voor een kindje 2012
+53
Happydobby
woezel
Inge
maiadebij
sabje
Limburg85
Linda
Takkie
Paper Crown
Aardbei
Vlinderjoy
Pussycat
Laced
Puzzle
Dikkie Dik
Julia
L!ND@
Muppetje
Creabea_28
Twellie
mauwmauw
Highway
Samantha
Joss1
Flip Fluitketel
Flower_L
_Mashimaro_
boekenwurm83
MADDIE
mzcharlotte
SleepingBeauty
CCC
Lejow
Roos
Weegschaal
mezzoforte
Linnie1985
Filoria
Annemie
JD
Smaragdje
blondje1313
Stitch
nillis
Annie24
Puggle
Jasmine
sanne-84
bolus26
Amber-
slaatje
Snoes
Muis
57 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Roos, wat fijn dat hij het prachtig vond! Ze blijven je inderdaad verrassen!
@ Mezzoforte, het enige wat ik had, was dat ik misselijk was. Verder had ik rond mijn nod nog nergens last van.
@ Mezzoforte, het enige wat ik had, was dat ik misselijk was. Verder had ik rond mijn nod nog nergens last van.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Mezzo, dat is heel verschillend.
Ik had voor mijn NOD ergens last van, testte omdat een stemmetje in mijn hoofd zei dat ik dat moest doen. Maar testte ook wel erg vroeg (4 dagen voor mijn NOD), de week na de test begon alles, enorm moe, misselijk en ontzettend pijnlijke borsten, kon niet fatsoenlijk douchen (straal op mijn tepels, aaaaaauwww).
Ik had voor mijn NOD ergens last van, testte omdat een stemmetje in mijn hoofd zei dat ik dat moest doen. Maar testte ook wel erg vroeg (4 dagen voor mijn NOD), de week na de test begon alles, enorm moe, misselijk en ontzettend pijnlijke borsten, kon niet fatsoenlijk douchen (straal op mijn tepels, aaaaaauwww).
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
mezzoforte schreef:
@all Wat zijn nou de typische zwangerschapverschijnselen in de eerste paar weken? Ik bedoel, er staan meerdere dingen genoemd op internet, maar bij sommige vraag ik me dan af of het echt sterk een indicatie van zwangerschap geeft. Dat, samen met het feit dat m'n vorige cyclus wat langer duurde, zorgt ervoor dat ik twijfel of en wanneer te gaan testen....hmmm blijft lastig.
Hier had ik nergens last van... Ik testte positief met 3 weken en 5 dagen geloof ik... Maar had alleen wat menstruatie achtige krampen... Ik kreeg pas last van kwaaltjes zoals misselijkheid met 7/ 8 weken...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@mezzoforte. Ik had ook nergens last van,pas met 7 weken kotsmisselijk,verder niks.. geen pijnlijke borsten of wat dan ook,maar die misselijkheid was ook genoeg.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb toch wel zoiets van: het zal wel weer niet.
Ben wel heel erg moi, maar dat kan nog van het vroege opstaan van gisteren zijn, en ik moest vandaag werken.
maja, ik ga dinsdag pas testen en daar blijf ik bij
Ben wel heel erg moi, maar dat kan nog van het vroege opstaan van gisteren zijn, en ik moest vandaag werken.
maja, ik ga dinsdag pas testen en daar blijf ik bij
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
@mezzoforte; ik heb mijn hele zwangerschap geen last gehad van kwaaltjes.
@Linnie; is je cyclus regelmatig en op welke dag zit je nu dan?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:@mezzoforte; ik heb mijn hele zwangerschap geen last gehad van kwaaltjes.
normaal wel, af en toe istie een beetje raar... Zit nu op dag 30.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik kreeg last van kwaaltjes vanaf 5 weken zwangerschap. Vooral hele zere borsten. Geen kleine steekjes ofzo, meer een soort ernstige spierpijn. Mijn borsten voelden heel zwaar aan. Ze werden ook in no-time groter.
En ik had enorme honger bij het opstaan.
Linnie: stoer dat je het volhoudt tot dinsdag!
En ik had enorme honger bij het opstaan.
Linnie: stoer dat je het volhoudt tot dinsdag!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik ben natuurlijk ook nog maar een leek, maar ik heb nu toch echt al mega last van jeukende en pijnlijke tieten. Ook laten mijn darmen flink weten dat ze het er niet helemaal mee eens zijn. Ik moet vreselijk vaak plassen (nu al) en dan heb ik niet over elke keer kleine druppeltje, maar hele watervallen. Verder jank ik al als iemand naar me wijst en ik ben vreselijke moe. Maar het kan allemaal natuurlijk ook met de warmte en spanning te maken hebben
Weegschaal, dank je wel meis.
