niet goed bij, dus voor degenen die ik vergeten ben, sorry! Ben trouwens wel heel benieuwd hoe het met Janedoe is. Heb al een poos geen reacites van haar voorbij zien komen.
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
maiadebij schreef:
Ik heb ervaring met Sensitest. De ovulatietesten vond ik super maar de zwangerschapstesten vond ik echt 3x niks. Als je een pagina of 4 terug kijkt heb ik positieve testen van de kv gepost en daarnaast ligt er 1 van Sensitest. Deze was negatief en heeft, 2!! weken geduurd voordat de 3e test aangaf dat ik zwanger was. Ik had er 3 bij mijn bestelling zitten, en de 1e was op mijn nod negatief, de 2e na 1,5 week ook nog en pas bij de 3e na 2 weken was hij licht positief.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Sow in dag al zeker 3 pagina's bijgeschreven!
Mag mn leeftijd in de tabel aangepast worden? Ik ben alweer 28
Verder,
Slaatje, haha wat een twijfelkont! Hoe was het bij de ha?
Maia, hoe is het nu met je bloedverlies.
Ik gebruik ze niet van sensitest, maar wel van 123Ovulatietest.com. Heb alleen nog geen ervaring met de zwangerschapstesten (alleen de negatieve haha)
Nilis, ik ga ook van een ongesteldheid uit (op de een of andere manier vooral nu) maar zal wel balen als ik dat toch wordt. Vrijdag mag ik van mezelf testen, is wel niet na mn nod maar toch, en dan ga ik ook van een negatieve uit. (hoop ergens at ik vandaag nog ongi wordt, kunnen we meteen beginnen aan de volgende ronde)
Silver, wanneer is jou nod? Lekker een weekje vakantie!
Ik ben wel weer rustiger, had gister weer een 'aanval' van dingen in mn kop halen.. En hoewel ik vermoed dat ik ongi wordt blijft het wel spannend.
Aardbei, jammer van de test. Ik denk dat wat je omschrijft ik wel snap (op de uitzondering van de zoveelste)
Weegschaal, die 2 weken zijn zo om!
Snoes, ik wist helemaal niet dat je geslachtsbepaling had! Is toch meestal met 20 weken? En alleen jij en je vriend blijven het weten?!?
Mezzoforte, trouwen is zo leuk!! Ben je er helemaal klaar voor?
Boekenwurm, leuk is anders, maar hopenlijk helpt de medicatie
Miss G, welkom
En idd, hoe is het met janedoe?
Mag mn leeftijd in de tabel aangepast worden? Ik ben alweer 28
Verder,
Slaatje, haha wat een twijfelkont! Hoe was het bij de ha?
Maia, hoe is het nu met je bloedverlies.
Ik gebruik ze niet van sensitest, maar wel van 123Ovulatietest.com. Heb alleen nog geen ervaring met de zwangerschapstesten (alleen de negatieve haha)
Nilis, ik ga ook van een ongesteldheid uit (op de een of andere manier vooral nu) maar zal wel balen als ik dat toch wordt. Vrijdag mag ik van mezelf testen, is wel niet na mn nod maar toch, en dan ga ik ook van een negatieve uit. (hoop ergens at ik vandaag nog ongi wordt, kunnen we meteen beginnen aan de volgende ronde)
Silver, wanneer is jou nod? Lekker een weekje vakantie!
Ik ben wel weer rustiger, had gister weer een 'aanval' van dingen in mn kop halen.. En hoewel ik vermoed dat ik ongi wordt blijft het wel spannend.
Aardbei, jammer van de test. Ik denk dat wat je omschrijft ik wel snap (op de uitzondering van de zoveelste)
Weegschaal, die 2 weken zijn zo om!
Snoes, ik wist helemaal niet dat je geslachtsbepaling had! Is toch meestal met 20 weken? En alleen jij en je vriend blijven het weten?!?
Mezzoforte, trouwen is zo leuk!! Ben je er helemaal klaar voor?
Boekenwurm, leuk is anders, maar hopenlijk helpt de medicatie
Miss G, welkom
En idd, hoe is het met janedoe?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Met mij gaat het heel goed hoor, ik slaap inmiddels weer prima 's nachts, gelukkig maar! Clomid en alcohol mag gewoon hoor. Met oudjaar was ik ook Clomid aan het slikken en toen heb ik ook gewoon alcohol gedronken hoor. Ik moet zeggen dat ik verder ook bijna niet drink, dus verder heb ik ook niet echt gedronken. Overigens gebeurt het zooo vaak dat mensen pril zwanger zijn, dit nog niet weten en gewoon nog alcohol gedronken hebben.boekenwurm83 schreef:
Balen dat het toch echt PCO is, maar je had je er al wel op kunnen voorbereiden. Hopelijk slaat de Clomid goed aan bij jou, ik blijf je volgen hier!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik liep/loop er ook niet echt mee te koop omdat we het dus inderdaad voor onszelf houden en ik niet het idee wil opwekken dat ik iedereen maar nieuwsgierig loop te maken maar het toch niet vertel. Inderdaad, het blijft voor iedereen een verrassing .sanne-84 schreef:
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=29169
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012