Nillis, je houd het spannend.
JaneDoe, is je menstruatie al doorgezet?
Sorry als ik iemand vergeten ben.
En iedereen wederom bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb een leuk weekend gehad met mijn vriendinnen. Lig nu met slet in bed, maar veel te warm om te slapen. Zo nog maar even serie kijken en dan lekker slapen.
Als afsluiter nog even een leuke foto (vind ik zelf) die gisteravond gemaakt is.
Weegschaal, dank je wel meis.
Nillis, je houd het spannend.
JaneDoe, is je menstruatie al doorgezet?
Sorry als ik iemand vergeten ben.
En iedereen wederom bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik heb een leuk weekend gehad met mijn vriendinnen. Lig nu met slet in bed, maar veel te warm om te slapen. Zo nog maar even serie kijken en dan lekker slapen.
Als afsluiter nog even een leuke foto (vind ik zelf) die gisteravond gemaakt is.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Wat een leuke foto Slaatje! Lekker melig. En zo klinkt je post ook trouwens :p
Is dat je kat?slaatje schreef:Lig nu met slet in bed, maar veel te warm om te slapen.
Filoria- Ratel
@mezzoforte, ik had bij T nergens last van alleen wat meer honger.
@ Filoria, wil hem best maken, maar je moet wel een eind rijden om hem op te halen. T vind dat heerlijk meng van allerlei fruit erdoor heen.
@ Roos, heerlijk strand. Is voor ons zo lang rijden, maar gaan we zeker dit jaar nog wel met T doen.
@ Janedoe, jammer van de test. Hopelijk zet je ongi snel door. Hoe lang was dan nu je cyclus?
@ Linnie, goed hoor dat je volhoudt tot dinsdag. ik wil graag weten waar ik aan toe ben, dus test morgen.
@ all, al fijn dat jullie allemaal zo mee leven. Ben niet ongi geworden, dus ga morgen testen. En vind het zo spannend. Heb namelijk helemaal geen klachten van een naderende ongi en ondertussen krijg ik wel wat andere kwaaltjes. Ben 's avonds wat meer misselijk, heb voor mijn gevoel al wat vollere borsten (bij t zijn ze 3 cupmaten gegroeid). Maar ik wil mezelf niet gaan gek maken, dus daarom morgen testen en dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik houd me aan de meldplicht hoor.
@ Filoria, wil hem best maken, maar je moet wel een eind rijden om hem op te halen. T vind dat heerlijk meng van allerlei fruit erdoor heen.
@ Roos, heerlijk strand. Is voor ons zo lang rijden, maar gaan we zeker dit jaar nog wel met T doen.
@ Janedoe, jammer van de test. Hopelijk zet je ongi snel door. Hoe lang was dan nu je cyclus?
@ Linnie, goed hoor dat je volhoudt tot dinsdag. ik wil graag weten waar ik aan toe ben, dus test morgen.
@ all, al fijn dat jullie allemaal zo mee leven. Ben niet ongi geworden, dus ga morgen testen. En vind het zo spannend. Heb namelijk helemaal geen klachten van een naderende ongi en ondertussen krijg ik wel wat andere kwaaltjes. Ben 's avonds wat meer misselijk, heb voor mijn gevoel al wat vollere borsten (bij t zijn ze 3 cupmaten gegroeid). Maar ik wil mezelf niet gaan gek maken, dus daarom morgen testen en dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik houd me aan de meldplicht hoor.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Hahah, slet is mijn laptop....oftwel letterslet. Gister zijn we de stad in geweest, als voorpret wat foto's gemaakt en dat was echt het leukste deel van de avond. We kregen zo de slappe lach, dat we er bijna in bleven. De foto's heeft mijn dinnetje op fb geplaatst, maar een paar mochten er niet op omdat ik daar (volgens haar dan) al minstens vier weken zwanger op lijk. Ik heb van mezelf een beetje een buikje, en die stond in de positie waarin ik stond iets te ver naar voren. Moet mezelf er even aan herrinneren dat ik hem af en toe wat in moet houden. Hihi.
Hoe is het met jou, lieve Filoria?
Hoe is het met jou, lieve Filoria?
slaatje- Kletskop
Je maakt het nu wel heel spannend Nillis! Wat zou het leuk zijn als je zwanger bent zeg. Dan schelen je kinderen straks 2,5 jaar, das een mooi verschil he?!
@Slaatje: letterslet, natuurlijk! Had ik kunnen weten En dat buikje zou ik lekker naar voren steken hoor! Alleen op je werk misschien niet, maar verder: doen!
Met mij gaat het een beetje met ups en downs. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben en dat dat niet erg is. Het volgende moment denk ik dat ik zwanger ben en dat het heel erg is als het niet zo blijkt te zijn en AARGH!
@Slaatje: letterslet, natuurlijk! Had ik kunnen weten En dat buikje zou ik lekker naar voren steken hoor! Alleen op je werk misschien niet, maar verder: doen!
Met mij gaat het een beetje met ups en downs. Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat ik niet zwanger ben en dat dat niet erg is. Het volgende moment denk ik dat ik zwanger ben en dat het heel erg is als het niet zo blijkt te zijn en AARGH!
Filoria- Ratel
Frustrerend Filoria. Op welke dag van de cyclus zit je nu? Dikke
slaatje- Kletskop
Mezzoforte, ik ben nu bijna 13 weken en heb nog geen kwaaltjes gehad, buiten wat sneller moe zijn.
Slaatje, ik blijf het zo leuk voor je vinden!
JaneDoe, balen meid
Nillis, spannend hoor! Ik kom hier morgen zeker piepen, hoop zo voor je dat het raak mag zijn!
Filoria, heb je deze maand de Clomid al gebruikt, nee toch he? Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt!
Slaatje, ik blijf het zo leuk voor je vinden!
JaneDoe, balen meid
Nillis, spannend hoor! Ik kom hier morgen zeker piepen, hoop zo voor je dat het raak mag zijn!
Filoria, heb je deze maand de Clomid al gebruikt, nee toch he? Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dag 32. Mijn volgende ronde zou de eerste met Clomid worden. Als ik over anderhalve week nog niet ongesteld ben geweest mag ik een receptje halen om ontrekkingsbloedingen op te wekken. Dus ik zit sowieso aan de Clomid over twee weken óf ik moet zwanger zijn natuurlijk.
Het is wel heel fijn dat ik niet meer twee maanden hoef te wachten op een menstruatie. Eigenlijk mag ik ook niet zeuren, nu ik dat recept voor Clomid heb liggen en een plan heb. Maar ik zou het zooo leuk vinden als ik toch nog 'uit mezelf' zwanger word!
Het is wel heel fijn dat ik niet meer twee maanden hoef te wachten op een menstruatie. Eigenlijk mag ik ook niet zeuren, nu ik dat recept voor Clomid heb liggen en een plan heb. Maar ik zou het zooo leuk vinden als ik toch nog 'uit mezelf' zwanger word!
Filoria- Ratel
Nou, je mag best wel zeuren hoor meid. Jullie zijn ook alweer een tijdje bezig voor een tweede. Ik hoop gewoon dat het de tweede optie is, dat je nu op dit moment zwanger bent .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nillis: je maakt het wel spannend hoor! Hoop op een positieve test morgen! (En op een zwangerschap die minder onzeker is dan je eerste).
Snoes: 13 weken en nog geen kwaaltjes, geef mij zo'n zwangerschap . Nee hoor, geniet ervan meis. Jij hebt je portie "kwaaltjes" al gehad voordat je überhaupt zwanger was.
Filoria: frustrerend is dat hè? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Liefst natuurlijk met een positieve test, maar als je wel ongesteld wordt, kun je tenminste wel met Clomid beginnen en gebeurt er wel weer wat. En wat Snoes zegt, je mag best 'zeuren' hoor. Jullie zijn ook al lang genoeg bezig, dan wil je toch ook een keer resultaat zien?
Slaatje: haha, een buik alsof je al 4 weken zwanger bent? Tja, klinkt aannemelijk met deze termijn
JaneDoe: balen meis.
Hier lijkt het erop dat er idd. een ongesteldheid door gaat zetten. Iets later dan gepland, maar na eerst wat bruin, had ik net ook wat roze (fijn altijd, die details). Op zich heel mooi natuurlijk, maar baal er toch wel een beetje van. Was natuurlijk liever gewoon zwanger geweest. En ik ben al zo lekker emo de laatste dagen
Snoes: 13 weken en nog geen kwaaltjes, geef mij zo'n zwangerschap . Nee hoor, geniet ervan meis. Jij hebt je portie "kwaaltjes" al gehad voordat je überhaupt zwanger was.
Filoria: frustrerend is dat hè? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Liefst natuurlijk met een positieve test, maar als je wel ongesteld wordt, kun je tenminste wel met Clomid beginnen en gebeurt er wel weer wat. En wat Snoes zegt, je mag best 'zeuren' hoor. Jullie zijn ook al lang genoeg bezig, dan wil je toch ook een keer resultaat zien?
Slaatje: haha, een buik alsof je al 4 weken zwanger bent? Tja, klinkt aannemelijk met deze termijn
JaneDoe: balen meis.
Hier lijkt het erop dat er idd. een ongesteldheid door gaat zetten. Iets later dan gepland, maar na eerst wat bruin, had ik net ook wat roze (fijn altijd, die details). Op zich heel mooi natuurlijk, maar baal er toch wel een beetje van. Was natuurlijk liever gewoon zwanger geweest. En ik ben al zo lekker emo de laatste dagen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Lief dat jullie me begrijpen meiden.
Jasmine: fijn dat de boel in elk geval weer op gang is bij jou. Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in ongesteld zijn. Heb je een beetje afleiding de komende dagen?
Jasmine: fijn dat de boel in elk geval weer op gang is bij jou. Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in ongesteld zijn. Heb je een beetje afleiding de komende dagen?
Filoria- Ratel
Jasmine, feitelijk is het natuurlijk pas een of twee weken. Want je rekent toch vandaf de eerste dag van je laatste menstruatie? En de eerste twee weken zijn eigenlijk een soort cadeauttje toch? Dus feitelijk zou ik dan pas twee weken zwanger zijn :-) Balen dat je denkt ongesteld te gaan worden. Ik hoop het niet voor je, dus ga nog ff duimen.
Filoria, o ja, zo zat het. Ik hoop heel erg vreselijk dat je dan uit jezelf zwanger word. Zou wel een prachtig wondertje zijn natuurlijk.
Snoes, lief :-)
Filoria, o ja, zo zat het. Ik hoop heel erg vreselijk dat je dan uit jezelf zwanger word. Zou wel een prachtig wondertje zijn natuurlijk.
Snoes, lief :-)
slaatje- Kletskop
He ladies,
ff snel een ego-berichtje....Ben veel op stap met deze dagen nu ook net thuis en forum te bekijkenvia mijn telefoon. Morgen nog zo'n heerlijke dag samen met mijn lieverd!!
Ga ws ff naar strandje relaxen en daarna bbq :-)
En ik heb nog niks geen ongi verschijnselen!!!!! Vandaag was mijn NOD volgens mijn app op de telefoon (ticker loopt niet helemaal gelijk)
Wacht nog ff een paar dagen tot mijn langste cyclus nog 4 dagen...
Wel spannend nu! Omdat ik vaak wel ongesteldheids klachten heb....
@nilllis: Ga voor je duimen!
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
ff snel een ego-berichtje....Ben veel op stap met deze dagen nu ook net thuis en forum te bekijkenvia mijn telefoon. Morgen nog zo'n heerlijke dag samen met mijn lieverd!!
Ga ws ff naar strandje relaxen en daarna bbq :-)
En ik heb nog niks geen ongi verschijnselen!!!!! Vandaag was mijn NOD volgens mijn app op de telefoon (ticker loopt niet helemaal gelijk)
Wacht nog ff een paar dagen tot mijn langste cyclus nog 4 dagen...
Wel spannend nu! Omdat ik vaak wel ongesteldheids klachten heb....
@nilllis: Ga voor je duimen!
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
slaatje schreef:Jasmine, feitelijk is het natuurlijk pas een of twee weken. Want je rekent toch vandaf de eerste dag van je laatste menstruatie? En de eerste twee weken zijn eigenlijk een soort cadeauttje toch? Dus feitelijk zou ik dan pas twee weken zwanger zijn :-) Balen dat je denkt ongesteld te gaan worden. Ik hoop het niet voor je, dus ga nog ff duimen.
Ai, je laat me nadenken zo laat op de avond, niet goed. Je rekent idd. vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie, dus krijg je twee weken cadeau. Maar die mag je gewoon meetellen hoor.
Lief dat je wilt duimen, maar duim dan alsjeblieft dat ik wel ongesteld word. Ik kan nl. met geen mogelijkheid zwanger zijn. Daar is immers een soort van actie voor nodig ten tijde van de eisprong en aangezien ik in die dagen een extra curettage heb gehad, is die actie er niet van gekomen.
Filoria: heb in elk geval morgen genoeg afleiding, gaan weer lekker met J. naar de Apenheul (lang leve het abonnement).
Jasmine- Ratel
Veel plezier morgen dan Jasmine!
Filoria- Ratel
Dank je!
Jasmine- Ratel
Ik duim dat je ongesteld gaat worden :-) En veel plezier morgen!!!
slaatje- Kletskop
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012